kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
"Парад" полонених українських військових в Донецьку та публічні знущання з жінки, звинуваченої у симпатіях до "хунти", вразили українське суспільство і споводували потік рефлексій на тему невиправно мерзотних жителів Донбасу. Я маю теж, що сказати на цю тему. І мої слова не сподобаються, як філантропам, так і враженим гарячим головам.

По-перше, таки дійсно в Донецьку і в регіоні живуть моральні потвори, винятки не міняють загальної картини.

По-друге, це не привід розкидатися територіями або чинити акти масової помсти.

Тепер поясню. Феномен масового суспільства уможливив такі речі, як комфорт для всіх, а не тільки для шляхти, шоу-біз, спорт. Але ці ж самі методи дозволяють викликати й такі огидні явища як те ж "побєдобєсіє" та істеричний пошук "бєндєравців". Якщо в звичайні дні спокійна та розумна людина може шаленіти на стадіоні під час матчу або концерту, збирати кришечки, щоб отримати призову дрібничку під час промоційної акції, то так само її можна збудити й до інших речей.

Якщо ви вважаєте, що жителі Донбасу якісь особливо вразливі до масової обробки, то ви помиляєтеся. На обробку Донбасу просто викинули значно більше грошей, ніж на обробку інших. На інших насправді не вважали за потрібне витрачатися, бо вважали, що вистачить Донбасу. А те, що україноцентрична частина суспільства також вразлива до обробки, легко переконатися якщо згадати роки правління Януковича. Україноцентричних людей ображали, з них глузували, принижували. В результаті навіть найкращі з україноцентричних людей почали вестися на антицивілізаційні ідеї. Згадайте дискусії навколо Гайтани, Міли Куніс, "кривоногих кацапидлів", "повніших та російськомовних". Відшукайте в архівах соцмереж дискусії. Себе перечитайте тодішньої доби... Якби в "Свободи" та інших націонал-бовдурів було більше грошей та доступу до медія, то довести українську публіку до донбасівського стану було б тільки справою покрокового виконання плану.

Та навіть і без грошей та плану, вистачило на те, щоб украінська інтелектуальна верства голосувала за партію з антикультурною, антиекономічною - антицивілізаційною зрештою - програмою.

Особисто для мене моментом прозріння було, коли в ЖЖ один мерзотник закликав до фізичного знищення мене та ліволіберальної блогерки єврейського походження з Донецька, і не тільки я його знайшов серед френдів у прекраснодушних інтелектуалів і інтелектуалок, але ще в дискусіях мене почали переконувати, що я мушу бути до нього терпимішим, бо украінців гнобили й гноблять. Авжеж, за логікою тих прекраснодушних та милих людей, я та ліволіберальна блогерка мають принести себе в кровну жертву за гріхи Кагановича, Валуєва та інших.

Отже, дивіться на потвор з Донбасу і добре поміркуйте, чи не демонструють вони те, що сидить в середині вас і чекає на момент.

Date: Wednesday, 27 August 2014 07:43 am (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
Ключова фраза: "На обробку Донбасу просто викинули значно більше грошей, ніж на обробку інших."

Для того, щоб виправити це, недостатньо просто вкинути аналогічну кількість ресурсів. Вкидати доведеться на порядок більше. І це найперше, чого вони не вартують, наших (ваших) ресурсів. Замість розвивати Україну - придурки годуватимуть Донбас тепер. І це їх, само собою, влаштовує. Красти можна буде без міри. За рахунок інших, й так історично обділених ресурсами земель, звичайно ж.

Date: Wednesday, 27 August 2014 07:55 am (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
Та можна, звичайно, але НАЩО? Нащо нам ця купа зброду тупого? В країні море невирішених проблем і сама вона ледве дихає, а ми будемо вкидати мільярди на перевиховання і відбудову? Який сенс в цьому? Хочуть жити під царем расєянський - пендель в сраку і хай живуть. Стіна, колючий дріт і вхід за перепустками. Все.

Date: Wednesday, 27 August 2014 08:12 am (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
це було б можливим в умовах мирних. А тепер, коли в москаля ще бабло на руках і все, що з нього випливає: контроль над змі, гівнометалки різні, зброя і т.д. - невигідно. Бо воювати прийдеться на чужому полі і за чужими правилами, відповідно. Колись, з часом, коли попросяться, тоді і візьмем назад. І ні - то й ні. Це ж ресурсне прокляття. Класичне. Від такого позбавляються при найпершій можливості.
А щоб не віддати москалю в руки купу рабсили, яку він зразу ж на фрон погонить - під міжнародний контроль територію бажано віддати. Ще на дві-три частини розколошматити, загородити і піпець. Прекрасна буферна зона вийде. Люмпен повтікає до царя-батюшкі, нормальні - до нас, та й кінець проблемі.

Date: Wednesday, 27 August 2014 08:26 am (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
люмпен - це механізм. Його тиснеш - він пищить. Показуєш цукерку - хапає. Мало тиснути, треба ще ідею закинути, куди і чому рухатися. Якраз час зараз, коли все трясеться. До страшних бандьор він не піде, там ріжуть і т.п. Значить - вивезти тих, кого бандьори не лякають, а рештою хай москаль займається. Йому якраз карму треба підвищувати.

Date: Wednesday, 27 August 2014 08:37 am (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
теж так вважаю. Але об*єктивні умови диктують об*єктивні рішення. Я не дарма про стоматолога писав. Бо хоч вір, хоч не вір, але коли зуб болить - його лікують. І чим швидше - тим краще. А деколи нема ні сенсу, ні часу, ні ресурсів лікувати вже.

Date: Wednesday, 27 August 2014 12:56 pm (UTC)
balu: (Default)
From: [personal profile] balu
Занадто складно для нашого цирку. Судячи з останніх постів Семенченко у нашого керівництва не хватаэ мізків навіть скоординувати зусилля в Іловайську або, хоча б, вивести найбільш боєздатні частини з оточення.

Date: Saturday, 30 August 2014 06:16 am (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
Воно не настільки складно саме по собі, а, як ви абсолютно точно відмітили, складно саме для нашого цирку. Тобто, наш цирк треба реформовувати, бо він геть розлінився. Інакше його реформує москаль кирзовим чоботом. Отож, наші клоуни сьогодні перед непростим вибором. Так, чи інакше, але треба щось робити, інакше північний звір в гості завітає, білий. Самим собі робити обрізання занадто довгих частин тіла прийдеться.

Date: Wednesday, 27 August 2014 08:10 am (UTC)
maryxmas: (Default)
From: [personal profile] maryxmas
мерзотник мудло.
скажіть, як його звати, щоб я перевірила, чи раптом нема його серед моїх френдів.

Date: Wednesday, 27 August 2014 09:34 am (UTC)
maryxmas: (Default)
From: [personal profile] maryxmas
буе яке гидотне.

Date: Wednesday, 27 August 2014 10:09 am (UTC)
From: [personal profile] nata_tolmachova
Я його недавно була зафрендила (знайла в топі українських блогів), але вистачило кількох його ж коментів в його журналі, щоб я передумала з ним спілкуватися. Він дуже швидко показує, що він собою уявляє. Рідкісна падлюка.

Date: Wednesday, 27 August 2014 04:48 pm (UTC)
From: [personal profile] nata_tolmachova
Не на головній ЖЖ, а в ось в цьому я його бачила:
http://statistika.in.ua/topjj/

Date: Friday, 29 August 2014 07:24 am (UTC)
From: [personal profile] crema_catalana
Це типовий блогер, якого хвилює рейтинг його журналу. До речі, цей рейтинг росте, тобто потуги його не марні.

Не знаю, чого було заводитись від пустопорожніх слів? Такого добра -- по саму зав"язку. В мене самого таких контактів повно, я переживаю їх, плачучи ночами в подушки :)

Date: Wednesday, 27 August 2014 10:17 am (UTC)
tin_tina: (Default)
From: [personal profile] tin_tina
Я дещо оффтопічно - ми, можливо, ту саму блогерку маємо на увазі? Ігл.?
Я надзвичайно переживаю за неї, вона не змогла виїхати з родинних причин.
Edited Date: Wednesday, 27 August 2014 10:19 am (UTC)

Date: Wednesday, 27 August 2014 10:28 am (UTC)
tin_tina: (Default)
From: [personal profile] tin_tina
А Ігл. в Донецьку. В неї батька оперували.
Мала романтичну ідею піти на той "парад" і квіти кинути. Могла теж опинитися на місці тієї нещасної жінки.

Date: Wednesday, 27 August 2014 10:36 am (UTC)
tin_tina: (Default)
From: [personal profile] tin_tina
Дуже на це сподіваюся.
Мені взагалі страшно подумати, як вона там тримається, з такими супровідними умовами і з її вразливою натурою.

Date: Wednesday, 27 August 2014 10:46 am (UTC)
tin_tina: (Default)
From: [personal profile] tin_tina
Та хай би тільки вибралася звідти! Я її десятки раз запрошувала, все-таки спокійне місце.
Вона не могла, причини дійсно дуже поважні.

Date: Wednesday, 27 August 2014 02:56 pm (UTC)
ukrop: (Default)
From: [personal profile] ukrop
цікаві коментарі, зрештою як і допис. дякую.

Date: Wednesday, 27 August 2014 04:56 pm (UTC)
redshift_on_dream: (Default)
From: [personal profile] redshift_on_dream
Цікава постановка питання. Пригадався Шварц з його драконами.

Date: Wednesday, 27 August 2014 09:17 pm (UTC)
From: [personal profile] docent030
Любіть ворогів своїх

Date: Thursday, 28 August 2014 10:53 pm (UTC)
dniprovska: (Default)
From: [personal profile] dniprovska
\\ Якщо ви вважаєте, що жителі Донбасу якісь особливо вразливі до масової обробки, то ви помиляєтеся

Там справа не у масовій обробці, а у гранично високому рівні люмпенізації та денаціоналізації. Плюс Донбас завжди вважав себе особливим регіоном. За совка він був на особливому положенні. Снабженіє по 1-й категорії, шахтарі отримували по 600 рублів (совєцьких) зарплати - це бул фантастична у ті часи сума. Хліб тоді щось близько 20 копійок коштував. А ковбаса, якщо вірити легендам - по 2.20 :)

А тут його опуститли - і в жителів Донбасу поїхав дах.

Якщо так навскидку, то у Донбасі (я маю на увазі саме Донбас - оту велику агломерацію промислових міст, а не всю Донецьку та Луганську область) десь відсотків 30 - патологічні українофоби, їх уже не виправиш. Зараз вони супер-активні, бо отримали підтримку ззовні.

Відсотків 20 - проукраїнська публіка, але вона порядком затюкана.

Ну а решта - абсолютно аполітична, інертна маса, - ні холодна, ні гаряча. Ці ляжуть під сильного. Переможе Росія - ляжуть під РФ, переможе Україна - будуть у вишиванках ходити.

Date: Saturday, 30 August 2014 03:46 pm (UTC)
vjn: (Default)
From: [personal profile] vjn
===Хліб тоді щось близько 20 копійок коштував.

14
А легенди про те, як для шахтарів не складало проблеми побитися один з одним об заклад на "Волгу" доходили навіть до мого далекого від шахт краю

Date: Sunday, 31 August 2014 11:19 am (UTC)
borys_javir: (Default)
From: [personal profile] borys_javir
підтримую

August 2017

S M T W T F S
  12345
67 8 9 101112
13 14 1516 17 18 19
2021 2223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Thursday, 24 August 2017 04:41 am
Powered by Dreamwidth Studios