kerbasi: (ναυτής)
Pro Nihilo ([personal profile] kerbasi) wrote2013-12-25 10:25 am

З приводу побиття опонентів влади

Навмисно у назві допису не написав ім'я відомої журналістки, тому що за останні дні побили вже з десяток людей і спалили стільки ж авто по всій Україні. Не тільки у Києві.

Взагалі, я давно, вже років сім, повторюю тезу, що партія регіонів небезпечна для саміх засад цивілізації. У цьому її відмінність від будь-якого іншого політичного формування в Україні. Якщо використовувати шпану не потайки, а відкрито та так само відкрито не допускати відносно "своєї"  шпани правосуддя, то дуже швидко знайдуться сотні тисяч неконтрольованих пацанчиків, які сприймуть безкарність та нахабство тітушків, що тепер це дозволено всім з відповідним писком.

В один день бики, можливо політично мотивовані, жорстоко побили на дорозі опозиційну журналістку

http://www.radiosvoboda.org/content/article/25211379.html

і з'явився оцей кліп, де про якусь політику не йдеться:




Всі знають, що колись Мао Цзедун розпочав так звану культурну революцію закликом бити по штабах, що у перекладі з китайської метафоричності означає, що вулиця сама вирішує, хто справжній революціонер, а хто контра. Натовп самопроголошених активістів карав самосудом бюрократів, корупціонерів, членів їхніх родин. Менше людей знає, чим культурна революція закінчилася. А закінчилася вона тим, що довелося на вулиці виводити армію та силовими методами приборкати активістів-хунвейбінів, які вже чинили самосуд над всіма, чий погляд не сподобався. Для лідерів всього світу це був урок, що "пряме народовладдя", чи як його назве кожне нове покоління ідеалістів, що підриває головний принцип державності: монополію на насильство має виключно держава через свої силові структури, які створені за ухваленими законодавчими органами законами і керуються законами, зрештою знищує й державу та навіть більше - цивілізацію, як таких.

Ось цей кліп мусить служити нагадуванням всім тим, хто вважає, що жлобів вигадав Семесюк, а оскаженіле бабйо в донецькому тролейбусі - Ірена Карпа, хто "нічого подібного в житті не бачив", хто вважає, що з нього/неї нічого брати та й поза політикою, що це тільки справа часу, коли прийдуть по вас. І прийдуть не представники влади, а сусіди по району, бо пеерівцям можна, а значить, ваші сусіди по району що, не з того тіста чи шо...


upd:
http://tyzhden.ua/News/97668

[identity profile] crema-catalana.livejournal.com 2013-12-25 08:37 am (UTC)(link)
тонтон-макути, а не хунвейбіни вулиць чи цзяофани анти-майданів

З приводу побиття опонентів влади

[identity profile] livejournal.livejournal.com 2013-12-25 08:49 am (UTC)(link)
Користувач [livejournal.com profile] maryxmas посилається на ваш запис з З приводу побиття опонентів влади (http://lenta-ua.livejournal.com/301992.html) пишучи: [...] Originally posted by at З приводу побиття опонентів влади [...]

[identity profile] isladeborneo.livejournal.com 2013-12-25 08:58 am (UTC)(link)
@партія регіонів небезпечна для саміх засад цивілізації@ - це дуже влучно сказано.

No title

[identity profile] livejournal.livejournal.com 2013-12-25 09:00 am (UTC)(link)
Користувач [livejournal.com profile] klodius посилається на ваш запис з No title (http://klodius.livejournal.com/426590.html) пишучи: [...] У kerbasi змістовно щодо останніх подій - раджу почитати: З приводу побиття опонентів влади [...]

[identity profile] slipa-ol.livejournal.com 2013-12-25 09:41 am (UTC)(link)
"партія регіонів небезпечна для саміх засад цивілізації", - таки вмієте ви виокремити однією фразою весь зміст

[identity profile] ak-possum.livejournal.com 2013-12-25 10:15 am (UTC)(link)
Для лідерів всього світу це був урок, що "пряме народовладдя", чи як його назве кожне нове покоління ідеалістів, що підриває головний принцип державності: монополію на насильство має виключно держава через свої силові структури

Тут я с вами и спорить не буду, согласен полностью. Ведь вы это про афроевромайдан и прямой захват киевской мэрии представителями добра написали? Как "нет"?)

а оскаженіле бабйо в донецькому тролейбусі - Ірена Карпа, хто "нічого

А тут и вовсе всё проще гораздо: "Карпа Бабка врёт." (с)
Edited 2013-12-25 10:16 (UTC)

[identity profile] jan grabowski (from livejournal.com) 2013-12-25 10:20 am (UTC)(link)
Право, поразительные и неожиданные выводы делаете Вы из собственных же интерпретаций некоторых событий: китайская "культурная революция" по сравнению с той кровавой баней, которую пришлось пережить людям здесь — детский утренник, к тому же, ну совершенно очевидно же, на мой взгляд, что даже в случае с хуйвенбинами никаких хуйвенбинов не было б, не будь в них заинтересовано именно государство, причем, как только они выполнили свою задачу, они тут же были зачищены точно так же, как "пламенные революционеры"(накокаиненые педерасты из ЧК) первого большевистского набора. Тоже самое происходило в т.н. "беспредел 90-х", когда государство всячески поощряло преступность против личности путем запрета гражданского оружия и фактического запрета на самооборону, параллельно со смехотворными наказаниями для нападающего либо вообще отказом в возбуждении уголовного дела по факту насилия над личностью. Тоже самое происходит сейчас, когда именно при поддержке государства и ее "органов правопорядка" на улицы снова выпускается якобы "уличные", а, на самом деле, жестко подконтрольные государству, боевики.
Как мне кажется, выход из подобной ситуации лежит в прямо противоположной стороне от всего, что связано с "государственностью".
В отношении т.н. "партии" регионов я бы тоже не сказал, что они "угрожают цивилизации". По всем признакам эта, т.н. "партия" безусловно является отражением глубинных поведенческих реакций, норм и правил жизнедеятельности достаточно значимого количества граждан этой страны, по своим проявлениям имеющих больше всего аналогов в раннем средневековье. Но это может значить просто, что часть населения данной страны находится на довозрожденческой стадии развития, где-то в глубокой древности человечества либо регрессировала в эту стадию под давлением внешних обстоятельств, а т.н. "партия" регионов лишь отражает уровень развития т.н. "украинского" общества.

[identity profile] tsdaemon.livejournal.com 2013-12-25 10:52 am (UTC)(link)
В принципі, погоджуюся з попереднім коментарем. Це не ПРи в троллейбусах їздять. Це закладено в основах народної свідомості. І це треба лікувати, але не народовладдям. Не має значення, контролювали хунвейбінів чи ні - народовладдя це нонсенс.

[identity profile] mor94ok.livejournal.com 2013-12-25 11:23 am (UTC)(link)
Партия регионов это украинское движение Талибан как я прочитал где то в инете. Им выгодно чтобы было больше бедных людей в стране которые сидят на дотациях, пенсионеров, люмпенов и рабов которые работают на шахтах и заводов членов Партии регионов и их спонсоров.

[identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com 2013-12-25 02:28 pm (UTC)(link)
Image (http://fotki.yandex.ru/users/geizo/view/822914/)

[identity profile] none_smilodon (from livejournal.com) 2013-12-25 04:21 pm (UTC)(link)
а якщо просто розборка за ДТП?

[identity profile] docent030.livejournal.com 2013-12-25 10:25 pm (UTC)(link)
(із занепокоєнням проглядаючи новини)
==які вже чинили самосуд над всіма, чий погляд не сподобався
Чи можна усвідомлення можливості подібного розвитку подій вважати запрошенням №2 із проханням забути про свій поганий характер?
Нам потрібен президент, який вміє думати :)