kerbasi: (Default)
Pro Nihilo ([personal profile] kerbasi) wrote2010-05-22 11:15 am

Головне за тиждень: попрацюю адвокатом диявола

Мій допис - реакція на це:
http://ragu.li/post/koly-ragulstvo-sylnishe-za-mystetstvo/

Перед тим, як долучатися до громадської акції з задовбування есесмесками нотаріуса, яка знищила арт-об’єкт на подільському подвір’ї раджу зробити павзу, з’їсти, що дієта дозволяє, і добряче подумати.

Он у мене дитинство проходило у подвір’ї двох “сталінок”.  Територія була досить велика, але ми постійно мали проблему, куди приткнутись, бо скрізь було ЩОСЬ. Як тільки ми десь з’являлися, одразу траплялися дивовижні зміни. Колективний котячий туалет з рештками якихось небезпечних для людей у темряві металоконструкцій перетворився на дитячий майданчик і якась матрона вже галасила з балкону: “Геть! Геть, шпана! Через вас діти бояться гратися”! Я сам тоді був у віці власне “діти”, але я ж не її “діти”. Порослий бур’яном якийсь бугорок в уяві ветерана війни дяді Валі ставав клумбою. Дядя Валя кидав палиці з балкону та поливав нас водою. Добряче утоптана ще попередніми поколіннями дітей площадка, одразу перетворювалася на ... газон, тільки-но ми збиралися пограти в футбол. Без жодної травички, але ГАЗОН! На парапетах сидіти також не можна було, бо від нас галас, немовлята не сплять, ветерани нервують і взагалі... геть з очей, покидьки, от ми у ваші роки!.. А Гайдар полком командував!

Мені вже за сорок, а здається, що все ті ж “дискурси” а-ля “куди, наркоман, по копаному”.
Ясно, що після того, як кулуарним рішенням, без обговорення Майдан Незалежності Омельченко со товариші перетворили на місце концетрації огрядних потвор та конструкцій на шестидесятницький (не)смак, тепер кожен митець вважає, що має моральне право виставляти будь-які арт-об’єкти, абсолютно не переймаючись тим, чи в захваті від цього інші мешканці та відвідувачі місця колективного використання. Чого паритися? Мистецтво, воно ж самоцінне! Ясно вам, ліміта рагульська?! А тут ще бронебійна індульгенція – встановили витвір на клумбі, де все одно паркуватися та ходити не можна. Нічого, що від цієї клумби давно нічого не лишилося, та, взагалі, вона якось на диво ірраціонально розміщена, що не витопчуть її тільки, якщо цілодобовий караул виставити з правом стріляти без попередження.

Ясно, що будь-хто, хто їздить на машині, автоматично є рагулем і сволотою. Як на машині, то одразу втрачаєш право на використання території, бо там в бідній, але веселій молодості дідусів та бабусь були клумбочки та палісаднички, а їхні діточки, котрим зараз під полтинник, гралися на дитячих майданчиках. Це нічого, що все це було забруджено, занедбано, знищено ще задовго до того, як підросли онуки та понаїхали рагулі. Геть, сволото! Забирайте свої “корита” та геть!!! Геть, геть, геть, клумбу я не відновлю, я тут арт-об’єкт розмісттив, а ви  - перестрибуйте, як хочете.  

Може, для затятих борців, що палають класовою ненавістю, є різниця між стрибанням на одній ніжці між машин на самоорганізованих паркингах і перестрибуванням через самовільно  встановленими витворами мистецтва чи через кущі, якогось біса висаджені маразматичним дідом, на протоптаній ще до мого народження стежці. Для мене немає.
 


[identity profile] zynovij.livejournal.com 2010-05-22 08:55 am (UTC)(link)
>тепер кожен митець вважає, що має моральне право виставляти будь-які арт-об’єкти, >абсолютно не переймаючись тим, чи в захваті від цього інші мешканці та відвідувачі >місця колективного використання


Підтримую.
Проте мої витвори мистецтва ніколи не знищували(бо я їх ніколи не створював),
тож не знаю чи не вчинив би так само, якби опинився на місці організаторів цього телефонного флешмобу

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 09:10 am (UTC)(link)
Одні емоційно ставлять, не запитавши, інші емоційно нищать, навіть не спробувавши пошукати компроміс - таке наше суспільство. Тому я й не беру участі ні в акціях "за", ні в акціях "проти". Інше явище того ж роду: забудовники нищать паркову зону? Який жах! Всіх купили і т.д. Але чомусь протестанти не переймалися, що в цій зоні трава була усіяна шприцями, всі дерева хворі, бите скло, лайно, самовлаштовані смітники з навколишніх будинків і т.д. Отже, я не впевнений, що є мотивом протестантів: боротьба за залену зону чи класова ненавість. Тому й не долучаюся.

[identity profile] andriyko.livejournal.com 2010-05-22 08:56 am (UTC)(link)
Если Вы внимательно посмотрели на картинки, пианино это стояло почти у самой стенки. Нужно обладать внутренним императивом "До.бись к столбу!", чтобы вообразить, будто оно мешает (это я не о Вас, это о нотариусе и ее подручном). Хотел бы я посмотреть, как эта нотариус старательно идет в свою контору именно "по грязи".

Кроме того, они ведь поставили на клумбе ничто иное как... клумбу. Разве что цветы могли бы быть и покраше. Но тем не менее.

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 09:15 am (UTC)(link)
Одному, якщо занедбана клумба, значить - парковка. Другому, якщо занедбана клумба, значить - місце встановити там продукт реалізації свого его. І в обох випадках нікого не питають, ні з ким не рахуються, і не пробують організувати обговорення серед мешканців, як облаштувати прилеглу територію. Це як два барани зустрілися на вузькій стежці над прірвою. І так скрізь: див. мою відповідь Зиновію. Коли вже у суспільсьві з"являться сили здорового глузду, а не тільки емоцій?..

[identity profile] andriyko.livejournal.com 2010-05-22 09:19 am (UTC)(link)
Еще раз о здравом смысле.

Клумбы для чего нужны? Для того, чтобы на них росли цветы. Что сделали "мытци"? Посадили на клумбе цветы. То, что они посадили их в пианино, это не более чем элемент декора. Или если на клумбу поставить садового гнома, аиста, декоративный колодец, которые будут сочетаться с цветами, вкопать корзину, амфору и т.д., в которых будут расти цветы, от этого она перестанет быть клумбой?

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 09:45 am (UTC)(link)
Це як пішоход, що йде по зебрі і не дивиться, чи зупинились машини. Він завжди правий, але нерідко ще й мертвий. Клумба - вона для квітів, але краще було б спочатку подивитися по сторонах, чи може в когось є інші інтереси. Або хоча б заради підвищення шансів на збереження свого шедевру просто пройтись по офісах-квартирах, познайомитись, порозмовляти, розповісти про проект, запитати поради, як зробити Київ естетичнішим (хай нічого навіть не запам"ятати, але так - для раблік-рілейшнз). Може, й піано живим би залишилося. Перти буром це, звісно, так всіх в піонерії-комсомолії вчили...

[identity profile] andriyko.livejournal.com 2010-05-22 10:02 am (UTC)(link)
Мне кажется, что мы немного уклонились от сути.

Да, заручиться поддержкой - это хорошо. Учитывать чужие интересы - тоже хорошо. Но в нужный момент проигнорировать чужие интересы, если они ничем не обоснованы ни с человеческой, ни с правовой точки зрения, тоже надо уметь. Желательно, конечно, потом уметь эффективно защитить результат, чего в данном случае, увы, не наблюдаю.

Ну, посудите сами, какой законный интерес может быть относительно клумбы? Только посадить на ней цветы. И если никто их не посадил, почему не могли посадить эти ребята?

Я просто исхожу из той, как мне кажется, здравой точки зрения, что улучшения и украшения, особенно временные, не требуют особых согласований. Тем более, что нотариус вряд ли является лицом, уполномоченным распоряжаться общей территорией - двором.

Представленные картинки дают о дворе представление как об унылом каменном мешке. И в данном случае его озеленение с использованием изобразительных средств - во благо, причем далеко не только тех, кто водрузил там это несчастное пианино.

Заметьте, я намеренно опускаю вопрос уничтожения чужой собственности - вот это уж точно переть буром.

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 10:11 am (UTC)(link)
Я написав, як у дитинстві грався у футбол на майданчику, а хтось вважав, що там газон, хоча ніякої трави там ніколи не було.
Вважаю, що авто парткували на "клумбі", бо ніякої клумби інакше ніж у пам"яті старожилів там не було. Проте з"явився новий незручний для автовласників об"єкт. Ось це треба було враховувати перед тим, як відновляти "клумбу". Я не захищаю тих, хто нищить власність, навіть виставлену на двір, але я не бачу нічого розумниго і в діях "постраждалої" сторони.
До того ж, автор "арт-об"єкту" має там крамницю, тобто він ще підприємець і продавець. От професійніше було б перейматися, як зробити небідних людей своїми крієнтами, паралельно їм пояснюючи, що двір - кам"яний мішок і там треба артистично відновити клумбу. Після його істерик я точно в нього не купуватиму і не радитиму іншим. Митці часто жебракують, бо їхнє его не дозволяє їм нести своє мистецтво людям, в тому числі і за гроші.

[identity profile] andriyko.livejournal.com 2010-05-22 10:22 am (UTC)(link)
"Вважаю, що авто парткували на "клумбі", бо ніякої клумби інакше ніж у пам"яті старожилів там не було" - это не есть факт.

http://ragu.li/post/koly-ragulstvo-sylnishe-za-mystetstvo/#c44198 - вот тут объявился, как я понимаю, Владимир Кислый, героический борец с мертвыми музыкальными инструментами, так вот он утверждает, что там все-таки была клумба, и несчастная нотариус даже собственноручно сажала там цветы. Да и на фотографии посмотрите: все же это незаасфальтированный участок, мало напоминающий паркоместо.

Насчет истерик. Пацану 20 лет, если не меньше. Он еще просто не успел армировать шкуру в достаточной степени, чтобы более-менее спокойно относиться к подобным случаям. Я пожил несколько дольше и, думаю, видал побольше действительно страшного, но и то расстраивался, когда кто-то втихаря крал из-под окон посаженные мной цветы и кусты. Потому что, вложив труд, украсив что-то, относишься к своему детищу как минимум с теплотой. Конечно, ему жаль этой штуковины. И, конечно, он остро воспринимает случившееся как большую несправедливость. Будьте снисходительны.
Edited 2010-05-22 10:24 (UTC)

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 07:02 pm (UTC)(link)
Я не звинувачую. Це як дружня порада широкому загалу, хто може опинитися у подібних обставинах.
Ось ще позиія, що мені імпонує:

http://yusmal.livejournal.com/620776.html

До речі, той Володимир пише досить розумно. Може, теперь дійдудь якоїсь згоди з митцями.

[identity profile] logvynenko.livejournal.com 2010-05-22 06:44 pm (UTC)(link)
У вас досить виважена і розумна позиція :)
але завітайте в гості у двір і ви все зрозумієте
завітайте до нас і ви теж усе зрозумієте

ми пропонували нотаріусу облаштувати двір разом, але вони після цих слів розтрощили піаніно

ми не маємо свого бачення "дизайну двору", ми просто додаємо фарб і щось робимо :) і агітуємо інших - ще орендарі долучились нам допомагати, деякі мешканці

але ж ви можете й таку ситуацію уявити - у вас в під*їзді не стоїть домофон, бо більшість мешканців пенсіонери. ви готові заплатити за них й поставити самі домофон, тільки тому, що він ВАМ потрібен. так і ми - ми робимо, ми йдемо на компроміс навіть з бомжем-афганцем-двірником )) але але.

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 07:00 pm (UTC)(link)
Мені багато чого знайоме, бо я вже кілька років є заступником голови кооперативу (багатоповерхівка у жилмасиві). Так, є кілька маразматиків, котрі проти консьєржів, а коли все ж таки цю службу створюють, не вимагають грошей від маразматиків, то починають писати наклепи в податкову, що збирається нелегальна готівка. В результаті в нас все чітко і по законах і з усіма податками, платимо двічі, але з іншого боку - така наука іншим, що в Україні і чесно і прозоро можна жити і господарювати. Класова ненавість до власників авто - це ще одне питання. Обурення тим, що хтось захопив якусь територію при тому, що сасі захопили частину східцевої клітина та понабудовували тиам собі кладовок і т.д. Але, знаєте, вони - позаминулий час. Треба відрізнятись.

Я, може, десь різкувато висловлююся, бо я типовий self-starter, починав свій шлях у житті без жодної підтримки, скоріш навпаки, починав зі злидень, а тепер сам сплачую по своїх рахунках і ще за декого інколи доводиться. Отже, інколи починаю "проповідувати".

Ось також виважена, достатньо м"яка позиція:
http://yusmal.livejournal.com/620776.html

[identity profile] yusmal.livejournal.com 2010-05-22 07:20 pm (UTC)(link)
ну, моя позиція не дуже мяка. Думаю, Богдан вже з нею знайомий :).

[identity profile] yusmal.livejournal.com 2010-05-22 07:19 pm (UTC)(link)
Богдане, чисто з вредності розповім про шкоду від таких домофоноставців, мою особисту шкоду.
ПОставили одні такі домофон в під.їзді, ніби всім добре, пра? Але один магнітний ключик коштує двадцять гривень, два, відповідно, сорок, три, а встановлення апарату дома коштує 120 грн.... Сім.я однієї учениці школи, що знаходиться на індивідуальному навчанні (інвалід) - дуже бідна: мама-медсестра і дочка-інвалід, з усіма витікаючими. Грошей на апарат в них тупо нема, як нема грошей на оплату телефона, покупку нових сандалів дитині і т.д. І всі вчителі школи, які ходять вчити дитину-інваліда, стоять взимку чи влітку під під.їздом, чекаючи, поки в нього хтось зайде чи вийде (бо і телефона в людей нема, щоб подзвонити і сказати, що прийшов). НІби добра справа, пра? А от таке гівно з тої справи вийшло.

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 07:35 pm (UTC)(link)
Цей випадок не спростовує користі від зачинених дверей. Скоріш, він свідчить про низьку емпатичність сучасних активних людей.

В домі, в котрому я жив від народження, перший замок на під"їзді з"явився 1978-го року. Це була примітивна конструкція: одна дощечка на двері трималася згори на шматку гуми. Підходив, натискав на дощечку, встромляв руку і відкривав замок.І це виявилося рішенням. Не треба було більше хлюпати по калюжах сечі, протискатись через ватаги пияк і т.д.

[identity profile] yusmal.livejournal.com 2010-05-22 07:38 pm (UTC)(link)
я своєю розповіддю мала на увазі тільки те, що наші добрі справи не завжди і не тільки такі однозначно добрі для всіх людей, яких ми оточуємо.

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 07:40 pm (UTC)(link)
Так, дійсно! Я чомусь деконтекстуалізовано прочитав Ваш коментар. Вибачте!

[identity profile] logvynenko.livejournal.com 2010-05-23 07:59 am (UTC)(link)
Я прекрасно розумію, що у всіх ситуаціях є дві правди щонайменш )
як з піаніно, так і з домофоном.
про піаніно можна було домовитись і ми готові були до цього й це найважливіше, розумієш?
я ніколи не займався рукоприкладством і навряд чи хтось, крім тебе може про мене сказати як про "різку" людину. я маю деякі принципи - всі про них дуже добре знають, й ти теж :) але я вже навіть не сперечаюсь, бо нічого нового не чую або ж не хочу чути навіть.

і ще одне - я чудово розумію твою позицію. можливо, смски були помилкою, але ініціатива така не від мене пішла, я просто виклав телефон, написаний на дверях нотаріуса і в неті :)
і ще раз - розумію, тому що якби мені розповіли щось подібне - я б так само засумнівався б і не впевнений, чи підтримав би таку ініціативу людини, яку не знаю особисто. бо не звик до такої людської жорстокості. я й досі повірити не можу, що люди могли так вчинити без будь якої задньої думки.

[identity profile] yusmal.livejournal.com 2010-05-24 08:35 am (UTC)(link)
Богдане, у твоєму дописі було конкретне закликання до надсилання смс, зараз просто не зі свого компа і шукати допису не буду. Починалося речення з "якщо кожен з вас пошле смс...", так шо от не треба змінювати правду на ходу.

[identity profile] crema-catalana.livejournal.com 2010-05-22 08:10 pm (UTC)(link)
Воно, звісно, — "замочи нотаріуса та отримай знижку на пиво". Але вся ця історія не варта того, щоб і рукою махнуть... Тьху три рази!

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-22 08:51 pm (UTC)(link)
Ви подалися у відлюдники? ))

[identity profile] crema-catalana.livejournal.com 2010-05-23 04:43 am (UTC)(link)
Подався до третьої хвилі внутрішньої еміграції. Скоровернуся :))

Правда

[identity profile] volodymyrk.livejournal.com 2010-05-23 08:51 pm (UTC)(link)
Доброго вечора.
Давайте не будемо брехати.
Перше. Не те, щоб запропонувати компроміс, але й на Руслани та мої намагання досягти компромісу відповідь була така – «вам піаніно не заважає, тому там воно і буде» крапка, тобто заяви "митця" про компроміс - абсолютна брехня.
Друге, про смс, читаємо та дивуємось:
http://ragu.li/post/koly-ragulstvo-sylnishe-za-mystetstvo/#c44457

вул. Межигірська, 22 прим. 15 телефон 050 522 79 95
якщо ви їй напишете смску "приємну" і вона такі смски
отримає від 1000 різних людей

це хто писав?
забрехався трохи "митець".

Re: Правда

[identity profile] kerbasi.livejournal.com 2010-05-23 09:33 pm (UTC)(link)
Митці - такі люди, що від них логіки правників і манер дипломатів марно очікувати. Така вже в них природа і суспільна функція. Оскільки Ви не збираєтесь переїжджати, і та ятка - також, то краще спробуйте, якщо не примиритись, то принаймні загасити полум"я. Зрештою, ви - люди ділові, а одним з навичок ділових людей є здатність досягати свого навіть від конфліктних людей і людей з проблемним характером (клієнтів, контрагентів тощо).
Хто перший почав - об"єктивно важливо у суді, але у житті і у бізнесі нерідко краще про це забути і почати з чистого аркушу.
Я не з митців і не з інтелігентів. Я зі сфери міжнародного бізнесу, я пишу тут не теорії, а буденні речі з мого життя. Прислухатись чи ні - це вже вільний вибір читача.

Правда

[identity profile] volodymyrk.livejournal.com 2010-05-24 02:05 pm (UTC)(link)
так, взагалі люди різні, але жодна людина не повинна:
1. відверто брехати,
2. лити гидоту,
3. закликати інших лити гидоту.
моє ставлення до таких істот не змінилося.