kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Свого часу мене дуже здивувала поведінка нідерландського істеблішменту. Під час помаранчевої революції прем'єр Балкененде красиво, просто класично,з усіма протокльними ввічливостіми, бездоганними дипломатичними висловами просто "опустив" Путіна, який приїхав з офіційним візитом до Амстердаму і вирішив там почати з обгажування опозиції Кучмі та Янику. Якби він вилаяв його по-народному, мабуть, Путіну було б легше, ніж коли з ним розмовляли, як ясновельможний пан з вуличним пиякою. Тоді ж їхня королева скасувала вечерю з Путіним. Але минуло лише кілька тижнів і нідерландські політики аж захлиналися так волали проти навіть того щоб дати бодай якусь надію українцям до вступу у НАТО та до Євросоюзу.

Багато чого пояснює ця стаття:
http://mobile.nytimes.com/2014/07/19/world/europe/the-netherlands-a-nation-in-mourning-but-mindful-of-ties-to-russia.html?_r=1&referrer=

Нідерландському політикуму притаманне ліберально-демократичне моралізаторство. Вони дійсно мають чимало досягнень в плані прав та свобод людини. Їхні суперечливі втім сміливі експерименти з легалізації наркотивів та проституції загальновідомі. Проголосити догану Путіну за втручання в Українські справи цілком нормально вписується в їхні стандарти. З іншого боку у цій статті ви знайдете таку реакцію на загибель 189 громадян Нідерландів від ППО сепаратистів (читай російських інтервентів): ми не такі потужні, як Америка, щоб відстоювати моральну позицію, Росія наш третій за обсягом торгівельний партнер і тому подібне. Звідси надобрежні висловлювавння, мовляв, достеменно не знаємо, хто пустив ракету, знаємо тільки, що літак розбився, можливо, був збитий.

Що ж, кожний уряд мусить дбати про інтереси своєї країни. Якщо на терезах втрата 189 власних громадян не важить більше торгівельного обсягу з державою-вбивцею, значить, це доведеться прийняти. Цк якщо заздалегідь не подбали про те, щоб не узалежнювати себе від дикунів. Не скорочували б військові видатки по розпаду совітського блоку, не зводили б до мінімуму свою участь в НАТО, більше б вкладали в розвиток альтернативних шляхів економічного розвитку, крім найпростішого, найпомітнишого, найдешевшого, але взамін за продану душу - може, й могли б з Путіним інакше розмовляти. І не платити йому душами 189 своїх громадян.

Гидко! Fuck the EU!

UPD 20.07.2014:

Bже вчора увечeрі, здається, нідерландський істеблішмент побачив, що широкий загал (зокрема в їхній власній країні) не розділяє їхньої обережності, тому одразу ж вигулькнув міністр закордонних справ з більш жорсткою заявою, але оскільки міністр не голова уряду, а голова уряду не висловився в іншому ключі, то диплиматичною мовою це означає, що двері своріш відкриті Москві, ніж Києву або Вашингтону. Тепер все від голандського суспільства залежить, наскільки вони далі терпітимуть це безпринципне болото, на яке перетворився їхній політикум за останні чверть століття. З огляду на те, що популісти псували народ не один десяток років, я залишаюся скоріш песимістом.

Date: Saturday, 19 July 2014 02:21 pm (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
а двоголова птаха-мутант і ідентичні кольори на прапорі вас не наводять на роздуми додаткові? Може це не просто співпадіння? Може вони родичі просто? Мо Підер зе ван не дарма там вчився? І т.д.

Date: Saturday, 19 July 2014 02:58 pm (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
ох, йо! Оце так! Зацінив політ думки. :)

Але я таки люблю саме утопії. А все чому: як одне, так і інше деколи можна реалізувати. Бо якщо сьогодні це, для прикладу, утопія про переселення всіх на Альфа Центавру і побудову там справедливого суспільства, то завтра - елементарно банальна реальність. Отож, підказуючи хуйлам різним варіанти рішень - краще підказувати позитивні. Бо вони ж тупі, і в результаті все одно напартачать, то хоч шанси на повний ппць зменшити - вже немало. А ще бувають стійкі моделі, які в принципі не реалізовуються не так, як треба.

п.с. до речі, по голандцям. Гідра таки вкусила себе за хвіст. І таки, найвірогідніше, здохне, сука. За це треба буде випити.

Date: Saturday, 19 July 2014 03:16 pm (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
в Крим вони всі хочуть, в Крим. Щодо "вирішують" - це ви дарма. Ніхто нічо ні там, ні тут на виборах не вирішує, це ілюзія. Тобто, це скоріше змагання, хто нещасну вівцю на свій бік перетягне і яким методом. Хтось травою, хтось коксом, хтось батогом, так і бавляться. Але би вівця щось вирішувала? Боронь боже. Вона вам навирішує.

Date: Saturday, 19 July 2014 04:18 pm (UTC)
From: [personal profile] vie_chen
звичайно, існує. Кожна вівця може керувати державою, це факт доведений. Але не кожна може _розуміти_, як керувати, нащо керувати і що за цим стоїть, керуванням. Ось тут і проходить розподіл на класи.
І вона дуже й дуже герметична, це система розподілу.

Date: Saturday, 19 July 2014 06:51 pm (UTC)
From: [personal profile] o_teren
Щось досить часто таке патякання останнім часом доводиться чути. Воно наче й маячня, але коли таке в повітрі носиться, ще хтось й справді з дуру візьметься реалізовувати.

Date: Sunday, 20 July 2014 05:32 am (UTC)
From: [personal profile] groben
Не один ти виявився таким "щасливим". Я теж чув подібне, тільке від німців та французів. Причому у тих німців це було взагалі на рівні якогось ірраціонального жаху: "зараз Україна - гигант, що хворіє, неможна дати йому одужати, бо якщо він одужає нам капут". Можна було б вважати маячнею, якби від отих німців тоді не залежали експертні висновки у деяких важливих для нашої економіки питаннях.

Date: Monday, 21 July 2014 08:52 am (UTC)
pavlenko1981: (Default)
From: [personal profile] pavlenko1981
Kurt Oberst



01.05.2012

Блокпост на в'їзді у Донецьк. Липень 2017 року

Блокпост на в'їзді у Донецьк. Місто, яке впродовж 2016 року було столицею нелегітимної Донецької республіки та гніздом проросійського сепаратизму, нарешті після трьох тижнів завзятих боїв була взята українськими збройними формуваннями. Вже пройшло два тижні після закінчення бою, і місто поволі починає повертатися до мирного життя. Але військова служба триває з усією суворістю. На малюнку зображено один з блокпостів у Донецьк. Службу несуть українські "парамілітарес". Через завзяті бої та численні пожежі на вугледобувних та хімічних підприємствах Донецька, область перетворилася на зону екологічного лиха. Спека, сильний вітер, що піднімає хмари пилу та задушливий дим роблять умови просто нестерпними. Вояки на блокпосту рятуються хто чим може, захищаючи органи дихання. В хід ідуть всі можливі засоби, від звичайних бандан до респіраторів та протигазів. На передньому плані вояк одягнутий "налегці". Поверх сорочки - бойовий нагрудник російського виробництва. З озброєння - російський же автомат АК-74М та ніж. До спини вояк приторочив ранцеву флягу, трубка якої звисає з правого плеча. Органи зору та дихання захищені відповідно сонцезахисними окулярами та банданою. Ідеологічну приналежність вояка видає татуювання "Слава Україні" на передпліччі правої руки та емблема українських добровольців у Вермахті та СС часів Другої світової війни. Тим часом на імпровізованому блокпості триває робота. Праворуч двоє піхотинців оглядають легкове авто, в той час як пасажири проходять реєстрацію. В якості захисних надолбів використовуються остови розбитих автівок та руїни стін. Скраю ліворуч на імпровізованому бруствері сидить стрілець за великокаліберним кулеметом ДШК. Для утримання на місці кулемета сошки привалені уламками цегли та бетону. Незважаючи на те, що ознаки окупаційної присутності досі збереглися, українські вояки на рівні імпровізації подбали про те, щоб назва міста набула первісної назви. Хтось з вояків балончиком виправив назву міста.

Date: Monday, 21 July 2014 08:53 am (UTC)
pavlenko1981: (Default)
From: [personal profile] pavlenko1981
Майже точне пророцтво. )

Date: Saturday, 19 July 2014 03:37 pm (UTC)
nik_adams: (Default)
From: [personal profile] nik_adams
В порівнянні з втратами України в цій війні, втрати голандців неспівставні. Між тим, я не чув про жодні санкції щодо Росії з боку України. Навпаки, Росія перекриває нам газ і завертає наші товари. А ми з цього приводу ображаємся. Мені, як українцю, дорікнути голандцю ні в чому. Не пам'ятаю, ми дипломатичні стосунки з Росією розірвали?

Date: Sunday, 20 July 2014 09:13 am (UTC)
From: [personal profile] vilnodoom
Так, таку реакцію в цій статті можна знайти, але чи коректно сприймати слова якогось аналітика і історика Mr. Mak як слова значної чи тим більше переважної частини нідерландців чи як голос самого королівства? Mr. Mak — не більшість людей, не міністр і не монарх Нідерландів, а просто якийсь балабас голландський. НЙТ — дуже і дуже мутна газетка, отже не дивно, що вона цитує саме таких жалюгідних клоунів.

Ось, наприклад, з якою однозначною передовицею вийшла найбільша (* Вікіпедія) голландська газета De Telegraaf : http://ic.pics.livejournal.com/avmalgin/6046593/1194349/1194349_original.png - єбло барадая і пр. підарасів путінських і великими літерами «ВБИВЦІ». Звісно, британська преса ще менш стримана — там вбивцею на передовицях і самого Пу називають (правда таблоїди). (Загляньте в ЖЖ avmalgin — там він багато картинок газет викладає).

Так що я би поки що не спішив говорити про «сучість голандську». У них нині є шанс перемінити свою позицію (яку раніше ці люди пояснювали своїми ties with Russia). І нині є підстави вважати, що їх суспільна думка вже змінюється, а значить буде змінюватися і державна політика. Вчора вже читав, що влада Нідерландів і Великої Британії закликала ЄС до найрізкіших заходів щодо Росії. А ось в кого «сучість» справді безпробудна — це у амбіційних Франції та Німеччини. Ну, та то — окрема справа, ще й історична прихильність до Росії.

Date: Monday, 21 July 2014 08:47 am (UTC)
pavlenko1981: (Default)
From: [personal profile] pavlenko1981
Бачив у ФБ якийсь пост, ніби що військові Нідерландські хочуть до нас їхати.
Чекають на наказ.

Ніби з відкритим листом до керівництва держави звернулись.

Date: Monday, 21 July 2014 09:21 am (UTC)
pavlenko1981: (Default)
From: [personal profile] pavlenko1981
"Голландские солдаты просят отправить их в Украину, чтобы дать отпор террористам
Прекратить неуважительное обращение с останками десятков соотечественников – это меньшее, что может для них сделать королевская армия, считают военнослужащие".

http://censor.net.ua/news/294736/gollandskie_soldaty_prosyat_otpravit_ih_v_ukrainu_chtoby_dat_otpor_terroristam

Date: Monday, 21 July 2014 06:37 pm (UTC)
pavlenko1981: (Default)
From: [personal profile] pavlenko1981
Мдя...

Дякую.

Date: Monday, 21 July 2014 07:56 pm (UTC)
surikat: (Default)
From: [personal profile] surikat
Давайте краще не порівнювати абстрактне ООН і конкретних вояків.

(deleted comment)

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Monday, 11 August 2025 06:16 pm
Powered by Dreamwidth Studios