kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi

Коли різні націонал-радикали їздили до Севастополя, чи збиралися вони когось у Севастополі переконати? Навряд. Впевнений, що то були просто акції для власного самоствердження. Коли хлопці у камуфляжці крокують вулицями Харкова і викрикують нібито проукраїнські гасла разом с ксенофобськими, чи ставлять вони за мету розсіяти стереотипи харків’ян стосовно національної ідеї? Питання риторичне.

Чого ж стільки галасу через те, що «Родіна» збирається пройти маршем вулицями Львова? Українські націонал-бовдури самостверджувалися, відчували адреналін, дайте тепер русо-совковим бовдурам отримати задоволення.

Тепер вже пізно щось робити, хіба тільки молитися, щоб ці перетягування канату між виродками від політики не закінчилися громадянською війною. А раніше слід було подбати про те, щоб розмаїття думок у суспільстві представляли інтелектуали, а не жлобня та рагулі, фінансовані політиканами та іноземними агентами. Для цього не треба було відсторонюватися від влади у 1992-му та 2005-му та й самім не сповідувати максиму «він, звісно, сучий син, але наш сучий син» по відношенню до тих самих націонал-бовдурів та політиканів. А то так виходить, що коли умовно "наші" човна розхитували, то це нічого, а як "не наші", так - караул! пожежа!

 


Date: Thursday, 5 May 2011 12:08 pm (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
Націонал-радикалів в Севастополі бив ногами по голові той же Марков.
Гадаю, що буде цілком логічно побити ногами по голові тепер самого Маркова.
А так - ніякого караулу, все справді йде абсолютно логічно по тому шляху, по якому і мало йти після таких виборів.
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я навіть дещо подовжив цей період: як і мало б йти після таких "революцій" (1990-1991, 2004)ю

Date: Thursday, 5 May 2011 12:31 pm (UTC)
From: [identity profile] archervarius.livejournal.com
здорова думка

Date: Thursday, 5 May 2011 03:47 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую!

Date: Thursday, 5 May 2011 12:37 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
"Чого ж стільки галасу через те, що «Родіна» збирається пройти маршем вулицями Львова? Українські націонал-бовдури самостверджувалися, відчували адреналін, дайте тепер русо-совковим бовдурам отримати задоволення."

Так отож.
При всі повазі, "гавкання моськи" перед слоном це все нагадує.. Треба реальні дії робити, а не стравлювати одних радикалів з іншими. Кому це вигідно? на що це працює? - правильно, на "помірковану" - і тому кращу - діючу владу.
Чи завоювали серце харків'янина представники найіонал-радикалів? - навряд, тільки втратили.. і мене, до речі, як виборця, і ще напевно багато інших.
А завоювали.. хіба один із прошарків: любителів руйнувати і конфліктувати, звільнятися і грюкати дверима, а не вирішувати питання так щоб залишатися у тому ж колективі. Тут не грюкнеш - тут всім далі жити!

І ще є "загублені між націями".. які стають адептами "Свободи". знаю приклади. Людина все життя розмовляла російською і національністю своєю не цікавилася. І раптом гени прокинулися.. кидається шукати своє коріння - і то так глибоко починає копати, що в християнстві зневіряється (як же. у нас своя віра була і свої боги), і т.і. Починають задиратися до всіх - чого вони не українською, хай ідуть геть, "смерть ворогам" і т.і.
А чому? - тому що неофітів заносить, тому що коли перерваний зв'язок поколінь - людина летить далеко як маятник і копає надто глибоко - бо втратила "преемственность" безпосередню: дід-батько-син.. от і заносить у пошуках себе, свого коріння перерваного, якого не відчуває з життя чи досвіду діда (ОУНівця, наприклад - тоді це інше), а придумує з книжок... імхо.

Date: Thursday, 5 May 2011 03:47 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, українці - нація неофітів. Десь також писав про це давно, не зміг знайти. Звідси й чимало проблем зі свободою совісті, міжцерковними стосунками та політизацією релігій. А про "загублених між націями" тут:
http://kerbasi.livejournal.com/16657.html

Date: Thursday, 5 May 2011 12:37 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Я згоден з основною думкою вашого запису.

Але не згоден з оцією постановкою питання: чи збиралися вони когось у Севастополі переконати? Навряд.

Річ у тім, що існує чимала частка людей, що поважають силу незалежно від ступеню її правоти. Якщо їм показати, що націоналісти спроможні на те-то і те-то (зокрема на успішний марш Севастополем), то їхня лояльність до українського націоналізму зросте.

Date: Thursday, 5 May 2011 12:50 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
"..то їхня лояльність до українського націоналізму зросте".

Зросте зненависть до "цих бендерівців", і страх можливо. Але тим більше голосувати не будуть не тільки за них - але і за будь-кого, хто буде вболівати за українське ПІСЛЯ НИХ.
таким от чином і відбувається зачистка останніх шансів українців хоч колись прийти до влади..
ІМХО.

Date: Thursday, 5 May 2011 01:06 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Те що ВО Свобода працює на Кремль я вважаю з 18го липня 2004го.

З Тризубом подібна ситуація, про Братство всім давно все відомо.

Date: Thursday, 5 May 2011 01:18 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
..у мене теж були такі підозри - але до останнього не хотілося вірити.:(
..раз така тема, то чи можна поцікавитися: чому саме з 18 липня?

Date: Thursday, 5 May 2011 01:27 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Виступ Тягнибока, стоячи поруч з Петром Ющенком перед телекамерю Інтера, на горі Яворина.

Date: Thursday, 5 May 2011 01:31 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Ага.. зрозуміло. дякую!

Date: Thursday, 5 May 2011 01:36 pm (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
сексундочку, а хіба мова не йде про 2002 рік і парламентські вибори?

Date: Thursday, 5 May 2011 01:44 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Ні, звісно, 2002го Тягнибок ішов як кандидат від НУ у львівському окрузі :)

Date: Thursday, 5 May 2011 02:01 pm (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
Так, пардон, переплутав. У 2002 році Тягнибок виступав на Говерлі. До сих пір пам'ятаю той день - сидимо у провінції в штабі тоді ще здавалось лідера, сємячки їмо, посміюємось з ЗаЄдистів, що явно тоді програвали, і тут - бах! По тєлєку показують виступ Тягнибока з Говерли про жидів і москалів. Мама моя дорога...

П.С. А Тризубу я між іншим симпатизую. Сталіна тре було знищити. Це була образа для всіх

Date: Thursday, 5 May 2011 02:43 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
"По тєлєку про жидів і москалів" це саме 18те липня 2004го, бля буду :)

Date: Friday, 6 May 2011 07:55 am (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
Ну великим властиво повторюватись)

Date: Thursday, 5 May 2011 03:29 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ви б мали рацію, якби було на кого спертися у С евастополі. А за даних умов так діяти - просто ствердити людей в їхніх стереотипах, не більше.

Date: Thursday, 5 May 2011 03:46 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Так, недоведена до кінця корисна справа - небезпечніше ніж якщо цю справу зовсім не починати.

Date: Thursday, 5 May 2011 03:54 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Тут, ясно, тільки один аспект проблеми:
http://kerbasi.livejournal.com/3754.html
Але він дуже ілюстративний. Не маршами і не на площах та майданах треба боротися за лояльність східняків.

Date: Thursday, 5 May 2011 04:11 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Не можу цілком погодитися.

Проблема України - неправильні політсили при владі, а процес приведення до влади правильних політсил передбачає, серед иншого, вуличні акції.

Date: Thursday, 5 May 2011 04:17 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ну й кого правильного до влади приведуть тризубівці, братство або свободівці?
Первинне все ж таки, щоб було кого приводити до влади. А там можна й вуличними акціями, якщо знадобиться. А акцій заради акцій...

У нашого сусспільства проблема в тому, що імпульс, що йому придав копняк горбачовської перебудови вже повністю вичерпався, а своїх рушівних сил суспільство як не мало, так і не має. Застій продовжується. Тепер ще й пики застійні при владі отримали, щоб по ТЮ картинка знайому була, як у 70-ті.

Date: Thursday, 5 May 2011 04:29 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Перелічені вами політсили - грантоїди, мета їхніх акцій - провокація, самі їхні акції, переважно, - малочисельні.

Я про вуличні акції організовані традиційними парламентськими демократами кажу.

Власне, за великим рахунком, таких сил у нас (з березня 1990го коли окрім НРУ зйавилась і УРП, потім наступний етап цієї дихотомії - 1992го розкол на НРУ і КНДС, потім з 1997го міграція частини демократів до Батьківщини і 2002го, 2006го і 2007го - ця дихотомія у парі: НУ і БЮТ, а зараз ФЗ і БЮТ) дві і ось коли вони спільно проводять якусь акцію то це - серйозно.

Date: Thursday, 5 May 2011 05:07 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
З наявних - так. Тільки я їх серйозно не сприймаю.

Date: Thursday, 5 May 2011 12:51 pm (UTC)
From: [identity profile] toprunner.livejournal.com
Можна поцікавитись рецептом, як треба було "не відсторонюватись" від влади в 1992 або 2005? Двері у владу ніколи не були відкритими. Не можу уявити як людина з родиною може працювати простим державним службовцем (звісно, це особиста оцінка).

Date: Thursday, 5 May 2011 01:38 pm (UTC)
From: [identity profile] 7eon.livejournal.com
ну так:)

Особливо невідсторонено прокламейшин "не відсторонюватись від влади в 1992 або 2005" виглядає після слів "Тепер вже пізно щось робити.." ;)

Date: Thursday, 5 May 2011 03:44 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я був не осторонь у 1992-1993. Тоді бути не осторонь не стало суспільним трендом, і мене надовго не вистачило. Як написав Топраннер вище : "Не можу уявити як людина з родиною може працювати простим державним службовцем". Ось і я не міг уявити.
А тепер вже в мене інші життєві завдання й інші можливості.

Date: Thursday, 5 May 2011 03:39 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
У 1992-му двері були відкритими. Зі свого власного досвіду знаю. І справа не тільки власне у посадах. Тоді на владу можна було впливати, тоді ще за горбачовською інерцією різні громадські слухання та круглі столи мали вплив на владу. Знов-таки з власних спостережень знаю. А у 2004-му треба було просто на самому Майдані встановлювати столики і записувати людей в свої партії, як це було у Москві 1988-го наприклад. А потім погнати тих, хто на сцені. І ще - давній аргумент, котрий мені навів хтось з френдів - в Польщі опозиціонери з Солідарності на підпільній квартирі написали конституцію майбутньої вільної Польщі. Що зробила наша національно мисляча інтелігенція?

Date: Thursday, 5 May 2011 04:54 pm (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
===Двері у владу ніколи не були відкритими

Вони відкриті завжди. І навіть зараз - просто для цього потрібна активна людина, здатна і воліюча пожертвувати всім своїм вільним часом заради цього. Наразі така людина відсутня - у українців ще є що втрачати і вони віддають перевагу особистим справам.

Date: Thursday, 5 May 2011 01:39 pm (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
Хай переможе міцніший кулак

Date: Thursday, 5 May 2011 03:42 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
зазвичай, голова перемогає. Солдам - штиком та прикладом, а генерал - розумом. Чи є в нас генерали, особливо з розумом?

Date: Thursday, 5 May 2011 02:22 pm (UTC)
From: [identity profile] je-suis-la-vie.livejournal.com
Непогано було б влаштувати у Львові все таким чином, щоб усі вулиці, де пройдуть ці бовдури були пусті, неначе вимерлі...
Оце було б дійсно дієво.

Date: Thursday, 5 May 2011 02:26 pm (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
Ха, вони потім всім би розказували, які сц...и ці галицюки.

П.С. Та людей і так багато не буде. Буде багато міліції - от і все свято. Нічого особливо. Лише декілька тисяч міліціонерів та заяви "Свободи" що "нам не дали..."

Date: Thursday, 5 May 2011 02:46 pm (UTC)
From: [identity profile] je-suis-la-vie.livejournal.com
Просто це має нагадувати окупацію Львова совєцькими військами у 1944-му. Ось і вся моя думка.

Date: Thursday, 5 May 2011 05:27 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
І це був би дієвий символ! А що вони там розказуватимуть, хто там галичуцький сцикун, то вони й так розказуватимуть. Навіть і без маршу. Не проти низ треба боротись, а за свідомість українців.

Date: Thursday, 5 May 2011 02:56 pm (UTC)
From: [identity profile] henyk.livejournal.com
От не треба підходити до хама з інтелігентськими заморочками: у хама лише "бітійо опрєдєляєт сознаніє"

Date: Thursday, 5 May 2011 03:41 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Обмін стусанами між двома хамами це не революція. Якщо так і немає справжніх національних сил, крім клоунів та провокаторів, то краще сидіти дома та бойкотувати, як пропонує вище френд je suis la vie.

Date: Thursday, 5 May 2011 06:08 pm (UTC)
From: [identity profile] je-suis-la-vie.livejournal.com
А ще, нажаль, гадаю, що львівське начальство таке ж сцикливе та запопадливе як і харківське, а тому йому забракує заліза в яйцях прогнати після цього "маршу" поливалки як т. Сталін після маршу німців по Москау... Нє?
Поливалки, а потім солдати УПА з квітами в оточенні молоді з купою посмішок та вітань...
Оце була б акція, яку б запам'ятали у віках і про неї писали б наші нащадки!.. Блядська Москва захлинулась би від власної слини...
From: [identity profile] pingback-bot.livejournal.com
User [livejournal.com profile] je_suis_la_vie referenced to your post from Про марш у Львові (винесення коментаря). (http://je-suis-la-vie.livejournal.com/196681.html) saying: [...] ого серця дослухаєтсья вся Україна. Зроби так і це буде поворот в Новітній Історії України. SRC [...]

Date: Thursday, 5 May 2011 09:47 pm (UTC)
From: [identity profile] chumacky-shlyah.livejournal.com
Як на мене, різниця є. Одних, які є явно антиукраїнськими, підтримує держава і влада, як теперішня, так і нещодавнішня. Другі - мусять виживати самі, як можуть.

Date: Friday, 6 May 2011 04:19 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
різниці нема у тому сенсі, що це не боротьба за свідомість українця, а якісь не дуже спортивні змагання на зразок підпільних бійцівських клубів часів заборони на карате в СРСР. І тут не так важливо, що міліція вибірково затримує учасників. Марков також працює не на виборця, а скоріш демонструє активність для спонсора. Мабуть, в патріотів така ж сама причина.

не на виборця, а для спонсора...

Date: Friday, 6 May 2011 05:11 am (UTC)
From: [identity profile] chumacky-shlyah.livejournal.com
цікаво, якщо не для виборця, то для чого маркову спонсор дає гроші. спонсор любить цирк?

Re: не на виборця, а для спонсора...

Date: Friday, 6 May 2011 04:06 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Якби спонсор не приймав окозамулювання, України вже не було б либонь вже з 1993-го.

Re: не на виборця, а для спонсора...

Date: Friday, 6 May 2011 04:59 pm (UTC)
From: [identity profile] chumacky-shlyah.livejournal.com
це все дуже сумно чути. Ми ще не вмерли лише завдяки тупості ворога)

Date: Friday, 6 May 2011 07:02 am (UTC)
From: [identity profile] gromenko.livejournal.com
Принципово не згоден з "розхитуванням човна". Воно (розхитування) почалося з початку 2004 року, і саме "блакитним" табором (портрети Ющенка в есесівській формі, реклама про "три сорти", "вставай страна огромная" та інше).

До 2004 року різні дрібні ексцеси сприймалися саме як ексцеси. Зараз, на жаль, вони перетворилися на мейнстрім - ось в чому різниця:( Поїздка українських радикалів до Севастополя була скоріше кумедною, а подорож марковських бойовиків до Львова виглядає як запалений бікфордів шнур:(

Date: Friday, 6 May 2011 04:11 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Хто перший почав - не конструктивне питання. Якщо забажати, можна відкопати й провокації радикалів з обох сторін аж у 1989-му.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Monday, 11 August 2025 06:08 pm
Powered by Dreamwidth Studios