kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Мій діловий партнер з Харкова має філію у Дніпропетровську. Функція філії – передова авіабаза (один з рідкісних випадків, коли російською це звучить експресивніше: аэродром подскока).Тобто філія наближена до місць розташування основних клієнтів. В принципі, дорога, якаю можна безпечно швидко дістатися з головного офісу до філії – одна з головних причин, мабуть, навіть найголовніша , чому не у Донецьку, Маріуполі, Нікополі, Дніпродзержинську чи Запоріжжі. Уявіть собі, скільки робочих місць в Україні не створюється, скільки свіжої інтелектуальної крові через такі філії не вливається до депресивних територій з виробництвами на кшталт «бери більше, кидай дальше» саме через те, що важко, довго, незручно їздити.

А якби були поєднані всі обласні центри зі столицею та між собою автошляхами, щоб хоча б по дві смуги в одному напрямку? Мрія…

«Укрзалізниця» нам обіцяє покращення вже протягом десятиліття. На сьогодні досягнення – це організовані ще Кірпою столичні експреси до Харкова, Дніпропетровська та Львова. А потрібні ще принаймні до Одеси та Донецька. Крім переваги, що це 6 годин замість 15 у дорозі ще й розклад під сучасні потреби. Совітські розклади руху були орієнтовані на те, щоб працівники у відрядженнях не витрачалися на готелі: вранці приїхав, вдень зробив справи, увечері виїхав. Сучасна ділова людина не може дозволити собі піти на важливу зустріч, вмитою у поїзному вмивальнику, з запахами смердючого вагону. І немає ніякого сенсу приїжджати до міста о 6-й ранку, якщо до готелю поселять у кращому разі об 11-й. Столичні експреси – це перша, запізніла спроба відійти від мислення про свій народ виключно у термінах раціоналізму бідної людини. Але спроба обмежена, недовершена і незакінчена.

Кумедно, але розклад столичного експресу до Львова складений таким чином, що практично не можливо приїхати та виїхати через день, якщо це не вихідний. Тобто Львів чиновники залізниці бачать тільки як туристичний напрямок. Вдвічі кумедно, що до Львову мені довелося їхати російським потягом «Тиса» Москва-Ужгород-Братислава-Будапешт. З моїх спостережень у потязі практично не було пасажирів з Росії. Можливо, більшість з них вийшла у Києві. А далі потяг обслуговував українців, що подорожували між Хмельницьким, Тернополем, Львовом, Ужгородом. Нам потрібні російські поїзди, щоб подорожувати західною Україною за зручним розкладом. Чуєте, патріоти?

Укрзалізниця обіцяє курсування експресів трикутником Харків-Донецьк-Дніпропетровськ. Це буде дуже корисно для ділової та гуманітарної взаємодії цих трьох міст. Якби ще поєднали й інші міста між собою зручніше, ніж легендарні за рівнем бридкості потяги типу Херсон-Львів, Луганськ-Львів.

Авіаперевезення – це, взагалі, просто казка! Рейсів мало, практично тільки з/до столиці, вони часто нерегулярні, відкладаються, запізнюються, скасовуються. Але коштують!.. Торік я з Києва до Дніпропетровська злітав десь на 100 доларів дорожче, ніж наступного тижня до Праги.

Гадаю, що зрозуміло, що така комунікація на рівні 50-х років минулого століття фактично затримує економічний і гуманітарний розвиток країни. Через такий недорозвинений транспорт наші спеціалісти часто недоотримують помочі від іноземних колег. Відвідини кількох об’єктів, розташованих в різних регіонах країни, практично не можливо організувати без перебування тут на вихідні. А для цього в свою чергу практично не можливо отримати згоду від іноземних керівників, бо це зайві кошти на готель, добові за 48 годин, які не використовуються на робочі питання .

І всі ці складнощі можна екстраполювати на туризм.

Я ще у далекі 1992-1995 сміявся з місцевих, тоді миколаївських та міністерських столичних «стратегів» з їхніми прожектами транспортних коридорів, надсучасних портів світового значення. Чомусь всі витрачені на консалтинг гроші втілювалися у красиві малюнки ультрасучасних пакгаузів, кранів та інших портових споруд. А що робити з вантажем далі, якщо більшість портів – транспортні тупики зі сполученням з великим світом через роздовбану дорогу з однією смугою в одному напрямку, ніхто ніколи не думав. Абсолютно таке ж відбувається з марами про туризм. Церква? Гора? Замок? Дніпро і кручі? Та ще доїдь туди без зайвого героїзму та не витрачаючи на переїзд півдоби!

Ця проблема наочно демонструє зв'язок між державою, економікою та культурою. Інфраструктура – відповідальність держави. Немає грошей – немає інфраструктури. Гроші беруться з економіки, але вона не розвивається без інфраструктури. Бідні люди мислять категоріями бідних людей. Навіть якщо вони потрапляють до уряду та парламенту вони все одно мислять категоріями бідних людей: нажиратися, втілювати мрію голодної людини про гедоністичне життя та умлівати від міражів ультрасучасних пакгаузів у вільних зонах порто-франко.

Я вже неодноразово переконувався, що навіть з розумними, цікавими у політиці особами марно обговорювати такі інфраструктурні питання, якщо вони не мають власної машини і не їздять далі свого міста та батьківського села за кілька кілометрів. Ось про багато речей можна говорити: обдерті трамваї, здану Росії авіабудівну галузь, базування ЧФ у Криму, російські імперіалістичні фільми на українському ТБ. Але от про дороги якось не виходить. Хіба що щоб мер посипав ковбані на головних проспектах. Тобто говорити, звіcно, можна, і навіть отримати згоду. От тільки коли людина сама десь складатисе список вимог до влади, вона про це забуде, але згадає на останньому місці та й наплутає у формулюванні. Отже, рішення, що нам робити, напрошується само собою: ставати заможними, переходити до середнього класу попри всі потуги держави нас знищити як клас. Тоді вдасться мислити не як бідна людина, а з більш широких перспектив. Тоді й з'явиться конкретика вимог і пропозицій. "За вили, на вили" не допоможе.

Date: Friday, 30 March 2012 11:06 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Але допоможе інше.
"Владі" достатньо не заважати.

Date: Friday, 30 March 2012 11:09 am (UTC)
From: [identity profile] ferike.livejournal.com
Є ще улюбленець усіх хмельничан - "Подільський експрес". Недурно Кірпа був з Ізяславського району :)))

Цікаво, що за показником "ціна/якість" Укрзалізниця випереджує і літаки (дорогі, нечасті, незручні, некомфортні), і автомобільний транспорт (дорогий бензин, паскудні дороги, хижі даїшники, смертельно небезпечні водії-камікадзе тощо).

Date: Friday, 30 March 2012 12:10 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Фільми на моніторах виштовхують мене до поїздок на авто. Шестигодинне засирання мозку чужою естетикою це для мене тортура.

(no subject)

From: [identity profile] ferike.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] anoushe.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:37 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 30 March 2012 12:20 pm (UTC)
From: [identity profile] viewpoint.livejournal.com
Файні дівчата в провідницях з Хмельницького - чисто в них в вагоні, затишно. Потяг "Симферопіль-Хмельницький" вважаю найкращим з усіх, якими їздив, саме через роботу провідників.

Date: Friday, 30 March 2012 12:33 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
О так....
колись був "Київ-Хмельницький", скасували, пригрузили "Київ-Камянець-Подільський", стало важче купити квитки, треба було чи не за місяць планувати поїздки..
А тепер взагалі, тричі на тиждень рейс (як в Антарктиду), і на вихідні поїхати неможливо - або на добу треба, або одразу на три.
(або вертайся назад маршруткою яка мало не вдвічі дорожча за залізничний квиток)
"Повбивав би".

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 04:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 06:47 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Saturday, 31 March 2012 11:24 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ferike.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 04:36 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 30 March 2012 11:10 am (UTC)
From: [identity profile] yaroslav-lazor.livejournal.com
не пам'ятаю хто це сказав, здається один з американських президентів - "дороги - лице держави".

Date: Friday, 30 March 2012 11:15 am (UTC)
From: [identity profile] viewpoint.livejournal.com
Чув байку, що нібито німці пропонували обслуговувати наші автошляхи, і за таку послугу хотіли всі ті гроші, що в нас мають йти на ремонт та відновлення доріг.

Проте їм відмовили.

Date: Friday, 30 March 2012 11:19 am (UTC)
From: [identity profile] ferike.livejournal.com
Кажуть також, що Джефрі Сакс у 90-х пропонував безкоштовно розробити для України програму економічних реформ. І його теж послали.

(no subject)

From: [identity profile] jesfor.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ferike.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jesfor.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] k0t1.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:08 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 30 March 2012 06:24 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Коли чую такі байки, хочеться дізнатися, що мається на увазі під словом "німці" (шведи, американці тощо).

Date: Friday, 30 March 2012 11:18 am (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
моя донька років уже мабуть 15 тому десь принесла гру комп"ютерну додому - називалася здається Фараон, то я пару разів сам був спробував=
треба розбудувати єгипетскьку цивілізацію протягом гри, і шоб все працювало гарно, складна така стратегія =
перше ж завдання в грі мені запам"яталося назавжди - все голе, незаймане, тільки клапоть землі, де тобі треба почати будувати, нема більше взагалі нічого і компьютер тобі каже (голосом Зевса): BUILD ROADS!!!, проклади дороги!!! ну, прокладаєш якось там куди тобі заманеться - і от ТОДІ вже на екрані невідомо звідки з"являються люди...
Edited Date: Friday, 30 March 2012 11:20 am (UTC)

Date: Friday, 30 March 2012 01:50 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Окремою темою можна поміркувати, чим гралися наші очільники з совітської та незалежної доби, що в нас такі результати...

(no subject)

From: [identity profile] Василь Мельник - Date: Friday, 30 March 2012 02:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:43 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Monday, 2 April 2012 06:16 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 30 March 2012 11:18 am (UTC)
From: [identity profile] forko.livejournal.com
Львівський експрес - теж геніальна штука)) Зранку на 6.35 доїхати маршруткою ти ше не встигаєш, а ввечері додому в 23.33 вже не встигаєш)

Date: Friday, 30 March 2012 12:06 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, це недопрацювання. Або навпаки - хтось постарався для таксистів, бо всі експреси так прибувають/відбувають.

Втім, це більше шкодить приватним подорожуючим, ніж діловим. Я на 95% належу до другої категорії.

Date: Friday, 30 March 2012 11:34 am (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
Тут є замкнене коло. Щоби до середнього класу (в економічному сенсі) змогла перейти кількість людей, достатня для потрібної критичної маси - треба фізично нейтралізувати т.з. "сучасну еліту". А для цього потрібні оті самі "вила".

Date: Friday, 30 March 2012 11:41 am (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
(навздогін)

Хоча... Я ще й тому беруся рятувати заведені до кутів проекти, що стосуються тих чи інших інфраструктурних об'єктів, що "иліти" приходять та уходять, а фізичне підгрунтя економіки - залишається.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 01:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:22 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 30 March 2012 11:53 am (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
що навіть з розумними, цікавими у політиці особами марно обговорювати такі інфраструктурні питання...
То просто настільки тяжка й болюча тема, що інстинкт самозбереження (кому потрібні ті інфаркти з інсультами?) писка розтулити не дає. :)
ПС. Інфраструктура, тож не тільки ж дороги. От, наприклад, (кому що болить) я в дитинстві чимало попоїздив річковим транспортом - швидко, зручно, чисто й прохолодно. Й де воно все поділося? Доріг, припустимо, толкових і не було ніколи, але ж "ракети" з "кометами" були, я пам'ятаю. :)

Date: Friday, 30 March 2012 12:02 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Отак! Тепер мені за пігулкою повзти! Я ж у минулому - річковик! ))

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:08 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 01:44 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 01:20 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 03:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 08:02 pm (UTC) - Expand

Еге! То ви націонал-соціаліст!

Date: Friday, 30 March 2012 12:03 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Попалися! Фашист! "А якби були поєднані всі обласні центри зі столицею та між собою автошляхами, щоб хоча б по дві смуги в одному напрямку? Мрія…"
Побудова автобанів - це чи не перше, що взявся робити Гітлер.
А якщо серйозно - то це те, що всі ці 20 років мала робити держава. Це вирішило б стільки проблем. Іще - пам'ятаю, десь у 90-му році розмови про залізничну колію європейської ширини з Чопа до Харкова, щоб не переставляти на кордоні колісні пари по півтори години. Заглухло. Німці у війну перешивали рейки запросто, а для нас виявилося проблемою.

Re: Еге! То ви націонал-соціаліст!

Date: Friday, 30 March 2012 12:07 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Серед лібералів це називається не націонал-соціалізмом, а кейнсіанством)))

Date: Friday, 30 March 2012 12:33 pm (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
Дороги - це одна з найпоказовіших тем у порівнянні з Іраном.
Колись ми з родичами їздили з Києва в Крим на машині. Біля Києва вони ще питали, чому дорога така... Ну, от така. Я їх швиденько втішила, що це одна з найкращіх наших доріг і скоро Київська область скінчиться, тому треба насолоджуватися зручностями. Тож вони про це більше не питали.
Проїхали повз Південноукраїнську АЕС. От, кажу, дивіться, АЕС, одна з п'яти в Україні. Вони так зраділи, почали фотографувати. Як вам добре, їх так багато, у нас он жодної немає. Ну, я їм тоді трохи про Чорнобиль, а скоро і ніч настала. І вони мене питають: то у вас п'ять АЕС? А де ж дорожне освітлення? На темній дорозі так небезпечно...
А в Криму вже що питати. У нас траса уздовж туристичного південного узбережжя така, що в них у глухі села зручніше заїжджати.

Date: Friday, 30 March 2012 01:41 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Якщо колись напишу цей комент окремим постом, то напевно вийде срач. )))
Я прийшов до думки, що відсутність нормальних доріг тут це індикатор того, що в них просто немає проблеми. За 70 років існування СРСР комуністи "засвоїли" шалені гроші на різні величезні проекти, але фактично побудували тільки БАМ, бо китайці загрожували старій дорозі, що йшла вздовж кордону. Автомобільними дорогами, взагалі, ніхто не переймався. В Україні також дороги - це так само щось позадискурсне, як і море та морська галузь. Взаховуючи хто завжди був при владі в СРСР та сучасній Україні, а це вихідці з села у першому поколінні та здебільшого люди, що не мають взагалі або мають дуже обмежений закордонний досвід, то для них будь-яка втрамбована земля, вимощена камінням та шматками асфальту вже є дорогою, величезним поступом порівняно з багнякою бездоріжжя. Це щастя, якого досягли, і більшого не треба. Отже, це питання культури, а не економіки. Іран у багатьох аспектах сильно ретроградна культура, але вона не позбавлена певної фантазії про життєвий комфорт, значно більш далекосяжної фантазії, ніж в українського жителя міста, народженого у селі.

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 01:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:15 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 02:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] anoushe.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 03:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 03:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 03:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 04:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 06:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Tuesday, 3 April 2012 05:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 3 April 2012 06:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Wednesday, 4 April 2012 04:48 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 4 April 2012 07:05 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Thursday, 12 April 2012 10:30 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Tuesday, 3 April 2012 05:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 3 April 2012 06:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Wednesday, 4 April 2012 04:47 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 4 April 2012 06:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Thursday, 12 April 2012 10:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Tuesday, 3 April 2012 05:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 3 April 2012 06:57 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Wednesday, 4 April 2012 04:48 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 4 April 2012 07:13 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Thursday, 12 April 2012 10:40 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 30 March 2012 01:09 pm (UTC)
From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com
все так

Date: Friday, 30 March 2012 06:23 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую!
(deleted comment)

Date: Friday, 30 March 2012 02:18 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Далеко не всі імпортні авто такі вже тендітні.

Date: Friday, 30 March 2012 03:14 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
> Отже, рішення, що нам робити, напрошується само собою: ставати заможними, переходити до середнього класу попри всі потуги держави нас знищити як клас. Тоді вдасться мислити не як бідна людина, а з більш широких перспектив. Тоді й з'явиться конкретика вимог і пропозицій. "За вили, на вили" не допоможе.

Чудова порада не вистачає тільки конкретних визначень: як ставати заможнішими у тих умовах, які створила нинішня влада і який рівень доходів повинна мати особа, що записатися у середній клас.

По-моєму, ті хто намагається пропонувати якийсь один механізм дій (за вила, чи то за рейки, poco a poco ставати заможнішим) мислять однобоко. У на 20-25% населення є самозайнятими, плюс свідома інтелігенція, плюс студентська молодь, плюс члени сім'ї та симпатики, яких можна залучити за умов грамотної виборчої кампанії - це ж яка фракція у парламенті! У нас уже достатньо середнього класу, щоб отримати представництво у ВР, питання лише у мех. - мі консолідації.


Date: Friday, 30 March 2012 03:27 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Свого часу кільком киянам з англійською мовою та належною освітою знадобилося, щоб я панаєхал з Миколаєва, щоб дізнатися, що у Києві є інофірми, куди влаштовуються не через блат, а один навіть відповідав всім вимогам на одну посаду, оголошення про яку марно друкували всі можливі видання протягом півроку. Це стосовно рецептів. Інколи треба просто "купити квиток". Або мати трохи фантазії, щоб подивитися далі своєї міщанської родини.

Стосовно механізму консолідації - погоджуся. Вже давно є, кого залучити. Програма для середнього класу, тобто достатньо вільнодумна (без клерикалізму), заснована на економічних і політичних свободах, може зібрати, я так вважаю, не менше 20%. І ще два рази стільки, тобто відсотків 40 могла б зібрати програма ліва, тільки не Симоненко-Вітренко-Мороз, а щось сучасне та гуманістичне, соціал-демократія якась. Тільки поки ви, кваліфіковані політичні бійці та теоретики боротьби, не зберете механізм консолідації, мені не лишається нічого іншого, як закликати починати з себе, з дрібниць, тобто як тут - почати з того, щоб не мислити про себе, як про бідних. Тобто сповідувати однобокий підхід відповідно до власної спеціалізації.

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 04:43 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 06:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Saturday, 31 March 2012 06:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 1 April 2012 07:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Tuesday, 3 April 2012 05:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 3 April 2012 06:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Wednesday, 4 April 2012 04:49 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 30 March 2012 04:26 pm (UTC)
From: [identity profile] terryshnaucer.livejournal.com
Проблеми з дорогами у нас - це великий привіт від совдепівської воєнної доктрини. В усі часи дороги у нас (і в Росії) буди непереборним бар'єром для загарбників. Саме тому і ширина залізничного полотна не була уніфікована з європейською. Навіть вантажні автомобілі за совдепії випускалися з дозволу військових. Добрі дороги у совдепії будувались тільки паралельно взлітно-посадочних поліс військових аеродромів. Звертали на це увагу свого часу? Такі дороги не мали дерев на узбіччях, жодних слупів з електролініями. Це були резервні взлітно- посадочні полоси. Раз на якісні автошляхи в нас не було традицій, то і автомобілі випускались відповідно до цих доріг. Навіть сьогодні, щоб не будувати якісні шосе, імпортні автомобілі мають спеціальні адаптовані підвіски для нашого ринку. З часом усі забули про військову доктрину давшого нурка есересеру, але дороги так і не стали нашим пріритетом. Здається, що це назавжди. Бо вічно є певні доводи того, чому дороги наші погані - грунти, температурні сезонні перепади (досвід Швеції, Норвегії, Фінляндії не впливає на ці доводи). Але найголовніше, що теперішня влада (майбутня також), яка обслуговує наших олігархів в плані доріг нічого не зробить. Бо продукцію олігархів перевозить залізниця, яка зараз під ножем приватизації. Ось зараз за бюджетні кошти куплені корейські і чеські поїзди, які потім будуть успішно приватизовані картавим бувшим м'ясником. Причому приватизація торкнеться тільки рухомого складу залізниці, вся непідйомна інфраструктура разом з залізничним полотном і вокзалами залишиться у власності держави, щоб її утримувати і надалі за бюджетний кошт.
Ех, дороги...

Date: Friday, 30 March 2012 06:23 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так. Дякую за те, що нагадали про воєнно-доктринальний аспект. Я навмисно не торкався, бо "многабукав" не читає ніхто. Та й у Вас краще вийшло.

Date: Friday, 30 March 2012 05:16 pm (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Дякую за допис. Все дуже слушно!

Date: Friday, 30 March 2012 06:08 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую!

Date: Saturday, 31 March 2012 05:27 pm (UTC)
From: [identity profile] contesina.livejournal.com
Дякую за цікавий допис.
Все так, і я памятаю, яке невелике щастя настало, коли в нас зробили експрес Кременчук - Полтава - Харків, який з Полтави, наприклад, йде дві години, та ще й о сьомій ранку. О девятій вже там, і на вирішення справ практично весь день. Щонайменше половина місць зайнята, тобто попит є.
Але це сполучення між обласними центрами, а от в дрібнішому масштабі... словом легшим за капець в мене це не виходить назвати. Спробуйте нашими шляхами доїхати до того ж санаторію в Миргороді, а ще пак з нього повернутися і не витрясти того набутого здоров'я.

Date: Sunday, 1 April 2012 07:27 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Що можна казати про країну/республіку, в якій немає навіть пристойної дороги з Києва до ЮБК? Якщо "иліта" сама стандартів не знає, і навіть для себе відтворити не може. Годі й чекати, що хтось перейматиметься маршрутами у глибінці.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Monday, 26 January 2026 09:53 pm
Powered by Dreamwidth Studios