kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Тема виринула з френд-стрічки про жінок в СРСР. Ось у МШФ [livejournal.com profile] lembitkoroedov – про літературний аспект:
http://lembitkoroedov.livejournal.com/1579575.html

З приводу цього мені згадалася совітська молодіжна періодика 1982-1986-го. Мені тоді було відповідно з 14 до 18-ти, і мене різна статево-родинна тематика цікавила, тому я й знаходив те, що було доступним. А доступним був, наприклад, «Алий парус», додаток до «Комсомольської правди» та щодення програми радіостанції «Юність», які транслювалися по «радіоточці». Звісно, там писали і говорили різні казкові бздури, тому ці матеріали для мене слугували своєрідною п’ятихвилинкою ненависті до совітського народу. І через це я отримував неабияке задоволення. Дещо підкреслював та потім показував близьким друзям, і тоді ми вже всі разом вибухали потоками кпинів на адресу «сов» (тоді казали «сови», а не «совки»). Ефект був зовсім не такий, на який розраховували совітські вихователі. Навивається це «зворотній ефект пропаганди» у фахівців.

На щастя, тоді нам ніхто не вклав у руки засобів вбивства, бо точно б з нас вийшли чудові оператори газокамер або кулеметники команд для масових розстрілів "бидла". До гуманістичних цінностей я дозрів, як не дивно, в армії, але це окрема тема.

Що ж там такого писали-говорили? Провідних тем було кілька. Одна з головних – «зачєм ви дєвушкі красивих любітє». Як помітив Короєдов, жінка, вродлива, розумна жінка сприймалася як бездуховна, тільки матеріально мотивована істота, якщо її чоловік не якийсь герой-інвалід війни та труда. І «Алий Парус» і «Юність» абсолютно серйозно оприлюднювали листи читачів з вимогами посилити роз’яснювальну роботу серед вродливих дівчат стосовно того, яких їм слід обирати кавалерів. Бували листи й від жінок на зразок, мовляв, законодавчо заборонити чоловікам заглядатися на вродливих дівчат, а вродливих дівчат жорстоко карати з усією суворістю пролетарських законів, якщо на них заглядаються, але мені здається, що більше все ж таки було вимог з боку чоловіків. Звісно, я можу помилятися, бо багато часу минуло, та й тоді чоловіча проблематика була для мене актуальною, а проблеми жінок цікавили менше, ніж наступний з’їзд ВЦСПС.

Взагалі, якщо таки дійсно більше було чоловіків з секс-челобітними, то це цілком відповідає теоріям, з якими тут періодично з’являється скандальний дедушко [livejournal.com profile] bogoeb. Ті самці-невдахи відчували провідну роль самиці у збереженні генофонду, знали про свою неповноцінність, а також мали підстави вважати, що влада та суспільство скоріш на їхньому боці, а не на боці правильних самиць.

Власне з того досвіду читання/слухання комсомольських ЗМІ в мене й склалося ставлення до соціалізму, яке я висловив у себе у профілі. Соціалізм це притулок для статево недозрілих, сексуально неповноцінних людей, які прагнуть, щоб їм за картковою системою розподіляли партнерів на життя, бажано розумних, здорових, вродливих, і щоб цих омріяних та розподілених партнерів жорсткими засобами позбавляли будь-якої можливості пошукати собі альтернатив. Здається, ніякого імунітету проти експансії і зрештою домінування таких організмів соціалістичні ідеї в будь-якій своїй версії просто не мають.

На високому філософському рівні соціалізм закликає до емансипації, гуманізму та багатьох інших прогресивних речей, але на практиці, особливо, за умов прогнилого недопатріархального суспільства соціалізм породив потворні явища і народець, який навіть язик не повертається назвати людьми.

І ще один матеріал – розлоге цитування МШФ [livejournal.com profile] maryxmas іншого дописувача з жіночої теми:
http://maryxmas.livejournal.com/3194159.html
Тут навіть цікавий не сам матеріал, а як в людей, які торкнулися совітської доби лише дитинством поступово деконтекстуалізуються спогади, реінтерпретуються і виходить доволі далеко від дійсності, як вона була. Як в автора, так і в його критиків.

Взагалі, біда совітських жінок і чоловіків була не стільки в дефіцитах та браку можливостей для здорового способу життя, скільки у хибних установках. У колі моїх батьків абсолютно серйозно всі жінки вважали, що якщо народити двох дітей, то неможливо залишитися стрункою. Для людей дорослого віку заняття фізкультурою можливі були хіба що на дворі та спортмайданчиках (якщо такі були поблизу), але до початку 80-х, поки до СРСР не дішла масова мода на "біг від інфаркту", вважалося дорослій людині, особливо жінці просто несерйозно по вечорах бігати чи робити фізичні вправи на людях. Добре пам'ятаю кпини від перехожих, які отримували ми з батьком до 80-81-го, поки не побігли від інфаркту геть усі.

Совітську маячню зараз не всі й пригадають, але зі сторінок глянцу лине потік не меншої фігні. Так, ідеал тепер не товста квочка, що не вилазить з дому після роботи та підтирає шмарклі своїм дітям та чоловіку. Журнал "Здоров'я" у давні часи писав, що в середньому в совітських чоловіків 10 кг зайвої ваги, в жінок - 20. Тепер, здається, у жінок недостатня вага, а в чоловіків не менше півцентнеру зайвої. Втім, сутність від цього не змінилася. Культ вічної молодості, тіла, як соціального ліфту, не кращий. Точніше той же недогнилий патріархат, тільки в іншій обгортці.

Date: Tuesday, 19 June 2012 11:06 am (UTC)
From: [identity profile] toprunner.livejournal.com
"Соціалізм це притулок для статево недозрілих, сексуально неповноцінних людей, які прагнуть, щоб їм за картковою системою розподіляли партнерів на життя, бажано розумних, здорових, вродливих, і щоб цих омріяних та розподілених партнерів жорсткими засобами позбавляли будь-якої можливості пошукати собі альтернатив" - це прекрасно.

Date: Tuesday, 19 June 2012 11:44 am (UTC)

Date: Tuesday, 19 June 2012 04:16 pm (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
щоб цих омріяних та розподілених партнерів жорсткими засобами позбавляли будь-якої можливості пошукати собі альтернатив — це треба вивчити напам'ять
Edited Date: Tuesday, 19 June 2012 04:16 pm (UTC)

про дефініції

Date: Tuesday, 19 June 2012 11:11 am (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
соціалізм; ч.
(фр., від лат., суспільний)
1. Суспільний лад, заснований на суспільній власності на знаряддя і засоби виробництва.
2. Учення про побудову такого суспільного ладу.

ч.- чоловічий

Re: про дефініції

Date: Tuesday, 19 June 2012 11:29 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
так. з точки зору підручника "Обществоведение" для учнів 10 класів загальноосвітніх середніх шкіл УРСР видання 1980 року.)

Date: Tuesday, 19 June 2012 11:48 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
ну, щодо мене, то я дійсно була маловата :-) і зараз більшість інформації про СРСР йде від чоловіка: він встиг народитись за Микити Сергійовича. але в цілому каже те ж саме про маразм, який нікуди не подівся.

Date: Tuesday, 19 June 2012 02:44 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Маразм не пройшов, він огламурився ))

Date: Tuesday, 19 June 2012 12:55 pm (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
А правду кажуть, що в Америці обивателі переважно всі жирні і некрасиві, а голівудська краса- це або імігранти, або жертви пластичної хірургії?

Date: Tuesday, 19 June 2012 02:48 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Задорнов правди не каже )))
Років 10 дому один творчий "кольоровий" мігрант на запитання, чому він переїхав до США, відповів, що завжди мріяв жити у країні, де ожиріння - хвороба бідних. От це власне і відповідь.

(no subject)

From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 03:20 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 03:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 03:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 03:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 03:57 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 04:35 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 19 June 2012 10:32 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
в Америці повно гарних людей на вулицях, як і в будь-якій іншій країні.

Date: Tuesday, 19 June 2012 01:04 pm (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
Дивні якісь коментарі у Марії. Я теж мала була, але з того, що я пам'ятаю, аж ніяк не можна зробити висновки про вбивчу красу і доглянутість радянської жінки. Варто лише подивитися на тканини, з яких були пошиті ті речі: це ж суцільна синтетика. А про колготи з дірками під штани чи бігуді, чи огірок на обличчі, чи засоби гігієни, чи неголені ноги - ну, хіба це все було неправда? По-моєму, заперечувати, що все це існувало, просто смішно.

Date: Tuesday, 19 June 2012 02:43 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Можливо, сексистська тональність оригінального допису збила оптику. А ще може тому, що у Луцьку, звідки Мері та ще одна МШФ, було розташоване велике військове містечко, а там були інші категорії постачання. Я в армії також бачив, як офіцери купляли такі речі, які у нас навіть фарцовщикам не снилися. От тільки у тайзі їх одягати не було куди, але то вже інша справа.

(no subject)

From: [identity profile] anoushe.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 03:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 04:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] anoushe.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 04:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 10:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] anoushe.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 10:36 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 11:10 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 11:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 06:14 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 07:20 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 08:08 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 08:38 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 09:28 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Thursday, 21 June 2012 09:59 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 19 June 2012 10:36 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
були і тоді жінки доглянуті у відповідності до цих стандартів.
не всі. але від них цього не дуже й вимагалося.

я досі ношу колготи під штани. бо це зручно. ну, тепер не колготи, а легінси тонкі, але менше з тим.
і ноги не голю. і голити не збираюся.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 09:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 10:00 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 10:12 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] anoushe.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 10:48 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 11:11 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] anoushe.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 12:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 01:10 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 19 June 2012 02:05 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Я той період пам'ятаю не дуже добре. Радіостанцію "Юність" я не слухала (я навіть не знала, що була така).

Але я знаю, що тоді не було дезодорантів-антиперспірантів. Цікаво, як без них дівчата обходилися? Чи, може, тоді спеки такої не було?

Date: Tuesday, 19 June 2012 02:38 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
У нас перші дезодоранти-перспиранти з*явилися 80-го з олімпійською символікою. Хто виробник не пам*ятаю. А потім були якісь пастоподібні. А вже у середині 80-х з*явилися якісь рідкі у пластикових пляшках, які слід було стискати, щоб вмісь виплеснувся.

Моя мама користувалася. Спочатку і мене привчила, а потім поповзли чутки про жахливі наслідки користування ними, і мені заборонили ними користуватися. Але я все одно користувався, бо батьки раніще за мене на роботу виходили.

Більшість, звісно, не користувалися, бо народ взагалі любить вірити у жахи хімії, не любить митися, а до власного та сусідського смердіння швидко звикає. Та й люди старших поколінь і зараз не мають звички користуватися. Щоб пересвідчитися достатньо проїхати в метро.

В плані парфюмерно-коспетичних виробів Миколаїв не показник, бо в нас був комбінат "Червоні вітрила", (який ми у школі переінакшували на "червоний підрила" під час розповідей про рідний край). Його продукція не вся завжди до магазинів потрапляла, плановики могли її кудись до Мурманську зафігачити, але навзамін привозили Дзінтарс чи ще щось.

Date: Tuesday, 19 June 2012 04:18 pm (UTC)
From: [identity profile] hvylya.livejournal.com
Тоді не тільки дезодорантів не було, ми до 1976 року жили в квартирі, де не було гарячої води та туалету. Туалет був на вулиці, а в хаті тільки одна раковина на кухні з холодною водою. Митися ходили до лазні, раз на тиждень.

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 04:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] hvylya.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 05:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 05:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 05:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 06:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 06:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] hvylya.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 05:57 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 06:08 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 06:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] hvylya.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 07:08 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 10:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 08:52 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 09:33 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 19 June 2012 04:36 pm (UTC)
From: [identity profile] oranzhopa.livejournal.com
Але я знаю, що тоді не було дезодорантів-антиперспірантів. Цікаво, як без них дівчата обходилися?

Гігієнічних засобів не було !
Була тільки вата, що була дефіцитом.
Edited Date: Tuesday, 19 June 2012 04:37 pm (UTC)

Date: Wednesday, 20 June 2012 09:25 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
в моїй шкільнй юності 90-х вважалось що дешевий дездорант може замінити миття :))
запах був темоядерний :)

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 11:32 am (UTC) - Expand

Date: Thursday, 21 June 2012 11:41 am (UTC)
From: [identity profile] b-al-u.livejournal.com
Були присипки (тальк) та "теймурова паста". Власне, й зараз вони є. Паста так, по результату краща за більшість дезіків.

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Thursday, 21 June 2012 04:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 21 June 2012 05:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Thursday, 21 June 2012 06:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 21 June 2012 06:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 21 June 2012 05:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] b-al-u.livejournal.com - Date: Friday, 22 June 2012 05:08 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 22 June 2012 05:25 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] b-al-u.livejournal.com - Date: Friday, 22 June 2012 08:17 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 19 June 2012 02:24 pm (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
http://pepsimist.ru/kombrig-chapaev-protiv-sonki-zolotojj-ruchki/

Date: Tuesday, 19 June 2012 02:57 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
У нас на півдні кальсони не практикувалися, а от сімейні труси мали повну монополію. Елегантні труси я побачив тільки під кінець армійської служби в прибалтів (1988). Офіцери намагалися заборонити "нарушенія форми одєжди" - мабуть, через заздрощі - але безрезультатно. А якось одна знайома розповіда, що вона прогнала потенційного коханця через те, що в нього були сімейні труси. От так, щойно почав роздягатися - і прогнала. Мене від баттхерту ледве на місті шляк не трафив.))
А ще слобідське жлобйо любило у сімейних "труханах" (варіант: "трусняк") купатися. Плавки у них були не в моді. Це, так би мовити, "у совєцкіх собствєнная гордость - на буржуєв смотрім свисока".

(no subject)

From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 03:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 10:41 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 19 June 2012 04:44 pm (UTC)
From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com
Вот, Я где-то читал давно, что т.н. вкраиньцьтьву присуща некоторая эклектичность мировосприятния, а, проще говоря, стремление мешать говно с вином.
Это Я к тому, что пренебрежительно упомянутые "теории скандального дедушки" являются, вообще-то, научными гипотезами эволюционной биологии и этологии, отчасти уже доказанными и, разумеется, что-либо обсуждать в этом ключе с какими-то там деятелями говна, пера и пара смехотворно.
Как-то так, например.
Но, тем не менее, пользуясь случае, щетаю свои долгом сообщить, шо т.н. "Советская власть" явлалась, с точки зрения генофонда, механизмом отрицательной селекции, а, с точки зрения социальных взаимоотношений полов — обратной нормальной иерархией, властью наиболее дегенеративных биологических самок, вроде укладчиц шпал, трактористок, комбайнерок и прочего, в иных условиях, человеческого скама.
После трех поколений подобной селекции говорить о существовании каких-то "хранительниц генотипа" — это ололо, бугага и пыщпыщпыщ одновременно.
P.S. 10 лет тому назад из уст молодого поколения в адрес подобных самок Я услышал убийственноточное определение "гопосамка". Оно прекрасно.

Date: Tuesday, 19 June 2012 07:26 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
За мене можна не хвилюватися, в мене світогляяд не еклектичний. А подача - це літературщина.
Ваша думка важлива (с) :-)

Стосовно т.н. "влади Рад", на жаль, її механізми негативної селекції мали цілком попутний вітер з боку суто місцевих ліво-народницьких інтенцій місцевої "еліти", а також в настроях простонароддя. Тому й влада стояла непохитно попри голодомори, і за сутністю не змінилася після 1991-го.

В армії старшина на різні прохання любив відповідати: "Може, тобі поїб@ться принести"? От підсвідома мрія українця саме, щоб принесли. Ну й галушки щоб до рота самі стрибали, як це задовго до старшини ще великий літературний класик помітив.

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Tuesday, 19 June 2012 10:42 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 05:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 07:23 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 07:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 07:39 am (UTC) - Expand

особистий досвід

Date: Tuesday, 19 June 2012 10:47 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
от ви знаєте, я вас дуже поважаю.
але я буду вам вдячна, якщо ви не будете монополізувати пам"ять про радянські часи.
особливо в тому, що стосувалося життя жінок.
ви не росли жінкою, вас не ростили жінкою, як ви самі зазначили, проблеми жінок вас геть не обходили.
мене вони обходили тоді, вони мене обходять зараз.
я маю повно родичок, які зі мною обговорюють свій тодішній досвід, я читаю дослідження про життя жінок того періоду.

так, можливо, займатись спортом було не престижно і не прийнято.
але мій батько в 1960-70х, будучи вже дорослою людиною, займався тенісом і боксом. він такий був не один. він займався цим не в полі і не в лісі.
моя мати танцювала в народному танцювальному колективі в 1970-1980 роки. так само, не в полі і не в лісі.

Re: особистий досвід

Date: Wednesday, 20 June 2012 06:11 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Не слід стороннім займатися цензуруванням мого щоденнику.

Re: особистий досвід

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 07:22 am (UTC) - Expand

Re: особистий досвід

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 07:44 am (UTC) - Expand

Re: особистий досвід

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 08:22 am (UTC) - Expand

Re: особистий досвід

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 09:58 am (UTC) - Expand

Re: особистий досвід

From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com - Date: Wednesday, 20 June 2012 10:03 am (UTC) - Expand

Date: Thursday, 21 June 2012 02:18 am (UTC)
From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com
//щоб їм за картковою системою розподіляли партнерів на життя, бажано розумних, здорових, вродливих, і щоб цих омріяних та розподілених партнерів жорсткими засобами позбавляли будь-якої можливості пошукати собі альтернатив.//

Можливо, щось подібне є й в націоналістів (красуні мають віддаватися расово правильним та національно свідомим - а не чужинцям і лібєрастам)

Date: Thursday, 21 June 2012 05:30 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, вони є лівими за сутністю, ким би вони себе не називали. Я про це також неодноразово писав.

Date: Saturday, 21 July 2012 08:36 pm (UTC)
From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com
Скажіть, будь ласка, що значить МШФ?
В Луркоморі начебто нема визначення. Ваша термінологія?

Date: Sunday, 22 July 2012 07:43 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
жежешна термінологія. українська.
етимологічно - від кирилічного набору via, а потім переосмислена як "Мій Шановний Френд".

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Tuesday, 27 January 2026 10:47 am
Powered by Dreamwidth Studios