kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Вчора не набрався особливих вражень, тому що весь день провів з однією компанією. Знов отримав підтвердження, що Саакашвілі вже не дуже популярний. Тепер мої співрозмовники схильні зробити ставку на якогось тутейшого олігарха Іванішвілі, який, судячи з розповідей, розігрує популістську карту. В нього на батьківщині він начебто всім пенсіонерам купує медичні страховки, за власний рахунок будує дороги тощо. Отже, все ясно... А ще він начебто був громадянином РФ, а також Франції. Такий собі міст між сходом та заходом, опорою якого має бути Грузія. Я нічого взагалі не знаю про цього пана, про його програму, але те, що я почув дуже тхне типовим для України популізмом. Як би не сталося біди з Грузією. А вибори вже у жовтні. Також, наскільки я зрозумів, тут находиться чимало прихильників позиції "проти всіх". Я мав необережність розповісти про наші передвиборчі приколи типу "намалюй владі х---" у бюлетені та "на сортах гівна не знаємось". Слід було бачити, який це викликало ентузіазм!

З готельних приколів. Позавчора я приїхав до готелю близько другої ночі і двері були відчинені. Вчора - близько шостої години вечора, і двері були зачинені, довелося стукати. Відкрив заспаний адміністратор, у лоббі було вимкнене світло. Така собі сієста. Взагалі в мене складається враження, що правильним описом місцевих сервісів та ділового середовища є сленговий неологізм "розслабон".

В Грузії, якщо хочете зустрітися з представником або керівником якоїсь комппанії, головне не продертися крізь секретарські фільтри, не перемогти у боротьбі характерів з Самим, а просто ... додзвонитися. Майже всі телефони на веб-сайтах або змінилися, або написані неправильно. Часто номер можна встановити, порівнюючи його з іншими номерами міста або мобільного оператора. Тобто мають місце банальні друкарські помилки, просто неуважність. Я вже мав кумедну ситуацію, коли одній діловій людині повідомив її ж правильний номер. В підпису під емейлами в неї написаний помилковий.

Карту Тбілісі вдалося купити у книгарні. Карта російськомовна, не всі вулиці позначені і немає алфавітного показчика вулиць. Отже, шукай свою путь, як хочеш.

В магазині під назвою "супермаркет" продавчиня мене запитала, чи я "рус". Отримавши відповідь, що українець, помітно пожвавішала. Виявилося, що її мама з Харкова. Взагалі, тут дуже багато тих, чиї родичі з України. Я за совітських часів був доволі молодим, щоб деякі процеси аналізувати, але, здається, що тодішнім еквівалентом сучасного "заміж за кордон", був "заміж до іншої республіки".

"Супермаркет" це вже забутий формат українських дев'яностих, просто невеликий магазин з алкоголем, базовими продуктами та деякими господарськими дрібничками. Тут таке ще існує. Взагалі, Тбілісі справляє враження Києва десь самого початку нульових років. І розвиток сервісів, і розвиток бізнесу, і ті ж мертві телефони на сайтах та у довідниках.    

Date: Tuesday, 3 July 2012 06:30 am (UTC)
From: [identity profile] vulpeculaz.livejournal.com
Іванішвілі — це така напівміфічна особа від імені якої дуже багато робиться і який сам не світиться. Мені ще рік тому казали, що якби він надумав блотуватись його б точно вибрали.

Date: Tuesday, 3 July 2012 12:14 pm (UTC)
From: [identity profile] oranzhopa.livejournal.com
... якби він надумав блотуватись його б точно вибрали

Жодною соціологією це не підтверджується.

Date: Tuesday, 3 July 2012 12:18 pm (UTC)
From: [identity profile] vulpeculaz.livejournal.com
все може бути, мені це казали не соціологи, а звичайні грузини з Тбілісі і Батумі.

Date: Tuesday, 3 July 2012 03:44 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мабуть, залежить від соціального прошарку. Але в мене також складається враження, шо принаймні у Тбілісі він достатньо популярний.

Date: Tuesday, 3 July 2012 07:08 am (UTC)
From: [identity profile] lcombat.livejournal.com
Ну это в столице его поддерживают процентов может 30 а в регионах нет а программы у него нет обещал когда приду мол снесу мост мира в Тбилиси и построю новый )) Ну вообщем болтун совковый

Date: Tuesday, 3 July 2012 03:32 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Такі бовтуни, на жаль, мають шанси в пост-совітських країнах. Таким колись був Лукашенко.

Date: Tuesday, 3 July 2012 07:14 am (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
А чим так розчарував народ Саакашвілі?

Date: Tuesday, 3 July 2012 03:34 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Кумедно, що поки що ніхто мені нічим конкретним не пояснив. Деяким його архітектура не подобається, деяким ініціативи типу переносу парламенту до Кутаїсі, але зрештою це ж не настільки важливо, щоб міняти ефективного президента на якогось популіста.

Date: Tuesday, 3 July 2012 05:27 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
В мого колеги щодо цього є теорія, ніби народу просто з часом набридає навідь найкращий з політиків: людина така мавпа, що весь час хоче чогось новенького. :)
Імхо, в цьому нічого поганого й немає, розумні люди про це пам'ятають і використовують. :)

Date: Tuesday, 3 July 2012 07:44 am (UTC)
ext_460755: (Default)
From: [identity profile] klodius.livejournal.com
Ніякої підтримки у Іванішвілі немає. Це типова креатура Москви.
Більш всього за нього агітують люди, які хочуть "чтобы как раньше" - бабусям гречка, а інші торгують підробленими дипломами та беруть хабарі.

Взагалі в мене складається враження, що правильним описом місцевих сервісів та ділового середовища є сленговий неологізм "розслабон"

Це характерно не тільки для Грузії=)

Date: Tuesday, 3 July 2012 03:35 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Хто його знає... Он колись Лукашенко суто на демагогічних гаслах проліз в президенти, і тепер поки живий, не піде.

Date: Wednesday, 4 July 2012 08:44 am (UTC)

Date: Tuesday, 3 July 2012 07:51 am (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Цікаво...

Я б не стала ствити знак = між укр. і груз. противсіхами. У нас змагалися 2 по суті проросійських канд-ти. Причому, дама з косою, яка косила під патріотку і євроінтеграторшу була ще миліша дяді Вові, ніж його колишній потасканий протеже (який уже лижі на Захід намастив).

У Грузії Міха - справжній патріот і цивілізатор.

Його шовіністи іще в травні 2011р. поховали, коли тамошня фурія надумала "міняти владу". Уже років 5-6 чую, що Саакашвілі - гаплик, а він стабільно виграє всі вибори. Я бажаю йому успіху і на цей раз. От тільки забула які вибори у них грядуть - парлам, чи президентські (по-моєму, парламентські).

Date: Tuesday, 3 July 2012 08:09 am (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
Саакашвілі вже два терміни відбув і не зможе балотуватися на третій.

Date: Tuesday, 3 July 2012 08:36 am (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Звичайно, не може. Але перемога Саакашвілі = перемога його політичної сили. Я це мала на увазі ...

(Кажуть, Міха теж рокіровку хоче зробити, як Путін, але М. я бажаю успіху).
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Дякую за інформацію. У Путіна обидвіруки у жовтні будуть зайняті - 1 рукою на укр. клавіші тиснутиме, 2-ю - на грузинські. Шо то за музичка получиться? І хто йому буде підспівувати? :)
From: [identity profile] oranzhopa.livejournal.com
До речі, так, під час грузинських парламентських біля кордону РФ проводитиме військові навчання.
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Грузинська партія пройде під горхот канонади...

Як би там у них самих (у РФ) не грохнуло.

Date: Tuesday, 3 July 2012 03:38 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Для нас, з закордону, краще Міхо. Місцеві, звісно, бачать під іншим кутом. Сьогодні спілкувався з людьми, яких хоча й не можна назвати його прихильниками, але зміни курсу вони не хочуть, тому й голосуватимуть відповідно. Затра про це напишу.

Date: Tuesday, 3 July 2012 08:02 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Зрозуміло.
Дякую.

Date: Tuesday, 3 July 2012 08:34 am (UTC)
From: [identity profile] moy-compas.livejournal.com
не те все в Грузії приваблює, ой не те... :)

Date: Tuesday, 3 July 2012 03:39 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ну, я мушу на неї дивитися ще як менеджер з малтинешнл.

Date: Tuesday, 3 July 2012 03:48 pm (UTC)
From: [identity profile] moy-compas.livejournal.com
та мусите, я ж розумію... але краса в неї з іншого боку знаходиться.

Date: Tuesday, 3 July 2012 04:55 pm (UTC)
From: [identity profile] lcombat.livejournal.com
что вы имели в виду с другой стороны находиться ) ?

Date: Tuesday, 3 July 2012 10:23 pm (UTC)
From: [identity profile] moy-compas.livejournal.com
Ну явно не географічний інший бік мала на увазі:)

На мою думку, підходити до Грузії з бізнесовими мірками - це як виміряти море на хімічний склад води. Безперечно, така інформація потрібна. Але тим, хто любить море, важко порозумітися з тими, хто бере зразки в пробірках.

Перепрошую в автора, якщо вийшов офтоп - щойно ж сказала, що ця інформація теж потрібна. Мої асоціації скоріше відштовхнулися від назви "ета ваша хвальоная Грузія". Грузію дуже люблю, але швидше так, як люблять море:)

Date: Wednesday, 4 July 2012 02:31 am (UTC)
From: [identity profile] lcombat.livejournal.com
Ну да меня тоже название насторожило ""эта ваша хвальоная Грузия"))

Date: Wednesday, 4 July 2012 04:37 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Про інші боки і без мене багато пишуть.
Стосовно назви порівняйте кількість коментарів під дописом з нейтральною назвою, і під дописом з провокативною назвою.

Іванішвілі на хвилях ефіру

Date: Tuesday, 3 July 2012 12:57 pm (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
http://aillarionov.livejournal.com/439536.html

К.Бендукидзе: Есть еще другие факторы, которые смущают людей, изначально поддержавших Иванишвили. Недавно заявил, что как только он придет к власти, он снесет мост (в центре Тбилиси, через Куру —«Власть»). Нет, ну мне этот мост тоже не нравится. Мне вот кажется, что он красивый как мост, но он неправильно вписан — на мой вкус. Он стоит излишне высоко. Мне много чего не нравится архитектурно — мне и площадь Свободы не нравится, и колонна с Георгием. Но это же не повод сносить. Это и не повод, чтобы находится в оппозиции.

Люди чувствительны сейчас не к тому, будет пенсия 220 лари или 160, а к тому, что Иванишвили говорит странные вещи, и их это пугает. Он ведь постоянно заявляет о каких-то открытиях в области человекознания, которые делает он и его ученые. На сайте, который ведут эти ученые, утверждают, что СПИД лечат увещеваниями. И когда человек говорит, что вот это — источник его знаний, — это пугает. Возникает вопрос, насколько вообще адекватны эти люди, которые хотят прийти к власти. А пенсия в 220 лари — ну что же, придет время, и такая пенсия будет в Грузии, понятно.

О.Алленова: Сторонники власти считают, что Иванишвили — пророссийский, а оппозиционеры — что он прозападный. А как на самом деле? Много споров вызвала продажа активов в России…

К.Бендукидзе: Знаете, у меня самого споры с моими коллегами. Я говорю — вряд ли там его вызвали, постучали по столу и сказали: «Давай, ты должен!» Я не думаю, что это было именно таким образом. Скорее, там наоборот происходит, человек сам приходит и говорит: «Я вот тут могу разрулить ситуацию — вы как к этому относитесь?» Хотя власть властью, а одна из версий такова, что он это сделал в том числе для того, чтобы вызволить свои активы из России. Потому что представить себе, что кто-то из другой страны продаст свое имущество в России на миллиарды долларов за несколько месяцев и по ценам не ниже рыночных (вот, например, банк был продан по ценам не ниже рыночных, а может немного и выше) — и все это без одобрения сверху, ну это вызывает вопросы.

http://kommersant.ru/doc/1961035?isSearch=True

Re: Іванішвілі на хвилях ефіру

Date: Tuesday, 3 July 2012 03:40 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Цікаво, цікаво...

До речі, 220 ларі це приблизно 110 євро, тобто практично 1100 грн. Для України доволі типова сума.
Edited Date: Tuesday, 3 July 2012 03:42 pm (UTC)

Re: Іванішвілі на хвилях ефіру

Date: Wednesday, 4 July 2012 02:34 am (UTC)
From: [identity profile] lcombat.livejournal.com
ну учитывая что 7 лет назад пенсия была 5 доллара и то не платили по пол года

Re: Іванішвілі на хвилях ефіру

Date: Wednesday, 4 July 2012 04:35 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ну так і в нас було подібне. Тільки може трощки раніще, не сім років тому, а 12-15. Є дві України. Україна Києва, Харкова, Донецька, Дніпропетровська, Одеси, навіть Львова, хоча львів'яни часто бідкаються, що в них низькі заробітки, а є Україна Нового Буга, Лохвиці і т.д. Пам'ятаю, як в одному райцентрі мені не тільки не могли розміняти купюри 50 грн. (тоді десь 12 доларів) 2000-го року, а навіть з цікавістю її роздивлялися, бо ніколи не бачили, а гривня вже ходила з 1996-го року.

Re: Іванішвілі на хвилях ефіру

Date: Wednesday, 4 July 2012 06:15 am (UTC)
From: [identity profile] lcombat.livejournal.com
нет тут совсем другое Тбилиси потому что вся интеллигенция и чиновники именно в этом городе было в большинстве вот как их всех по выгоняли с хлебных мест вот и бузят от злости ) вот и все ..как там профессор сын не может по блату пройти в вуз или как там права забрали и не могу позвонить начальнику ГАИ и попросит что бы вернули ну и в таком духе )

Re: Іванішвілі на хвилях ефіру

Date: Wednesday, 4 July 2012 12:19 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мой опыт общения пополнился сегодня новыми встречами. Похоже, что как раз именно среднее управленческое звено в бизнесах однозначно за Саакашвили, а технари-"синии воротнички" считают, что его надо менять. Иванишвили у большинства тоже восторга не вызывает. У нас подобные настроения привели у реваншу старого режима. Надеюсь, что в Грузии будет иначе.

Re: Іванішвілі на хвилях ефіру

Date: Wednesday, 4 July 2012 12:56 pm (UTC)
From: [identity profile] lcombat.livejournal.com
да в Грузии такого не будет на самом деле в большинстве все равно поддерживают Саакашвили . НО вот я буду голосовать за Христиан демократов вот они мне кажется такая здоровая оппозиция а не то что эти болтуны Иванишисты

Date: Tuesday, 3 July 2012 05:05 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Дуже цікава розповідь! Я про Грузію, можна сказати, нічого не знаю, тому мої висновки можуть бути досить далекими від правди. Але ті «мертві» телефони, мабуть, представляють «перемогу дійсності над теорією». Це я своєї книжки начиталась, про яку говорю у своєму жужу останнім часом про Державу Завойовника. З одного боку, влада теоретично мусить бути відчиненою та легко доступною. З іншого, такий прямий доступ їй не подобається, але не відверто. Тому, правилами гарного тону є демонструвати свої контакти, але «помилятися», щоб не достукались.

Друге важке враження це та ж віра, що весь «прогрес» приходить ззовні. Нікарагуа після вигнання в Іспанію ліберального диктатора Зелаї через консервативну владу, яка не мала власної програми, а тільки ностальгувала за «Тридцятьма Роками», де просвічена олігархія створювала консервативних правителів, віддала, за кредити, контрольні пакети Нац.Банку та залізниці банкірам Сполучених Штатів і так і підлягала під США, пропонуючи влаштувати у себе, як на Кубі, «протекторат». Але Штатам то було економічно невигідно. Вони і так «дистанційно» керували країною та тягли з неї природні ресурси, керували податками, грошовою політикою, навіть утопили у крові інтервенцією повстанців, тощо. Тоді в Нікарагуа підняв голову націоналізм через таке нахабство і засилля іноземців. Але уряд казав, що весь цей захист іноземців легальний та законний і бачив джерело правопорядку у зовнішній владі. Невже і Грузія така? Тобто, після незалежного ліберала «С» прийде промосковський «І» і «здасть» Грузію московії. Чи «здав» «С» грузію Штатам? Чи тільки почав? Тому що я не бачу в цій молодій «команді», окрім персональних амбіцій бути якнайвище, самостійності у сенсі незалежності. Повторюю, можу помилятись, звичайно.

Date: Tuesday, 3 July 2012 05:34 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Тут мертві телефони не в державних контор - з державними тут все просто в ажурі порівняно з Україною - а в приватних. Таке також було в Україні. 1998-го я купив два довідника з промисловості України, обидва товсті, з тисячами підприємства, так там не було жодного працюючого телефону в жодного підприємства. Відтоді все змінилося: видавці довідників та баз даних регулярно телефонують з проханням уточнити контактну інформацію, тепер "Жовтими сторінками" та їм подібними можна користуватися. З сайтами так само: наприкінці 90-х їх створювали якісь неадекватні молоді люди, а керівництво фірм навіть і не розуміло, за що платить гроші. Потім поступово все змінилося, тепер всі зацікавлені у тому, щоб сайт приносив гроші і знають, як цього досягти.

Стосовно, хто під кого лягає, не можу судити. Надто стробоскопічні в мене враження для висновків.

Date: Tuesday, 3 July 2012 05:57 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Але ти пиши про враження. Бо дуже цікаво. Най вони будуть навіть суб'єктивні. Всі враження у решті решт такими є. Ми помічаємо те, на що "налаштовані". Ти налаштований на багато чого цікавого. ) І це прєкрастно! ))))

Date: Tuesday, 3 July 2012 05:09 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Можеш звати мене старою клюшкою, але я вважаю що, так само як заборонено голосувати до 21 року, так треба заборонити займати державні посади до 41 року, і примушувати йти після 65и. Можна залишатися консультантами, будь ласка. Тому що є вік, коли тобою керують. І тільки після 40а наступає вік коли ти є "хозяїном будь-де куди не прийдеш" (ц). Молоді можуть бути на підтанцьовці. Я знаю, що історія знала молодих керівників, але вони, напевно, на когось спирались. У сучасному світі зради та технологій замість "своїх" легко спиратись на "засланих". Тому я і ввела б це вікове обмеження.

Можна сказати, що "старі" нанюхались совку, а я тобі скажу, що розрив часів то недобре. Треба добре знати старе, на власному досвіді, щоб побудувати щось нове що діє. Інша справа, що ті "старі" схочуть відтворити старі правила, більшість з них, тому треба вибирати людей, що не постарішали душою та здібні адекватно сприймати зміни.
Edited Date: Tuesday, 3 July 2012 05:13 pm (UTC)

Date: Tuesday, 3 July 2012 05:36 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, я також за віковий ценз. А ще, щоб не займали посади ті, хто в Україні не народився і не прожив хоча б третину свого дорослого життя в Україні. А то, що не біографія, то переселенець, або колишній військовий чи кагебіст з РФ.

Date: Tuesday, 3 July 2012 05:55 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Повна згода.

Москалі остаточно взяли владу в Україні. Як Сполучені Штати в Нікарагуа після Зелаї. )) (тут ти вже почнеш мене посилати далеко, мабуть). Місцеві бандюки нєрвно курят в старонке і пьіжатся, збираючи копняки та подачки. Псують печінку алкоголем, бо інакше "нє разгаварівают". Бідні їхні родини!

Воєнні будь-якої національності взагалі не придатні займати деякі держ.посади. У них проф.деформація.
Edited Date: Tuesday, 3 July 2012 06:03 pm (UTC)

Date: Tuesday, 3 July 2012 06:09 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Американці ставлять собі прагматичні завдання у сфері нацбезпеки та економіки. Вони не вказують нікому, якою мовою розмовляти, які книги писати, до якої церкви ходити. Росія це зовсім іншої природи загроза. Коли американці йдуть, країна залишається собою. Якщо навіть росіяни підуть, вони залишать вже зовсім іншу країну, відбиток гірших рис Росії.

А мова - це лише перший крок. Ніхто неврово не курить, не хвилюйся за них. Тепер вже в них нове завдання:

http://lb.ua/news/2012/07/03/159066_yanukovich_ustremil_vzglyadi.html

Date: Tuesday, 3 July 2012 07:03 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Коли американці йдуть, країна залишається собою.

Вона залишається сателітом їхньої політики назавжди. Тільки при такій умові вони йдуть. "Політика долару" заміняється політикою прогресивістів, які категорично проти порушення конституцій чужих країн, але цей маятник все рівно має незрушний вектор на ВЛАСНИЙ зиск для власного гаманця. І так, їхні методи набагато продуманіші та цивілізованіші та виглядають здалеку (але тільки так) набагато краще за грубу силу москалів та їхню нецівілізовану відвертість. Тим не менш. Це наша давня суперечка, я пам'ятаю, тому не починатимемо. Ми один одного не переконаємо, мабуть.

Date: Wednesday, 4 July 2012 04:40 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Покійний Андреас Папандреу викинув американські бази з Греції і зробив політику країни більш європейською ще у 80-ті роки. Греція не залишилася сателитом США. Дивлячися на теперішню ситуацію, може, краще лишалася б. Я міг би тобі навести й більше прикладів, але в мене немає часу на викладання політичної історії. Ти це сама все можеш відшукати, якщо тема тебе хвилює.
Я заперечую тільки стереотипи.

Date: Wednesday, 4 July 2012 03:10 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я заперечую тільки стереотипи.

І правильно робиш. ) Так, що вийде, залежить від обох сторін: від США та країни, на яку вони застосовують свій вплив. Без сумніву. Але що краще що гірше, то вже треба аналізувати детальніше щоб висновок не вийшов занадто далеким від того, що є насправді. Щодо політичної історії, є в мене такий пробіл у освіті, і треба буде трошки таки підчитати. Знайдеш щось цікаве, кидай посилання. Бо буває що хтось знайшов щось дуже цінне першим.

Date: Wednesday, 4 July 2012 09:25 am (UTC)
From: [identity profile] nastuska-nehaj.livejournal.com
Саакашвілі мегапопулярна особа - його поважають, бо він непафосний: він не боїться народу, ходить без охоронців, пересувається без міліцейських кортежів (винятки - коли того потребує протокол), коли він приїжджає до улюбленого ресторану - заклад не зачищають від людей, він відпочиває з народом. Йому навіть пісню присвятили: Міша - магарія (супермен).

Date: Wednesday, 4 July 2012 12:21 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Можливо. Але чомусь спілкування цього тижня з реальними людьми про мегапопулярність не свідчить. Вдячні йому - так, але роздратовані. Причому всі. Навіть ті, хто хоче продовження його президентства.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sunday, 20 July 2025 03:58 am
Powered by Dreamwidth Studios