kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
МШФ Олена Білозерська написала у своєму блозі допис, який назвала

Шкода мені стрільця з "Каравану"
http://bilozerska.livejournal.com/664690.html

В ньому є такі слова:

«Поки не стали відомі деякі подробиці, мені не було його шкода. Хоча я не можу співчувати міліціонерам, контролерам, охоронцям і всім, чия професія - ловити людей».

А у коментарях на ремарку учасника дискусії, що підозрювана близькі та знайомі не впізнають по фотографіях зауважила:

«Що рідні не впізнають - це якраз зрозуміло. Я б на їхньому місці теж не впізнала».

Я вже згадував в інших дописах, що у другій половині 80-х, під час служби в армії я був вражений мисленням вихідців з Кавказу, зокрема грузинів, які романтизували злочинців, в’язницю вважали школою життя для справжнього чоловіка. Ще з їхнього репертуару згадалося: «Настяшій мужік нікада міліція не пайдьот, настаяшій мужік сам всьо решіт». Так само і свідком «настаяшій мужік» бути не може, бо будь-яка співпраця з міліцією це ганьба.

Власне, від позиції Білозерської до позиції тих молодих грузинів пізнього СРСР - один крок, який з урахуванням тотальної недовіри людей до держави, приватного бізнесу, громадського сектору, один до одного тощо, наше суспільство може зробити дуже швидко.

Під тим же дописом один коментатор надав посилання на статтю трирічної давнини про «манери» охорони «Каравану»,

http://www.from-ua.com/crime/c66e0d41730ff.html

де в свою чергу у коментарях висловлено чимало думок стосовно здирництва, що начебто практикувалося охороною супермаркету. На світлинах один з «биків» з охорони дуже схожий на загиблого у недавньому інциденті. Отже, цілком ймовірно, що у даному випадку власне й мало місце вирішення проблем за методою «как настаяшій мужік». Принаймні, така версія має підстави для існування.

Історичні паралелі не бувають коректними, але можуть слугувати пересторогою на майбутнє. Які на Грузію з її «настаяшімі мужікамі» і романтичним образом "вора в законє" замість вітязя у тигровій шкірі чекали 90-ті роки? Всі пам’ятають? Якщо українське суспільство прямуватиме у такому ж напрямку, то куди ми прийдемо?
(deleted comment)

Date: Monday, 8 October 2012 11:29 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Та фіг його знає, яка здорова позиція за теперішніх обставин.
Просто я людина такого виховання, що навряд буду чинити самосуд. І навряд покриватиму вбивцю, якщо дізнаюся, що такий є у моєму колі.

Date: Monday, 8 October 2012 11:49 am (UTC)
From: [identity profile] bare-of-laurel.livejournal.com
Ее позиция тождественна позиции и взглядам всех молодых украинских националистов.
Она молодая хоть?
У них у всех вот это вот: на лихом коне да с шашкой наголо, возможно даже без седла.

Date: Monday, 8 October 2012 11:59 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Молодість - поняття відносне. Р.н. - 1979. Молода?))

(no subject)

From: [identity profile] bare-of-laurel.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 12:42 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 11:58 am (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
У цій ситуації, якщо розібратися, немає ні правих, ні винуватих. Отакі "вольні стрілки" з'являються, коли розкладається система влади, коли стирається межа між правоохоронними органами і злочинцями і пересічний громадянин відчуває себе абсолютно вразливим і незахищеним.

Пересічним громадянам захищатися треба, але треба робити це організовано і мітити вище...

Date: Monday, 8 October 2012 01:04 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ми з Вами вже на цю тему не один раз дискутували. Я залишився при своєму: щоб пересічні громадяни почали захищатися організовано, повинні спочатку з'явитися активісти, які стануть точками кристалізації. Потрібні подвижники.

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 01:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 03:30 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 03:50 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:11 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 11:59 am (UTC)
From: [identity profile] vpasty-vgoru.livejournal.com
===Настяшій мужік нікада міліція не пайдьот

Розумний і досвічений не пайдьот. Один знайомий звернувся раз в міліцію, бо до його мами алкаш чіплявся на вулиці. Він думав, що просто здасть алкаша, та й все. Ага. Його самого забрали в відділок, катували, справу якусь пришити хотіли. Допомогли називається. Тепер знає, що в міліцію звертатися не можна, і я знаю, і ще купа його знайомих знає. Та й таке.

Date: Monday, 8 October 2012 12:46 pm (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
Звертався до міліції за останні 10 років разів щось зо п'ять.
Жодних проблем не було.
Що я не так робив?

(no subject)

From: [identity profile] vpasty-vgoru.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 01:07 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 01:10 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Буває і таке. Але бувають, на жаль, такі випадки, коли нічого не робити не можна: або таки звернутися до влади, або звернутися до криміналу, або стати злочинцем самому. З цих альтерантив все ж таки перша краща. Перша у випадку невдалого звернення додає незадоволення владою, що в цілому для суспільства може бути корисно, а друга та третя, якщо практикуються на рівні суспільства, ведуть до розпаду цивілізації.

(no subject)

From: [identity profile] vpasty-vgoru.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 01:20 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 03:47 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:45 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 12:15 pm (UTC)
From: [identity profile] slipa-ol.livejournal.com
зневага до правоохоронців чи контролерів справді якась напів-блатна. в кожного своя робота. так, в нас силовики зкомпрометовані і навіть маргіналізовані, але відповідь повинна бути адекватна виклику, і, бажано, в рамках закону.
стосовно самого злочину: все не логічно і незрозуміло, плюс сама міліція в своєму стилі називає людину злочинцем до суду, слова "підозрюваний" звучить вкрай рідко. оскільки правоохоронці мають звичку спрощувати собі життя і садити перших ліпших ніякої довіри до їх дій немає.

Date: Monday, 8 October 2012 01:17 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, це все ясно. Тільке це все веде нас у прірву...

Date: Monday, 8 October 2012 12:33 pm (UTC)
From: [identity profile] aniol7.livejournal.com
колись давно мого сина, який працював в одному з комп"ютерних клубів Києва, побив охоронець, просто через те, що той йому зробив зауваження, що з клієнтами слід поводитись лагідніше. Бив зі знанням справи, ногами у відповідному взутті. признаюсь, був момент, коли мені хотілось купити зброю...

Date: Monday, 8 October 2012 01:16 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я писав багато, шо я родом з міста, де життя було настільки веселим, що навіть до літератури потрапило ("Там, де Південь" О. Ульяненко). Років у 14 я дуже добре навчився поратися з забороненим звісно "нунчаку". І навіть носив при собі, поки мені мій мудрий кузен сказав: "Гаразд, ну покладеш ти ватагу "нориків" (наркоманів), а далі що? Зона? Біга"? От тоді до мене дішло, що зброя для пересічного громадянина - не засіб.

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 03:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 03:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:48 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aniol7.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 07:39 pm (UTC) - Expand

на 5 минут.

From: [identity profile] blessedthirteen.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 01:20 pm (UTC) - Expand

Re: на 5 минут.

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 06:04 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 12:51 pm (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
""Экспорт" русских в американские высокотехнологичное компании приводит не только к профессиональным знаниям, но и конкретным видам корпоративного поведения, которое в значительной степени является результатом их социализации в советском и постсоветском пространстве.
Спецификой "русского национального характера" является и преимущество и недостаток с точки зрения американских компаний. С одной стороны, русские работники характеризуются творчеством, стремлением к совершенству, способности к инновациям. Источник этой креативности, прежде всего, в фундаментальной общенаучной подготовке русских специалистов (особенно - старшее поколение), которые характерно для российского образования. Дефицит всего в Советском Союзе также способствовал развитию этого творчества, заставляя ученых превращать свои идеи в фактические продукты при помощи собственной изобретательности. Соответственно, они должны были развивать различные навыки во многих практических областях.
Кроме того, среди русских, американские компании часто получают специалистов, которые не только думает нестандартно, но полностью погружен в свою работу, что, как думают думают россияне,отличает их от своих американских коллег.

Характерным примером является то, что русские в шоке, когда их американские коллеги в частном порядке говорят что за деньги, которые высокотехнологичные фирмы им платят, они готовы подметать улицы. Для бывшего советского гражданина, возможность работать по специальности - основная цель жизни.

Однако, с другой стороны, Советско-Российская действительность формирует черты характера, которые плохо вписываются в американскую корпоративную культуру и мешают русским сотрудникам
"играть по общим правилам".
Одна из таких черт характера - традиционное советское и русское недоверие к официальной власти. Эта особенность личности проявляется в том, что русские работники, как правило, редко или никогда не "стучат" на своих коллег, что широко практикуется в американских корпорациях. В основе этого
поведение лежит в детстве: советские школы и последующая общественное мнение учили русских самостоятельно решать свои конфликты и проблемы внутри групп.
В то же время, американская система образования от раннего возраста учит студентов рассказывать учителю о нечестном или проблемном поведении других детей.
В результате, в случае конфликта с коллегами, русские не предоставляет достаточно информации своим менеджерам и часто оказывается в проигрышной ситуации, поскольку менеджер получает информацию от другой стороны конфликта. Таким образом, здесь культурный парадокс: то, что русские работники считают правильным (недоносительства на их коллег) американские менеджеры интерпретируют как непонятное, и поэтому неуважительное поведение.
Другим типичным русским поведением которое не вписываться в стиль работы американских корпораций является индивидуализм, который представляется как чрезмерная уверенность в себе и отсутствие желания делиться ресурсами. То, что американские менеджеры называют «независимым мышлением»
Русские испытывают трудности в понимании значения групповой работы, потому что русская наука традиционно не имеет целью производство коммерческой продукции. Русский специалист способен сделать отдельные инновационные продукты своими руками, но он не в состоянии выполнять свою работу для создания продукта для серийного производства"
http://www.isn.ethz.ch/isn/Digital-Library/Publications/Detail/?lng=en&id=17933

Date: Monday, 8 October 2012 01:19 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Совітська школа вчила стучати, а не вирішувати питання самотужки у своїй групі. Тільки реакція школи на доноси була неадекватна і у більшості випадків шкідлива для того, хто доніс, і такі уроки з дуже раннього дитинства добре засвоюються. В результаті маємо покоління людей зі свідомістю дикунів.

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 01:22 pm (UTC) - Expand

+

From: [identity profile] toi-samyi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 02:38 pm (UTC) - Expand

Re: +

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 02:41 pm (UTC) - Expand

Re: +

From: [identity profile] toi-samyi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 02:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 03:44 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:28 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:50 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:57 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 03:00 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 02:19 pm (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Це все надмірна екзальтація. Саме тому, що структури, чия робота - ловити людей, сяк-так функціонують, у нас працює громадський транспорт, аптеки і магазини і такі випадки - скоріше виняток, ніж буденність.

Date: Monday, 8 October 2012 03:01 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Зброю можна вживати щоб захищати і щоб щодня вбивати. Залежно, яка в неї казочка в голові крутиться. У нинішньому постсовку у країні Україна від залишився репресивним як і був.

(no subject)

From: [identity profile] ridah.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 03:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ridah.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ridah.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:44 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ridah.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:15 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ridah.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:23 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 02:43 pm (UTC)
From: [identity profile] toi-samyi.livejournal.com
её можно понять - она ж постоянно в конфликте с властями. отсюда и отношение к исполнителям

но я не пойму с чего взяли что он пришел в магазин мстить?

Date: Monday, 8 October 2012 03:41 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
за аналогієюю з подіями старої статті (посилання у тексті). Якщо той охоронець тоді "бикував", то тепер напевно краще не став. А вбивця надто неадекватно поводився, отже, можливо, що мотив не раціональний - помста.

(no subject)

From: [identity profile] toi-samyi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:46 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 02:58 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну як би це зрозуміло пояснити, щоб зразу ж стало ясно «любому русскаму чєлавєку»? От пришли у культурно-архітектурне місто чи заможне неголодранське село (де видно, що саморегуляція та традиції працюють) «фашисти» нє, не італійці, це просто слово «нацисти» у совку якось дозовано відпускалось, а вжити його дуже вірно до русскіх - то взагалі шкандаль! у таких гарних формах з новенькими портупеями і «порядок навели». А ви, несвідомі, не звертаєтесь до них, щоб «вирішити» ваші проблеми. Які ви нецивілізовані аборигени після того усього! Як вам потім далі жити, якщо ви пілюєте слюною на самі засади правопорядку та цивілізації! Як ви на себе у дзеркало дивитесь після того! Дикуни!!!

Після десятиріч катування українців совєцькою міліцією тільки за те, що вони недостатньо мімікрувалися «пад русскіх» і око ріжуть «не канонічністю» окремо від своїх «гріхів» не совєцьких людей з «високим моральним кодексом», чи диво є що українці десятою дорогою обходять тих «охоронців режиму»? Хіба це так важко зрозуміти, навіть якщо тебе батьки навчили кооперувати? Тільки совєцкіє актівісти, родини гебні (навіть родини «партробітників» і ті остерігалися певною мірою) та «настоящіє русскіє» (краще у колоніях) могли безкарно звернутися до міліції. Так само я розумію грузинів. Совок розбестив усі культури, яких торкнувся. Це хвороба? Так! Це виправдана поведінка? Цілком та повністю! І не катуванням треба від неї «лікувати».
Edited Date: Monday, 8 October 2012 03:19 pm (UTC)

Date: Monday, 8 October 2012 03:39 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Поведінка виправдана, коли йдеться про грузина з чаєвирощувального радгоспу, а не про письменну публіку, що пише до ЖЖ.

ЗІ: у 80-ті роки у м. Миколаєві міліція точно не катувала українців тільки за те, що вони українці. Вони навіть хуліганів не дуже часто били, хоча бувало. Наркоманів іноді били, бо за статтею їх заборонялося затримувати (в СРСР же не було наркоманії офіційно!), а що з ним ще робити, якщо він укурений до втрати свідомості та дошкуляє громадянам, а офіційно покапати не можна?

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:19 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:43 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:40 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 06:05 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 06:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 07:24 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 09:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 10:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:22 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 04:30 pm (UTC)
From: [identity profile] gonta67.livejournal.com
Головне - вірити державі та її всім органам!

Date: Monday, 8 October 2012 04:31 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Що це означає?

(no subject)

From: [identity profile] gonta67.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gonta67.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gonta67.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gonta67.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 04:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gonta67.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gonta67.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 05:17 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 06:29 pm (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
> Отже, цілком ймовірно, що у даному випадку власне й мало місце вирішення проблем за методою «как настаяшій мужік».

1) не ховав лице перед камерами (хоча звичайна кепка і погляд в підлогу суттєво допоміг би)
2) один з охоронців пішов на вихід - вбивця спробував вийти за ним. його зупинили.

висновок: чувака затримали безпідставно, погрожували викликати міліцію. в нього - нелегальний пістолет. от і зірвався.

Date: Monday, 8 October 2012 06:37 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Маю ще одну версію. Романтичну)) Начитався ліричних віршів героїні цього допису про "ствол". Великими клопотами придбав, медитивав над ним, носив його з собою, збуджувався від холоду криці у кишені... І ніколи не думав, що він пояснюватиме у міліції, якщо його чогось затримають.

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 11:58 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 06:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] blessedthirteen.livejournal.com - Date: Wednesday, 10 October 2012 10:07 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 10 October 2012 08:05 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 10 October 2012 08:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 11 October 2012 02:18 pm (UTC) - Expand

поки ми тут дискутуємо

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 11 October 2012 03:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 10 October 2012 08:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: Thursday, 11 October 2012 12:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 11 October 2012 02:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 11 October 2012 03:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: Thursday, 11 October 2012 04:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 11 October 2012 04:43 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] surikat13.livejournal.com - Date: Saturday, 27 October 2012 01:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 11 October 2012 06:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] surikat13.livejournal.com - Date: Saturday, 27 October 2012 01:43 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 28 October 2012 08:11 am (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 06:35 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
”Стрільця” в дечому таки шкода, навіть не стрільця, а підозрюваного, який схожий на стрільця. Тому що активно розкручується істерія медіа і міліцією, про його вину як доконаний факт без суду і слідства, а за таким розвитком подій його просто грохнуть при затриманні і кінці у воду. Діло закрите. Махнуть маятником в іншу сторону - діло проти охоронців, яке теж закриють. В результаті пройде закон про ”приватні армії”. Тому оця патріотично революційна риторика Білозерської виглядає надто ідеалістичною.
Суспільство розвалюється, розслоюється на безправних ”холопів” і ”господарів життя”, врівноважите становище (можливо на грані повного хаосу) може дозволи на володіння і використання вогнепальної зброї, але цього якраз ”господарі” і бояться, тому зараз отримати різні травматики стало дуже важко, якщо взагалі можливо.

Date: Monday, 8 October 2012 06:38 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, погоджуюся.

(no subject)

From: [identity profile] stalin-live.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 05:35 am (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 07:58 pm (UTC)
From: [identity profile] stalin-live.livejournal.com
Таки одно удовольствие наблюдать за теми пируэтами, которые выписывает маятник Вашего мышления в траектории между либерал-марксизмом и национал-марксизмом. В данном случае сразу вспомнился диалог Д’Артаньяна и Планше в "20 лет спустя", при их неожиданной встрече на улицах бунтующего Парижа. Смутно уже помню, но образ Планше, превратившегося из нищего слуги-проныры нищего мелкого дворянина в зажиточного буржуа сразу очень ярко ассоциировался. Что разнит Вас с Планше так это 1) У Вас нет собственности 2) Ваш господин не имел ни малейшего отношения к дворянству. Ну, согласитесь, свинячью ряшку Софьи Властьевны тяжело спутать даже с упитанной физиономией Портоса.
Значит, на что бы Я хотел привычно вкратце обратить внимание? Во-первых, в культурный код цивилизованного человека встроен мем адекватного ответа на беззаконие. Это очень тяжело понять какляцкой унтырменшевской сволочи, что ответ на беззаконие и попрание прав, свобод, достоинства может быть сколь угодно жестоким, безгранично неадекватным, абсолютно несоотносимым с кажущейся степенью попрания и т.п. Припомню также, как какляцкая мразь сильно возмущалась в свое время, где-то в конце 90-х, кажется, когда американцы разнесли аэропорт Борисполь (не помню точно), устроив форменный бунт и погром. причем дело было не в самой задержке рейса, а в том, что им ответили в форме, прямо попирающей их человеческое достоинство, покушающейся на их иерархический статус и принятой для живущих здесь особей с собачьими паспортами повсеместно. Да, так вот, каклопитеки дружно сплелись в экстазе морального единения осуждения проклятых капиталистов независимо от политических взглядов бгыхыхы
Во-вторых, что "революция", что "эволюция" являются процессами перераспределения ресурсов в пользу некоторых субпопуляций, поэтому никаких иных рычагов, кроме заинтересованности достаточно большой группы внутри социума в перераспределении ресурсов для совершения некоторых социальных преобразований нет и быть не может. В ср. азии, например, это все реализовывали (и реализовывают) очень просто и бесхитростно: "режь русских, еби их дочерей, забирай их дома". В Европе — на более высоком эволюционном уровне, используя уже методы политической и социально-биологической сегрегации, но суть одна. Каклы, как популяция, оказавшаяся в эволюционном тупике (не пишу "навсегда", т.к. природа может много гитик и шансы ненулевые, хотя столь пренебрежимо малы, что вполне можно считать нулевыми) все пытаются усидеть на полуторах табуретках с тремя ножками. Тут что-то у Меня еще мелькнуло на давно поднимавшийся предмет дегенератства феминизма и дебильности определений вроде "мизогиния", но проскочило. Может, потом вспомню.
В-третьих, т.н. "вкраицкайе суспельство" представляет собой смесь намеренно отселекционированных в течении 5-ти поколений потомков люмпен-дегенератов, низших и наиболее неуспешных слоев крестьян, рабочих и уголовников, с отстуствующей легитимной собственностью и даже теоретически невозможным возвратом законных ее владельцев, что, вне всякого сомнения, является окончательным приговорам этой субпопуляции.
Так называемая "украина" должна быть уничтожена.

А! Вот, вспомнил! По поводу того, что советская власть давала возможность дегенератам спариваться с качественными самками. Это, даже если не принимать во внимание габитус двух, как минимум, записных каклофеминисток, бред и катахреза. Советская власть, прежде всего, давала возможность преимущественного размножения дегенератам, перевернув иерархическую пирамиду с ног на голову (из чего, кстати, в свете общечеловеческой внутривидовой конкурентной борьбы мгновенно следуют как минимум два колоссальных вывода) а уж поскольку селекцию осуществляют именно самки, то, соответственно, речь идет о преференциях самкам дегенератов, называемых с легкой руки интернет-молодежи, гопосамками. Что вполне подтверждается антропологическими наблюдениями и укладывается в этологические теории.

Date: Monday, 8 October 2012 09:40 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це Ви, bogoeb'e?

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 8 October 2012 11:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] stalin-live.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 05:31 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 06:26 am (UTC) - Expand

какие еще "альфы"?

From: [identity profile] stalin-live.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 06:37 am (UTC) - Expand

Date: Monday, 8 October 2012 08:01 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Спочатку - Дикий, дикий захід.
Потім - Сполучені Регіони України :)

Date: Tuesday, 9 October 2012 06:28 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Скоріш Розлучені Регіони України через сталію Розлючені :)

(no subject)

From: [identity profile] docent030.livejournal.com - Date: Tuesday, 9 October 2012 09:51 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 9 October 2012 06:19 am (UTC)
From: [identity profile] toprunner.livejournal.com
Думаю, те, що пишуть в коментах, і те, як чинять в житті - це дві великі різниці.
З іншого боку сила завжди викликає захоплення і повагу. А яка соціальна верства в міфології нашого суспільства є уособленням сили і сміливості та ще й з матеріальними вигодами? Бандюки і вори.
Про згаданий у коментах вплив "зони" на суспільство я згоден на 100%.
Edited Date: Tuesday, 9 October 2012 06:29 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ну, я ж написав не про якогось анонімуса

Уметь понять

Date: Friday, 12 October 2012 01:51 pm (UTC)
From: [identity profile] aspasia-roma.livejournal.com
всім, чия професія - ловити людей

Цитата

Здесь речь об охоте на людей. Не собирание душ, как в Евангелие. Так понимаю.
Все пытаюсь учить иностранные языки. Мне это нравится!

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Wednesday, 28 January 2026 07:46 pm
Powered by Dreamwidth Studios