kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Бурління минулого тижня про русифікацію етикеток на продукції «Рошена» розв’язалося заявою їхнього власника, Петра Порoшенка, що українську мову він не віддасть і т.д. Тобто наочний хепі-енд. Я до кампанії також долучився, написав листа в їхню клієнтську службу. Мабуть, чимало людей так вчинили, але не вірю, що їх було аж настільки багато, і настільки за якісь кілька днів це вплинуло на виторг, щоб налякати керівництво «Рошену». Вони злякалися не об’єктивної реальності, даної їм у звітах з супермаркетів, а потенційного майбутнього. Це повністю підтверджує мою тезу з попереднього допису, що бізнесмени народ полохливий і конформістський. Гроші люблять тишу, як каже відомий вислів. Саме це й дає можливість громадськості перемагати.

У дискусіях під попереднім дописом було чимало скептиків. Мовляв, не перемогти масову культуру, масового споживача. Спробуйте зрозуміти, що не має такої мети перемагати масову культуру та масового споживача. Є мета розсунути наскільки можливо кордони нашого світу. Навіть не за рахунок їхнього, просто повернути собі те, що нам мусило б належати, але повністю ігнороване маркетологами, піарниками, соціологами та іншою обслугою владного класу. Для цього не потрібний бліц-кріг з ударом на всю глибину оборони противника. Достатньо чинити дії, які створюватимуть напруження силам противника, викликатимуть сумніви в його командування та в рядових бійців стосовно власного домінування на театрі військових дій, змушуватимуть витрачати зайві ресурси, вдаватися до виснажливих пересувань та перегрупувань сил тощо. І у більшості випадків цього буде достатньо. Про що нам свідчить і цей приклад з рошенівськіми етикетками.

До речі, ця перемога слугує непрямим доказом і моєї іншої тези про те, що україномовні починають виходити на ринок як споживачі не тільки найдешевшого лайноподібного товару, а як сучасний урбаністичний споживач, часом навіть з більш витонченими вимогами, ніж пост-радянська російськомовна середня верства. Робити ставки виключно на споживачів російськомовних індустріальних міст сходу та на "булгаківське" столичне населення для бізнесменів тепер означає автоматичну втрату великих грошей. Для того, щоб цим користатися ніяка статистика не потрібна. Потрібний тільки розголос. Вчасний, влучний, добре артикульований.

Взагалі, моїм френдам з науковим способом мислення, якім для всього у житті потрібний статистичний аналіз, я б порадив у вільний час почитати щось з воєнної стратегії та тактики.

"Рошен" русифікується:
http://tyzhden.ua/News/65554
"Рошен" здає назад:
http://tyzhden.ua/News/65905
До теми:
http://vent-de-la-mer.livejournal.com/547771.html
http://vent-de-la-mer.livejournal.com/548146.html

Date: Monday, 26 November 2012 07:52 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
// Є мета розсунути наскільки можливо кордони нашого світу. Навіть не за рахунок їхнього, просто повернути собі те, що нам мусило б належати, але повністю ігнороване маркетологами, піарниками, соціологами та іншою обслугою владного класу. Для цього не потрібний бліц-кріг з ударом на всю глибину оборони противника...


Такі да.
Дякую. )

Збирався, до речі, відмовитись від їх продукції. )

Date: Monday, 26 November 2012 07:59 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не дуже багато споживаю солодкого. Якщо шоколад - то швейцарський 99% какао. Але багато купую на подарунки. Особливо "Вечірній Київ". Отже, від мене втрати для них були б не тільки як типового споживача, а ще як і неформального розповсюджувача.

Date: Monday, 26 November 2012 08:02 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Я теж.
Не багато.

Але ж гуртом... )

Дякую.

Date: Monday, 26 November 2012 08:44 am (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
щиро кажучи, це ще не перемога. перемога буде коли у торговельній мережі знову з'явиться продукція "Рошен" з україномовними етікетками. але це необхідний крок до неї

я також написав листа у їхню клієнтську службу. від себе - як російськомовного у побуті громадянина, який народився на сході України. російською мовою написав.

рвати шаблони - так рвати. :)

Date: Monday, 26 November 2012 09:24 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Синхронно мислимо!)) Я також написав російською, підкреслив російськомовність у побуті, і коротко пояснив, чому для України важлива українська мова.

Date: Monday, 26 November 2012 09:23 am (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
так, це справді перемога

Date: Monday, 26 November 2012 10:22 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
скаргу катав - перемозі радію :)
Edited Date: Monday, 26 November 2012 10:22 am (UTC)

Date: Monday, 26 November 2012 12:35 pm (UTC)
From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com
теж їм писав, але думаю феодал Порошенко зреагував на розголос у ЗМІ, а не на імейли клієнтів.

Date: Monday, 26 November 2012 12:36 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
ну так розголос ЗМІ теж не виник на порожньому місці.

Date: Monday, 26 November 2012 09:03 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Точно, що "разом нас багато".

Date: Monday, 26 November 2012 12:34 pm (UTC)
From: [identity profile] zzzulfiya.livejournal.com
з тезами погоджуюсь.
дякую, що не надто багатослівно.

Date: Monday, 26 November 2012 01:08 pm (UTC)
From: [identity profile] ak-possum.livejournal.com
Обгортки шоколаду від "Рошен" (а саме через шоколадні плитки, як я розумію, Ви святкуєте перемогу) небагатослівні. Наприклад, на обгортці чорного шоколаду вісім слів. З них 5 - англійські (включно з назвою компанії), 2 ("шоколад" і "какао") - спільні для українського і російського написання, і тільки одне - "черный/чорний" - російське.
Ви перемогли одно російське слово. Чи маєте Ви намір перемогти також і 5 англійських?

Date: Monday, 26 November 2012 01:31 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не проти іншомовних етикеток. Я проти принесення в жертву української. Мені, будь ласка, продукт з україномовною етикеткою. Як це ви зробите технологічно: кілька варіантів упаковки, естетичне розміщення кількома мовами напису на упаковці - це мене не стосується.

Date: Monday, 26 November 2012 06:09 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Підтримую усіма кінцівками! Твої тези просто вищий клас і те що треба! Ти вмієш формулювати. Дякую тобі дуже.

До речі, я впевнена, що таки на імейли реагують, коли їх багато. Ми робимо історію, а не ті, хто в телевізорі. Як не дивно, французи у це вірять, хоч військових перемог останнім часом не спостерігалось, але живуть добре і розумно, незважаючи на їхню одіознішу, ніж у англійців, культуру ставлення до іноземців. Активно вчаться і у них виходить більше ніж ні. ) Будемо розумними, у українців також вийде!

Загалом бізнесмен Порошенко є дуже незграбним у політиці. Я не забуду, як він після Помаранчевої еволюції поїхав у Москву і там обмовився, що це він прем’єр. А тепер от такий невдалий «жарт» з мовами від його ім’я, але без його участі нібито. От зрадіємо, коли діда Озірів об’явить, що для економії ціни на газ і через банкрутство зовнішнім боргом (нахазяювали «крєпкіє хазяйствєннікі»!) ми приєднуємося до московії, а потім вилізе у телевізор Янукович, скаже, що не почув, бо сидів у вулику, і що він патріот матківщизни і категорично проти, тому все залишиться як було, тобто грабіжництво явне України «російськими бізнесменами» під шумок «незалежності». І ми так піднесемося духом, що скажемо молоток, чувак!
Edited Date: Monday, 26 November 2012 08:34 pm (UTC)

Date: Monday, 26 November 2012 09:01 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Гадаю, що такі сценарії, як ти в останньому абзаці описала, легко не проканають. Суспільство потрохи змінюється. Доведеться використовувати силу.

Date: Monday, 26 November 2012 09:57 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
такі сценарії...не проканають.

Так і зараз не проконали! Собо самою! Та то я пожартувала, по аналогії розвивши "сценарій" скандалу з москальськоцентричними цукерками. Тут один підлеглий обґрунтовує нібито економічну доцільність цілком політично ідіотського кроку (доводи що я привела можуть бути навіть сильнішими, особливо коли виключити газ серед зими і частина ьінтьілігєнції та люмпену від безісходу зіл'ються в екстазі в одобрямсі, реал політік), потім акцієутримувач (Порошенко "вся Вкраїна плаче"), який залишає нібито ринку диктувати свою логіку (тіпо дріб'язково нерозбірливо не втручається у куплений бізнес, щоб квіло і пахло по ринковим законам нє протівлєнія злу насілієм), а тут від його імені такі справи ворочаються! Ай да Пєтя, ай да сукін син! Мене будуть сильно не любити його піарщики, я підозрюю.

Але то був сценарій такий же, як провернутий отими "революційними директорами" "корінними києвлянамі". Тільки на державному рівні. Україна як holding.
Edited Date: Monday, 26 November 2012 10:02 pm (UTC)

Date: Monday, 26 November 2012 06:28 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
вбивають люди, які спочатку кричать "нічого з цього не вийде", а потім "гьі, порох прогнувся".

з бізнесової точки зору крок був провальним. не знаю який маркетолог це вигадав, але він ідіот. логічно що порошенко як власник (і напевне голова наглядової ради) втрутився.

Date: Monday, 26 November 2012 08:57 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ви погугліть, хто той ген.дір. Майже мого віку, киянин, технар за освітою. Тобто може бути типовим совітським асимілянтом навіть у третьому чи другому поколінні, не обов'язково в першому. Такі часто щиро не вірять, що навіть галичани не придурюються, що в них внутріщній голос та від народження - українською. "Какая разніца" та "отмєніть за нєнадобностью етот іскусствєнний язик, на каторам нікто нє гаваріт" багато хто з цього покоління використовує з дитинства.

Date: Monday, 26 November 2012 06:59 pm (UTC)
From: [identity profile] aniol7.livejournal.com
нещодавно заходила у їхній фірмовий магазин на Хрещатику з метою купити цукерок на подарунок і була неприємно вражена - 90% продукції російською мовою, ще пожартувала, що певне главний російський санітарний начальник заборонив увозити продукцію Солодкого Пєті, бо знайшов там солітера - вийшла з пустими руками і більше у Пєтіни магазини не ногою, хай зна, падло!

Date: Monday, 26 November 2012 08:57 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Треба віддати належне: "Вечірній Київ" його орли не наважилися русифікувати. Або не встигли.

Date: Monday, 26 November 2012 07:47 pm (UTC)
From: [identity profile] toprunner.livejournal.com
Добре, що є ще Корона, Світоч і Міленіум, тож було куди "внутрішньо емігрувати".
Взагалі, позитивна новина.

Date: Monday, 26 November 2012 09:03 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Головне, вірити в успіх. Не дарма за часів Сталіна за "нєвєріє в успєхі" розстрілювали.)

Date: Monday, 26 November 2012 10:06 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Нє, ну так зразу ж перекидатися на "позитівнойє мЬІшлєніє" (positive thinking) також не варто. ) Хоча б тому, що воно також не критичне і просто заміняє загрозу горіти у пеклі чють шо і не слухаєшся начальства.

Date: Monday, 26 November 2012 10:56 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
-- Гроші люблять тишу, як каже відомий вислів. Саме це й дає можливість громадськості перемагати.

++
Їх лякає навіть не фактична втрата прибутку, а просто ймовірність збитків + НМД відіграла свою роль можливість підключення до пресингу донецьких конкурентів
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
"Генеральний директор Advanter Group Андрій Длігач вважає, що таке рішення Петра Олексійовича продиктоване виключно політичними міркуваннями. «Будь-які вибухи громадськості стосовно якоїсь продукції тільки розпалюють до неї інтерес. Можна пригадати відомий афоризм: не має значення – лають чи хвалять – але тільки правильно називайте бренд. Тому, як мені здається, рішення «Рошена» про повернення до українських етикеток – це політичне, а не маркетингове рішення. Це не страх перед інтернет-співтовариством, а, швидше, страх посилити суперечності між позиціюванням Порошенка з його бізнесом», – сказав він «Коментарям».

При цьому експерт відзначив, що використання дитячої праці, екологічні наслідки від діяльності якоїсь компанії або якість її продукції традиційно у всьому світі викликає набагато більший резонанс, ніж мова комунікації виробників із споживачами.

«Можна пригадати, як одна мережа фаст-фуду в Україні після появи негативної інформації про якість її їжі кілька років тому різко змінила позиціювання – зробила акцент на тому, що використовуються виключно українські продукти. І вся комунікація із споживачами проходила українською мовою. Навряд чи реакція була б такою гострою, якби на кону стояло питання не якості їжі, а стилістики листівок», – погоджується з ним експерт з маркетингу Анатолій Гришин."


Бренди не хочуть розмовляти з українцями «на мові» (http://ua.money.comments.ua/rules/2012/11/27/189509/brendi-ne-hochut-rozmovlyati-z.html)
Edited Date: Tuesday, 27 November 2012 05:43 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Нормально. Подивися його біографію:
http://www.people.su/36712
І мою відповідь вище Смілодону.
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та я вже бачила. Цікаво що його голос публікують нібито українські ЗМІ. При чому прикольно, що це тіж самі що позиціонують себе як антисовєцькі! Це навмисно подразник українству чи що? Тобто, дивіться як ми вас б'ємо по носу, а у вас навіть руки не дотягуються відповісти! Тіпа, "нічєго нє больна, курица довольна!"

А про цього жмурика у якомусь там поколінні і так усе ясно насправді. Успадковане лайно (разом з майном).
Edited Date: Tuesday, 27 November 2012 06:10 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це, Чіто, все складніше. Це особливості нашого покоління. Не таких, як ти, що недалеко від "землі та крові" віддалилися, а покоління справжніх совітських вихованців. на жаль,це найосвіченіша та найпрагматичніша верства, а вона конче потрібна в управлінні, складається переважно з таких. З таких, як ви, не складається, бо ви не були зацікавлені у придбанні управлінських навичок. А вони були. Отже, доведеться дочекатися, поки це покоління вимре. Тобто і ми з ним разом повимираємо також. Отака сувора правда життя.
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ти сам подивись на сіві того "креативщика" (у мене нове слово яке не подобається!). Він сам як раз не керівництвом займається, а веде політику! І ще каже на інших, бо його політика, бач, "наукова", її у бздурах (якими вона є з початку до краю) якось невдобно звинуватити. У нього стільки ТМ! Теж насмикав знання у "цивілізації", чмо гавняне.

А займається він успішно тим, тому що таке силове поле! І він є його живим генератором!

І я вже не знаю, де курка де яйце, але "успіх" його тому, що він сцить по вітру!
Edited Date: Tuesday, 27 November 2012 07:26 pm (UTC)

А цей?

Date: Tuesday, 27 November 2012 07:30 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це вже справжній чіф екзек'ютів оффісер.

http://forbes.ua/persons/733-moskalevskij-vyacheslav-aleksandrovich

З нього й почалася русифікація Рошена. Принаймні, він її виніс на публіку. При чому дуже щиро.

Re: А цей?

Date: Tuesday, 27 November 2012 07:33 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Мені треба бігти на збори. У мене завтра і післязавтра курс дуже нудний треба читати!

Я потім подивлюсь. Дякую.

ПьіСьі Хотіла відповісти на одне гнівне послання про ще раз зробиш і будеш говорит сама, що ніколи не зустрічала людей без національності. )))) Пока, Кербасі.

Re: А цей?

Date: Tuesday, 27 November 2012 10:58 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Москалевский... При чому дуже щиро.

Хто б сумнівався! :-@
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
Там в першому абзаці той Длігач сам собі суперечить: спершу каже про "афоризм", з чого мало би випливати, що Порошенко просто підтрімує інформаційний привід, тт рекламує свою продукцію не залежно від того, позитивний контекст, чи негативний (як тут про паспорт Тягнибока казали), і потім каже, що це не страх перед інтернет товариством. А з іншого боку каже що рішення політичне, а не маркетингове.

Я б навпаки сказала, якщо б він керувався страхом перед громадою - рішення було б політичне, а якщо воні кажуть, що то він заради інформ-приводу - тоді воно якраз і є маркетингове, а не політичне.

Чи я чогось не розумію?
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я цілком згодна з вашими зауваженнями.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Monday, 11 August 2025 06:21 pm
Powered by Dreamwidth Studios