kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
Коли я служив у віддаленому гарнізоні, тамтешні офіцери з родинами жили у гуртожитку з довгим коридором і кімнатками не більше 6 квадратних метрів кожна. От у такій кімнатці селили цілу родину.А нас, солдат, періодично залучали як дармову прислугу раму віконну пофарбувати, меблі внести/винести, тому побут цих ніщебродів-рабовласників я собі уявляв дуже добре. В одного повзунки дитячі сушилися на дроті, натягнутому між "рогами" V-подібної кімнатної антенни для телевізора. Мабуть, ще хтось з читачів такі антени пам*ятає. Уявіть собі мій культурний шок, коли у санчастині я почув розмову між медсестрою та лікаркою, обидві - жінки відомих мені офіцерів, про третю, також жінку відомого мені офіцера, про те, що вона любить різні аристократичні штучки, тому привезла собі з Ленінграду столика з колесами, щоб каву до ліжка подавати. Шість квадратних метрів на все, повзунки над "блакитним екраном" і - столик на кольосиках під каву до ліжка!

От теперішня українська перемога над курцями, разом з багатьма іншими "наближеннями до Європи" мені нагадують саме такі столики на кольосиках в шестиметровій конурі при "аристократичних" господарях.

Я однозначно за обмеження паління, але приймати його з рук тих, хто нахабно в телекамери ще при прийнятті закону перед Євро-2012 кидав журналістам: "А нам байдуже, у нас у ВР все одно курилки залишаться" - це проти моїх моральних правил. Громадські активісти заробили б собі значно більше авторитету, якби боролися зі свавіллям можновладців, силовиків, працедавців, ніж за модні гуманістичні тренди цивілізованого світу, до яких ще українцям рости й рости та багато чого облаштовувати на своїй території.  Спочатку хоча б створити такі умви у суспільстві, щоб депутати не наважувалися відкрито кепкувати з суспільства.

У мене не викликає заперечень заборона паління в державних установах. аеропортах, вокзалах та інших місцях колективного використання, навіть в ресторанах, кав*ярнях, хоча все одно  не розумію, чим так заважали б спеціалізовані заклади або окремі зали для тих, хто курить, які не мають сполучення з залами для тих, хто не курить. Мене значно більше непокоять можливості наїздів не на ресторани, а на приватних осіб. Добре що не прийняли законопроект дивака Кармазіна, який забороняв палити у власній оселі, у власному авто. Ще нам тільки бракувало повноважень міліцейських патрулів перевіряти наші квартири та авто!  

Тим не менш, і за цієї редакції закону  відновлення соціальної справедливості відчують мєнти патрульно-постової служби, бо раніше тільки ДАІ витягувало гроші з водіїв, а тепер і ППС матиме значно більше можливостей витягувати гроші з пішоходів-курців, які необачно не помітять під купами сміття з використаними шприцями та випитими пляшками дитячого майданчику, не відрахують вірно 50 метрів від зупинки громадського транспорту тощо.

PS: я не курець цигарок.
PPS: хто за взірець бере якусь сферичну у вакуумі "Еуропу", поцікавтеся, що там з палінням в Австрії.
UPD: від 26.12.2012. От і почалось!
http://pan-baklazhan.livejournal.com/63608.html

Date: Thursday, 20 December 2012 12:49 pm (UTC)
From: [identity profile] lena-ua-mk.livejournal.com
Да,з палынням будуть боротися ты,для котрих закони неписані у нашій державі.
Цікава історія про столик до кави на 6 кв.м.Усі ми у ті часи прагнули якось скрасити свій сірий побут - пам'ятаю як мама, як дитина раділа, коли роздобула собі справжні французські духи.І з яким ми захопленням дивились у рад. часи фр. фільми про те життя:))

Date: Thursday, 20 December 2012 01:00 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Один мій знайомий називав це "уваженія сєбє создавать". Мене це також не оминуло, але все ж таки в більш раціональній формі, ніж столик для кави у 6 кв.м. Взагалі, природно це. І дуже шкода людей, які живуть за таких обставин, що не можуть реалізувати свої милі забаганки, щоб не випасти зі здорового глузду.

Date: Thursday, 20 December 2012 01:02 pm (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
З приводу спеціалізованих закладів, де можна було б курити- абсолютно з вами згоден. Зі всім іншим не дуже. Існують деякі закони, які справді приймають не заради чийогось гешефту, а заради покращення життя. Закон про заборону паління один з них. Так, депутати- мудаки, це однозначно. Але, в даному випадку, якщо їм так подобається палити не на свіжому повітрі, а в закритому приміщенні- хай бог помагає, здоров'я їхнє, шкода від цього також буде лише їм. Якщо від невеликого розуму вони згодні демонструвати свій статус за рахунок свого ж здоров'я- хай нам буде гірше:). З пепеесниками теж не бачу жодних проблем. Якщо важко ступити два кроки від зупинки і є зайві гроші паліть де завгодно. Позитивно хоча б те, що будуть відходити в бік від людей хоча б тоді, коли вдалині замаячить форма.

Date: Thursday, 20 December 2012 01:12 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Законність або є або нема. Я живу у районі, який заселявся за совка частково пролетарями, а здебільшого тодішньою еліторю: співробітниками НДІІ, силовиками, зокрема КДБ. Тепер там ще будують висотки, де селиться відповідно не найбідніша публіка, та й побудовані вкраплення вже "илітарного" житла. І я періодично спостерігаю, як пепеесники "щемят" за пиво: одних тягнуть до відділку, а від інших сахаються та ще ледве на колінах пробачення не просять. Поки буде такий вибірковий правопорядок, не має сенсу ніяка позитивана законодавча ініціатива. А корень проблеми у тих депутатах мудаках. Це не їхня приватна справа, палити їм у ВР чи ні. Законність у країні, як і совість у людини, вона або є або немає.

(no subject)

From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 01:48 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 20 December 2012 01:10 pm (UTC)
From: [identity profile] dmytro.livejournal.com
Позиція автора мені чудово зрозуміла, але якщо чекати, поки українське суспільство (чи держава) доросте до "цивілізованої Європи" і тільки тоді починати запроваджувати європейські норми, то ми їх не дочекаємося НІКОЛИ.

Date: Thursday, 20 December 2012 01:20 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Можна починати з інших норм. Наприклад, не малювати нерегульований пішоходний перехід-зебру через шестисмугову магістраль, бо це фактично є провокуванням до вбивства/самогубства. Можна починати з організації міського простору, от як ми у вас вже дискутували, щоб авто та пішоходи якось могли розійтися мирно без зповної заборони одної зі сторін.

(no subject)

From: [identity profile] lembitkoroedov.livejournal.com - Date: Friday, 21 December 2012 05:40 pm (UTC) - Expand

Wiki about smoking ban in Austria

Date: Thursday, 20 December 2012 01:13 pm (UTC)
From: [identity profile] dmytro.livejournal.com
Austria
Austria laws limit or outlaw smoking in certain areas:
Smoking is prohibited in all offices with certain exceptions such as bars, discos, restaurants etc. If all employees agree on allowing smoking in a work place, smoking may continue.
Smoking was prohibited in all trains and railway stations when Germany introduced such a smoking ban in 2007.[11]
A January 2009 law mandates that all restaurants, bars, discos, and pubs larger than 80 m² must introduce smoking rooms and non-smoking rooms. Below 50 m² the owner may opt to either be a smoking or non-smoking place, between 50 m² and 80 m² there is an option under certain circumstances. The law provided for a long transition phase ending July 2010.[12] The smoking ban has encountered controversy initially, as well as inconsistent enforcement.

В принципі, у австрійців правильний підхід щодо поділу малих закладів на ті, що для курців, і ті, що для некурців. Але в Україні за такої норми, боюся, взагалі не лишиться місць для некурців)

Re: Wiki about smoking ban in Austria

Date: Thursday, 20 December 2012 01:26 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
В нас також колись не було місць для некурців. Потім впроваджено було норму, що мусять бути окремі місця для курців та некурців. Не пригадаю точно, вже коли це було, років, мабуть, десять тому. Поступово привчилися. Звісно, в малих, дешевих генделях куток для курців, це те ж саме, що у басейні куток для тих, хто пісяє (хтось у ЖЖ так влучно колись порівняв:-)) Але, мабуть, логічніше було б цивілізувати генделі, ніж впроваджувати тотальну заборону.

Re: Wiki about smoking ban in Austria

Date: Thursday, 20 December 2012 04:25 pm (UTC)
From: [identity profile] vitalia86.livejournal.com
я, особисто, був дуже шокований кількістю курців у Відні.
на автовокзалі Erdberg курив кожний перший. сотні людей. одночасно. я такого ніде не бачив.

Re: Wiki about smoking ban in Austria

From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 04:42 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 20 December 2012 01:24 pm (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
кстаті, в Чехії теж можна курити в закладах гром. харчування.

Date: Thursday, 20 December 2012 04:25 pm (UTC)
From: [identity profile] vitalia86.livejournal.com
Прага до взагалі російське місто

(no subject)

From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 04:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vitalia86.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 04:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 04:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vitalia86.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 04:34 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 04:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 05:20 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 20 December 2012 05:25 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Австро-Угорщина! Як каже один мій австрійський колега: в австрійців є фантазія. Мабуть, вона й колишнім складовим імперії передалася. )

(no subject)

From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 05:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 05:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] proidysvit.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 06:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 07:48 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] proidysvit.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 07:58 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 20 December 2012 01:45 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
заборона курити на вулиці, в наших реаліях - це інструмент тоталітаризму, та і по духу вона тоталітарна.
Про куріння в громадських закладах писав тут (http://zzzulfiya.livejournal.com/1027685.html?thread=11800933#t11800933)

Date: Thursday, 20 December 2012 05:19 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, читав. Знов зміст і глузд принесений у жертву палкій красномовності.
Edited Date: Thursday, 20 December 2012 05:20 pm (UTC)

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Friday, 21 December 2012 07:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 21 December 2012 08:06 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Friday, 21 December 2012 08:23 am (UTC) - Expand

Date: Thursday, 20 December 2012 02:01 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
*Я однозначно за обмеження паління, але приймати його з рук тих...* - таке саме ставлення, як і в деяких до Угоди про асоціацію ("приймати цю Угоду з рук тих..."). Нічого гарного у такому ставленні не бачу.

Date: Thursday, 20 December 2012 05:16 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
"таке саме ставлення, як і в деяких до Угоди про асоціацію ("приймати цю Угоду з рук тих...").

Я щось пропустив? Не в курсі.

не курець

Date: Thursday, 20 December 2012 02:05 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
колись була у мене в стрічці френдеса, яка дуже любила після чергової перестрілки в якійсь гамериканській школі заламати руки над головою про повну заборону зброї. а потім її зґвалтували. грубо засунули брудного смердючого хуя в саму сутність її гуманного та людинолюбного єства. я коли читав її підзамочні дописи про "дайте мені автомата я їх перестріляю" мав відчуття глибокого задоволення.

так ось, всім чоловікам і жінкам що підтримують цю заборону пропоную терміново відмітитись. коли їх, чи їхніх дружин зґвалтують, бо ППС замість займатись патрулюванням трусило підлітків на чірік за цигарку, я з великим задоволенням викладу великий скріншот з їхніми словами підтримки цього чудового закону.

давайте, відмічаємось! нагонимо сюди побільше люду.

Re: не курець

Date: Thursday, 20 December 2012 04:22 pm (UTC)
From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com
ця http://www.youtube.com/watch?v=rg3pkSPkKp0 чи ця http://www.youtube.com/watch?v=lsJP5k0k2nU

Re: не курець

From: [identity profile] none_smilodon - Date: Thursday, 20 December 2012 05:14 pm (UTC) - Expand

Re: не курець

From: [identity profile] zhouck.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 07:34 pm (UTC) - Expand

Re: не курець

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 07:47 pm (UTC) - Expand

Re: не курець

From: [identity profile] none_smilodon - Date: Friday, 21 December 2012 07:05 am (UTC) - Expand

Re: не курець

From: [identity profile] none_smilodon - Date: Friday, 21 December 2012 06:59 am (UTC) - Expand

Re: не курець

From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com - Date: Friday, 21 December 2012 02:51 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com - Date: Sunday, 23 December 2012 04:11 pm (UTC) - Expand

Re: не курець

From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com - Date: Friday, 21 December 2012 02:53 pm (UTC) - Expand

Re: не курець

From: [identity profile] none_smilodon - Date: Saturday, 22 December 2012 03:16 pm (UTC) - Expand

Re: не курець

From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com - Date: Saturday, 22 December 2012 03:26 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

Re: заборонити забороняти

Date: Thursday, 20 December 2012 05:23 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Найгірше, що вони відкривають шляхи для здирництва. А запобігти просмерділим сорочкам дозволяло і попереднє законодавство. У Києві, принаймні, його скоріш дотримувалися, ніж не дотримувалися.

Date: Thursday, 20 December 2012 03:12 pm (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
Знаєш, якщо цей закон змусить не палити хоча б маршруточників у маршрутці, яка набита людом під дах, це вже буде неабияке покращення мого особистого життя вже сьогодні. Цей закон - один з таких невеличких кроків, які геть нічого не змінять загалом, але десь, в якихось певних кутках хоч якось, хоч трохи, можливо...
Чи має сенс миття своєї площадки у під'їзді, якщо зверху і знизу, та й, власне, поруч, живуть алкаші, які все одно все засеруть ще до того, як твоє намите висохне?

Date: Thursday, 20 December 2012 04:14 pm (UTC)
From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com
маршрутки давно пора заборонити, це якийсь бангладеш з тими роздовбаними брудними маршрутками набитими людьми як худобою.
хай Порошенко сам на них їздить.

з курцями на зупинках громадського транспорту треба щось робити радикальне, найкращий вихід примусова автаназія.

з ресторанами ітп не певен чи це гарна ідея, вдарить по малому бізнесу, потрібен компроміс. все одно там будуть палити і платити за це міліції чи хто там буде контролювати.
от в поїздах, як палили і пили алкогольь, так і далі є.
але, що на заваді встановлення мінімальної ціни на самі дешеві цигарки, наприклад 5 євро, заборонити сигарети без фільтру, і направляти усі ці гроші в бюджет лікарень.

(no subject)

From: [identity profile] klodius.livejournal.com - Date: Friday, 21 December 2012 06:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: Friday, 21 December 2012 07:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 20 December 2012 05:18 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 20 December 2012 04:21 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
Згоден. Імхо, черговий непрацюючий закон задля дрібного здирництва.

Про заборону куріння

Date: Thursday, 20 December 2012 04:51 pm (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] alex_barbarossa посилається на ваш запис з Про заборону куріння (http://alex-barbarossa.livejournal.com/18402.html) пишучи: [...] Оригинал взят у в Про заборону куріння [...]

Date: Friday, 21 December 2012 09:32 am (UTC)
From: [identity profile] ku-bo.livejournal.com
маєте рацію, нажаль

.rz: Big Government і Податок на некуріння.

Date: Friday, 21 December 2012 11:49 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] none_smilodon посилається на ваш запис з .rz: Big Government і Податок на некуріння. (http://none-smilodon.livejournal.com/535269.html) пишучи: [...] у яких виникла Потреба в Хеморецептивному Державному Контролі вірять що закон їм допоможе [link] [...]

.rz: Big Government і Податок на некуріння.

Date: Friday, 21 December 2012 11:49 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] none_smilodon посилається на ваш запис з .rz: Big Government і Податок на некуріння. (http://none-smilodon.livejournal.com/535269.html) пишучи: [...] запалювання паперових паличок здійснювався без школи для охорони іншого громадського порядку [link] [...]

Традиційна "валіза без ручки"...

Date: Friday, 21 December 2012 12:58 pm (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] joanerges посилається на ваш запис з Традиційна "валіза без ручки"... (http://joanerges.livejournal.com/1603361.html) пишучи: [...] світу, до яких ще українцям рости й рости та багато чого облаштовувати на своїй території. ДАЛІ [...]

Традиційна "валіза без ручки"...

Date: Friday, 21 December 2012 01:02 pm (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] nasos1975 посилається на ваш запис з Традиційна "валіза без ручки"... (http://nasos1975.livejournal.com/387524.html) пишучи: [...] світу, до яких ще українцям рости й рости та багато чого облаштовувати на своїй території. ДАЛІ [...]

Date: Friday, 21 December 2012 01:33 pm (UTC)
From: [identity profile] no-ua.livejournal.com
Ваш пост було додано в ТОП української блогосфери від “Nародного Оглядача”. Ви можете прочитати його за адресою:
http://no.ua/blogs.php?id=268978 (http://no.ua/blogs.php?id=268978)

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Saturday, 12 July 2025 12:55 am
Powered by Dreamwidth Studios