kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
Чимало френдів обурені тим, що тепер статистика ЖЖ платна. Пару тижнів тому френди з дніпропетровська ділилися враженнями від зустрічі з "директором українського ЖЖ" Бігданом, який відвідав Дніпропетровськ власне для зустрічі з блогерами. Більшість закрили свої дописи "під замок", тому не має, на що посилатися, отже, переповім коротко.

Наскільки я зрозумів, головним месіджем Бігдана був заклик комерціалізувати блоги, тобто "розкрутити" блог до десятка тисяч читачів і почати заробляти рекламою у блозі. От власне і вся стратегія.

Ідея правильна тим, що мотивована людина, яка свідомо розвиває свій блог, генерує зростаючий трафік, що дуже важливо для заробітку інтернет-ресурсу. Власне, ЖЖ нам дає безкоштовну блог-платформу для того, щоб заробляти на трафіку, який ми генеруємо. От зараз, здається, стратеги ЖЖ вирішили трафікогенеруючу якість своїх користувачів підвищити. Якщо ви сплатите навіть невеликі гроші за платний блог або за окрему послугу, то є ймовірність, що ви серйозніше ставитиметеся до вашої блогової активності і згенеруєте більше трафіку, ніж коли користувалися на шару. Та й ваші гроші сплачені тут і зараз зайвими не будуть.

Підкреслю ще раз, як людина дещо причетна до бізнесу, хоч і в інших сферах, що ідея правильна. Не буду пророкувати, чи вдасться менеджменту ЖЖ її втілити так, щоб не вийшов протилежний ефект: користувачі з високим трафікогенеруючим потенціалом підуть, бо відчуватимуть зазіхання на їхні гроші без якихось помітних переваг взамін. Закликати, мовляв, ставтеся серйозно до своїх блогів, вкладайте в них, якщо хочете з їхньої допомогою заробляти гроші або досягати іших цілей - це добре, зрозуміло, але й зустрічне питання постає: "А чому саме все це я мушу робити, якщо вже за гроші, то саме у вас"? І на це питання, здається, Бігдан et al. поки ще відповіді не давали. А відповідь зовсім навіть не очевидна. Наразі нічого особливого, щоб тримало саме тут, крім відносно великої кількості україномовних користувачів, я не помітив. Але ж ця кількість це явище ефемерне: сьогодні тут, завтра деінде.

Хай там як, я поки ще лишатимусь на ЖЖ. Можливо, навіть дещо замовлю платне. Але оскільки мене підштовхують замислитися про такі речі, як мотивація мого блогерства, то, звісно, це, побічним ефектом, провокує придивитися, чи немає для реалізації моїх намірів кращих можливостей на інших платформах. 

Date: Friday, 21 December 2012 08:24 am (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
Ок, дивись - я не проти того, щоб платити за послуги. Мене бісить інше - що за фігня - послуга була безкоштовна і тут "внєзапно" за неї треба платити. Це тупізм.
Про приколи з френд-стрічкою я взагалі мовчу - ви вже дозвольте мені, якщо хочете з мене збить побільше бабла, щоб в мене був свій бложик з блек джеком і шлюхами.

Тоді, коли вордпрес відкриває статистику ці казлиїї закривають.
Підхід, можливо і правильний (загальна ідея про те, що хто платить - той більше вкладе), реалізація - дєрьмова.

Date: Friday, 21 December 2012 09:46 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Їхній текст, що випливає, коли натискаєш на "статистику", це просто взірцевий треш емелемівської думки зразку середини 90-х. Це, звісно, не надихає на оптимізм стосовно реалізації інших змін.

Date: Friday, 21 December 2012 09:52 am (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
та я писала вчора про статистику, побачила, аж матыв не стримала)

Date: Friday, 21 December 2012 09:54 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ага! Феєричний вийшов запис!))

Date: Friday, 21 December 2012 09:56 am (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
Не люблю, коли мене тримають за ідіотку і навіть цього не приховують :)

Date: Friday, 21 December 2012 08:49 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
враховуючи "кирилічність" підходів СУПу, пішов робити бекап на wordpress

Date: Friday, 21 December 2012 09:48 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я вже давно зробив, але не наповнював. А тепер, напевно, почну. Зараз трошки не до цього, але десь ближче до весни, може, й придивлюся ретельніше і поміркую прискіпливіше про своє блогерське майбутнє.

Date: Friday, 21 December 2012 09:58 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
та я теж давно створив, а зараз пробую імпортувати записи з жж, він наче таке вміє

Date: Friday, 21 December 2012 04:44 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та гори воно все ясним полум'ям. Хай собі заткнуть у дупу та інші дирки в тілі їхні гроші. Піду в реал чи ще кудись. У мене нумерація повідомлень місяцями не працює. Статистика безкоштовна то якийсь маразм, взагалі тут багато чого поганого та незручного.

Їм треба гроші заробляти, хай пнуться. Я тут не заради грошей. Ні платити їм ні "подсуєтиться" не збираюсь. Пропадуть мої дописи, їхня втрата, не моя.

Date: Friday, 21 December 2012 07:50 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
ну це ви даремно так - навіщо так емоційно від свого відмовлятись з подачі всяких ібігданів.

Date: Friday, 21 December 2012 08:09 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я не відмовляюсь від свого. Те, що опубліковано, то вже не моє. Хай його береже, кому воно дороге. Я собі такого надумаю чи понаписую ще багато. Людина росте міняєтся зацікавлюється іншим. Я навпаки не настільки сентиментальна щоб берегти світлі спогати про себе колишню. ) Хай бережуть кому воно треба. хіхіхі! )))

Date: Friday, 21 December 2012 08:24 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
не ваше, то не ваше.

Чомусь пригадалась аналогія з борцями за батьківщину, в яких батьківщина закінчувалась відразу за власним городом :)

Date: Friday, 21 December 2012 10:48 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я вас вже відфрендила? Ще й забаню.

Date: Saturday, 22 December 2012 06:49 pm (UTC)

Date: Friday, 21 December 2012 09:56 am (UTC)
From: [identity profile] vladmradio.livejournal.com
Щойно перевірив ту статистику - працює безкоштовно. До речі, Бігдан говорив, що ЖЖ не надто покладає надій на платні акаунти.

Date: Friday, 21 December 2012 09:59 am (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
в мене не працює :(

Date: Friday, 21 December 2012 10:01 am (UTC)
From: [identity profile] vladmradio.livejournal.com
Може, через кириличний сервіс, чи що? У мене чітко працює статистика.

Date: Friday, 21 December 2012 10:10 am (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
напевне. От жеж, креативності немає меж. Масавікі-затєйнікі.

Date: Friday, 21 December 2012 10:21 am (UTC)
From: [identity profile] vladmradio.livejournal.com
Це я сплутав з сервісом "статистика/мої гості"

Date: Friday, 21 December 2012 10:26 am (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
А я вже втішилась, що можна якось схитрувати :)

Date: Friday, 21 December 2012 09:59 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Після Вашого коментаря перевірив - не працює. Отаке повідомлення:

LJ статистика для ознайомлення!
З цією новою можливістю, ви можете отримувати доступ до статистики власного журналу у будь-який час. Цей сервіс можна придбати у нашій Крамниці подарунків

Або, якщо ви покращите свій рахунок до платного, LJ статистика йтиме у пакеті з ним.

Гарні новини: Статистика в розділі мої гості доступна вам безкоштовно!

Date: Friday, 21 December 2012 10:20 am (UTC)
From: [identity profile] vladmradio.livejournal.com
А, ясно! Я сплутав з "мої гості". (а нащо взагалі та статистика?)

Date: Friday, 21 December 2012 11:41 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Хоча б для того статистика потрібна, щоб знати, які дописи викликають більше зацікавлення. Оскільки я пишу немаленькі і інтелектромісткі тексти, то це для мене важливо знати.

Date: Friday, 21 December 2012 03:19 pm (UTC)
From: [identity profile] vladmradio.livejournal.com
А, ну якщо так, то можна це діло і за кількістю каментів відстежувати...до того ж статистика в ЖеЖе - річ не вельми коректна, якщо я правильно зрозумів. Тобто, мені потрібно зайти на Ваш допис, тоді моє відвідування зафіксується. А якщо читати допис у власній френдстрічці, то не зафіксується.

Date: Friday, 21 December 2012 10:39 am (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
сама ідея комерціалізації блогів ІМХО веде до одного - гонитві за підписниками і грошима, на шкоду якості контенту. Про що можна легко впевнитися з контенту того самого "директора", блог якого перетворився на помийку перепосту.

Те саме можна зустріти не тільки в ЖЖ. В тих самих стенделонах, основна ідея яких - заробляти гроші - всьо класно, і з точки зору СЕО, і розстановки рекламних слів і т.д. От тільки читати там нічого. Вони не продукують свій контент, у кращому разі, збирають найкраще звідусіль (в т.ч. і з некомерціалізованих блогів жж-стів),як Inspired, в гіршому - передруковують повально всіляку фігню, іноді навіть не даючи посилання на джерело (або вказуючи автора без гіперпосилання).

Виходячи з цього бажання "трафікогенеруючу якість своїх користувачів підвищити" - знову ж таки ІМХО, шкодить якості самого ЖЖ.

А ще щодо бажання заробити на ЖЖ - згадаймо того самого Бігдана і те, як його в ЖЖ з якогось дива засуспендили, позбавивши заробітку. Про періодичні трабли з ЖЖ я вже і мовчу.
У цьому випадку стенделон куди надійніша площадка для розвитку свого комерційного ресурсу.

Date: Friday, 21 December 2012 11:40 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Погоджуся.
Найбільш ймовірно, що замість серйозних блогерів СУП отримає хвилю бажаючих легких грошей, які шалено френдитимуть і запощуватимуть репости репостів. Потім хвиля вщухне, і прибутки ЖЖ випаряться, як завжди буває з усіма одноразовими кампаніями з "втюхування".

Date: Friday, 21 December 2012 12:43 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
ще підінмалася тема про авторське право постів в ЖЖ і що воно належить СУПу, хоча я можу помилятись

Date: Friday, 21 December 2012 12:48 pm (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
авторське право - то вже питання третє
хоча і тут СУП знайде "вихід" - і гроші гребти, і суспендити користувачів при першій підозрі в його порушенні :)

Date: Friday, 21 December 2012 01:05 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
можливо і не зовсім третє. Якщо користувач немає права на те, що ним створене, значить він не має важелів для впилву проти копіпастерів.
Такий собі "комунізм" де все належить мурашнику СУПу, а значить серйозного і важливого контенту тут не буде.
Рух в сторону копіпастного смітника і бугаггашечок

Date: Friday, 21 December 2012 01:16 pm (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
та мені йдеть не стільки про вплив на копіпастерів з боку власників авторських прав, скільки на сам процес спопсіння ЖЖ. Бо ж ЖЖ тримається не на Бігдані, і навіть не на тих профблогерах, які пишуть самі, але на замовлення. А тримається на тисячах мілких блогерів, які пишуть як то кажуть "на інтерес", і яким за великим рахунком байдуже про захист їх авторського права. Рух на комерціалізацію ЖЖ погубить.

Date: Friday, 21 December 2012 02:11 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
з тим що така комерціалізація погубить погоджуюсь.

стенделон куди надійніша площадка

Date: Friday, 21 December 2012 03:35 pm (UTC)
From: [identity profile] vladmradio.livejournal.com
Так, Бігдан якраз і постив на стендалоні, а в жеже робив кроспост. Але ж, соціалізація найкраща якраз у жеже - і від цього нікуди не дітися.

Re: стенделон куди надійніша площадка

Date: Friday, 21 December 2012 09:38 pm (UTC)
From: [identity profile] haidamac.livejournal.com
це не міняє суті. Помиї на стенделоні, чи помиї на ЖЖ?

Date: Friday, 21 December 2012 10:47 am (UTC)
From: [identity profile] daf-andrew.livejournal.com
мм, а навіщо було користуватись тією статистикою?
я вже давно прикрутив собі Google Analytics до жж, через нього і дивився всю статистику. так, Google Analytics можна було завжди прикрутити тільки до платних аккаунтів, але я не бачив проблеми заплатити 20 баксів на рік за аккаунт.
зараз, до речі, з листопада десь сиджу на безплатному, вирішив не оновлювати, бо майже не пишу в жж. але платний аккаунт до цього в мене був кілька років підряд.

Date: Friday, 21 December 2012 11:36 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
залежить від цілей. Безплатна статистика показувала певні тенди. Принаймні. давала достатні дані, щоб вирішити, потрібний платний екаунт чи ні.

Date: Friday, 21 December 2012 03:32 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
колись платив за жж, зараз не розумію навіщо це мені і чому вони не платять мені самі.

статистику вже і не згадаю коли дивився. а коли видрав статистику від змія2 вже згадати навіть не зможу.

Date: Sunday, 30 December 2012 04:11 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Гонитва за трафіком колись вбила на той час класний ресурс - Народну правду. Боюся, що таке ж майбутнє і ЖЖ.

Date: Sunday, 23 December 2012 11:59 am (UTC)
From: [identity profile] arfelio.livejournal.com
Про те вони надали змогу прикрутити Гугл Аналітікс, що було доступно лише у платних акаунтах раніше. Вона набагато краще кривої жжшної статистики

Date: Sunday, 30 December 2012 04:10 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
але сам Гугл ще той ресурс...

Date: Friday, 28 December 2012 02:35 pm (UTC)
From: [identity profile] viewpoint.livejournal.com
Я далекий від думок про бізнес-моделі блог-платформи, але ЖЖ протягом року був для мене корисним майданчиком, тому я перерахував на його рахунок невелику кількість грошей, на знак підтримки цього сайту. Проте не певен, що він буде для мене настільки ж корисним у майбутньому, тому не готовий робити рекурентні платежі.

Date: Sunday, 30 December 2012 03:32 pm (UTC)
From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com
жж цікавий лише тим, що тут склався цікавий колектив і що тут усі наші архіви за багато років. Перенести усе це кудись ще дуже складно.

А щодо "блогерів-бізнесменів" - увесь час нас франдять якісь лайножурнали, де накидана куча всілякої попсової фігні, яка, вочевидь, має дуже цікавити "бидло". І "Бидло" має радісно френдити цю муру і забезпечувати трафік "успішним блогерам"..

Date: Sunday, 30 December 2012 03:57 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
http://chita-i.livejournal.com/106011.html?thread=1098779#t1098779

Date: Wednesday, 9 January 2013 10:44 pm (UTC)
From: [identity profile] flakelviv.livejournal.com
Власне що ця "кількість україномовних користувачів" постійно якісно зменшується останні роки 3. Зараз і близько нема того контенту, який був років 5 тому.
У всякому разі, мені так здається з моєї френдстрічки.

Date: Thursday, 10 January 2013 06:35 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, втрати величезні, але позитив у тому, що на Фейсбук перебіг також натовп шукачів "бугагашечок", а без них значно легше дихається.

Date: Thursday, 10 January 2013 09:20 am (UTC)
From: [identity profile] flakelviv.livejournal.com
Безперечно.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sunday, 22 June 2025 08:54 pm
Powered by Dreamwidth Studios