kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
У полі, здається, ситуація поліпшується:
- пікетують вже кілька точок: прокуратура, міносвіти, шевченківський суд
- нарешті спрацювали на упередження: Васильків
- не давали спать Беркуту та тітушкам вночі - то взагалі 12 балів
Так з сасмого початку слід було діяти, якби підготувалися.

Чого бракує, втім, конче необхідно:
- присутність на Майдані лідерів опозиції вночі або хоча б відомих політиків, бо ризикують втратити підтримку, а Майдан одиноких лицарів це контрпродуктивно
- добре артикульована політична платформа
- наслідування Балашова: виходити за барикади, агітувати серед навезених масовок, а краще - ще й по районах хоча б Київщини. Гарний приклад Миколаївщини: Євромайдан у Первомайську більший за Миколаївський.
- більше однозначних пояснень від лідерів, що діється і що роблять вони і для чого. Наразі, тільки протиречиві цитати у медіа. 

Вчорашній день порадував

Date: Thursday, 5 December 2013 08:36 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] forko посилається на ваш запис з Вчорашній день порадував (http://ua.livejournal.com/944286.html) пишучи: [...] Originally posted by at Вчорашній день порадував [...]

Date: Thursday, 5 December 2013 08:41 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
цього разу вчаться швидше, реагують швидше.
появляються "сигнали" выд армії http://4vlada.com/rivne/31685#.UqAvNIPeNmI.facebook

Date: Thursday, 5 December 2013 09:08 am (UTC)
From: [identity profile] lvivil.livejournal.com
http://colldfact.livejournal.com/557.html

Date: Thursday, 5 December 2013 09:17 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Добре, почалося нарешті. Я ще роки тому казав, що таке слід робити, але тоді шляхетне українство цього не приймало через своє естетство.

Date: Thursday, 5 December 2013 09:20 am (UTC)
From: [identity profile] lvivil.livejournal.com
що ж... як кажуть, "нема пророка...")

Date: Thursday, 5 December 2013 11:01 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мабуть, покоління, що сформувалися у добу неволі (СРСР), а потім у добу суворих матеріальних обмежень (1990-ті) більше схильні до теоретизувань та моралізаторства. А тепер на арену виходять покоління практиків, тому й швидко вчаться діяти.

Date: Thursday, 5 December 2013 12:00 pm (UTC)
From: [identity profile] lvivil.livejournal.com
в спрощеній моделі суспільства - десь так буде...
в добі неволі якщо були поневолені, то значить були й поневоювачі, в них свої покоління зі своїми фазами схильностей)
а ще між тими двома суспільними шарами (очевидно, нерівними за чисельністю складників) був певний прошарок перехідних елементів, за кількістю менший від шару поневолених, але більший за шар поневолювачів: до нього входила і обслуга поневолювачів, і поневолювачі-невдахи, і ті, хто вибився з шару поневолених завдяки особистим видатним талантам, а також - завдяки особистій видатній ницості.
І в кожному з отих підсередовищ були свої "теоретики" і "прагматики", хоча дехто й вдало поєднював, мігруючи "знизу вверх" або навпаки, як кому карта лягла...)

та менше з тим...

по своєму нині настав гарний час, хоча багато кому стало і ще може стати фізично дуже боляче...

дякую за реагування на коментарі.
Edited Date: Thursday, 5 December 2013 12:03 pm (UTC)

Date: Thursday, 5 December 2013 12:10 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я, звісно, суб'єктивно суджу, з себе. Я нічого не міг корисного робити у ту добу через подвійний або потрійний тиск обмежень у засекреченому, напіввоєнізованому середовищі. Я внутрішньо не погоджувався, але міг тільки теоретизувати. І зараз, хоча вже минуло чверть століття з початку лібералізації, для мене перехід до практики потребує свідомих зусиль. В тих, хто вільніший, зазвичай дистанція між ідеєю та втіленням коротша, у часі - швидша. Хоча, звісно, різні люди бувають.

Дуже з Вами погоджуюся стосовно гарного часу, який напевно приносить дискомфорт та біль, але на краще. Тільки два-три дні тому саме в тих термінах обговорювали в моєму колі. Це просто аисить у повітрі, притомним людям очевидне.

Вчорашній день порадував... /репост/

Date: Thursday, 5 December 2013 09:09 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] lvivil посилається на ваш запис з Вчорашній день порадував... /репост/ (http://lvivil.livejournal.com/321800.html) пишучи: [...] Originally posted by at Вчорашній день порадував [...]

Date: Thursday, 5 December 2013 09:24 am (UTC)
From: [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Ура! Бо я вже боявся, що буде заглохати діло потихеньку.

Date: Thursday, 5 December 2013 11:02 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Тьху-тьху-тьху )))

Вчорашній день порадував

Date: Thursday, 5 December 2013 10:00 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] b_al_u посилається на ваш запис з Вчорашній день порадував (http://b-al-u.livejournal.com/122619.html) пишучи: [...] Оригинал взят у в Вчорашній день порадував [...]

Date: Thursday, 5 December 2013 11:32 am (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
"У полі, здається, ситуація поліпшується"

А як у тебе ситуація, поліпшується?

Date: Thursday, 5 December 2013 11:37 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Не пригадую, щоб я десь скаржився на життя.

Date: Friday, 6 December 2013 08:21 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
А життя і ситуація у полі вони як, пов'язані?

Date: Friday, 6 December 2013 08:23 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
В полі - означає не у ВР чи десь в інформпросторі, а на вулицях, де пряма дія. Це ж, здається, я чітко окреслив.

Date: Friday, 6 December 2013 08:28 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
А як ти відносишся до прямої дії?

Date: Friday, 6 December 2013 08:31 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Коли вона є частиною плану - позитивно.

Date: Friday, 6 December 2013 08:42 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
А що у масштабах народу в дійсності, а не у жж породжує інше - пряма дія план чи план пряму дію?

Date: Friday, 6 December 2013 08:52 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я прихильник планованих дій. Стихія не моя сфера.
Я про те, що є середовища, в яких я знаю, що робити, і вмію, але такі, в яких від мене немає користі. Ось власне аполітичні протести, без політиків, з абстрактною метою, без організації це те, де мені не знайдеться застосування.
А масштаби народу, то таке... Одного Балашова вистачило, щоб з пеерівських рабів навколо себе мітинг зібрати, була б партія таких балашових - і де була б та ПР.

Date: Friday, 6 December 2013 09:28 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
"Я прихильник планованих дій"

Достатньо було б без викаблучування написати, що чекаєш блюдечка з голубою кайомочкою від недолугих бандерлогів. На якому комфортно можна було б гратися у втілення своїх геніальних планів. Досі можна було спостерігали лише за теревенями і пустопорожньою балаканиною, де у якості матеріалів для плану виступають геніальні за проникливістю погнози "правильне, професійне рішення розганяти Майдан саме вранці у суботу ... До понеділка подія виратить актуальність". Голова, пальця в рот не поклав би! Кравчук мабуть лускає від заздрості.

"А масштаби народу, то таке... Одного Балашова вистачило, щоб з пеерівських рабів навколо себе мітинг зібрати, була б партія таких балашових - і де була б та ПР"

Знову пустопорожня балаканина, не кажучи вже про відверті дурниці (який там в сраку мітинг) - якби, була б, було б, а ще б з неба впало. Зі скількома людьми не кажучі про політиків чи суспільних авторитетів, знакових осіб ти вже зустрівся, у роботі скількох ініціативних груп взяв участь, що взагалі планового чи для планового зробив? Кому і крім себе ти вважаєш можливим дорікати за аполітичні протести, за відсутність політиків, за абстрактну мету, за відсутність організації? Де це все в чорта саме по собі може взятися? Чи це просто "інтелектуальне" скиглення, пшакання від сидіння зі складеними руками?

У чому твій жж допомагає, так це у тому як зрозуміти ваше покоління. Ви, "прихильники планованих дій", "знайдозастосувані" функціонери - одні на роботі, а інші на службі просрали своїм сидінням на жопі і теревенями можливість для нас жити у нормальному суспільстві.

Date: Friday, 6 December 2013 09:33 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Та я з моїм поколінням все просрали і забалакали. Ти зробиш краще. Самостверджуйся на своїх власних завданнях, а не на суперечках з анонімом.

Date: Sunday, 8 December 2013 04:33 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
Яка жалюгідна спроба уникнути відповіді. Я вже давно у всьому посамостверджувався, мене зараз гризуть дві речі - що через "самоствердження" мене ще два тижні не буде в Україні і те що у такий час навіть від тебе крім базікання не можна нічого путнього дочекатися. Тільки рештки совка, що у тебе ще сидять у голові дозволяють тобі переводити відсутність відповідей на запитання на чиєсь "самоствердження".

Date: Sunday, 8 December 2013 05:03 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Повчати з закордону - улюблений спорт щирого українця.
Я не буду перед тобою відповідати за свої дії або бездіяльність. Не та інстанція, вибач.
Не розумію, чого тебе взагалі так бентежить моя персона. Ти - кращий. Через два тижні ти всім покажеш. І всім доведеш. А я залишусь совком, тобі ж краще, будеш на тлі таких як я супер-супер.

Date: Sunday, 8 December 2013 05:24 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
О, і про закордон не забув, якби був москвичем до далі повинно було б іти квартирне питання. Не треба тільки за допомогою перекручувань тримати свій душевний спокій. Я тобі кожні 1.5 місяця можу і з України писати і що? Ніхто тебе ні перед ким не примушував відповідати, це не трибунал. Я просто попросив тебе логічно пояснити свою бездіяльність. Тобі виявилося простіше перевести стрілки на відсутність плану, на поганих політиків, на мене, на будь-що крім конкретики. Не зрозумієш чому мене бентежить, бо мабуть не хочеш зрозуміти, я ж написав "у такий час навіть від тебе крім базікання не можна нічого путнього дочекатися". Ти розумна людина і мені фіолетово з ким ти там хочеш мірятися піпіськами - кращий чи гірший, я просто все ще не вірю, що навіть такі моменти з місця тебе не зрушать. Невже і кістлявій будеш скиглити про те як усе погано було "у них" і неорганізовано? :(

Date: Sunday, 8 December 2013 05:58 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я ніде не скиглю. Якщо не вмієш читати та розуміти модальності - то твоя проблема.

Date: Sunday, 8 December 2013 06:16 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
Повторення негативних тез без конструктивних дій це скиглення.

Date: Sunday, 8 December 2013 06:25 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це дуже суб'єктивне твердження через незнання ситуації.

Date: Sunday, 8 December 2013 06:33 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
Я думаю тобі неважко помітити, що це було суто технічне визначення терміну. Запит на знання ситуація я робив вище. Не очікував явок і паролів, але навіть на рівні підтвердження того чи іншого варіанту конструктивних дій не отримав - тому й реакція була такою.

Date: Sunday, 8 December 2013 06:56 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Кокретно, що негативного у цьому пості? Тези з нього наступного дня зазвучали в плані дій опощиції. Не через один мій допис, звісно, а тому що в багатьох це все було на язику і в головах.

Date: Sunday, 8 December 2013 08:29 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
"Кокретно, що негативного у цьому пості?"

"якби підготувалися", "бракує" - зважене зазначенням позитиву, але власного конструктиву бракує, а йдеться ж про нього.

"Тези з нього наступного дня зазвучали в плані дій опощиції. Не через один мій допис, звісно, а тому що в багатьох це все було на язику і в головах"

Ти вважаєш, що озвучення у простір ідей сподіваючися що ці критиковані тобою люди до них дослухаються - це достатній внесок?

Date: Sunday, 8 December 2013 08:39 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ти читаєш слова, а не текст.

Кербасі існує у ЖЖ, і його внесок обмежується ЖЖ. Стосовно ж мене, як принципала Кербасі, то Кербасі є моїм публічним речником, і більшої публічності, ніж він забезпечує, в віртуалі я не передбачаю найближчим часом.
До речі, не пригадую, щоб ти десь звітував про свої внески.

Date: Sunday, 8 December 2013 09:15 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
Я читаю текст і зважую його за означеним критерієм.

Ну я мав реал на увазі. Мої звіти по теперішніх подіях у двох моїх останніх постах, без паролів і явок, якби графік подій співпадав із моїми роз'їздами, то звіт був би інший. Розливатися солов'єм у жж особливої потреби не бачу, усію інфу і міркування з приводу подій своїм контактам розіслав по особистих каналах.

Date: Thursday, 5 December 2013 11:42 am (UTC)
From: [identity profile] status-constr.livejournal.com
В Тель-Авiвi теж була, хоч невеличка, але демонстрацiя бiля

Date: Thursday, 5 December 2013 11:57 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Приємно, що потроху у світі починають вірити, що "кримінальна влада" стосовно нашої країни це не меиафора і не гіпербола.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Monday, 7 July 2025 02:44 pm
Powered by Dreamwidth Studios