kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Як такого ніякого ядерного статусу не існує. Існує Договір про нерозповсюдження ядерної зброї, ухвалений ООН ще аж 1 червня 1968 року. Згідно з Договором ядерних держав тільки п'ять: США, СРСР (РФ), Великобританія, Франція та КНР. Решта має приєднуватися в якості неядерних держав. Ось тут і виникає проблема. З одного боку начебто не варто в кожному куточку світу нарощувати ядерний потеніал, тим більш, що тепер це вже не якийсь хай-тек, навіть відносно слаборозвинені країни мають можливості займатися виробництвом ядерних матеріалів та ракетними технологіями (засоби доставки). З іншого - а що це за така блакитна кров Землі, якій все можна, а решті - не можна? Погано пахне, можна сказати, аж смердить в моральному сенсі такий "світовий порядок".

Хай там як, але хизуватися ядерними озброєннями не вигідно. Можна нарватися на санкції, як офіційні, так і закамуфльовані. Індія, Пакістан, КНДР хизуються, але перші двоє - можуть собі це дозволити, третій - просто чхав на весь світ і на добробут та перспективу своїх громадян.

Отже, наявність ядерної зброї або навіть виробничих та дослідницьких засобів ретельно приховують. А якщо трапляється витік інформації, то ніколи не визнають, навіть якщо всі факти викладені на стіл і аж кричать.

Україні зараз конче потрібна допомога від зовнішнього світу, в тому числі й воєнно-технічна, а може, й пряма військова, тому галас навколо міфічного відновлення так званого ядерного статусу, нам абсолютно зараз зайвий. Прийміть у ВР відповідну постанову, і Пуйло може сміливо посилати війська на Київ.

З іншого боку, я вважаю, що працювати в даному напрямку, без розголосу, зайвим не буде. Для цього потрібна воля політичного класу, бо саме представники політичного класу мусять не ставити зайвих питань до бюджету, в якому будуть трохи підвищені витрати на рекультивацію чорнобильської зони, радіологічний захист, фундаментальні дослідження та таке подібне, що насправді всі знають, що мається на увазі. Битися та виливати популізм - в чомусь іншому. Не в питаннях, про які є мовчазна згода.

Хом'ячки, звісно, по бложиках-фейсбучиках можуть теревеніти про що завгодно, але коли про відновлення ядерного статусу триндить політик, ба ще й депутат, парламентська політична партія, то вони або вороги, або корисні ідіоти. Не Україні корисні, звісно.

Отже, починати слід з формування патріотичного, розумного політичного класу.

Date: Tuesday, 29 July 2014 06:20 pm (UTC)
sparrow_hawk_ua: sparrow-hawk (Default)
From: [personal profile] sparrow_hawk_ua
отож

і в цьому випадку також треба слідувати шляхом Ізраїлю

Date: Wednesday, 30 July 2014 06:05 am (UTC)
balu: (Default)
From: [personal profile] balu
Саме так.

Date: Tuesday, 29 July 2014 08:28 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
у нас є чим легалізувати: меморандум і Крим. Це дві принципові відмінності. Третя - у нас це буде відновлення статусу, якого ми ДОБРОВІЛЬНО позбулися. Втім, я не думаю, що це актуальна на даний момент задача. Баблом візьмем. Мільярдів 400 вони нам торчать за все. Це мінімальна цифра.

Date: Tuesday, 29 July 2014 09:14 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
цілком підтримую вашу обережність. Але, як фундаментальний релігійний реаліст вважаю, що відновити щось таємно сьогодні шанси близькі до нуля в України. А ось перевезти по тихому кілька штук від "гарантів" - цілком можливо і навіть потрібно. Ну і засоби доставки до капища ідола дохлого зварґанити вже самостійно. З нейтрального якогось острівка, бажано. Куби, наприклад :)

Date: Wednesday, 30 July 2014 01:22 pm (UTC)
pavlenko1981: (Default)
From: [personal profile] pavlenko1981
Дуже-дуже корисно та цікаво.

Date: Wednesday, 30 July 2014 01:22 pm (UTC)
pavlenko1981: (Default)
From: [personal profile] pavlenko1981
А чому Індії та Пакистану можна бавитись ядеркою?

Date: Wednesday, 30 July 2014 03:33 pm (UTC)
pavlenko1981: (Default)
From: [personal profile] pavlenko1981
Як цікаво.
Якось розкажіть про них більше, у бізнеслікнепі. )
Дякую.

Date: Wednesday, 30 July 2014 02:06 pm (UTC)
toprunner: (Default)
From: [personal profile] toprunner
Згоден. Але вважаю, що в протистоянні з супротивником, який має якісь ПРО, розвинену агентурну мережу і може кілька разів гарантовано знищити Україну, символічного десятка боєголовок буде недостатньо для стримування. Тільки НАТО.

ПС. Читав у вас критику на вибори за відкритими списками. Дайте, будь ласка, лінк на дискусію - самостійно не знайшов.
Edited Date: Wednesday, 30 July 2014 02:09 pm (UTC)

Date: Wednesday, 13 August 2014 06:16 pm (UTC)
redshift_on_dream: (Default)
From: [personal profile] redshift_on_dream
Не претендую на знання технічних деталей, але знаю термін "брудна бомба". Не думаю, що вона за наявності оперативно-тактичних ракет гірша за власне ЯЗ.
Все впирається в політичну волю, ага.

Date: Wednesday, 30 July 2014 04:21 pm (UTC)
westerby: (Default)
From: [personal profile] westerby
Ну, є ще Policy of deliberate ambiguity

Date: Wednesday, 30 July 2014 08:42 pm (UTC)
anoushe: (Default)
From: [personal profile] anoushe
Згодна. Іран он давно допатякався. Ідіоти з якого боку не глянь. Сиділи б тихо, уже б давно мали і бомбу, і АЕС, і літаки нормальні, без санкцій. А так яйця з Китаю імпортують.

Date: Wednesday, 30 July 2014 08:53 pm (UTC)
From: [personal profile] docent030
Це фірмова провокація? :)

Як раз через те, що ми "добровільно" відмовились від ЯЗ і треба вголос казати про негативні наслідки цього кроку.
Взагалі я не прихильник ЯЗ, але останнім часом аргументів на її користь суттєво побільшало. НМД найкритичніше питання - де ми будемо її випробовувати.

Date: Thursday, 31 July 2014 08:16 pm (UTC)
From: [personal profile] docent030
==Мабуть, Ви щось пропустили в тексті
Та ні. То я згадав ваш давній допис де ви кажете, що для збільшення кількості коментарів писали щось таке, трохи провокаційне, протилежне мейнстріму. І тому, враховуючи суспільний запит на ЯЗ, можна припустити використання старого прийомчику.

Але зараз шановний Кербасі не заморочується на простенькі трюки, тому після слова провокація стоїть смайлік, що означає "жарт".
P.S.

==Тому навіть одна боєголовка з однією ракетою це вже дуже вагомий аргумент.
Саме цьому потрібне відкрите надбання ЯЗ. Хоча ймовірніше - приховане отримання з боку Штатів. Україна - це омеріканська Куба.
Edited Date: Thursday, 31 July 2014 08:29 pm (UTC)

Date: Sunday, 3 August 2014 12:43 pm (UTC)
From: [personal profile] docent030
==США перші впровадять проти нас санкції
Не спорю. Але ж навіть дурник не бачить ситуації, що склалась - країна яка відмовилась від ЯЗ потерпає від ядерної країни. Навіть просте поширення клоунських виступів того ж самого Ляшка плямує репутацію Штатів. То їм все одно треба щось робити. Або заплющувати очі на на наші потуги отримати ЯЗ. Або самім надавати дієві гарантії, в тому числі й привселюдно обіцяти атомні удари по шпані яка кошмарить підзахисного. Тут багато ймовірних варіантів.

Звісно, що тупе посилання всіх до біса і вереск "Ми будемо ядерною державою" - не той шлях який нам потрібен. Але педалювання питання про недієвість Будапештської угоди і тези про втрату безпеки держави через відмову від ЯЗ все ж таки необхідно.

Date: Sunday, 3 August 2014 01:16 pm (UTC)
From: [personal profile] docent030
==Про Ляшка ніхто не знає навіть в Україні
Ніщо не заважає дати йому титул віце-спікера госдуми :)

==за 800 грн
(Важко здохнувши)
Так отож. Хоч це вже інше питання, але від нього нікуди. Всі ці анонсовані скорочення витрат від камікадзе вже м'яко кажучи задрали. Долбо..б казковий. (У вас можна подібні слова писати без вуалей?)
Про якісну роботу будь яких галузей можна казати лише при наявності достойної оплати.

Date: Sunday, 3 August 2014 02:31 pm (UTC)
From: [personal profile] docent030
Так політика спрямована, але не на те щоб розбіглись. А на те, щоб були контрольовані і слухняні, і лапку цьомали. Дуже схоже на т.зв. лотерейний метод оплати праці.

==бояться масово викинути за двері десятки тисяч осіб
ніхто не боїться повикидати лушпайок. Бояться знизити ранг посади при втраті штатної чисельності.

Date: Wednesday, 13 August 2014 07:18 pm (UTC)
redshift_on_dream: (Default)
From: [personal profile] redshift_on_dream
Ну не знаю...
Мав на увазі, як інструмент сримування. Така собі ЯЗ для бідних. Видається набагато простішою та дешевшою.
Після того, що вийшло з Будапештського меморандуму, публічні розмови про "брудну бомбу" були б не такими смішними, як про повернення ядерного статусу.
До того ж Договір про нерозповсюдження де-юре б не порушувався.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Monday, 26 January 2026 09:44 pm
Powered by Dreamwidth Studios