kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi


В Ашані далеко не на кожній касі можна розрахуватися платіжною карткою. Для власників пластикових грошей відведені кілька кас-гето. І біля цих кас часто черга збирається більша за готівкові каси. Втім, скільки не спостерігав, завжди у черзі приблизно половина покупців все одно розраховуватиметься готівкою. Тобто люди просто не читають, для чого призначена каса. Це непогана ілюстрація до того, яку перспективу має навчити українців, наприклад, сортувати сміття. Ой, довгий процес знадобиться!

А ще в Ашані є так звані «зелені» каси. Там не дають безкоштовні поліетиленові торбочки, щоб спакувати дрібні або вогкі товари. Чомусь поняття каса «зелена» і каса карткова часто співпадають, отже, крім того, що мене дискримінують більшими чергами, до того ж ще вимагають стати «зеленим». Не згаю, яка користь довкіллю від цього, якщо більшість покупців, знаючи, що можливо потраплять до «зеленої» каси відривають зайві торбочки в овочевому відділі.

І щоб вже забити останній цвях у труну зеленого Ашану розповім, що я підслухав на касі. Під стелею Ашану весело цвенькають пташки. Люди посміхаються і кажуть, що це вже справжня весна, літо то що. Одна касирка іншій каже: «Ти чула, охорона розповідала, що вночі їх перестріляє з пневматичних пістолетів». Виявилося, що часом пташки скидають баласт, і інколи це потрапляє на таких ніжних покупців, які починають здіймати бурю. Отака от «зелень», шановні!

Хотілося б, щоб піарники Ашану прочитали цей допис. Сподіваюся, що настуупний набір слів пошуковики підчеплять: Ашан, Ашан Україна, Ашан Петрівка, Auchan, Auchan.ua
А, може, вони ще посилання відслідковують? Тримайте:
http://auchan.ua/


(deleted comment)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Що, не дають торбки, котрі коштують 5 грн за рулон, в котрому їх сотні? У Києві навіть бабусі на базарах їх не зажимають)

Date: Saturday, 30 April 2011 07:03 am (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
ІМХО насамперед сам Ашан винен, що люди розраховуюця готівкою - треба щоб її на таких касах не приймали, це по-перше і, по-друге, твердження, що ці каси лише для безготівки має бути якось інтенсивніше донесене - більшим написом чи на инший висоті чи в иншій кольоровій гамі чи инакшими має бути сам текст, а окрім того це попередження варто дублювати: на підході до кас, а потім біля самої каси.

Date: Saturday, 30 April 2011 07:16 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Легше встановити термінали на кожній касі. Чим Ашан гірший за Фоззі, Караван, Вестлайн, Фуршет, Велику кишеню, Мегамаркет?

Date: Saturday, 30 April 2011 07:18 am (UTC)
From: [identity profile] ot-taka-ja.livejournal.com
треба ще навчити людей! нормально. а не як у деяких зазначених

Date: Saturday, 30 April 2011 07:17 am (UTC)
From: [identity profile] ot-taka-ja.livejournal.com
я взагалі не знаю, навіщо вони рознесли ці каси. зробили б там дві на початку і дві в кінці біля кошиків - а так, шукай десь посередині, куди звичайно виходить багато людей
а на рахунок зелених кас - я сама відмовляюсь від тисячі пакетів, бо нащо? але в руках нести теж не можу, тому коли на касах немає взагалі хоча б маленького пакету покласти наприклад молочні продукти - це якось дивно

Date: Saturday, 30 April 2011 07:21 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
"Зелена" каса я розумію так, що там повинні бути торби, але з матеріалів, котрі розкладаються у природі на нешкідливі речовини, з якогось вториннопереробленого паперу. наприклад. А так, це просто окозамулювання. Особливо, коли вночі пташок відстрілюють.

Date: Saturday, 30 April 2011 09:50 am (UTC)
From: [identity profile] ot-taka-ja.livejournal.com
угу. я забула про пташок написати - що це взагалі жах! я вже мовчу про санітарні норми

і ще. в європі за 1 євро продаються звичайні торби з тканини. дуже зручно і практично

Date: Saturday, 30 April 2011 07:23 am (UTC)
From: [identity profile] gothic-inside.livejournal.com
так, з організацією там часом біда - наші мікрорайонні Фора і АТБ навіть приймають картки, і дають кульочки для продуктів, які можуть забруднити інші товари у загальній масі.
чесно кажучи, за продуктами у Ашан не їжджу (хоча Ашан-Біличи не так далеко), але більше через те, що там на вихідних така хвиля народу проходиться, що ховайся - вічно на полицях все розкидують, у продуктовому відділі, де треба стояти у черзі на зважування, пропхатися неможливо - наче у СРСР потрапила. навіть самообслуговування на овочевих рядах не рятує. на касах же не зважують.
і так, аби зрозуміти, де приймають картки, треба інколи поїздити з візочком і повчитуватися, що ж написано біля кожної каси. пару разів я просто плювала на це діло, і йшла у банкомат у торговому залі, аби зняти готівку і розрахуватися нею.

Date: Saturday, 30 April 2011 07:27 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
В Ашані-біличі я також кілька разів бував і в тому Ашані, що за Московським мостом (колишн. О.Кей) - скрізь більш-менш така само картина.

(no subject)

From: [identity profile] gothic-inside.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 08:45 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 08:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gothic-inside.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 09:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 12:05 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gothic-inside.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 07:42 pm (UTC) - Expand

Date: Saturday, 30 April 2011 07:40 am (UTC)
From: [identity profile] eloiza-soleil.livejournal.com
У мене є знаЙОмі з Ашану ( вони самі організатори ) по всіх країнах. Так ось це магазин за яким стоіть европейський сервіс. Я думаю, ви повинні написати скаргу у книгу скарг і вона буде прочитана. Ну і зайти на сайт і там написати, можна навіть зайти на французький сайт( магазин звідти) і написати.

Вас почують.

Date: Saturday, 30 April 2011 07:44 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я сприймаю скаргу, як безкоштовну консультацію, котру я не маю бажання надавати. Отже, хай самі шукають шляхи вдосконалення свого сервісу. Якщо працюють з інтернетом, то знайдуть. Хіба що про відстріл пташок напишу, бо це вже моральне питання, а не бізнесове.

(no subject)

From: [identity profile] eloiza-soleil.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 07:46 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 07:49 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eloiza-soleil.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 08:01 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 08:08 am (UTC) - Expand

Date: Saturday, 30 April 2011 09:14 am (UTC)
From: [identity profile] shepita.livejournal.com
дуже не люблю кульочки (особливо не люблю їх на кущах і деревах). тому з нетерпінням чекаю, коли наше розумне людство винайде нарешті якийсь естетичніший і головне - безпечніший для природи спосіб зберігати продукти чистими. бо "зелені" каси - це, вибачте, бздура повна.
а з відстіролм пташок це вони геть перегинають. у нас є за це якась юридична відповідальність?

Date: Saturday, 30 April 2011 10:19 am (UTC)
From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com
не так давно з"явилися кульочки, які нібито доволі швидко і нешкідливо розкладаються. вони у кілька разів дорожчі за звичайні. правда, про їхню справжню "екологічність" я не знаю.

тим не менш, може про ці кульочки і роздають на зеленій касі у ашані.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 11:40 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] shepita.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 12:47 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:38 pm (UTC) - Expand

Date: Saturday, 30 April 2011 11:42 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Відповідальність, мабуть, є. Тільки ж ніхто вночі на приватній території за руку не схопить, а балачки касирок - не доказ. Але менеджмент мусить дізнатися та врахувати, що такі жахливі речі ймовірні в їхньому супермаркеті, тому вжити попереджувальних заходів.

(no subject)

From: [identity profile] shepita.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 12:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:55 pm (UTC) - Expand

Date: Saturday, 30 April 2011 09:31 am (UTC)
From: [identity profile] gothic-inside.livejournal.com
до речі про пташок забула написати. у цивілізованих компаніях купують спеціальні відлякувачі, які вмикають на ніч і інколи вдень, аби пташки просто не залітали. знайомий, який працював на одну велику (українську навіть) компанію розповідав, що вони спеціальні промислові замовляли, які можна замаскувати і які не чує людина.

Date: Saturday, 30 April 2011 12:06 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, рішення існують. Головне, щоб ними користувалися та не шкодували на них витрат.

Date: Saturday, 30 April 2011 10:17 am (UTC)
From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com
бідні пташі :(

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:43 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 02:05 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 02:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 05:51 pm (UTC) - Expand

Date: Saturday, 30 April 2011 11:47 am (UTC)
From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com
Щодо розрахунком картками: я певен, що набагато більше людей розраховувалось би ними, якби це не тривало так нестерпно довго. Не дуже приємно, коли відчуваєш промені проносу від довжелезної черги, яка синхронно думає в твоєму напрямку: "Мля, спішиш, а тут цей випендрьожник зі своєю карткою!"

Date: Saturday, 30 April 2011 11:51 am (UTC)
From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com
До речі, чи не в цьому головна причина довших черг біля "карткових" кас?

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 11:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 12:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 12:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 12:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 12:44 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 12:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sleepy16.livejournal.com - Date: Saturday, 30 April 2011 01:48 pm (UTC) - Expand

Date: Saturday, 30 April 2011 12:52 pm (UTC)
From: [identity profile] otec-fyodor-mp.livejournal.com
Ото нема в Україні інших проблем, як "зєльоні" каси запроваджувати...

Date: Saturday, 30 April 2011 01:01 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Вони з Хранції приїхали...

Date: Wednesday, 4 May 2011 09:07 am (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Хотіла якраз у своєму жж написати за тих пташок.. тільки у метро.
Може то я занадто "емпатую", але може вже краще раптова швидка смерть від пневматичної зброї, ніж повільне висихання від спраги під куполом з якого немає виходу.. :(

Хтось там писав про відлякування - так, завжди вигідніше запобігти проблемі один раз ніж потім їх постійно розрулювати.

Date: Wednesday, 4 May 2011 10:52 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
З супермаркета вони мають можливість вилітити. до того ж їм там харчей дзьобати не передзьобати )) Гігієна це окреме питання: звісно, у супермаркеті пташкам не місце, але мусять бути рішення. є таке поняття - соціальна відповідальність бізнеса. Ну для українського бізнеса це мабуть пустий звук, але Ашан не з нашого світу.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Saturday, 21 March 2026 05:47 pm
Powered by Dreamwidth Studios