Про газ

Tuesday, 31 January 2012 01:47 pm
kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi

Бачу, що інформпросторі почали циркуляцію різні думки про газову залежність від Росії. Але ж гуманітарії, такі гуманітарії… Дається взнаки відсутність індустріалістського та інфраструктурного компонент в українській свідомості.  

Нижче – що я думаю з цього приводу тезово.

1. Анулювати залежність від російського газу не можливо. Альтернативні шляхи поставки, зокрема морем – фікція. Під це немає інфраструктури, а вона дорога і складається не за рік і не два. Добре, якщо за десять. Особливо потішили наміри купувати газ в Норвегії. Це без коментарів. Є ще політико-економічна складова у цій темі. Газ вже давно розподілений по покупцях, довготермінові контракти укладені. «Баклан, прілєтающій позно – пролєтаєт мімо». І геополітична є. Навіщо продавати Україні, якщо вона просто нікому не потрібна і не має ніякого значення для світової економіки та політики, і ніякої від неї користі у двосторонніх відносинах? І через цього недоробленого карлика сваритися з Росією? За 20 років некомпетентної зовнішньої політики, за перетворення КІМО на місце, куди оформляють мажористих діточок та дорогих юних повій преміум-класу, доводиться платити. От час і прийшов.

2. Перехід на вугілля кажете? Раджу погуглити про екологічну ситуацію у Китаї, де більшість енергогенеруючих потужностей саме на вугіллі. А також про вплив на здоров’я твердих частинок. Якщо навіть теперішні Маріуполь, Запоріжжя, Єнакієво модно стало порівнювати з Мордором, то перехід на вугілля перетворить на Мордор всю Україну. Включно зі «справжньою українською Україною». Білі хатинки почорніють, до вишневого садочку без протидимного патрону не вийдеш, а як вивісиш на шворці вишиванку на двір сушитися… Краще про це не продовжувати…

3. Відновлювальні джерела енергії? Це хай-тек, любі друзі. Хай-тек. А Україна всі 20 років тільки втрачала НДІ та КБ, систему підготовки та перепідготовки наукових та інженерних кадрів. Залишила собі тільки те, що стосується технологічно найпримітивніших галузей «бери більше – кидай далі». Написане тут стосується і різних альтернативних джерел, як то біопальне, утилізація газу зі сміттєзвалищ, енергія з водоростей і т.д. При тому, що все це красиво виглядає у статтях, технологічно це не для українських наявних інженерних та робітничих ресурсів.

4. Який вихід? З реалістичних - два: енергозбереження у побуті та комунальній сфері, а також енергозбереження у промисловості (особливо у сировинній: металургія, хімія). Це знизить обсяги споживання газу. За нього можна буде собі дозволити платити хоч 500 доларів тоді.

5. Обидва виходи ніхто не збирається використовувати. Ця влада приходила саме для того, щоб забезпечити еліті гедоністичний, безтурботний і безвідповідальний спосіб життя.. Складовими такого способу життя є відсутність необхідності інвестувати в нові технології. Тобто гроші з металургійного комбінату щоб крапали, а витрат і вкладень щоб ніяких (в ідеалі), або мінімальні та бажано також на гедоністичні цілі. Стадіон побудувати, наприклад. А бюджетні гроші потрібні не на енергозбереження у комунальній сфері та побуті, а на підгодовування наступних черг гедоністів, на кого великих активів не вистачило. Як би не тиснули на цю еліту обставини, вона свою природу не змінить. Запитайте в обізнаних людей чи погугліть, скільки крадіїв після відсидки «зав’язують». Жалюгідний відсоток! Бо якщо здатний красти, то працювати не будеш. Це несумісні життєві стратегії.

Ніяких шансів нічого покращити у газових питаннях не буде раніше, ніж пройде повне оновлення правлячої верхівки в усіх сферах: політика, державне управління, власники ключових галузей, наука. Якісне оновлення. Не таке, що було 2004-го.

Date: Tuesday, 31 January 2012 11:46 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Оновлення? На кого? На описаний вами випускників різного роду КІМО? Сумно...

Date: Tuesday, 31 January 2012 11:56 am (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
я готов хоть сійчас чьтото возглавіть
МЗС, ілі, к прімєру, мінпаливенерго
* тока чур МВС не прідлагать

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] toprunner.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 02:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 07:38 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 11:51 am (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
в копілку:

http://korrespondent.net/business/economics/1309494-korrespondent-zakony-sohraneniya-energii-vysokaya-cena-na-rossijskij-gaz-uchit-ukrainskij-biznes-ekon

* по сабжу: хай РФ і далі максимально брутально викручує Україні руки в газовому питанні
тільки в цьому випадку наші бджолярі-кровосісі почнуть бодай чимось корисним займатися

Date: Tuesday, 31 January 2012 01:42 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
На жаль, ми опинилися у такому становищі, що Газпром нам санітар лісу.
От ще варта уваги стаття:
http://www.pravda.com.ua/columns/2012/01/27/6935513/
МШФ dibrov_s навів.

(no subject)

From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 02:50 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 03:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 10:15 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com - Date: Wednesday, 1 February 2012 07:38 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Wednesday, 1 February 2012 09:04 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 11:52 am (UTC)
From: [identity profile] bajdykevic.livejournal.com
ну вобщім то давно відомо :-)

(с) растрэлять

Date: Tuesday, 31 January 2012 11:52 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
так по контрактам нынешним нам вроде начисляют штрафы за недобор?

Re: (с) растрэлять

Date: Tuesday, 31 January 2012 01:00 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Контракти не вічні. Після них будуть нові контракти.

Re: (с) растрэлять

From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:04 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 11:55 am (UTC)
From: [identity profile] tobycrackit.livejournal.com
Согласен со всем, кроме возобновляемых источников. Ну какой хай-тек?
Солнечные панели даже в Украине клепают и выстроили уже в Крыму чуть ли не крупнейшую ветроэлектростанцию в Европе. Ветряки можно закупить у (условно) немцев и поставить, было бы желание. А если и поставить сами не можем, то те же немцы и поставят. Точно так же и со всем остальным.
Другое дело, что это все мелочи, полностью дыру они не закроют.
Edited Date: Tuesday, 31 January 2012 11:55 am (UTC)
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] tobycrackit.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:24 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 10:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] tobycrackit.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:24 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] tobycrackit.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 07:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] pskoryk.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] tobycrackit.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] pskoryk.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:30 pm (UTC) - Expand
From: [identity profile] ortep75.livejournal.com
А чому тільки еліті? Маленькі українці теж нічим особливо не переймаються.
Щоправда зараз трохи холодно, але то нічого, скоро весна.
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Загалом, так. Але у даному випадку маленький українець має й маленький вплив на макро-процеси. А кілька родин, що узурпували владу та фінансові потоку країни мають безпосередній вплив.
(deleted comment)

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:43 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Металургам потрібен газ. Інвестувати в інші технології вони не будуть. Гедонізм, про який я згадав. Скорочувати експорт електрики не будуть. Знов-таки, гедонізм. Тільки інших. Значить, ТЕЦ переведуть на вугілля. Розширення потужностей з електрики на АЕС не буде, бо це політика, а Україна вже всі можливі дипломатичні дуелі у цій сфері програла.

(no subject)

From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:07 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:30 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 02:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 02:16 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:14 pm (UTC)

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:19 pm (UTC)
From: [identity profile] nboyko.livejournal.com
Ви не згадали сланцевий газ. Та й про відновлювальні джерела не все так погано. Хоча й прориву немає
а. http://konec-nefti.livejournal.com/63616.html
b. http://www.bloomberg.com/news/2012-01-30/vetrianye-parki-of-ukraine-may-build-wind-plants-izvestia-says.html

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:53 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Через таких "Блумбергів" колись наша компанія відкрила представництво в Україні. Для мене це класно, бо я вже другий десяток років маю непогану роботу. От тільки всі плани швидко скоригувалися, і займаємося ми не тим, чим планували з початку (добре, що диверсифікованість компанії дозволяє гнучкість у пропозиції на ринку).

Один з моїх великих босів більш великим босам на "мітінгах" каже, коли вони починають щось таке з "Блумбергів" виуджувати: "Не робіть висновків з будь-якої інформації, поки ви не відвідаєте особисто цю країну і не порозмовляєте з людьми".
Дійсно однієї зустрічі з енергочиновником і відвідування енергетичного НДІ навіть без перекладача достатньо, щоб второпати, що ніякого сланцевого газу, ніяких вітряків, ніякого чого завгодно іншого тут не буде. будуть якісь потьомкінські села, у кращому випадку.

(no subject)

From: [identity profile] nboyko.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 12:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] Василь Мельник - Date: Tuesday, 31 January 2012 02:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 02:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] Василь Мельник - Date: Tuesday, 31 January 2012 03:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 03:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] Василь Мельник - Date: Tuesday, 31 January 2012 03:55 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:21 pm (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
То дякую.

Про газ

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:23 pm (UTC)
From: [identity profile] pingback-bot.livejournal.com
User [livejournal.com profile] larry_bc referenced to your post from Про газ (http://larry-bc.livejournal.com/166856.html) saying: [...] Originally posted by at Про газ [...]

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:44 pm (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
Цілком згоден з фінальним висновком.

Не дуже згоден з деякими деталями.

Під це немає інфраструктури, а вона дорога і складається не за рік і не два. Добре, якщо за десять.

Між тим, 10 років - нормальний строк для такого багатоходового проекту. Якби їм займалися, то вже мали б.


Перехід на вугілля кажете? Раджу погуглити про екологічну ситуацію у Китаї, де більшість енергогенеруючих потужностей саме на вугіллі.

Можна звернутися й до прикладу ПАР часів економічної блокади. В екологічних негараздах Китаю винна не сировина, що використовується, а розповсюджена економія на системах очищення. Між тим, технології ефективного спалювання та ефективних димо- та газоочищення існують вже давно. Їх тільки треба впровадити.

Але це вже так - чипляння до дрібниць. Доки фінальний висновок не буде реалізованим, всі пункти з 1 по 4 можуть розглядатися суто теоретично.

Eterum censeo. Elite delendum est.

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:59 pm (UTC)
From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com
поки що маємо відкриття служби радіаційного стеження ДО АЕС в Україні

відвали і т.п.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 03:50 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:58 pm (UTC)
From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com
брешуть, що крим повністю забезпечений електроенергією за рахунок сонячних батарей

Date: Tuesday, 31 January 2012 02:18 pm (UTC)
From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com
не брещуть http://economics.unian.net/rus/detail/111087

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 02:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 02:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 07:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 08:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 1 February 2012 06:17 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 12:59 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Дитяче питання - Юлія уклала такий газовий договір, що за недобір Україна має платити штрафи. Недобирає Ахмєтов, а платимо штрафи ми всі. Реекспорт тією ж угодою заборонено. Чи не можна було збудувати завод скрапленого газу й нагромаджувати запас у цистернах, додатково до ПГС? Чи москалі й це передбачили й заборонили? А якщо не передбачили - чого я нічого не чув про будівництво такого заводу?

Date: Tuesday, 31 January 2012 01:32 pm (UTC)
From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com
реекспорт легко вирішується експортом свого газу

хоча це все на бумазі, як самі розумієте, "по замещению", термін такий

плюс бодяжать газ для потреб населення

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 10:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 1 February 2012 06:31 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 01:56 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 02:17 pm (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
з тезами по газовому питанню згоден
проблема не в газі

Date: Tuesday, 31 January 2012 07:19 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую!

(no subject)

From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com - Date: Wednesday, 1 February 2012 08:24 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 02:34 pm (UTC)
From: [identity profile] Василь Мельник (from livejournal.com)
чим дорожчий газ, тим більше розвиватимуться енергозберігачі технології в Україні. Тому такий контракт в довогостроковій перспективі тільки на користь Україні.
P.S. З тезами по газовому питанню не згоден.
Edited Date: Tuesday, 31 January 2012 02:38 pm (UTC)

Date: Tuesday, 31 January 2012 03:26 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
З мого інформаційного рівня справи виглядають саме так, як написано. Буде інший рівенью який дозволить дивитися оптимістичніше - напишу спростування.

Стосовно довгострокової перспективи... Знав одну компанію, керівництво якої чекало на "зелений тариф". Трошки не дотягнуло. Так і Україна цілком ймовірно може не дотягти до своїх світлих довгострокових перспектив.

(no subject)

From: [identity profile] Василь Мельник - Date: Tuesday, 31 January 2012 03:32 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 02:42 pm (UTC)
From: [identity profile] toprunner.livejournal.com
Я власне не бачу хто в Україні зміг би успішно оскаржити найпрозоріші контракти в суді - занадто великі гроші.
А без зміни ціни на газ, ми можемо заощаджувати і зберігати скілки завгодно, якщо правда, що ми платимо за газ більше ніж інші, ми залишимось неконкурентоспроможними.
Edited Date: Tuesday, 31 January 2012 02:45 pm (UTC)

Date: Tuesday, 31 January 2012 07:22 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Багато пов'язаних питань. Ющенко на першій газовій війні мав безпрограшну судову перспективу, якщо вірити текстам угод, які тоді оприлюднювали, але не наважився. Мабуть, не в останню чергу тому, що 5-та колона могла реально розшматувати країну та спровокувати громадянську війну, аби тільки відпрацювати своє заброньоване житло у Москві. Тепер ця 5-та колона при владі. Чисто зі спортивного інтересу цікаво, що вони тепер робитимуть.

Date: Tuesday, 31 January 2012 02:47 pm (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
Як варіант - здохнуть через свою неефективність хімія і металургія, і тоді накінець виникне омріяна мною суперУкраїна - світовий лідер по продажу суниць, меду, молока, екологічно чистої садовини.

Date: Tuesday, 31 January 2012 04:21 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ви, мабуть, чекаєте, що я сперечатимусь? )))
А я цілком з Вами погоджуся:
http://kerbasi.livejournal.com/83895.html
Бо у країні суниць, меду, молока мені б знайшлося значно більше зон комфорту, чим займатися і де заробляти, ніж в наскрізь корумпованій і наполовину фіктивній економіці сировинних олігархів:
http://kerbasi.livejournal.com/50828.html

Date: Tuesday, 31 January 2012 03:15 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Хочеться додати свої 5коп. А ні! Тему вичерпано.
Хіба що 2коп:
Одного разу на ТВ потішили - альтернатива вугіллю і газу - солома.
Відновлювальні джерела енергії - мало того, що хайтек, так і собівартість кВт/г неприємно висока.
Ще забули про атомну енергетику. Але це знову хайтек. Не для повій.

Date: Tuesday, 31 January 2012 03:36 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Солома - це біогаз. Це виключно для сільської місцевості. До того ж не для одинокої бабусі, а для фермерського господарства, яке цю солому продукує. І обладнання дуже не дешеве, десь на рівні як два нових імпортних комбайни середньої цінової групи купити. Коли нам починають демонструвати рішення Німеччини, Італії, то забувають пояснити, що ці рішення чомусь використовуються у розвинених країнах, і не використовуються у тих, що розиваються, хіба що Уорлд Бенк профінансує. Виготовлення енергії з лайна - це для багатих країн. А Україні доведеться ще багато російського газу спалити, поки заробить гроші на такі технології. Якщо взагалі колись заробить...

Date: Tuesday, 31 January 2012 03:23 pm (UTC)
From: [identity profile] dmytro.livejournal.com
Один з коментаторів згадував дещо зневажливо про нехайтекові альтернативні джерела, але, як на мене, саме їх і потрібно розвивати в Україні. Ті самі біореактори, наприклад, щоби переробляти на біопальне відходи сільського господарства, - вони ж можуть зробити не один хутір практично енергоавтономним. І це справді порівняно недорого.

Date: Tuesday, 31 January 2012 03:28 pm (UTC)
From: [identity profile] Василь Мельник (from livejournal.com)
Відповідно до українського законодавства біореактори також відносяться до альтернативних джерел. кВт енергії з біомаси закуповується по 1,36 грн.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 04:42 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dmytro.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 04:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 07:28 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dmytro.livejournal.com - Date: Wednesday, 1 February 2012 09:50 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] docent030.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 09:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dmytro.livejournal.com - Date: Wednesday, 1 February 2012 09:52 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 10:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] Василь Мельник - Date: Tuesday, 31 January 2012 05:49 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 31 January 2012 03:56 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Це я розумію. А в ТВ- передачі товстий дядько розповідав про котли на твердому паливі і солом'яні пелети.

Date: Tuesday, 31 January 2012 07:24 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Що б там не було, питання, яке я сформулював в інших гілках, лишається актуальним: чому хуторянин мусить витрачатися на енергозбереження, а металургійний барон - ні. Той хуторянин ,може, так і не сформулює, але він шостим почуттям відчує, і скоріш піде під Кабмін пікетувати за якісь додаткові пільги, ніж купуватиме технології перетворення гівна на цукерку.
Edited Date: Tuesday, 31 January 2012 07:25 pm (UTC)

(no subject)

From: [identity profile] Василь Мельник - Date: Tuesday, 31 January 2012 09:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 09:30 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] Василь Мельник - Date: Tuesday, 31 January 2012 09:44 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 10:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] docent030.livejournal.com - Date: Tuesday, 31 January 2012 09:22 pm (UTC) - Expand
From: [identity profile] ortep75.livejournal.com
Справа за малим)))
Ну і те, що покращення настане вже сьогоні, як на мене хибна теза...
Це відкрило б перспективу для ускладнення структури економіки, тоді можливо завтра, а можливо післязавтра з"явилася б перспектива.

пс. Чи міг подумати Олександр Поль, що він знайшов ресурсне проклаття?
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Покращення настане у вигляді демонополізації. Коли Путін у РФ ліквідував кількох олігархів, на їх місце прийшло одразу ж пару сотень капіталістів другого ряду: зі статками не в мільярди, а в сотні мільйонів, і економічне життя і конкуренція пожвавішали. Нам також потрібна подібна операція. До того ж йдеться лише про 16 осіб, з яких реально розкуркулити достатньо половину.

На той час металургія у промислових масштабах була передовою індустрією, а хімія - взагалі, тодішнім хайтеком. Хто знав, що тут зупиняться у розвитку...

Про газ

Date: Tuesday, 31 January 2012 10:01 pm (UTC)
From: [identity profile] pingback-bot.livejournal.com
User [livejournal.com profile] docent030 referenced to your post from Про газ (http://docent030.livejournal.com/20063.html) saying: [...] Originally posted by at Про газ [...]

Date: Thursday, 2 February 2012 05:43 am (UTC)
From: [identity profile] mapumba.livejournal.com
все очінь правильно, тіки ось про вугілля - я прочитав колись десь шо весь вермахт і люфтваффе іздили і літали всю війну на пальному зробленому з вугілля.
це провірена і відпрацьована технологія, не знаю наскіки вона екологічна і яке в неї КПД, але нам воно все одна канєшло не підходить зі згаданих вами причин - ніхто інвестувати(а інвестувати треба до хіра, на такий переробний комплекс потрібно прибл. 1 міліон євро, чі шось таке, я не пам"ятаю), так ось, ніхто з гедоністів-педерастів інвестувати ні в шо не буде, поскільки концепція "завтра" в них відсутня.
а революція теж ніяка не допоможе, хіба шо її зробить хтось тіпа піночета, який всіх нахуй перестріляє і сам буде робить інвестиції в сучасні технологіі, але такого теж не буває.
так шо в цьому гамні ми і здохнемо, з чим я вас всіх і вітаю!

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Monday, 26 January 2026 11:33 pm
Powered by Dreamwidth Studios