kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Не можу це не занотувати. З іншої теми, від інших людей, але дуже корелює темою допису "Дустом їх":
http://semesyuk.livejournal.com/210966.html?thread=1113878#t1113878
Коментар ЖЖиста [livejournal.com profile] kondybas

Підсвідомий потяг до масових розстрілів не робить елітариста фошіздом. Це свого роду проекція танатосу на сіру масу, яка сублімує гедоністичні нахили творчої особистості, тут нема нічого такого, чого треба було б стидатися. В мене у підлітковому віці була мєчта придбати газового пістолєта, газового пулємйота, газового огнємйота і газового танка. А зараз я інколи мічтаю, як би було весело посипати окремі райони дустом. І нічого, ніяких рефлексій, чиста совість і міцний сон.

А в коментарі у бесіді під моїм названим дописом я написав:

Це все архетипи, меми, а не реальні бабусі.
Одна й та ж сама особа може в одній бесіді вимагати бабів дустом виводити, а в іншій - каструвати боровів, які не поступаються стареньким місцем у метро. З давніх часів образ старухи займає певне місце в сов.-рос. культурі: жадібна старуха в "Золотій рибці", старуха-процентщиця в "Злочині і карі", баба-яга у русскіх казках. Образ всім відомий, тому творчі індивіди свої тексти часто будують на ньому. А зміст для творчої людини важить значно менше,ніж яскравість образів. У нас, на жаль, вся інтелектуальна верства поводиться, як творча богема, прагматиків немає.


В силу особливостей виникнення та формування інтелектуальної верстви УРСР та пост-УРСР ми фактично не маємо прагматичної середньої верстви. Людина може працювати на суто практичній посаді, але при цьому мати типово творчій стиль мислення.  Ми цим, до речі, Японію нагадуємо. Доволі типовий приклад, коли шукають кандидата в "експати" до України, керувати тут представництвом з торгівлі технікою. Здавалося, кого б варто було розглядати? Ясно, що людину з технічною освітою або управлінською, або фахівця якщо не з питань України, то хоча б з колишнього східного блоку. Беруть - філолога, фахівця з французької літератури 16-то століття. Чому? Тому що якщо здатний такі далекі від сучасної Японії речі засвоїти, то й з дивовижною Україною з усіма її цікавинками впорається.

От тільки у нас чомусь так не виходить, щоб творчі схильності допомагали в практичних сферах, виходить чисте мистецтво там, де мала б бути брудна робота. Ющенко це наочно продемонстрував: ландшафтний дизайн з калинами та монументами при безкарно знесеному русофілами тризубі на "святій" Говерлі. Впевнений, що обрана тонкими ліриками, протестними голосувальниками  та "по жизні обіженними" до парламенту партія містечкової меншовартості однієї конкретної історичної області також нічим мене не здивує. Але це тема для окремого допису у майбутньому.

Date: Wednesday, 31 October 2012 07:08 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
є доволі суттєвий шанс, шо та партія, обтяжена відповідальністю перед мільйонами, може емансипувати і подорослішати до праґматичного менеджменту. відповідальність часто-густо з романтиків робить праґматиків.
щоправда, не ґарантія.

Date: Wednesday, 31 October 2012 07:26 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Публіка часто каже, що, мовляв, Ющенка зіпсували тим, що все йому вибачали, а слід було давати йому по пиці за кожни "фінт вухами". А тепер подивіться коментарі під цим дописом:
http://kerbasi.livejournal.com/157235.html
У недільний вечір туєвахуча коментарів, що є майже неймовірним для мого ЖЖ, але чому? Тому що "наших б'ють". Публіка пробачила свободівцям все й назавжди і наперед. Саме тому шансів на дозрівання ВОС практично немає.
Edited Date: Wednesday, 31 October 2012 07:27 am (UTC)

Date: Wednesday, 31 October 2012 07:36 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
ну, привід точно не вартий виїденого яйця. і я цілком погоджуся, шо Ви перегнули: людина просто забула паспорт. таке трапляється.
до речі, половина коментарів - саме про це. шо таки да, буває.
але не погодитися з тезою, шо свободівцям уже наперед много чого простили, не можу. так і є.
ба, я за собою помічаю певну симпатію до них, хоч як їх цураюся. бо, як не крути, але саме вони ближчим часом задаватимуть тон в парламенті і, схоже, ЛИШЕ вони здатні задавити нині ПРдунів. тобто дуже гидую ними, але надіюся саме на них.

найбільше турбує, що це все так схоже на Німеччину 1930-х, так схоже!..

Date: Wednesday, 31 October 2012 07:44 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Знаєте, в західних корпораціях п'яного продавця(сейлзмена), що танцював на столі на корпоративі, не звільнять, бо це прояв комунікабельності, яка для продавця важлива складова професіоналізму. А за таких самих обставин юриста, бухгалтера, секретарку - звільнять. Тому що в них робота бути тверезими, коли інші п'яні.

От забути паспорт для політика такого рівня за таких обставин це як корпоративному юристу стати зіркою Ют'юбу.

(no subject)

From: [identity profile] iskra75.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 07:47 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 08:43 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 09:38 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 03:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 04:44 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 05:02 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 31 October 2012 10:52 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
пару років тому, шукав статті покійного гонгадзе. знайшов. всі з критикою ющенко.

чого-чого, а критики йому не бракувало. навпаки, він був надміру схильний на неї реагувати. шкура потовшала тільки під кінець през. каденції, але все вже було просрано.

Date: Wednesday, 31 October 2012 12:16 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
За життя Гонгадзе Ющенко ще й гадки не мав, що може стати колись президентом, я так вважаю.

(no subject)

From: [identity profile] none_smilodon - Date: Wednesday, 31 October 2012 03:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 04:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 08:16 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 31 October 2012 10:16 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
"Публіка пробачила свободівцям все й назавжди і наперед"

Мда, таки шось у тебе просто неймовірне з логікою :-)

Date: Wednesday, 31 October 2012 09:08 am (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
півроку не заходив в жж, але тема Ваших дописів не змінилася. ггггг. не переймайтесь - хай існує природній добір, навіть в такому як у нас спотвореному вигляді. Вирулять хлопці - честь їм і хвала, не вирулять - будуть інші. Хоча для нашого раньофеодального суспільства - вони те що треба.

Date: Wednesday, 31 October 2012 09:35 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
В людей, взагалі, коло тем для обговорення доволі вузьке. Он і всі літературні сюжети, кажуть, є лише варіаціями на десь за півтора десятки варіантів.
Якщо я поїду з України, я перестану перейматися тутешніми феодальними розборками, а поки вони безпосередньо стосуються мене, то вдавати з себе відстороненого філософа якось не виходить.
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 10:30 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 31 October 2012 10:39 am (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
І трохи підсумовуючи - всі людина, крім відморозків звичайно, і погані, і злі. І з політичними рухами так само. Проте конкретно в цій ситуації ПР фальсифікують, Свобода бореться проти фальсифікацій. Тому - Свобода

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 11:00 am (UTC) - Expand

Re:

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:15 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:48 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 31 October 2012 10:14 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Одначе партія містечкової меншовартості на моєму окрузі відстояла свою перемогу, і я бачив, як. А партії весвітнього прогресу в межах дозволеного зійшли на пси. До речі, картонний лідер світового масштабу вже роздуплився глибокодумною промовою-аналізом минулих виборів? Щось у дусі: "Е-е, и-и, гдє-то"? І скільки ОВК він відвідав? При тому, що деякі його мажоритарники святкували перемогу в штабі ПР (містечко Макарів).

Date: Wednesday, 31 October 2012 10:32 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Малі діти багато чого роблять по-дорослому, але все одно повна правоздатність наступає значно пізніше. Те, що ВОС щось робить правильно, не означає, що це зріла партія зі здоровою програмою. ПР та Янукович, взагалі, все роблять перфектно, що стосується відродження після поразки, приходу до влади та узурпації її назавжди. Так що тепер, за ПР голосувати, патаму што другіх нєт, як це роблять на півдні/сході? Українське суспільство тепер отримало свою ПР з іншим знаком та радіє, як діти малі.

Date: Wednesday, 31 October 2012 11:42 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
На жаль, Свобода не дотягує до ПР і близько. Чи можна протиставити бандитському угрупуванню ґандійське непротивлення? До речі, недавно читав, що Ґанді працював на британські спецслужби. Тому миролюбці, непротивленці, виловлювачі "напівантисемітських висловлювань", а особливо шукачі гітлера в ближньому змушують мене знизувати плечима. Хоч Фаріон я дуже не люблю.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 11:57 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 12:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 01:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 01:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 01:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 03:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 04:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 06:34 pm (UTC) - Expand
From: [identity profile] 7eon.livejournal.com
Обрана тонкими ліриками, протестними голосувальниками та "по жизні обіженними" до парламенту партія містечкової меншовартості однієї конкретної історичної області уже вас здивувала:)

Бо звідки б стільки сарказму та неприхованого бажання змалити і нівелювати:)

Знаєте..
Я - зовсім не прихильник "Свободи". Я голосував за них і за їхнього кандидата тільки тому, що вважаю, що ступінь "тушкування" "свободівців" значно нижча за "ударівців" чи "яйценюхівців". Але те, як вони захищають своїх, і межи тим - на противагу кличковцям-яценюківцям, взайве переконує, що вибір "Свободи" таки був незлим.

Хоча, звісно, час покаже..
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не сумнівався, що ВОС буде в парламенті. В етому сенсі не здивувала.

Поважаю Ваш вибір.

Date: Wednesday, 31 October 2012 04:59 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
1. Ета проста праздник какойта. Нє, Кербасі, не буду тебе відфренджувати, ти талант притягати цікаві коментарі своїми повністю стандартними страхами російського штибу, інакше розумної людини. Це цікава комбінація. Не ображайся, плз. Вже дуже мені дотепна ситуація. Бо ти маєш рацію у багатьох речах, але так несподівано все це виставляєш! Тут про прихід до подібних висновків різними шляхами як раз і йдеться. І частина твоєї критики (більша) є повністю слушною.

2. І окремо: цікаво, чому так зрадів митець Семесюк? Як ти гадаєш?

3. Я от подивилась на оголошення про перемогу Іллєнка у olarhat (http://olarhat.livejournal.com/257592.html). Там у кінці вилазить такий мордоворотище (я така що і не знаю, про кого пишу в усіх випадках, хто б мені політінформацію влаштував). Але я подумала, що щоб боротися у нашому цирковому парламенті з старими кастраті та сільськими комуняками з сивими зачісками мало ляшків, треба когось трошки серйознішого. Кому вони нагадують німецьких нациків, то да, але які мусять бути сучасні українці, щоб їм кожного разу не давали по морді, особливо при нинішніх бандюковичах, що засіли у зраді та тримають там тадєєвих і прочая?
Edited Date: Wednesday, 31 October 2012 05:08 pm (UTC)

Date: Wednesday, 31 October 2012 05:08 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
1. Я не знаю, про що ти, тому залишу без коментаріїв. Добре, що знаходиш цікаві коментарі.
2. Я не знайомий з ним. Ціную за жлоб-арт, але більше нічого про нього не знаю, щоб судити.
3. Іллєнка я не знаю. Я ж не дивлюся ТБ. Нациками чи фашистами я ВОС не називаю. Містечковими комплексантами та релігійними фанатиками - так. Фашист - це я. А ВОС - рагулі. Я називав багато разів, що мене не влаштовує, повторюватися не буду. Якщо парламент це місце виключно для того, щоб побитис з комуняками і сховатися від відповідальності за недоторканість, то нафіг такий парламент?

Date: Wednesday, 31 October 2012 05:21 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
3. Наша Рада - це симулякр, коли совєцькі дикі абізяни (зараз майже екслюзивно русской нацинанальності чи вєроісповєдованія) імітують поведінку у країнах, де віками вибороли представницькі перемови між суспільними угрупуваннями у суверенній країні. Але наша країна не є суверенною, тому такий театр є тим більш смішним. Але якщо вже всі ми граємо у цю гру, то хоч треба починати відігравати хоч щось. Моя подруга з Москви написала вчора, що ніколи московія нас не відпустить, тому не варто і здоров'я втрачати (вона в мене бандерівка недобита по походженню, моя найкраща подруга дитинства). А я вважаю, що таки треба. Бо інакше просто перемремо тихесенько кожний у себе вдома. Іншого виходу немає.
Edited Date: Wednesday, 31 October 2012 05:22 pm (UTC)

Date: Wednesday, 31 October 2012 06:00 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Нациками чи фашистами я ВОС не називаю... Фашист - це я. А ВОС - рагулі.

Ну ми ж розрізняємо між фашистами та націоналістами, так? Бо фашисти, наскільки я розумію - то класові "плохиші", які були виплекані на початку 20 ст. італійською буржуазією щоб протистояти інфантильним пролетарським бунтам. Це гарно показує ідеалізований фільм "1900" (http://en.wikipedia.org/wiki/1900_(film)). Тобто, ти цілком вірно визначаєш природу своєї ідеології, як і Семесюк. І ета правільна. Гарно знати, де хто стоїть.

Націоналісти або висувають інетереси СВОЄЇ держави, або борються з ЧУЖОЮ, чи з середини, чи з зовні. Вони по природі своїй охоплюють більш соціальних верств, ніж фашисти (які, насправді, претендують бути владною верствою). Нацисти (імперські націоналісти), мабуть, це які вважають що інші нації мусять служити їм, тому що вони "вищі" (як москалики), а націоналісти культивують власну націю між іншими схожими та не тотожними.

Цікава стаття вийшла у Н'ю Йорк Таймсі на днях, як США-шний "народ" культурно не терпить ніякого політика, який би не ставив їх у екслюзивне становище та не восхваляв, незалежно від дійсної ситуації. Як тобі цікаво, можу пошукати. Хоч це і офтоп.
Edited Date: Wednesday, 31 October 2012 06:38 pm (UTC)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 06:48 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 07:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 07:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 07:26 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 31 October 2012 05:07 pm (UTC)
From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com
//також нічим мене не здивує

Як це не здивує? Ця партія для того й створена, щоб Дивувати! Он скільки вже надивувала))

Date: Wednesday, 31 October 2012 05:09 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ну, може, Вас з великої відстані здивувала. Мене - анісколечки.))

Date: Wednesday, 31 October 2012 05:22 pm (UTC)
From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com
Та мене вже останнім часом ніщо не дивує - навіть випукле повняве сраченя

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 05:34 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com - Date: Wednesday, 31 October 2012 05:37 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 31 October 2012 06:31 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Щодо протиріч у одній голові то, НМД, то вже не такий вже й парадокс, як ти описуєш. Можливо, йдеться не про усіх бабушок, як клас, а тільки про певну породу бабусь. Так само, як п.Негребецький їздив відстоювати нібито ДЕМОКРАТИЧНИЙ вибір тих, хто голосував, але тебе вже не вперше запрошує у СВІЙ уряд. І навіть не запитав у мене, чи хочу я, щоб ти був моїм прем’єром. Здавалося б, парадокс, але ні. Вчора йшлося про проукраїнський вибір, а не демократичний. Кожна людина є історичною, хоч сама це не усвідомлює, і як раз селянський клас, мабуть, через свій уклад життя, дуже схильний до віри у тоталітаризм і диктатуру. Може тому совки і залізли у владу, тому що рашка була як раз аграрною. А там де був справді пролетаріат, там став їм гаплик і капіталісти перемогли. Я нікого не хочу ображати, я тільки беру приклади з жужушного життя, як мені звідси видно.

Ще я не точно висловилась про фашистів. Вони не є правлячим класом. Вони є прошарком між правлячим класом і підлеглими класами, хоча живуть добре, мабуть і себе дуже поважають.

Date: Wednesday, 31 October 2012 09:21 pm (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Погоджуюся з попередніми ораторами - коменти під вашими постами дійсно надзвичайно пізнавальні.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Tuesday, 27 January 2026 06:55 am
Powered by Dreamwidth Studios