Про сніг

Monday, 25 March 2013 10:39 am
kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
Не слід ігнорувати одну дуже важливу причину, чому попри всі прогнози та прихід негоди спочатку на Західну Україну та її поступове пересування на Київ, ніхто не вжив ніяких заходів. Все дуже просто! Можновладці не могли відвести очей від моніторів, таблетів, телеекранів. Вони жадібно всотували новини з Кіпру, Москви та Брюселю. Який там сніг, коли не відомо, скільки податку зі статків, безподатково вкрадених в українців, доведеться сплатити Євросоюзу!

Звісно, самоврядоване супільство поділилося на дві партії: партія "Бери лопату - допоможи двірнику" і партія "Де влада та двірники?".
Чітко сформульовані протилежні позиції:

http://lembitkoroedov.livejournal.com/1766942.html

http://ridah.livejournal.com/190732.html

Як людина назавжди зіпсута збиранням картоплі, томатів, моркви, винограду, капусти в порядку школярської та студентської допомоги селу, а також різним іншим молодіжним досвідом допомоги двірникам, дорожним робочим, всесоюзним об'єднанням Вторчермет та Вторсирйо, як ветеран заготівлі сілосу для совітської худоби в порядку виконання продовольчої програми СРСР, я, звісно, солідаризуюся з Короєдовим.

І, взагалі, розчистити сніг лопатою це означає сгрести його на сусідню ділянку (або на сусіднє авто). Дійсно розчистити сніг - це сніг вивезти. А це задача для влади. У нашому будинку двірник розчистив доріжку для людей. Але тепер жодне авто, включно зі "швидкою" до під'їзда не дістанеться.

Date: Monday, 25 March 2013 09:38 am (UTC)
From: [identity profile] lena-ua-mk.livejournal.com
Якщо сніг не вивезуть,то буде новий катаклізм - затоплення.Так що Ви там обережні будьте...(

Date: Monday, 25 March 2013 10:14 am (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
та це нас жде незалежно від того - вивезуть, чи ні ...

Date: Monday, 25 March 2013 02:19 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, на 500 км та всі мільйони тон не вивезуть.

Date: Monday, 25 March 2013 02:25 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
угу. я вже сьогодні через калюжі скакала...

Date: Monday, 25 March 2013 02:24 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Тут щороку гадання, чи витримає дамба у Вишгороді.

Date: Monday, 25 March 2013 10:30 am (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
Тут є різні фактори, наприклад:
- бюджет (Торонтові останній снігопад коштував ніби-то 4 мільйони, це при тому, що снігу впало сантиметрів 30-35 - не враховуючи намітання).
- стратегія прибирання (тут в них ціла наука, і вони своєю ефективністю дуже пишаються - заходи до, підчас і після снігу, пріоритети, і тд), включно з розумінням того, що чим довще сніг не прибереться, тим більше втрачають всі
- суспільна свідомість - в нас теж є сусіди, які "свій" сніг на дорогу згрібають, але на них дивляться дуже косо, могли б і оштрафувати. Це при тому, що там де я живу місця куди сніг відкидати є досить - просто часом доводиться "високо" кидати, бо його трохи назбирується за кілька разів. В нас з тих причин (що є куди відгортати) його не вивозять нікуди, але з центру, де нема місця, вивозять. Місто розчищає сніг на ділянках, які належать місту, там де особняки - кожен свій виїзд з гаража розчищає сам (ну або наймає когось), місто тільки розгрібає вулицю, і часом пішохідну доріжку (але за законом, якщо пішохідна доріжка прилягає до твого будинку, ти повинен її розчистити, і якщо там хтось послизнеться і руку зламає - платитимеш ти, а не місто).

Так в Україні, я так зрозуміла, по всіх трьох пунктах не дуже...

Date: Monday, 25 March 2013 01:46 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
В Україні гроші за прибирання снігу переказуються на офшори, купуються "Каєни", "Інфініті" та інші чотириколесні друзі людини. А тим часом громадські активісти вимагають від публіки братися за лопати. І зовсім не для того, щоб відгрести гроші з офшорів на батьківщини. І навіть не для того, щоб налякати дядечка чи тітоньку з держслужби.

Date: Monday, 25 March 2013 02:36 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
Ну так, це у вас першим реченням, то я навіть не стала розписувати, що в пункті про бюджет мається на увазі його більш-менш легальне використання.

Date: Monday, 25 March 2013 10:37 am (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
я вважаю, що солідаризуватись і виконувати суспільно-корисні роботи слід тоді, коли справді є така потреба і відповідальних за усунення наслідків певних дізастерс просто нема або дізастерс не можна було передбачити, а не тоді, коли відповідальні халявлять і їх дії можна класифікувати як "недбалість", а не як "безпорадність".

Date: Monday, 25 March 2013 01:47 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Солідаризуватися слід тоді, коли під це не списуються гроші, які потім розходяться по руках "особливо обдарованих". Я на днях напишу про це окремий пост.

Date: Monday, 25 March 2013 01:49 pm (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
quod erad demonstrandum

Date: Monday, 25 March 2013 12:47 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Треба відкорегувати гасло: бери самоскид - і вивозь сніг :)))

Навіщо тоді ми платимо за ком. послуги? Навіщо тоді нам гауляйтер Попов? Щоб над самоврядуванням наглядав?

Date: Monday, 25 March 2013 01:48 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Щоб було кому хвилюватися до істерик, коли на далекому острові податки вводять.

Date: Monday, 25 March 2013 06:10 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Підртимую. Фатіт памагать калхознікам сабірать уражай.

Date: Wednesday, 27 March 2013 05:17 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Моє підсумкове бачення проблеми нижче у діалозі з МШФ ridah. Десь рік тому у темі про Оксану Макар також подібне писав. Громадська активність має бути структурованою. Цим повинні займатися партії та громадські організації. Якщо нехтують реальною, постійною, щоденною роботою "на грунті", тоді нефіг скаржитися, що люди на вибори не ходять, лопати не беруть, права свої відстоювати не кидаються.

Date: Wednesday, 27 March 2013 07:22 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Цим повинні займатися партії та громадські організації. Якщо нехтують реальною, постійною, щоденною роботою "на грунті", тоді нефіг скаржитися, що люди на вибори не ходять, лопати не беруть, права свої відстоювати не кидаються.

Погоджуюсь. Також показує, що ці партії та організації створені щоб брати гроші та щоб за них голосували на "виборах". Отака от "демократія". Але менталітет організаторів таких партій є дуже ідеологічно пихатим до "народу" (онє "нє такіє" і "на районє" нє живут), для вирішення посякденних суспільно-організаторських проблем. І не тому, що вони, скажемо, не можуть до того додуматись, а жінки у цьому сенсі, (не всі звичайно, і не завжди, є виключення), якось "хозяйнувитіші" коли відчувають себе у "хозяйському "моді" (mode), а не виконують декоративну роль, як зараз на посадах "сумлінні виконувачки" чоловічого начальства "згори". Також видно, що сильно не вистачає "гетьманів", на наплив яких весь час скаржаться москалі в Україні та придурки, хто повторює це бачення. Також, розкрали та згноїли та прихватизували усю інфраструктуру та техніку пост-совєцкіє "крєпкіє хазяйствєннікі" типу озірівих і великої компанії з ним.

Date: Monday, 25 March 2013 07:24 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
НМД - сніг не вбирали (погано вбирали, гірше ніж завжди) бо вечір, п'ятниця. Далі субота й неділя. Кому воно треба у вихідний вкалувати. Ніхто не заплатить й відгулу не дасть...

==Дійсно розчистити сніг - це сніг вивезти
Один пише, як сніг убирають у "пупі світу" - НьюЙорку. Згрібають на середину вулиці й засипають реагентом. Все. Ніхто нічого не вивозить

P.S. Солідарний з Короєдом. Якби ще цей гад матюччя так не гнув... :)
Edited Date: Monday, 25 March 2013 07:29 pm (UTC)

Date: Wednesday, 27 March 2013 05:03 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Он у Канаді, френдеса пише, збирають та вивозять. Але не це головне. Головне, що інфраструктурно підготувати територію мусить таки влада. А волонтери та власники приватних територій - вони вже в інфраструктуру вписуються. І цеЮ при свіх вадах совітської влади, тоді було забезпечено. Сам за слуюбу за Полярним колом, де 30-50 см випадало щодня протягом тижнів, мав можливість це спостерігати. А тоді техніки такої небуло. прості трактори зі щіткою або ковшем з лапами та бригада тіток з лопатами та ще один трактор з причепом або вантажівка, навіть не самоскид часто, тому хтось з бригади залізав у кабіну, щоб на місті відвали сніг з кузова висипати.

Date: Monday, 25 March 2013 08:22 pm (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Солідаризуюся як людина, яка більше 4 років тому після двох вилікованих травм взялася за заступ на осінньому "суботнику" в старій школі в доньки. Я, !"№;%!, через той суглоб не наважуюся йти волонтером до дітей з ДЦП, а тут я раптом мушу брати лопату і розчищати дорогу чийомусь джипу.

Date: Wednesday, 27 March 2013 05:06 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
У моєму будинку живуть старі батьки яккихось можновладців. Чомусь не переїжджають у кращі місця, бо, мабуть, звикли та не можуть змінити звичок. Діточки приїжджають до них на розкішних авто, а один навіть у супроводі охорони. От це, мабуть, я мушу взяти лопату та їм розчистити доріжки. А вони самі ніяк, ні самотужки прибрати, ні на колег з владного цеху вплинути не здатні. Все рішення тільки у тому, щоб блогер взяв лопату...

Date: Tuesday, 26 March 2013 10:39 pm (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Ознайомився з коментарями. Пафос "Але ж я сплачую податки" смішний навіть в американських фільмах. Цікаво, а якщо в цих платників, приміром, пожежа в будинку станеться - вони хоч на двір вийдуть пожежників чекати чи будуть сидіти по хатах, щоб їх на руках виносили, вони ж бо податки платять і є спеціальні люди, які зобов'язані їх врятувати?

Date: Wednesday, 27 March 2013 04:58 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Гасіння пожежі це ж не менший пафос. Дилетанти успішно пожежі гасять тільки в книжках для майбутніх піонерів-героїв.

Date: Wednesday, 27 March 2013 04:59 pm (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Саме тому про гасіння пожежі я не кажу, хоча б взяти дітей і документи і на вулицю вийти.

Date: Wednesday, 27 March 2013 05:12 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я рішення бачу у тому, що активісти партій мали б залучати тих, хто знається на комунальних питаннях (а у партіях достатньо колищніх дрібних чиновничків) та організовувати роботу волонтерів за логічним планом, а не задля перегортання снігу з однієї доріжки на сусідню. І вантажівку для вивозу снігу могли б знайти, і з владою місце вивозу організувати. Свобода спробувала щось з витягування машин - це добре на початок. Може, пойдуть далі. Ініціативи громадян тоді дають результат, коли вони кимось організовані.

А стихійні дії, якщо організованих немає - також корисні. Як перемога над собою, перед усім. От жив собі якийсь ховрах, ніде крім ліжка та сауни не потів ніколи, а тут взяв лопату і спітнів, відчув щось нове. Але від усіх цього вимагати, типу, ти не взяв лопати - ти поц, то якось навіть несерйозно. У багатьох в житті достаньо перемог над собою було, буває і буде.

Date: Wednesday, 27 March 2013 07:27 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я рішення бачу у тому, що активісти партій мали б залучати тих, хто знається на комунальних питаннях (а у партіях достатньо колищніх дрібних чиновничків) та організовувати роботу волонтерів за логічним планом, а не задля перегортання снігу з однієї доріжки на сусідню.

Вони впевнені що "нічого не можуть" і за ініциативу "палучат па шапкє".

От жив собі якийсь ховрах, ніде крім ліжка та сауни не потів ніколи, а тут взяв лопату і спітнів, відчув щось нове.

Так він же "прєзіраєт стояніє раком"! гггг Це ж мусить щось кінцесвітнє статися у найближчому оточенні!

До речі, совєти просто примушували виходити на "суботнікі", якщо не говорити про "політічєскіх актівістав" по ходу "гнобітєлей укр.націоналізма" чи, як мінімум "прєзіратєлєй". Тому цей приклад - то невдалий приклад. Зараз потрібна зовсім інша мотивація.

Date: Wednesday, 27 March 2013 07:35 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Бачиш, поки СБУ-КДБ буде розвалювати будь-які соціальні угрупування (якщо вони спонтанні, а не "задумані згори") та не боятиметься вільних зборів громадян (хоча тепер слідкувати та знати куди легше ніж раніш), усі будуть сидіти "по хатах с краю" і нічого не хтіти знати. Дати почути себе вільними (а не скованими страхом що "кто нада спросіт "тєбє больше всєх нада?"), нічого не буде. Окрім того, совєцкіє люді бояться один одного і одна одної й не довіряють нікому. Про що мова тоді?

Date: Wednesday, 27 March 2013 08:14 pm (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Власне кажучи, я говорив про менш глобальні речі, все значно простіше. Треба тобі щось зробити - або береш і робиш, або розказуєш хто і як саме мав би це зробити для тебе. Перемога над собою - це надто сильно сказано для такої ситуації, хоча звучить непогано.

;-D

Date: Wednesday, 27 March 2013 09:03 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Треба тобі щось зробити - або береш і робиш, або розказуєш хто і як саме мав би це зробити для тебе.

http://vjn.livejournal.com/969416.html

(там відік подивіться у коментарях у доктора сушняка окрім усього іншого) )))
Edited Date: Wednesday, 27 March 2013 09:04 pm (UTC)

Re: ;-D

Date: Wednesday, 27 March 2013 09:27 pm (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Я всі ці дні містом їздив і на власні очі все бачив. Люди як люди, є гівно, є нормальні, в екстремальних умовах все це яскравіше видно. Взаємодопомоги вистачало, але були і є такі, хто в сраці мав цю взаємодопомогу.

Re: ;-D

Date: Wednesday, 27 March 2013 10:52 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А яких більше? І які саме більше "взаємодопомагають"? Бідніші, багатіші? Чи не видно залежності? От у посиланні що я надала, кажеться, що то не кияни (які б зараз "кияни" не були у більшості своїй, але я вважаю ними хоча б тих, хто народився у Київі).

Re: ;-D

Date: Wednesday, 27 March 2013 11:27 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Вичерпної та науково обгрунтованої відповіді тобі ніхто не дасть. Але добре висловлена опінія, наприклад, тут:
"з контрактової на троєщину ублюдки на таксі беруть 400 грн. а жінці з дитиною кажуть - йди пішки, в тебе замерзає дитина, а в мене голодує. але, потім цю жінку підбирає тойота лендкрузер. безкоштовно, звісно".
http://ollko.livejournal.com/307381.html

Re: ;-D

Date: Thursday, 28 March 2013 12:14 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Так, даремно запитала, таки не дасть відповіді поза суб'єктивною. )

Але "паралельна влада" - то якась кособока формулюровка у ollko. Бо тут йдеться не про "владу" а про пряму дію. Про владу можна поговорити потім. Також не все, що здібне до прямої дії мусить бути "владою". Бо є різні компетенції. ВО Свободі моя повага. А де твій "Удар" причаївся? ) Як у них справи? Я он "вирахувала" одну цікаву жінку зовсім випадково з цієї політ.сили (мабуть ти бачив у моєму жужу). Ну а тих, хто "розпилює" по гаманцям бюджет, треба виганяти та ще й накостиляти вдогін та відібрати що "наколядували". От тоді подивимося, хто скиглить. ) Твої "ударені" що з цього приводу думають? А от "моя" Свобода знамо що! гггг

Re: ;-D

Date: Thursday, 28 March 2013 06:59 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Бачив у твоєму ЖЖ про ту жінку.
Я політику не відстежую. Мене цікавить глобальна картина, а не партикулярності.
"Удар" не мій. Їхня програма найбільш відповідала на момент виборів моїм інтересам, але це не означає, що я їм щось більше винен за бюлетень на виборах. По мажоритарці я голосував за Бригінця. Він, здається, з Батьківщини.
А стосовно витягування машин свободівцями, так я за цю зиму також машин з десяток виштовхав. І кільком недосвідченим водіям з авто з коробкою автомат підказав, як на автоматі не ув'язати. Я один вартий всіх ваших свобід. Ловіть моє кожне слово, поки я тут і розкидаюся думками на шару.)

Re: ;-D

Date: Thursday, 28 March 2013 02:42 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я один вартий всіх ваших свобід. Ловіть моє кожне слово, поки я тут і розкидаюся думками на шару.)

Мені подобається твоя скромність. )) Так і треба, вважаю. )

Re: ;-D

Date: Thursday, 28 March 2013 06:48 am (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Можна було б написати, що найбільш неадекватні - це україномовні немолоді дядьки з вусами, порадувати пана Негребецького, але жодної залежності не спостерігається Ж)

Re: ;-D

Date: Thursday, 28 March 2013 02:41 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
бгггг

Date: Thursday, 28 March 2013 08:43 pm (UTC)
From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com
так наші кіпріоти на диво мовчазні щодо намірів Кіпру, от московські аж з штанів висрибували.
Медвєдєв, не подумавши, перед камерами ляпнув, що наміри Кіпру це грабуй награбоване.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Tuesday, 27 January 2026 06:30 pm
Powered by Dreamwidth Studios