kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
http://chita-i.livejournal.com/141203.html?thread=1316755#t1316755

"Про пост-совєцьких «ліберал-фашистів» та їхню боротьбу з «агро-патріотами»
Представники: kerbasi, semesuk (це тільки наприклад)
Чому «ліберало-фашисти»? Тому що так представляються самі. Декларують себе по черзі то лібералами то фашистами, ніяк не турбуючись що ці ідеології мало сумісні. Хочуть пресувати та диктувати «агро-патріотам» (чи винищити їх фізично чи як «клас»), але також проповідують індивідуалістичні свободи та ненавидять совєцький режим. Але тоді виникає питання, для кого саме вони проповідують ці ліберальні свободи? Явно не для «агро-патріотів». Вони є прибічниками індустріальних соціальних кіл чи армійських «мандрівників»-захоплювачів, поважають тільки місто (краще метрополію). З цього можна зробити висновок що продовжують по совєцькі «винищувати селян як клас» . Яких саме селян? Раз ми в Україні, значить, українських селян. Яку культуру вони просувають? Або «першого світу», читай, багатих країн Європи (де самі ніколи не жили і тому їхні розуміння функціонування того світу жорстоко з совєцької системи координат, дуже специфічне сприйняття що має з дійсністю дуже мало). Вони хочуть результату поваги на собі, але не бажають поважати відмінність і готові винищувати людей як тарганів бо не мають емпатії незважаючи на власне коріння. Вони самі вийшли з небагатого осередку, з цього я роблю висновок, що вони «разночінцьі» як справедливо помітила О.Забужко «розриву поколінь». Поки нічого нового для прояву еклектичного українського варіанту рос.націоналізму. Також їм чомусь не подобається патріотизм тих «аграріїв». З чого б це? Може їм здається, що служити треба собі та «високій сутності» (що може бути що завгодно), а не тим, хто поруч: клану, земляцтву, нац.спільноті, родині. Тобто проповідують у цьому пункті москальські цінності. Мені здається, що вони хочуть жити в Україні без українців. Позбутися москальської жорсткої ієрархічності, але знищити український дух в Україні, вбачаючи саме його перепоною до їхнього щастя та добробуту. Вони або співпрацюють з нинішньою денаціоналізованою гопотою при владі (Семесюк захоплено ходить то на бомжатники, то на концерти де грабують «братішку» тирять в нього «мєлачь» та просять «пострибати»), Кербасі працює у іноземному представництві і звисока попльовує на місцеве підприємництво. Тобто позиція їхня або триматися збоку від влади (уявляючи себе у внутрішній еміграції та позанаціональними) або загравати з нею (нібито поборюючи як це модно серед владоскріпляючих дисидентів), бо нинішня влада також їх не балує особливо. Вони чомусь впевнені, що в ній заправляють ті ж самі «аграрії» а не декласовані денаціоналізовані комуністичні функціонери заповідника КПРС та нове покоління далеких від сільського хазяйства бандитів 90х та наближених та родини цих проф.ком.партійців. Але українців до влади вони допускати люто не бажають та дуже ревно дивляться на скидання нинішнього москальського домінування, хоча декларують себе просто скромними споживачами «вищої» рос.культури".
http://chita-i.livejournal.com/141203.html?thread=1317523#t1317523
"Ліберал-фашисти ні в якому разі не хочуть сприймати мінімального диктату з боку «агро-патріотів», але постійно диктують їм та знищувально оцінюють їхню поведінку, що говорить про асиметричність їхніх ліберальних розумінь. Лібералізм для побічників фашизму – це дуже смішно і дуже розповсюджено серед москалів та малоросів".
http://chita-i.livejournal.com/141203.html#t1318291
"Ліберал-фашисти добре пам’ятають злидні свого дитинства та благовійно ставляться до жрачки, бажаючи купляти «найтончіше» та «найвишуканіше» у багатих супермаркетах не задумуючись, звідки без аграріїв усе це візьметься. Вони живуть у майбутньому генетики, коли булки ростуть на деревах. Люблять описувати свої кулінарні походження досить снобічно і нібито ненароком. Це відділяє їх від пересічного піпла".

Tin+Tina ibidem:
"Але і я на прощання маю право сказати - Ви постійно нарікаєте на те, що якісь неуточнені вороги звинувачують Вас у нечистокровності, нелюбові до вишиванок і подібних речах. І цим закриваєте рота тим, хто вас ловить на поверхахапайстві, перекручуванні, ігноруванні фактів і, даруйте, снобізмі найгіршого можливого зразка.
А ці звинувачення маю під собою ого який солідний грунт"!

"Мені абсолютно все одно, одягаєте Ви лапті, фрак чи вишиванку, але інші речі є значно менш невинними. До таких належать упередженість, зашореність і обскуранція, якими Ви грішите в чималій мірі. Навіть якщо самі того не помічаєте".

Gloria-Ma ibidem:
"Занесіть в ваш пост про рецензії: я вважаю вас декоративним українофілом. Ви дивне поєднання української мови на базі російської тієї самої жлобської (у вашому визначенні) культури".

7еоn:
http://kerbasi.livejournal.com/168540.html?thread=4939100#t4939100
"Ваш снобізм своїми об'ємами здатен сперечатись хіба з нудотою Ваших дописів"

І про цього варто нагадати:
http://kerbasi.livejournal.com/164755.html

Date: Thursday, 11 April 2013 07:24 pm (UTC)

Date: Thursday, 11 April 2013 07:53 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
ого ) а шо це було? черговий груповий викид адреналіну, поки я від інтернетів роботою відволіклася?...

Date: Thursday, 11 April 2013 07:55 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ті ні, все в нормальному режимі. Просто я почав збирати колекцію відгуків. Зроблю "спойлер" як на обкладинках бестселлерів))

Date: Friday, 12 April 2013 03:54 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
роблю "спойлер" як на обкладинках бестселлерів))

Нє, ти помічаєш яку шалену рекламу тобі роблю і як багато букаф витрачаю? гггггггг

Date: Thursday, 11 April 2013 07:56 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
хоч мушу визнати, що акценти твого жж наводять на подібні асоціації... та ж у цьому й вся краса - у нашій неоднаковості... хіба не так?

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 08:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] alla-g.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 08:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 08:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] alla-g.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 08:20 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 08:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Wednesday, 26 June 2013 05:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Wednesday, 26 June 2013 05:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 28 June 2013 07:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Monday, 1 July 2013 09:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 2 July 2013 04:45 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Thursday, 4 July 2013 05:58 pm (UTC) - Expand

:)

Date: Thursday, 11 April 2013 08:18 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Де записують до ліберал-фашистів?

А що ви ще хочете від екзальтованих панянок/рафінованої інтелігенції?

Re: :)

Date: Thursday, 11 April 2013 08:59 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ага! Класний концепт вийшов, цей ліберал-фашист. Такий собі сферичний у вакуумі Піночет з чикагськими хлопчиками юрбляться біля каси "багатого супермаркету" з пакуночками "найвитончішого та найвишуканішого" чогось.)

Date: Thursday, 11 April 2013 09:02 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
Тю... якби то дєжурні по інтернету писали, тоді було би все зрозуміло, а так...

Особливої непослідовності я за вами не помічала, але я й не шукаю такого спеціально, може просто не звернула уваги.

Відмежування від пересічного піпла і снобізм - ну так це нормальний наслідок відчуття внутрішньої еміграції (хронічного або ж гострого) помножений на досягнуте матеріальне становище, яке дозволяє ту внутрішню еміграцію зі смаком умебльовувати. Пам'ятаєте, що ви писали пані дубчак про машину? Ну то це приблизно така сама реакція на вашу фету чи моцареллу, і на ваші костюми, які ви останньо згадуєте частіше ніж може варто би було, якби була ціль людям ними очі не мозолити :).

Інша справа, що реакція йде не від сторонніх людей, а ніби від регулярних френдів...

Якщо дозволите - можливе таке пояснення (в тч чому іншим пропускають те, що вам - ні):

Тут може бути просто якийсь емоційний дисконект між вами і цими френдами, який відповідно виплескується в емоційній реакції. (Емоційна реакція - тут не йдеться про применшення її рівня, якості чи легітимності, а лише про її суть чи джерело.) У вас просто буває часом настільки холодно-гострий тон (і я не знаю, що в ньому гірше - холод, чи гострота), що це людей відлякує і ранить - люди хочуть доброго слова, м'якого і теплого, і смайликів, і щоб легко ставало на душі. :)

Звичайно, що віртуальність вашого персонажа тільки сприяє емоційному дисконекту - набагато простіше вибачати те, що не подобається або зачіпає дядькові який має реальне лице (або ж лице емоційно-нейтральне), аніж отому капітанові в вас на юзерпіку, через якого, між іншим, я досі з вами на "ви", хоч за віком ви прекрасно вписуєтеся в більшість моїх друзів і знайомих (в тч віртуальних), з якими я всіма на "ти". Ну але це може бути мій особистий глюк :)

Я не кажу, що ви комусь зобов'язані такий емоційний комфорт створювати, просто пишу те, що сама помітила. Може воно все насправді не так.

Date: Thursday, 11 April 2013 09:13 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
сама реакція на вашу фету чи моцареллу, і на ваші костюми, які ви останньо згадуєте частіше ніж може варто би було, якби була ціль людям ними очі не мозолити :).
----------
це ви зараз "тонко" натякнули, що в жж кербасі тусуються драбаки, для яких фета чи тряпка - недосяжна мрія і тому вони хазяїну люто заздрять. :)))
це класно. свідчить про ваш особистий рівень і цінності.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 09:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 11:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 09:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 11:58 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 12:17 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 11 April 2013 09:20 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, схоже на те.

Та костюм я тільки один раз згадував. Я дуже рідко його вдягаю - це перевага, бо інакше ж купа грошей на вітер (для мене одяг - викинуті гроші, наслідок совка, не звик я до чогось вишуканішого, ніж шкільний костюм, армійська форма та якісь джинси-светр). Фету чи моцарелу, взагалі, не пригадую... Фету хіба що в грецькому салаті? Я тут більше "мізерією" цікавився - от же ж "найвитонченіша та найвишуканіша" страва!
А! Ще про робітничу їдальню на італіському заводі було! От є чому заздрити!
Кумедно, що за все своє життя я лише один раз і всього 7 діб був за кордоном дійсно для відпочинку. Тут повний ЖЖ фоток по кілька разів на рік з різних розважальних подорожей, і чомусь тим дописувачам все вибачається...

Хоча, дійсно, читач читає, що хоче вичитати...

Гостро-холодність навмисна. Перші два роки цього щоденника була багато емоцій та чуттєвостей. Потім душа почала вимагати виливу гостро-холодного у віртуальний простір))

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 09:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Thursday, 11 April 2013 11:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 09:52 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 10:12 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 10:27 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 10:55 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 11:21 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 12:13 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 12:42 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 01:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 04:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 04:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 04:40 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 04:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 07:00 pm (UTC) - Expand

Еко вас понєсло!

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 04:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 07:20 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 07:11 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 12 April 2013 09:42 am (UTC) - Expand

Date: Thursday, 11 April 2013 09:18 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
піду, почитаю той срач.
але так, сходу: з Тін-Тіною погоджуюсь 100%, з Чітою набагато менше, загалом тому, що розумію сесесюківський концепт інакше ніж вона.

не люблю я "маски" в жж, в першу чергу тому, що все ж таки тут "френди"(хоч не всі з них друзі, але тим не менш, лєнту формуєш з людей тобі цікавих, отже в чимось симпатичних), а маска - свідчення фальши, дулі в кишені. Чисто по-людськи, лицемірство - то не гарно.

Date: Thursday, 11 April 2013 09:22 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Про маски я вище писав як про не зовсім вже лицемірні, радше про вплив анонісності та ніку. Тут же ж люди не поток свідомості для психоаналітиків пишуть, а якось самоцензуруються, прикрашають себе, позують. Це ж нормально, якщо не занадто. Хоча якщо перечитати довготривалий щоденник за кілька років, то, гадаю, можна доволі точний портрет автора скласти.

Date: Friday, 12 April 2013 04:03 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
піду, почитаю той срач.

Щиро дякую!!! )))

Date: Friday, 12 April 2013 05:40 am (UTC)
From: [identity profile] nathan-ketke.livejournal.com
Ого, як багато слів. Мабуть щось дуже інтимне, бо ніц не зрозуміла.

Date: Friday, 12 April 2013 09:39 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це так практикуються у написанні обвинувачувальних висновків та вироків. Може знадобитися, коли в Україні буде українська влада за іхнім розумінням українськості. А багато слів, тому що у двох словах шпигуна 17 розвідок не викриєш.)

Date: Friday, 12 April 2013 11:47 am (UTC)
From: [identity profile] div4ysko.livejournal.com
Я, мабуть, також ліберал-фашистка...
Якщо надумаєте міняти спосіб проведення дозвілля - не зникайте зовсім. Ваш журнал один з моїх улюблених.

Date: Friday, 12 April 2013 08:23 pm (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Плюсую. (Нічого, що я коротко пишу?)
(deleted comment)

Date: Saturday, 13 April 2013 09:24 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
В мене й немає селофобії. Я їм там посилання давав на свої давні пости-пояснення. Це вони роздмухали якісь свої образи. І що смішно, що всі ж (хіба що крім одного) до села мають не більше відношення, ніж до програми досліджень Марсу марсоходами. Як власне й різні лицарі Святого Аграрного Ордену обирають жити у місті.
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 13 April 2013 09:47 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Saturday, 13 April 2013 11:16 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 13 April 2013 12:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Saturday, 13 April 2013 06:43 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: Wednesday, 26 June 2013 05:58 pm (UTC) - Expand

Date: Saturday, 13 April 2013 04:18 pm (UTC)
From: [identity profile] iglusha.livejournal.com
Перша рецензiя -- лютий пIсець, пардон май френч.

Date: Saturday, 13 April 2013 10:50 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
І ще одне я забула досі сказати - новий місяць був 10 квітня. В нас на майдані колись була локальною статистикою підтверджена гіпотеза (спостережена і сформульована не мною), що всі найемоційніші (і найнераціональніші) віртуальні баталії відбувалися підчас повного місяця.

Піти про новий місяць пост написати, чи шо? За останні кілька років досить часто це явище почало потрапляти в увагу, так що я трохи про це діло розмірковувала, хоч регулярно відслідковувати ефект завжди забуваю - більше якось пост-фактум увагу звертаю, от як цього разу. А може й варто би було собі алерт поставити в календарі.
Edited Date: Sunday, 14 April 2013 04:07 am (UTC)

Date: Sunday, 14 April 2013 06:42 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я давно читав у медичному журналі статтю, що вплив фаз місяця не підтверджується насправді статистикою. Втім, хто знає, може чогось не врахували.

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Sunday, 14 April 2013 11:31 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 14 April 2013 11:51 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Sunday, 14 April 2013 12:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 14 April 2013 01:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Sunday, 14 April 2013 02:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 14 April 2013 05:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Sunday, 14 April 2013 05:45 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 16 April 2013 06:31 pm (UTC)
From: [identity profile] viewpoint.livejournal.com
Доброго дня!

Якісний одяг та якісна їжа - це те, від чого не відмовиться ні аристократ, ні міщанин, ані притомний селянин.

Вітчим моєї родички, людина похилого віку, запам'ятався мені жилєткою, в кішені якої був незмінний годинник з кришкою, і він був селянином.

Інший родич не відмовиться від пригощання якого-небуть якісним продуктом, що я іноді беру з собою в село, як гостинцець, та ще й почастує мене якісним домашнім вином.

Зневажати ці життєво важливі речі людину може примусити якась спотворююча ідеологія.

Що, здається, поширюється через наші "народницькі" освіту і літературу. Нещодавно мав прикрість частково прослухати оповідання Олени Пчілки, де сільський хресник приніс до панни - хрещеної матері звичайну кутю, з якої (ой-ле-ле!) нібито насміхались "пани".

Якщо який-небуть продукт тимчасово недоступний селянинові, це не означає, що цей продукт, або тих, хто його має можливість вживати, слід зневажати або ненавидіти "класовою ненавистю" та приписувати тим людожерницькі думки.

Date: Tuesday, 16 April 2013 08:03 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
У даному випадку практично скільки моїх опонентів - стільки відмінних позицій. Я не буду тут розписувати, бо дехто з них тут не зможе відповісти.

Погоджуся, що прагматичний селянин свого комфорту не прогавить. Взагалі, ця ідея, що селянин це брудний задрипанець, це, мабуть, з Росії пішла з якихось кризових періодів. Старі світлини українських селян, які періодично хтось постить у тому ж ЖЖ, свідчать, що з потягом до добробуту, якісного одягу і з почуттям смаку у селян докомуністичної доби було краще, ніж це багато хто собі уявляє.

Date: Monday, 13 May 2013 07:12 am (UTC)
From: [identity profile] Фома Казленай (from livejournal.com)
Бабы вообще дуры, но хахлушки в этом отношении превзошли всех: посмотрите, хотя бы, на их детей ггг.
Я бы не "пэрэймався".

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Wednesday, 28 January 2026 01:53 pm
Powered by Dreamwidth Studios