Післясвяткове
Sunday, 25 August 2013 01:42 pmЗнайшов у стрічці Семесюка чудовий контр-пост на думки, що вчора я висловив у святковому дописі про закопаний в городах український історичний шанс.
Цей пост вартий того, щоб його процітувати повністю.
протягом дня цілком і повністю занурилась в домашні справи. прибирала, прала, жрать готувала...задовбалась ніпадєцкі. але реально, майже місяць всім було не до того, щоб лоск наводити... так - віхтиком махнув, посуд помив, шось зварганив. на генеральне прибирання не вистачало ні сил, ні бажання...
а тим часом хтось у ФБ розмірковує "як ви ставитеся до тих, хто працює в день незалежності, зокрема копає картоху"..і хтось відписує - так само як до тих, хто працює в релігійні свята.
і от я подумала: чи не щороку ми теж рили картоху на 24 серпня. всім кагалом. і це було прикольно. вся сім"я разом, ржаки, коментарі з приводу того, що воно понавиростало, яка ненажера медведка і т.д.. і гарний настрій. і відчуття єднання.
а потім подумалося далі, що ми ще не заслужили гуляти на День народження нашої держави. спочатку треба підготувати грунт під те, зачистити бока і захистити тил. напахати в погріб і нагодувати худобу. а тоді - на гульки. а то попривикали ))) і нема нам чого ще гульки гуляти...
а взагалі, я на свята стаю тотальним антисоціалом - якщо це не робота, то хрін мене виженеш на масовку. ненавиджу скописька народу під свята... одна справа - мітинг. там якось стрьомність розумієш, але так само чітко розумієш і мету. а святкові шобла для мене лишаються загадкою. поки була меншою, кілька разів велась на запрошення від подруги погулять в парку "Перемога", але так і не догнала сакрального сенсу спільного проведення часу половиною міста. тому в такі дні я віддаю перевагу втиченню вдома. щоб нікого не бачити і не чути. завтра все стане в колію, можна виповзати )
Зі святом! Слава Україні!
Справа у тому, що секрети успіху націй настільки прості, що їх важко ухопити розуму, схильному до складних міркувань. Особливо, якщо національна свідомість сформована життям у природних циклах. А національна скромність не дозволяє вживати українську мову, якщо вона не перфектна, проголошувати державність, якщо ще худобу не нагодували. Інколи у житті слід просто брати і йти проти вітру. Причому тут і зараз, у чому ти є, а не коли ти накачаєш м'язи, натренуєш дихалку, купиш наплічника, виростиш та збереш провіант на городі. Ось і весь секрет. А для того, щоб ржати, яка ненажера медведка на вашому городі, самостійна держава геть не потрібна. Медведка й картопля вони й при будь-якому устрої медведка й картопля. І ненажера Медведчук вже готується нам це продемонструвати.
Ще читав пости (зокрема привітання від Турчинова), де все про Моїсея, який начебто сорок років своїх скотоводів пустелею водив. Це ж давно було! А у червні 1967 генерал Ісраель Таль лише за 6 діб провів 70000 вояків і 700 танків у зворотному напрямку. І це не вдалося б, якби вони всі програмували себе на десятиліття зализування історичних ран, зокрема від геноциду, який був тоді у більшості у свіжій пам'яті. Ось кого за приклад брати треба, якщо вже ніяк не можемо писати свою історію, не зазираючи до єврейських книг.
Цей пост вартий того, щоб його процітувати повністю.
протягом дня цілком і повністю занурилась в домашні справи. прибирала, прала, жрать готувала...задовбалась ніпадєцкі. але реально, майже місяць всім було не до того, щоб лоск наводити... так - віхтиком махнув, посуд помив, шось зварганив. на генеральне прибирання не вистачало ні сил, ні бажання...
а тим часом хтось у ФБ розмірковує "як ви ставитеся до тих, хто працює в день незалежності, зокрема копає картоху"..і хтось відписує - так само як до тих, хто працює в релігійні свята.
і от я подумала: чи не щороку ми теж рили картоху на 24 серпня. всім кагалом. і це було прикольно. вся сім"я разом, ржаки, коментарі з приводу того, що воно понавиростало, яка ненажера медведка і т.д.. і гарний настрій. і відчуття єднання.
а потім подумалося далі, що ми ще не заслужили гуляти на День народження нашої держави. спочатку треба підготувати грунт під те, зачистити бока і захистити тил. напахати в погріб і нагодувати худобу. а тоді - на гульки. а то попривикали ))) і нема нам чого ще гульки гуляти...
а взагалі, я на свята стаю тотальним антисоціалом - якщо це не робота, то хрін мене виженеш на масовку. ненавиджу скописька народу під свята... одна справа - мітинг. там якось стрьомність розумієш, але так само чітко розумієш і мету. а святкові шобла для мене лишаються загадкою. поки була меншою, кілька разів велась на запрошення від подруги погулять в парку "Перемога", але так і не догнала сакрального сенсу спільного проведення часу половиною міста. тому в такі дні я віддаю перевагу втиченню вдома. щоб нікого не бачити і не чути. завтра все стане в колію, можна виповзати )
Зі святом! Слава Україні!
Справа у тому, що секрети успіху націй настільки прості, що їх важко ухопити розуму, схильному до складних міркувань. Особливо, якщо національна свідомість сформована життям у природних циклах. А національна скромність не дозволяє вживати українську мову, якщо вона не перфектна, проголошувати державність, якщо ще худобу не нагодували. Інколи у житті слід просто брати і йти проти вітру. Причому тут і зараз, у чому ти є, а не коли ти накачаєш м'язи, натренуєш дихалку, купиш наплічника, виростиш та збереш провіант на городі. Ось і весь секрет. А для того, щоб ржати, яка ненажера медведка на вашому городі, самостійна держава геть не потрібна. Медведка й картопля вони й при будь-якому устрої медведка й картопля. І ненажера Медведчук вже готується нам це продемонструвати.
Ще читав пости (зокрема привітання від Турчинова), де все про Моїсея, який начебто сорок років своїх скотоводів пустелею водив. Це ж давно було! А у червні 1967 генерал Ісраель Таль лише за 6 діб провів 70000 вояків і 700 танків у зворотному напрямку. І це не вдалося б, якби вони всі програмували себе на десятиліття зализування історичних ран, зокрема від геноциду, який був тоді у більшості у свіжій пам'яті. Ось кого за приклад брати треба, якщо вже ніяк не можемо писати свою історію, не зазираючи до єврейських книг.
no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 10:48 am (UTC)Звісно, що їх не слід брати за показник ідеалу, бо мають і вони свої мінуси, але у цьому плані вони — правильні.
no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 11:12 am (UTC)no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 11:21 am (UTC)no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 11:31 am (UTC)про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 12:07 pm (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 12:21 pm (UTC)Міський простір належить тому, хто в нього виходить ним користуватися.
Я у Києві з 1997 до 2009 щороку виходив у місто на День незалежності і завжди знаходив чимало позитивного і гарного, крім того року, коли Ющ бездумно проголосив саме у цей день траур по загиблих в міському літаку.
П'яні вештаються? Ну то й що? Може тепер нам взагалі не жити? Чи ховається від них, як від окупантів?
no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 12:34 pm (UTC)Можу пiдтвердити, тут День Незалежностi - велике свято. Всi парки та iншi "вiдктитi мiсця" в мангалах: це ж свято нерелiгiйне, тобто всiм можна вживати вогонь - їздити, смажити шашлики etc. Але треба зауважити, майже нiхто не має свого "хазяйства" окрiм роботи. Нема альтернативи святкуванню :)
Щодо "40 рокiв", тут завжди кажуть - чого вiн не взяв ще кiлька мiсяцiв, дурень такий - дойшов би вже до Швейцарiї...
Може, слабий social response через те, що люди не вiдчувають, мовою старого мультфiльму, "мы строили, строили - и наконец построили, ура".
Якби моя влада :) я в зробив два днi - перший таки "День українця" (огороди!), а вже другий - "День України", та навигадувати всiляких festivities, особливо для дiтей.
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 12:36 pm (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 12:41 pm (UTC)І чесно не розумію, де такі жахи на вулицях Києва. На футболі, мабуть?
no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 12:44 pm (UTC)До цього дійде, що колись буде інше головне свято, коли населення дозріє. Це також може збереглися, але буде офіційним та бульборийним - як кому.
І такі-да, за Мойсея Швейцарія таки майже пуста була. ))
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 12:50 pm (UTC)єдина святкова масовка, яка мене перла - новорічна ніч у 2004 році на Майдані в Києві. отам було справжнє свято, душа співала.
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 12:59 pm (UTC)до речі, українська музична сцена нинька занепала. і то не слабо. на плаву тільки ті, хто має історію понад 10 років існування. жодного гучного нового імені з 2010 року як мінімум... симптоматично...
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 01:01 pm (UTC)А городи - це адаптивні життєві стратегії - ресурсне прокляття України.
Якщо матимете цікавість можете ознайомитися більш детально тут:
http://kerbasi.livejournal.com/tag/хибна%20адаптація
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 01:03 pm (UTC)Чого це Ви так? Вибачте, якщо що.
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 01:26 pm (UTC)щодо городів - я їх щиро ненавижду, якщо чесно. бо ти вкалуєш цілий рік, а по тому - хз що матимеш. але колективна праця на них зближує. і жодне вибирання картохи не лишило по собі гіркого осаду. інша справа - спапати, длубатися і т.д. протягом календарного року і на виході отримати дулю. тобто в цілому я за те, щоби наші агроельфи витратили цей час на читання розумних книжок. але знаючи природу їхню, думаю, що вони би завзято бухали, якби час, виділений на сапання, раптом вивільнився.
дайте людям роботу і вони покинуть городи. але з іншого боку, бажання робити у них теж відсутнє. Уроборос захоплено смокче свого хвоста...
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 01:48 pm (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 02:04 pm (UTC)я в шостому класі пекла хліб з прісного тісна і на олії. після цього я ніколи в житті не пектиму його...
і репетиторів у мене не було жодного, і ні до якого супер-вузу я не готувалась, бо за що там учитися було? і в 17 років працювала на першій роботі - Всеукраїнському переписі...а потім вже системно працювала, коли однолітки мучилися на першому курсі комерційних вишів...
так що, в кожного своя історія...
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 02:08 pm (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 02:13 pm (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 02:59 pm (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 03:15 pm (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 03:24 pm (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 03:43 pm (UTC)no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 05:28 pm (UTC)no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 06:14 pm (UTC)no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 06:56 pm (UTC)Цінується лише те, що дісталося дорогою ціною.
А євреї, які створили державу - вони ж у більшості своїй приїхали з вільних країн, де засвоїли стереотипи поведінки.
А ми вилізли з тоталітарної азійської імперії.
no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 07:04 pm (UTC)no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 07:20 pm (UTC)Якщо розібратися, нами ж "чурки" і рулять :)) Хто наші Ахметови і Тадєєви?
Re: про вплив на здоромля нації
Date: Sunday, 25 August 2013 07:58 pm (UTC)Їх багато, а я одна. І я не хочу, щоб мені у свято псували настрій. Мені і в будні "весело".
no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 08:02 pm (UTC)no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 08:18 pm (UTC)Без тренування мізків, без тренування м'язів, без ресурсів будуть просто нові Крути, як не військові так економічні.
Проте українці не накопичують резерви для якісного стрибку, вони прикидаються та прикриваються, а насправді тільки викохують свою дупу та черево, і тримають то все в теплі.
Дуже подобається німецька концепція, коли золоті прикраси здавалися і обмінювалися на залізні, заради потреб нації і носити такі прикраси було почесніше за дорогоцінні. Суспільна думка, суспільне схвалення.
no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 09:58 pm (UTC)Можливо, це результат депресії, пост-травматичних станів, що викликає бажання уявити себе підводним човном з запасом картоплі та принишкнути десь на дні у мулі, щоб ніхто не чув, не бачив. Але ж треба якось виходити з цього стану.
no subject
Date: Sunday, 25 August 2013 10:18 pm (UTC)Нажаль, мені також довелось працювати (щоправда, не на картоплях).
"Міський простір належить тому, хто в нього виходить ним користуватися." - Довершено. Згоден на 100%.
І взагалі пост підтримую.
П.С. Ще Дєнь Побєди справді святкують.
no subject
Date: Monday, 26 August 2013 08:36 am (UTC)no subject
Date: Monday, 26 August 2013 08:49 am (UTC)Re: про вплив на здоромля нації
Date: Monday, 26 August 2013 09:09 am (UTC)no subject
Date: Monday, 26 August 2013 06:09 pm (UTC)No oczywiście! :)
Можно добавить, что те "украинцы", которым была нужна собственная государственность, стали Польшей.
Над пьяными издеваться хорошо
Date: Monday, 26 August 2013 06:12 pm (UTC)no subject
Date: Monday, 26 August 2013 07:02 pm (UTC)no subject
Date: Tuesday, 27 August 2013 12:12 pm (UTC)А всяких флеш-мобів і так вистачало в кожному районі міста. Інша справа, що не всім цікаво чи комфортно до них приєднуватися.