kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
Я часто згадую, що мізерні доходи населення України, тотальне ніщебродство - це не якась національна особливість, трагічні наслідки фатальних обставин, а прямий наслідок економічної моделі, яка впроваджена в Україні. Україця як споживача ця модель не передбачає, тому він/вона потрібні тільки для участі у виробництві товарів та послуг. Після розпаду совітської індустрії в Україні чисельність робочих рук надмірна, тому можна не перейматися навіть відтворенням трудових ресурсів. На життя теперішньої еліти вистачить, а наступні покоління елітаріїв житимуть за кордоном, і якщо їм ще для чогось українці будуть потрібні, то хай самі собі десь у майбутньому дають раду. Десь так, вульгарно викладаючи, виглядає ця модель.

Проілюструємо прикладом. Сири - один з товарів торгівельної війни з РФ.
В СРСР вважалося, що здоровим споживанням сиру є 6,6 кг сиру на людину у рік. В реальності, наприклад, в Україні вироблялося 2,7 кг в 1982 році. Продовольча програма ставила за мету ситуацію виправити, але не встигла. Тоді ж в Україні вироблялося 138,2 тисячі тон всіх сирів (твердих, м'яких, розсольних і т.д.). В Україні 2005 року, тобто перед самим початком першої сирної війни - 273,6. При чому близько 95% йшло на експорт. Ці цифри взяті з різних джерел, де не скрізь повністю визначається, що входить до поняття "сир", але приблизну картину вони дають. Звісно, для науки слід глибше занурюватися, але мені це не потрібно, мені і без статистики все ясно.

Фактично ці цифри означають, що споживання сиру в Україні практично відсутнє, бо все йде на експорт, а лишається дрібна частка, яка просто не помітна навіть з тим маленьким обсягом, що споживався в УРСР. Насправді, ж ситуація дещо краща, але не набагато: стрімко зростає імпорт сирів, по 20% на рік. Цьогоріч завезли тільки за вісім місяців 12 тисяч тон сиру. Тобто хто може собі дозволити сир, той купує імпортний. Решта - рештки місцевого, що забракований для експорту, або нічого взагалі.  Статистика каже, що в Україні тепер споживається (чи виробляється?або виробляється і імпортується? - термінологічна плутанина в статтях!) десь на рівні 3,5 кг сиру на рік на людину. В Європі 15-25! Хай там як, але ясно, що ці 3,5 в середньому, це в когось на європейському рівні, а в когось - нічого.

Зараз галузь, м'яко кажучи, переживає не найкращі часи: закриваються заводи десятками, люди втрачають роботи, молочні ферми - покупців молока, держава - хабарі і податки, а все чому?

А тому, що захопилися експорто орієнтованою економічною моделлю. От був би власний заможний споживач, стояв би виробник міцно на всіх своїх ногах та лапах на твердій землі, а задля великих амбіцій експортував би щось за кордон, то й не були б страшні торгівельні війни, бо свій споживач би врятував. А не хотіли на свій ринок працювати, презирливо кпинили з місцевих ніщебродів-салоїдів, хизувалися валютою на закордонних рахунках, і що тепер? Грали і програли...

А звідки взяти цього власного заможного споживача? А просто платити більше своїм працівникам, гроші не ховати по офшорах, а пускати на розвиток та на збільшення частки заробітної плати у собівартості продукції.

От кого дійсно шкода, так це рядових працівників молочної галузі, бо вони просто стали заручниками експортної орієнтації, а тепер, мабуть, нескоро зароблятимуть навіть на сири власного виробництва. Але хочеться вірити, що ці жертви не марні. Експорто-орієнтована економіка має вмерти!

http://interfax.com.ua/news/economic/167687.html

http://inventure.ua/analytics/investments/investicionnyj-obzor-rynka-tverdogo-syra-ukrainy

http://www.meatbusiness.ua/article.php?p=784&j=1

http://www.meatbusiness.ua/article.php?p=784&j=1

http://www.meatmilk.kiev.ua/passport/

Date: Thursday, 26 September 2013 11:34 am (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
Відчувається, що автор розуміється на сирах :)

Date: Thursday, 26 September 2013 12:03 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, в певному сенсі.
А ще криза змушує збирати крихти і звертатися до галузей, які не є найприоритетнішими для мого роду занять за кращих умов.

(no subject)

From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 01:50 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 04:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 04:50 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 04:57 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 05:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 05:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] arfelio.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 09:57 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 11:07 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] arfelio.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 12:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 12:55 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 26 September 2013 11:37 am (UTC)
From: [identity profile] puidra.livejournal.com
як можна говорити про якусь економічну модель, а тим більше таку, яку хтось впровадив (хто?), якщо її не існує .. ви наводите приклад молочної галузі, діяльність якої тривалий час практично ніяк не регулювалась, а трималась за рахунок переважно якісної роботи виробника і його експортної орієнтованості зокрема .. чим вам не вгодила "експорто-орієнтована" економіка не збагну

Date: Thursday, 26 September 2013 12:02 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Цю модель свідомо впроваджували. В промовах чиновників 90-х часто про це говорилося.
Вона вийшла викривленою. Причини - окрема тема, до якої я вже звертався, але хочу переписати.
Ось старий допис:
http://kerbasi.livejournal.com/15930.html
Там багато зайвого, тому збираюся й переписати.

Так и есть

Date: Thursday, 26 September 2013 11:43 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] ridah посилається на ваш запис з Так и есть (http://ridah.livejournal.com/206165.html) пишучи: [...] Десь так, вульгарно викладаючи, виглядає ця модель". http://kerbasi.livejournal.com/183211.html [...]

Date: Thursday, 26 September 2013 12:03 pm (UTC)
From: [identity profile] 4ornobile.livejournal.com
Гм... Я споживаю сиру явно більше, ніж 6,6 кг в радянському ідеалі і 3,5 в українському сьогоденні. Це при тому, що якогос особливо активного споживання нема -- просто щотижнева нарізка. Десь 0,3 кг на тиждень (иноді більше, иноді менше) -- аж ніяк не менше 15 кг на рік.

Date: Thursday, 26 September 2013 12:09 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я теж споживаю десь близько до європейського рівня. Навіть скорочувати доводиться через боротьбу з високим холестерином. Але ми ж належимо до прото-середнього класу, в середньому по країні виходять цифри маленькі.

(no subject)

From: [identity profile] 4ornobile.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 12:24 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 12:35 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 27 September 2013 09:58 am (UTC)
From: [identity profile] plauntago.livejournal.com
А я споживаю твердих сирів значно менше навіть за 3,5 кг. на рік. Добре якщо до 1 кг. добереться. Не люблю. От звичайний м'який сир - інша справа.

Date: Thursday, 26 September 2013 01:06 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
\\ Експорто-орієнтована економіка має вмерти!

Погоджуюсь. Але спочатку повинна вмерти влада, яка культивує експортно-орієнтовану економіку :)

Date: Thursday, 26 September 2013 04:49 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Кажуть, що люди дозволяють. Отже, проблема курча та яйця))

Date: Thursday, 26 September 2013 02:02 pm (UTC)
From: [identity profile] b-al-u.livejournal.com
Смішно, але вперше я наївся сиру сильно після розвалу СРСР. У моєму містові він був страшним дефіцитом. До 14 років я його коштував 2 (прописом, два) рази. Зараз же я його споживаю сильно більше 6 кг.
Щодо купівлі. Як завжди я намагаюся купувати найбільш локальний продукт. Тому, окрім ДорБлю, інші сири купуються на спробувати. Тим більше, що поляцькі, якщо вірити етикетці, менш здорові, аніж наші. Хоча й смачніші.

Date: Thursday, 26 September 2013 04:41 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Вірю, вірю... У самого таке в минулому. Напишу про це обов'язково. Щоб не одними совкодрочерами була історизація узурпована.

(no subject)

From: [identity profile] b-al-u.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 05:25 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 05:44 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 26 September 2013 02:31 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
А ми за сир! :)

Колись така дієте була популярна (не знаю, чи досі в Україні популярна, чи ні, на заході місцями популярна) - за групами крові, так от, згідно цієї дієти більшість сирів (особливо жовтих) корисні або нейтральні переважно лише для третьої-четвертої груп крові, а для першої особливо майже всі шкідливі... От тобі й шість кг отрути в рік для частини населення :).

Ну це так, фактично офтопіковий коментар...

Date: Thursday, 26 September 2013 04:51 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Була така дієта. Але щось не віриться. Були б серйозні диспроорції по групах крові серед населення в залежності від національної дієти, і по це вже стовідсотково говорили б на рівні урядів.

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 05:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 06:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 06:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 04:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 05:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Sunday, 29 September 2013 06:57 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 29 September 2013 09:50 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] candrika.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 05:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Saturday, 28 September 2013 12:01 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 26 September 2013 02:57 pm (UTC)
From: [identity profile] svitovyda.livejournal.com
гарно про нашу економіку сформулював

Date: Thursday, 26 September 2013 04:51 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дяка)

Date: Thursday, 26 September 2013 03:15 pm (UTC)
From: [identity profile] zzzulfiya.livejournal.com
"А звідки взяти цього власного заможного споживача? А просто платити більше своїм працівникам, гроші не ховати по офшорах, а пускати на розвиток та на збільшення частки заробітної плати у собівартості продукції."
Кербасі, ти правий, але ЄОА.

Працівники якої галузі організувались хоча би в діяльну профспілку? Навіщо рабам свобода? А навіщо рабу-вискочці, який в ислу низького морального порогу вкрав в своїх і захопив колективне підприємство своя чи чиясь свобода? Йому, рабу по натурі, хочеться своїх рабів.

В нас ні разу не вийшли побахкать по каструлях як в інших країнах. Без еволюції свідомості еволюцій в бізнес-моделях не буде.
Edited Date: Thursday, 26 September 2013 03:18 pm (UTC)

Date: Thursday, 26 September 2013 04:48 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, слушно. Втім, спроби були і створювати незалежні профспілки, і по каструлях бахкати. Мій покійний батько в обох процесах свого часу відзначився. Проблема у тому, що це відбувалося розпорошено, ніколи не виливалося в загольноукраїнський рух. Тут ще проблема кадрова: дуже вже бідні, а часто й неадекватні люди збиралися в ті профспілки та на акції. Отже, тут питання можно звузити: де була та сама вічно страждущая інтелігенція зі своєю здатністю говорити, запалювати серця і т.д., коли вона була потрібна.

(no subject)

From: [identity profile] zzzulfiya.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 07:49 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 26 September 2013 03:27 pm (UTC)
From: [identity profile] bare-of-laurel.livejournal.com
3,5 кг сыра в год? Шо это такое?! Я в месяц столько съедаю наверное.

Date: Thursday, 26 September 2013 04:48 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
О! Ну ви олігарх! Один за дванадцятьох їсте)))

(no subject)

From: [identity profile] nboyko.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 09:33 am (UTC) - Expand

Date: Thursday, 26 September 2013 06:02 pm (UTC)
From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com
Почав рахувати, вийшло в нас десь по 6 кг в рік на пику.
Може, більше, бо це лише "твердий", а фету не рахував.
Малувато їмо... І не тому, що дорого, а тому, що сир в нас в місті хреновий, несмачний.
Фігня, а не сир. Псевдомолочний продукт.

В Мукачеві можна купити реальний сир, "селиський" (вариться на приватній сироварні в Нижньому Селищі, про неї було вже 1000 репортажів за десяток років в усіх українских ЗМІ). Але там ціна десь за 200 гривень кіло, накладнувато...

Date: Thursday, 26 September 2013 06:09 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
А чому вони тільки одні такі з добрим сиром? Якщо їм вдається по 200 грн за кг продавати, значить, бізнес мусить бути перспективним, інші мали б підтягнутися і скласти конкуренцію.

(no subject)

From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 06:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 26 September 2013 08:42 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 26 September 2013 07:26 pm (UTC)
From: [identity profile] toprunner.livejournal.com
Нажаль не маю статистики, але "платити більше" своїм працівникам в епоху глобалізації в країні з надзвичайно низькою ефективністю праці, може означати згасання і смерть підприємства.

Date: Thursday, 26 September 2013 08:40 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
На кожному українському підприємстві можна тут і зараз легко зберегти гроші іншими методами, ніж платити копійки робітникам.

Date: Thursday, 26 September 2013 08:37 pm (UTC)
From: [identity profile] eugnat.livejournal.com
Покупаю польские сыры. Украинские сыры у нас на рынке не сравнить... А ведь еще помню, что когда-то их качество было вполне нормальным.

Date: Friday, 27 September 2013 05:44 am (UTC)
From: [identity profile] b-al-u.livejournal.com
В польських сирах нітрат натрію, котрий сам по собі не самий корисний продукт, більш того , під дією температури перетворюється на більш шкідливий нітрит натрію. У нас додають нітрит калію, який теж не фонтан для здоров'я але менш шкідливий.
Edited Date: Friday, 27 September 2013 05:48 am (UTC)

(no subject)

From: [identity profile] eugnat.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 08:31 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] b-al-u.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 11:24 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jan grabowski - Date: Friday, 27 September 2013 02:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 04:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 05:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jan grabowski - Date: Friday, 27 September 2013 08:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Saturday, 28 September 2013 11:42 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jan grabowski - Date: Saturday, 28 September 2013 11:54 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Saturday, 28 September 2013 12:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 28 September 2013 02:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Sunday, 29 September 2013 06:49 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 29 September 2013 09:51 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Sunday, 29 September 2013 10:02 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 29 September 2013 10:09 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Monday, 30 September 2013 08:16 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 30 September 2013 02:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Tuesday, 1 October 2013 09:46 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 1 October 2013 10:55 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Tuesday, 1 October 2013 02:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ak-possum.livejournal.com - Date: Wednesday, 2 October 2013 09:05 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 2 October 2013 01:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ak-possum.livejournal.com - Date: Wednesday, 2 October 2013 07:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 2 October 2013 08:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jan grabowski - Date: Saturday, 28 September 2013 02:19 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Saturday, 28 September 2013 07:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vmel.livejournal.com - Date: Sunday, 29 September 2013 10:00 am (UTC) - Expand
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] falkoner посилається на ваш запис з Змінити сало на сир як гасло перспективної економічної моделі України (http://ua.livejournal.com/681533.html) пишучи: [...] Originally posted by at Змінити сало на сир як гасло перспективної економічної моделі України [...]

Date: Friday, 27 September 2013 08:01 am (UTC)
From: [identity profile] carabaas.livejournal.com
Сала хочу...

Date: Friday, 27 September 2013 10:37 am (UTC)
From: [identity profile] trident1950.livejournal.com
Какие могут быть сыры из нашего молока,с молока нужно начинать.

Поэтому,лично я,употребляю очень мало твердого сыра.Заходишь в магазин,сыров навалом,все на одно лицо и вкус;и маешься какую туфту взять.Польские сыры как то покачаственнее на внешний вид, но на вкус тоже не очень.А когда начал пробовать сыры привезенные с Голландии и Германии,даже не дорогие,то понял какими должны быть настощие сыры.
Будем нажимать на сало и картоплю.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 27 September 2013 12:57 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 27 September 2013 02:08 pm (UTC)
From: [identity profile] jan grabowski (from livejournal.com)
В связи с заглавной темой вспомнились "Сыры Бурлука", ларьками которого в период позднекучмы-ющенки был уставлен весь Харьков.
Не думаю, что его руководители были бессеребренниками-донкихотами, из этических побуждений жаждавшими накормить соотечественников своей продукцией.
Конец оказался немного предсказуем.
Вообще, как ни крути, все сводится к тому, что недоразумение "украйна" проще уже раздавить и сделать новое, чем пытаться отремонтировать старое.

Date: Friday, 27 September 2013 05:34 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Не знайомий з історією харківських сироварів. Що там, санстанцію не витримали?

(no subject)

From: [identity profile] jan grabowski - Date: Friday, 27 September 2013 08:20 pm (UTC) - Expand

Date: Friday, 27 September 2013 10:00 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Та да. В сенсі "++"
Єдине питання: а як гасло "Експорто-орієнтована економіка має вмерти!" стикується з необхідністю мати плюсовий торговий баланс?

Date: Saturday, 28 September 2013 06:09 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Здоровий внутрішній ринок, насичений конкурентоспроможним національним виробником і є основою до позитивного торгового балансу. Експорт не зло, зло - сировинно-напівфабрикатний експорт.

(no subject)

From: [identity profile] docent030.livejournal.com - Date: Saturday, 28 September 2013 07:37 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 5 November 2013 09:31 am (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Інший приклад такої торгівлі - південноамериканська кінва (quinoa). Ця каша була дешевим джерелом рослинних білків на місці вирощування. Потім вона стала популярною в розвинених західних країнах як екологічне вегетаріанське харчування, тому на місці крупа подорожчала настільки, що місцеві жителі вже не можуть її купувати. :( Адвокати торгівлі стверджують, що народ на місці став потужніше вирощувати кінву, значить, багатіти, і може собі дозволити дорожчу базову їжу. Таку як... макарони! 0_о

Date: Tuesday, 5 November 2013 09:39 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мені постійно доводиться пояснювати іноземним колегам, що тут багатіє не той, хто щось виробляє, а різні смотрящіє. За це мене називають негативно мислячим.

(no subject)

From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com - Date: Tuesday, 5 November 2013 10:03 am (UTC) - Expand

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Tuesday, 27 January 2026 01:29 pm
Powered by Dreamwidth Studios