kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
Відвідав я збори активістів Майдану.
Це вже третя зустріч. На попередніх я не був, але ось реляція з другої:
http://dniprovska.livejournal.com/66025.html

Напочатку всім керувала чарівна та сексапільна (на мій смак) дівчина на ім'я Марта. Вона має владно-лагідні манери вчителькі молодших класів. Можливо через це в мене одразу ж склалося враження, що насправді Марта вже має весь перелік документів, в якому бракує тільки живих підписів статистів начебто з поля, а зі спонсорами вже все узгоджено.

Втім, швидко виявилося, що там була присутня, принаймні, ще одна група, фронтменом якої виступав патлатий хлопчина з великою, від руки намальованою блок-схемою алгоритму прийняття рішень сходом активістів. Мені це одразу ж нагадало буремні 90-ті, коли підстаркуваті авантюристи з різних Інститутів наукової профанації також бігали з подібними блок-схемами по всіх, хто їх слухав та на їхню думку був потенційною жертвою на інвестування у проект хрін-зна-чого.

Марта проголосила регламент - хвилину на виступ. З одного боку, воно начебто правильно, а з іншого - я закріпився в підозрі стосовно вже гового проекту. Марта часто наполягала, що ніяких громадських рухів та партій на цих сборах не має бути. Десь в середині процесу, коли з тих, хто виступав, більшість були люди з широкої публіки і казали слушні речі, Марта почала наполягати, що тут подія тільки для представників "палаток". Згодом дозволила ще киянам право голосу - "ви ж нас годуєте та толеруєте на своїй території".

Спочатку було десь більше півсотні людей. Наприкінці залишилося два десятки. Не вирішили нічого. Сто разів голосували за зменшення звуку на "дискотеці". Сперечалися стосовно, хто є бомж , і чи виганяти їх з Майдану. Зрештою через суперечки опозиція групі Марти полишила намет, але й Марта втратила контроль за публікою і згорнула зустріч, призначивши нову, на яку я не піду.

Не обійшлося без демагогів, які вимагали ставити на голосування відставку Януковича. Якийсь російський худорлявмй хлопець з Санкт-Петербургу радив, виходячи, напевно, з власного досвіду повалення диктатури Путіна, прийняти рішення про те, що Янукович злочинець, і йти захоплювати суд, який це рішення юридично оформить.

Отже, що це було - я так і не второпав. Я пойняв тільки те, що хоча Марта ще й не вміє довго втримувати стихійні збори під контролем, але вона швидко навчиться, і ми напевно ще побачимо її десь серед політикуму та громадського сектору. А може, серед рейдерів. Хто-зна... А ще я зрозумів, що якщо людина приходить з блок-схемою алгоритму і це не на конференцію з інформаційних технологій, то її треба гнати сцяним віником, незалежно від того, чи це дідусь з обчислювального центру зразку 1955 року, чи юнак з волоссям до попи.

Якщо щось згадаю, я ще напишу, але не обіцяю. Зрештою, всі ці борсання невмілих людей, ігри авантюристів, марення ідеалістів, при чому всі категорії не вміють зробити другого кроку, якщо їх вже штовхнули на перший - це все сумно, передбачувано, давно відомо до нудоти. Варто поміркувати, а як правильно створювати громадський рух. Як не слід його створювати, прикладів хоч греблю гати.

Date: Sunday, 22 December 2013 08:25 pm (UTC)
From: [identity profile] aniol7.livejournal.com
ну то врешті, давайте поміркуємо, готова і вмію працювати, але без борсань, марень ідеалістів та ілюзій

Date: Sunday, 22 December 2013 08:35 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я викладу свої міркування. Подискутуємо тоді.

Date: Sunday, 22 December 2013 08:39 pm (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Викладайте, звичайно, тільки хотів написати про це.

Date: Sunday, 22 December 2013 09:58 pm (UTC)
From: [identity profile] aniol7.livejournal.com
так, було б добре, причому під дискусією я розумію конструктивну розмову, яка передує діям, інакше немає сенсу, а також усвідомлюю що це робота на тривалий час, те, що відбулось, тільки початок

Date: Sunday, 22 December 2013 08:30 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
А як вони оцінюють взагалі те, що сьогодні проголошено (про створення руху "Майдан")? Позитивно? негативно? планують брати участь?

Date: Sunday, 22 December 2013 08:34 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Вони - опозиція опозиції))
Кажуть, що сцена та КМДА фактично узурповані старою колодою (що таки правда), а вони - створюють цяцю. Тільки геть не зрозуміло для чого, на яких засадах і т.д. Вимагати зменшення звуку та реиельнішого фейс-контролю можна й без установчих зборів нового руху.

Date: Sunday, 22 December 2013 08:44 pm (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
Вони - опозиція опозиції))
Поза-поза-Бродвей

Date: Sunday, 22 December 2013 08:33 pm (UTC)
From: [identity profile] olesgoral.livejournal.com
Марта нагадала Image

Date: Sunday, 22 December 2013 08:36 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Вона, здається, брюнетка, там з освітленням було не дуже, тому не ручаюся)

Date: Sunday, 22 December 2013 09:06 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Мені чомусь збори у темній палатці нагадали рух карбонаріїв, хоча ті і не в палатках збиралися :)

Мені, наприклад, здалося, що у Марти, навпаки, не було якогось сценарію.

Але дійсно. Вони третій день товчуть воду у ступі.

До речі, отой дядько у Ковбойці десь із-під Дніпропетровська казав слушну річ: шо якшо на Майдані Січ - то треба гетьмана вибрати.

Я особисто проти того, щоб асоціювати Майдан з Січчю (Січ до Переяславскої Ради довела). Але ЦЯ січ навіть Гетьмана не може вибрати :(

Date: Sunday, 22 December 2013 09:49 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так. пам'ятаю. Конкретний такий дядько.))

Date: Monday, 23 December 2013 08:20 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
гетьмана чи кошового?

Date: Monday, 23 December 2013 10:15 am (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Він сказав Гетьмана.

Date: Monday, 23 December 2013 12:52 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
ну це швидше думки вголос
три гетьмани вже є, депутатсько "реєстрові", на противагу їм мав би бути "низовий" кошовий- не один з...

Date: Sunday, 22 December 2013 08:36 pm (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
Дякую з інформативний звіт!
Якщо є ідеї як власне може виглядати процес організації "без секспільної марти" -- було б цікаво влаштувати обговорення.
Які "слушні речі" казали люди з широкої публіки?

Date: Sunday, 22 December 2013 08:40 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Там була відома юристка та активістка Білоцерківська та ще один дядечко-юрист, але там не той формат для них, бо публіка просто не розуміє хитросплетінь, а пояснювати їх - ну точно більше хвилини знадобиться.
Єще була жіночка на ім'я Вєра, десь з іншого міста. Не пригадаю всього, що там прзвучало, але одна з ідей цілком пристрйна: для бомжів зробити благодійну ночлєжку поза майданом з обігрівом та харчуванням.

Date: Sunday, 22 December 2013 11:18 pm (UTC)
From: [identity profile] vova-comment.livejournal.com
В маріїнському парку є вакантне місце:)

Date: Sunday, 22 December 2013 09:10 pm (UTC)
From: [identity profile] 100eva.livejournal.com
Ех... Але й це потрібно, раз без цього ніяк.
Залишається слідкувати за обговоренням тут, що є вкрай непогано)

Date: Sunday, 22 December 2013 10:16 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Як ми вже обговорювали, де ми будемо, коли вони виростуть...

Date: Sunday, 22 December 2013 09:14 pm (UTC)
From: [identity profile] fresh-scratch.livejournal.com
От за що я Вас особливо поважаю-так це за те, що маючи певні уподобання та надії, залишаєтесь жорстким аналітиком та зберігаєте чітке бачення реальності. Дякую за проведену роботу!

Date: Sunday, 22 December 2013 10:17 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
І Вам дякую за високу оцінку!

Date: Sunday, 22 December 2013 09:16 pm (UTC)
From: [identity profile] merezhyvo.livejournal.com
овва... виглядає, що проголошення сьогоднішнього "Майдану" - це було на випередження, щоб в зародку нейтралізувати-делегітимізувати отой, що тільки зароджується? Спробуй потім доведи, що ти - не "антимайдан"... або досягти консенсусу з ним. Одна Руслана загейкає кількадесят сексапільних март.

Date: Sunday, 22 December 2013 09:31 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Цілком вірогідно! Обидві ініціативи вочевидь створювалися похапцем, але "офіційна" - просто як голий в лазню.

Date: Sunday, 22 December 2013 09:39 pm (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
Міркувати про створення не варто, бо є вже тузінь готових прикладів - Так поймут, Дайте пройти, Гуртом та інші.
Тим паче, що шаблон створення завжди однаковий і щось вигадати тут нове, як на мене, нереально.

Date: Sunday, 22 December 2013 09:42 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
То не ті рухи, які я маю на увазі. То ближче до флеш-мобів, як на мене.
Ясно, що шаблони відомі. Тільки кому вони відомі? Repetitio est mater studiorum.

Date: Sunday, 22 December 2013 09:54 pm (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
===То ближче до флеш-мобів, як на мене.

Чому це раптом? Флешмоб, нагадаю, це одноразове зібрання незнайомих людей, яке розбігається після досягнення мети. Перелічені громадські рухи мають всі класичні риси громадської організації - добровільність, самокерованість, структуру (засновники, ядро активістів, прихильники), мету (в усіх трьох вона далекосяжна в часі і не обмежується одним етапом), регулярні збори, спільне прийняття рішень і таке інше.

Date: Sunday, 22 December 2013 10:04 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Інкубатори флеш-мобів...
Наразі я бачу тільки один рух, вартий наслідування: Дорожний контроль.
ІМХО, звісно.

Date: Monday, 23 December 2013 07:18 am (UTC)
From: [identity profile] plauntago.livejournal.com
Ну Гуртом дійсно ближчий до волонтерства, а от вже "Так поймут" - досягає успіхів через бюрократичну переписку з бізнесом, "Дайте пройти" - взагалі взаємодіє з владою (правда, наскільки я розумію, це суто львівський рух), асоціація велосипедистів розроблює конкретні і детальні рекомендації для київської адміністрації... Так, це все не зовсім те, але, тим не менш, це вже певний досвід по (само)організації задля досягнення спільного блага.

Date: Sunday, 22 December 2013 11:39 pm (UTC)
From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com
Так поймут, Дайте пройти, Гуртом та інші - ага, вперше чую...
Ну, Опора - ще так-сяк. І пріснопам"ятна Пора, особливо Каськів...

Date: Sunday, 22 December 2013 11:54 pm (UTC)
From: [identity profile] stp1973.livejournal.com
Визначити напрямки роботи (скидати в шапку записки з пропозиціями), провести анкетування і за його результатами допомогти розбитися на групи "за інтересами". Якось так... А потім створити надбудову, що займатиметься координацією і розподілом пріорітетів.
Якщо приймати якісь рішення голосуванням, то вага голосу повинна бути пропорційна "авторитетові" особи, інакше все сповзе до популізму і потрєблядства. Алгоритм визначення авторитету -- ???? Думаю, враховувати освіту, досвід керівництва, досягнення...

Date: Monday, 23 December 2013 02:36 am (UTC)
From: [identity profile] krupskij.livejournal.com
Як я і думав ніхто ніхіра не знає, не розуміє і шо робити не уявляє. Дякую за звіт.

Date: Monday, 23 December 2013 01:09 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Прошу!
Так, нічого нас не дивує за останні 22 роки.(

Date: Monday, 23 December 2013 08:16 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
мда проводити такі зустрічі як наради це теж треба вміти.
що заважало наприклад по тому ж питанняю з бомжами створити ініціативну групу з найбільш активних по тому питанню, щоб вони підготували варіанти рішень до слідуючого збору. Не переливати з пустого в порожнє
не говорільня, а створення задач, відповідальні час для прийняття рішень, контроль на зборах. це не блок схема :)

Date: Monday, 23 December 2013 08:36 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Найкумедніше, що на Антимайдані проьлему вирішили:
http://bilozerska.livejournal.com/788273.html
Фрагмент тексту після фото з оранжевим наметом.

Date: Monday, 23 December 2013 12:51 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
ну так це аж ніяк не нездійсненна проблема.
і вона мала б перемелюватися організаційним апаратом на ура.
Просто треба чимось людей зайняти щоб вони "типа рішали", а насправді з пустого в порожнє

Небайдужим людям дії

Date: Monday, 23 December 2013 04:04 pm (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] sleepy16 посилається на ваш запис з Небайдужим людям дії (http://sleepy16.livejournal.com/24810.html) пишучи: [...] зовсім не те, що заявлено, і не має до названого руху жодного відношення! Свої враження про захід [...]

Небайдужим людям дії

Date: Monday, 23 December 2013 04:26 pm (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] sleepy16 посилається на ваш запис з Небайдужим людям дії (http://lenta-ua.livejournal.com/281800.html) пишучи: [...] зовсім не те, що заявлено, і не має до названого руху жодного відношення! Свої враження про захід [...]

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Wednesday, 28 January 2026 10:29 pm
Powered by Dreamwidth Studios