kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Найкраще з того, що я прочитав з реакціями на російськомовну версію «Есквайру» для України, це допис Зульфії:

http://zzzulfiya.livejournal.com/987691.html

Ключові моменти я бачу такими:

В Україні склалася ситуація, коли обмежене, втім впливове, коло виробників медіа-продукту керується стереотипними уявленнями про українського потенційного споживача медіа-продукту.
Головний стереотип: україномовна публіка бідна і невибаглива, програє російськомовній публіці по рівню смаку. Найкращих представників настільки мало, що вони не варті виділення в окремий сегмент, до того ж через володіння російською мовою стануть споживачем російськомовного продукту.

Перелічене в пунктах 1 і 2 призвело до того, що на ринку створилася ненормальна ситуація, коли пропозиція визначає попит.

Що робити? По-перше, перестати самім плекати негативні стереотипи про себе. Лише часткова рація під стереотипом була хіба що у першій половині 90-х, коли дійсно сировинно-індустріальний, здебільшого російськомовний схід мав більше можливостей для заробітку, ніж менш сировинний захід, аграрний центр та творчо-інтелігентський україномовний Київ. Але відтоді структура суспільства змінилася. Україномовне середовище активно поповнює середній клас, до того ж не просто середній за рівнем доходів, але в силу того, що україномовність доводиться обстоювати, ще й з усвідомленими культурними запитами. Те, що у публічному просторі продовжують засвічуватися якісь задрипанці з їхніми воланнями штибу «народ вимирає, за вили, хлопці!» - це лише тому, що не хочуть засвічуватися інші.

По-друге, слід агресивніше нагадувати всім (у блогах це найефективніше), що ви є потенційним споживачем, і ви не погоджуєтеся зливатися у сегмент російськомовних. Зульфія це висловила коротким пасажем: «Я той читач, на якого спрямовані такі проекти, як Есквайр. я можу і готова платити дорого за якісний контент, я і такі як я - ми створюємо попит. я купую і передплачую УТ, незважаючи на мою критику його".

От саме такий сигнал треба посилати тим, хто моніторить наші блоги: «Ми – не бідні. Який би в нас не був реальний дохід, ми відкладаємо скільки можемо на український культур-продукт. Вам потрібні наші гроші? Через російськомовні проекти ви їх скоріш за все не отримаєте або недоотримаєте. Крапка».

По-третє, якщо хочете перейти в атаку, можете висловлюватися жорсткіше. Головне, що зараз слід всіма можливими засобами здіймати хвилю в усіх можливих мережах та середовищах, що українець - платоспроможний покупець. Будь-чого. На відміну від російськомовних пільговиків, бюджетників, працівників дотаційних галузей, жителів депресивних регіонів тощо. Хай це буде перебільшення і навіть половина правди - на війні всі засоби добрі.

Наостанку практичний приклад, як не треба, і як слід. Молодці львів’яни, що створили своєму місту чарівний образ кавової культури. Прекрасно, що вони пропагують цю культуру і там, куди переїжджають. Але не варто писати у блогах: «У Києві така дорога кава, що я аж тепер, як мені за квартиру оренду підняли, можу тільки у переході з автомату пити і мріяти про солодке львівське минуле». Натомість писати слід: «У Києві кава дорого, але я, як корінна львів’янка/львів’янин частую себе хоча б раз на місяць горнятком гурманського напою. А невдовзі справи підуть угору, і я повернуся до своїх 20 горняток на день». У першому випадку – ви посилаєте сигнал професійному маркетологу, що ви безперспективний покупець. У другому - що ви від свого стилю життя не відмовитеся попри всі тимчасові негаразди. У другому випадку заради вас варто відкривати гурманські кав’ярні з україномовним меню, у першому – ні.

Date: Monday, 26 March 2012 11:10 am (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
+1
от тільки все одно я навіть україномовного есквайра не купив би
а от україномовного national geographic точно купив би
Edited Date: Monday, 26 March 2012 11:12 am (UTC)

Date: Monday, 26 March 2012 11:19 am (UTC)
From: [identity profile] dubchack.livejournal.com
хохо, нейшнл джеографік я б теж купила))

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 11:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dubchack.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 11:27 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 02:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] day-chik.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 12:48 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 02:16 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
хум хау, але ж як же ж вас багато!)))
дамо ключові слова для нейшнелджеографістів:
Агов! National Geographic! Українською чекаємо! )))

(no subject)

From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 02:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 03:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] moy-compas.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 04:28 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 06:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 07:19 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 04:03 pm (UTC)
From: [identity profile] div4ysko.livejournal.com
за ким в чрегу ставати? :)

(no subject)

From: [identity profile] je-suis-la-vie.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 11:36 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 11:55 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] je-suis-la-vie.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 12:06 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 11:21 am (UTC)
From: [identity profile] dubchack.livejournal.com
Останній абзац дуже правильний.

Date: Monday, 26 March 2012 11:24 am (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Загалом згодна. Правда, одразу це не допоможе... бо є ще суто економічні і географічні причини, скажімо, той же Київ величезний, а небідні українці живуть у різних його частинах.. і їхати хтозна куди щоб підтримати національний продукт.. можна раз на місяць, власне.. а чи дасть це рентабельність?..
З часом - так. Але спочатку.. хтозна.
Ну от же ніби "Пузата хата" - український "проект"? був непоганий, не знаю як зараз.

Щоб більше ставало "свого", логічно що треба підтримувати тих "своїх", які нам подобаються - направду подобаються співвідношенням якість/ціна (а не тільки тому що свої.. свої теж різні бувають).
Логічно що підтримувати варто всім чим можна: купуючи як, наприклад, гарно видані і справді цікаві книги (не дешеві, особливо якщо ілюстровані), так і гарно зварену каву (теж недешеву, бо насамперед ціна за оренду приміщень зашкалює в Києві, мабуть тому виникло явище пересувних кав'ярень на колесах, де ціна 7грн. за досить якісне еспресо з вершками - мені, наприклад, по кишені).

Date: Monday, 26 March 2012 02:23 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
"Пузата хата" тисне на фольк-екзотику. В ПХ навіть у Харкові та Дніпрі можна замовляти і працівники відповідатимуть українською. Такі проекти з*являтимуться навіть якщо українська мова зникне.

Я стараюся підтримувати своє вже багато років, але часто замислююся над ефетивністю цього. Ніхто насправді з тих, хто приймає рішення, не дізнається, наскільки мені важливий мовний чинник у кав*ярні. Тому блог я бачу, як засіб закинути цю інфу до пошуковиків маркетологів.

Але тут також мусить бути баланс. Якщо я назву всі заклади, де я буваю регулярно, це завдасть шкоди моїй персональній безпеці. Тому безпечніше НМД не називати заклади, де сподобалося, а засвідчувати певний стиль життя. На днях напишу про це детальніше з теоретичною базой від іноземців.

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 02:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] moy-compas.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 04:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 09:13 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 09:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 09:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 09:38 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

Date: Monday, 26 March 2012 02:24 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Неодноразово чув, що таки працюють.

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 03:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 04:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aniol7.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 08:07 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 11:53 am (UTC)
From: [identity profile] qermit.livejournal.com
як і в випадку революції, все вирішує київ, як би пихато то не звучало. щойно в києві буде чути українську в достатньому обсязі, ситуація зрушиться без всяких петицій і форсованого попиту в соцмережах.

Date: Monday, 26 March 2012 02:26 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Без форсованого попиту не обійтися. Бо в нас на ринку олігополія. а вона створює належний попит під свою оптимізовану на легкі прибутки пропозицію. Тому слід голосно кричати, що ми є, і вказувати, що ми споживаємо, і споживатимемо більше, якщо буде пропозиція нашою мовою.

(no subject)

From: [identity profile] qermit.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 03:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 04:18 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

Date: Monday, 26 March 2012 02:28 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
А якщо назване вами перекласти за допомогою гуглтранслятору, то вийде україномовна версія - кушайте не обляпайтесь ))) десь так це працює на даний момент. А потім кажуть, що укрпродукт гірший за рос.

Date: Monday, 26 March 2012 12:03 pm (UTC)
From: [identity profile] archervarius.livejournal.com
+1. срач патріотичних ніщебродів не працює. готовність платити за якісний україномовний продукт - працює. при цьому все ж він має бути в першу чергу якісний, а в другу - український. інакше він доповнить тенденцію, що українською виходять шаровари, село і кацапи_ззіли_наше_сало

Date: Monday, 26 March 2012 12:15 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Щоб українське було якісне, треба робити його самому. Бо тільки заволати "дайте" мало (утім, і волаємо мало...). У відповідь на такі волання швидко підтягуються узкоязичниє умєльци на всі руки і всі мови: "Хаціцє на украінском? Ми вам сдєлаєм на украінском". Та й бачимо результат, скажімо, в тому ж таки "моєму" дубляжі - халтура, безграмотність, сірячина, нижчеплінтусність, просто брак.

(no subject)

From: [identity profile] ferike.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 12:28 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 03:17 pm (UTC) - Expand

Навздогін буряків

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 03:20 pm (UTC) - Expand

Re: Навздогін буряків

From: [identity profile] ferike.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 03:23 pm (UTC) - Expand

Re: Навздогін буряків

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 03:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] tin-tina.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 04:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 04:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] tin-tina.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 04:35 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 12:09 pm (UTC)
From: [identity profile] lesadko.livejournal.com
..."По-перше, перестати самім плекати негативні стереотипи про себе"...

нарешті! :)) і цілком згодна не тільки з цим, а з усіма думками та порадами в Вашому дописі. Треба примусити всіх поважати і себе, і свою культуру.

Date: Friday, 30 March 2012 06:16 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую!
Так, коли йде справжня боротьба культур, скромність не та чеснота, яку слід демонструвати :)

Date: Monday, 26 March 2012 12:37 pm (UTC)
From: [identity profile] ferike.livejournal.com
"Те, що у публічному просторі продовжують засвічуватися якісь задрипанці з їхніми воланнями штибу «народ вимирає, за вили, хлопці!» - це лише тому, що не хочуть засвічуватися інші." - ця фраза прекрасна від початку до кінця :)

Так, не втомлюймось повторювати, що середній клас - основа не тільки матеріального, а й інтелектуального розвитку країни, і якщо за культурний продукт люди "голосують копійкою", то це найпевніша ознака життєздатності продукту. Я сама купую в Україні значно більше книжок, ніж мені потрібно, - просто щоб послати сигнал касирові, власникові книгарні, видавцеві щодо популярності україномовних видань.

Date: Monday, 26 March 2012 02:46 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Також так роблю. Але не факт, що касирка кудись передасть інфу. Та й хто її інтерпретуватиме. Тому потрібен НМД вищий рівень розголосу.

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 02:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ferike.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 03:25 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 01:05 pm (UTC)
From: [identity profile] day-chik.livejournal.com
Свого часу на Західній Україні був такий собі суспільний рух "Свій до свого по своє". Звісно все це виглядає зараз архаїчно та й стосувалось, задється, більш фінансово-кредитної справи. Але сучасні засоби комунікації дозволяють не тільки відродити таку справу, але задіяти її у бульш модерному контексті - рейтингування тих же каярень, наприклад, фільмів, крамниць, тощо.
Завести та розкрутити сторінку на тому ж Фейсбуці (хочби для початку) не коштуватиме взагалі нічого, а створити реальніий суспільний рух, на який при певному його поширенні просто не зможуть не зволікати тіж зловісні маркетологи, це дозволить стовідсотково (ну при певній вдачі та наполегливості актівістів).

Date: Monday, 26 March 2012 01:48 pm (UTC)
From: [identity profile] zzzulfiya.livejournal.com
я цей рух як життєвий принцип давно використовую і пропагую.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 02:39 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 01:21 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Виробники медіапродукту віддають перевагу рос. мові, бо прекрасно розуміють: російськомовний читач нізащо не купить україномовне видання, навіть якщо там будуть цікаві та змістовні речі. А україномовний купить російське видання, якщо там буде щось для нього цікаве.

Не треба купувати. Можна запустит акцію: "я не читаю рос-мовних видань", кожен свідоми блогер може вивісити у себе банер відповідного змісту. Усе залежить від позиції громади. Рос-мовні - пасіонарніші, тому виробники медіапродукту ідуть у них на поводу.

Тут іще багато залежить від політики держави. Ви пам'ятаєте, колись реклама у нас теж уся була рос. А потім вийшла постанова, яка зобов'язувала давати рекламу українською - і нічого, звикли. Треба рос.-мовні видання обкладати більшим податком, але наші "покращувачі" на це, звичайно, не зважаться.

Date: Monday, 26 March 2012 02:37 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, карати гривнею це ефективний засіб. Але гасло має бути позитивним. Власне російськомовні, бо їм притаманний саме цей культурний паттерн, схильні до возвєдєнія нужди в добродєтєль: не купую, бо нема грошей, але після недовгої гри розуму виходить, що не купує, бо високодуховний, вище того, патріот, врагі нє прайдут і т.д. Щоб вони не думали, що ми робимо так саме слід демонструвати, ЩО ми купуємо, і СКІЛЬКИ вони недоотримують.

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 04:42 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 07:30 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com - Date: Saturday, 7 April 2012 12:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 8 April 2012 07:05 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 02:28 pm (UTC)
From: [identity profile] van-dimm.livejournal.com
Як маркетолог скажу по медіа-продукту - справа не в попиті. Попит є і на україномовні видання. І - не в позиції «русскозычных» редакцій. Але маємо тільки одну проблему, яка заважає виходу україномовних видань. Це непомірні суми входжень в торгiвельні мережі періодики. У кожній області «паркетнi бузнicмени» прибрали до себе ринки збиту і вимагають, щоб і їх витрати, та просто прибутки «заносили» до них видавництва. Тому планка рентабельності настільки задерта за гору, що видавці мають вибрати лише один, самий-самий ймовірний план - поки це «русский язык». Доводиться не тільки лізти до збиткiв, але ще й оплачувати чужий бізнес. Знаю два україномовних стартапу, у яких після збору всієї інформації щодо входження + щодо безконтрольності непроданого накладу + щодо регулярних платежів «ні за що» вийшло, що їх власні витрати, в тому числі і на газетку, зайняли би частку лише до 50%. А вихід «на нуль» - 10 років та й то, за умови (якої ніхто не дає) обмеження втрат пiсля двох рокiв як 20% повернення. Та в роздрібній ціні їх частка була б - 30%. Вирішили - краще забути.

Так що марно підкреслювати сигналами наявність чи відсутність попиту, поки хтось не додумає, як полегшити вихід на ринки україномовних видань.

Date: Monday, 26 March 2012 02:33 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую за професійний відгук! Обов*язково над ним міркуватиму.

Втім, бувають різні ситуації на ринках, та й ринки різні: друковані видання - одне, ФМ-радіо - інше і т.д. Я чув відгуки, з яких дійшов до висновку, що й про попит багатьом таки дійсно слід втовкмачувати, часом з елементом насилля))

Date: Monday, 26 March 2012 06:08 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
ваші пости допомагають ідентифікуватися не тільки в національній площині.
Для тих що задрипанців "що з вилам" журнал надто дорога задоволення. Контент надто швидко морально старіє, при чому контент в більшості випадків доступний на сайт, гарно зверстаних і цікавих. Тому з друкованих видань тільки книги, або ж альбоми. Довгостроковість, якість - поліграфії та змісту.
Журнал це марнотратна розвага з подільшим захламленням свого власного життєвого простору.
Ви не вважаєте, що друкована періодика перетворюється в щось архаїчне, наприклад як фотографування на плівку, і це цікавить дуже обмежене коло "обраних" ?

Date: Monday, 26 March 2012 07:14 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Якщо вже є якась добірна меншина за якоюсь ознакою, хай бажання понтуватися з паперовим часописом, і є бізнес, яких такі потреби задовольняє, то коли рішення про мову журналу приймається з упередження, хахли не бувають просунутими, а просунуті - то вони й російською схавають, такі підходи слід викривати, заперечувати, а їхні продукти не споживати.

Ці стереотипні підходи ж не тільки стосовно мови використовуються. От ще приклад:
http://kerbasi.livejournal.com/135852.html?thread=3056812#t3056812

А результатом цих підходів є ситуація, за якою будь-яка добірна меншина має шанс на задоволення своїх потреб тільки мовою або фізично на території сусідніх держав. А потім ми скаржимося, що в нас иліти замість еліт, що найкращих, нестандартних втрачаємо.

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 07:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 06:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 07:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 07:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 07:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 30 March 2012 07:58 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 07:35 pm (UTC)
From: [identity profile] bogoeb.blogspot.com (from livejournal.com)
зуля запомнилась Мне в каменте 6-тилетней давности, в котором она отвечала какойто герле по поводу своих тогдашних отношений с каким-то копчоным шото вроде "one time to try black — never white to back"
шото такое пардон май фрэнчь
ну, лишь бы здоровенькой была
однако это к тому шо хто и шо говорить
шо касается предмета обсуждения, всяких "єксквайрив" и прочиго кала, то тока шо прослушав на польскерадиоедынка "Spotkanie z Niną Andrycz" коишо стало ВНИЗАПНА понятно касаемо каклов, а также поднимавшейся ранее темы изучения польского языка. Вкратцы это можно выразить двумя словами "каклы сосуть" или "смерть усроине", но, возможно, Я не поленюсь раскрыть вопрос более полно.
СМЕРТЬ УКРАИНЕ!

Date: Monday, 26 March 2012 08:51 pm (UTC)
From: [identity profile] seems-to-be.livejournal.com
минулого року виписував собі і мамі журнал Країна. Треба мамі в цьому році поновити підписку.
Взагалі можна і треба організовувати збори коштів на випуск українських книжок. Але не з усієї України по гривні а так щоб 20-30 людей зібралися по пару тисяч і видали якогось автора українською мовою. І пропіарити як слід. Це буде меседж про те що люди з грошима бажають читати україномовний продукт.
Ось у капранових ціни на видавництво від 100 примірників
http://www.greenpes.com/index.php?page=how

Date: Monday, 26 March 2012 09:32 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Цікаво.. Країна.. не чула.
Зате знаю "Країну знань". :)

Мій батько виписав внучці (моїй дитині) минулого року і цього, здається теж, "Країна знань. Науково-популярний журнал для юнацтва" із емблемою SCIENTIA VINCES - наукою переможеш.
Дуже і дуже рекламую. (самій цікаво, але за цим інтернетом, будь він неладний.. навіть часу немає почитати :( )

Беру випуск 9-10 (82) за 2011 рік.
Математика. Еваріст Галуа - борець і геній
Астрономія. Космічний апарат Messenger досліджує Меркурій
Археологія. Зразкове варязьке городище - Шестовиця
Музеї України. Націонадьний музей-садиба М.І.Пирогова
і т.д., рубрики Фізика, Радіофізика, Біологія, Екологія, Світова культура, Життя видатних людей.
Виходить 10 разів на рік.

Замовник та видавець - громадська організація "Науково-освітня спілка "Майбутнє"".
За підтримки НЦ Мала академія наук і гром.орг. "Собз обдарованої молоді".
Розповсюджується за передплатою, окремі випуски можна придбати у видавництві за адресою у Києві: вул. 40-річчя Жовтня (гг:) ) 92/1,к.37.

От просто-таки рекламую, допитливим школярикам (кому у 5му класі цікаво, кому у 7му чи й 8му) - дуже і дуже! Настільки доступно (але не спримітизовано) подані теми, пізнавально і цікаво навіть дорослим.
Видно, роздрібна торгівля збиткова (губиться журнал серед гламуру, не знаходить споживача), тільки передплата.

(no subject)

From: [identity profile] seems-to-be.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 09:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 10:47 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] seems-to-be.livejournal.com - Date: Tuesday, 27 March 2012 07:39 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Tuesday, 27 March 2012 11:43 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] seems-to-be.livejournal.com - Date: Tuesday, 27 March 2012 11:48 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 26 March 2012 09:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com - Date: Thursday, 5 April 2012 11:21 pm (UTC) - Expand

Date: Monday, 26 March 2012 09:42 pm (UTC)
From: [identity profile] ollko.livejournal.com
є ще одна штука - коли шукаєш погоду, вибирати не гісметео львов чи одесса (хоча воно завжди зверху), а львів чи одесу. вікіпедію теж варто шукати нашу. я в роботі часто послуговуюся гуглом, але дууууже рідко (1 до 100) залізу в російську версію. дрібниці? ну, нехай...

Date: Friday, 30 March 2012 06:17 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, так само я роблю. Обізнані люди кажуть, що перемикають мову тільки 8% юзерів, на жаль.

Date: Tuesday, 27 March 2012 07:08 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Я не відкладаю.
Я створюю та купую.
І інших примушую його створювати. )

Дякую.

Date: Friday, 30 March 2012 06:19 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ну, ви в нас справжній лицар!)

(no subject)

From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com - Date: Saturday, 31 March 2012 07:17 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 27 March 2012 08:31 pm (UTC)
From: [identity profile] fistashok.livejournal.com
Імпасибл із насінґ! Згоден, що нюняти непотрібно, а ділами впливати.

Date: Friday, 30 March 2012 06:20 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, дякую!

5 копійок

Date: Tuesday, 27 March 2012 09:54 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
--Хай це буде перебільшення і навіть половина правди - на війні всі засоби добрі.
Сподіваюся, що все ж таки не війна і до війни не дійде. + Невиконана обіцянка - найсильніша образа.
Зараз вже існує непоганий україномовний продукт. Тому, здається, краще змінити слово "відкладаємо" на "вже витрачаємо і ще шукаємо"...

Re: 5 копійок

Date: Friday, 30 March 2012 06:18 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Психологічні, ідеологічна війни йдуть і припинятися не збираються.

Date: Friday, 30 March 2012 12:40 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
я б не купив ні російськомовного, ні україномовного есквайра. по одній простій причині, я вважаю що в сучасному світі за право срати мені в мозок слід платити гроші саме мені. некомпетентні люди пишуть речі з якими я не можу згодитись про речі які мені нецікаві. це в проміжку між безкінечними рейтингами людей на яких мені взагалі насрати.

моя гугл-стрічка значно якісніша за наповненням за есквайр з форбсом разом узяті. бо по кожній темі у мене пишуть не неуки-журналісти, а люди які варяться у відповідних темах. якщо депути вигадають нову гидоту по комуналці - я дізнаюсь про це від монтян, якщо якась гидота з щепленнями - від діброва. якщо я захочу почитати новий текст адольфича про пєлєвіна, то прочитаю його у адольфича. хоча звісно що адольфич, що пєлєвін, що думки адольфича про пєлєвіна (і навпаки) мені до фонаря. якщо мені буде цікаво що написали у сквайрі, то у мене є навіть спеціальна людина яка щомісяця проводить моніторинг друкованої періодики.

зараз я підписаний на урядовий кур'єр, декілька регіональних газет де у мене є земля і на фокус. і не задоволений я фокусом, бо хлопці з редакції пишуть про ліву хуєту яка цікава їм, а не мені. і роблять це вони за мої гроші.

всі ці провінційні російські й українські форбси й есквайри підуть шляхом новинаря. спочатку вони стануть сайтами щоб давати більше, а коли замовнику набридне годувати дурників взагалі на ніщєбродські колективні бложеки по-типу інфопорна та тексти-орг-юа. в Україні є тільки одне неурядове видання якому дійсно платять за його контент - це "всьо о бухучьотє". всі інші сруть мені на голову ретрасляцією пресрелізів і ще чекають до себе поваги.

Date: Friday, 30 March 2012 06:19 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Діагнози пресі виставлені слушно. Цілком погоджуюся.

Date: Thursday, 5 April 2012 11:14 pm (UTC)
From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com
Нещодавно був у досить багатому галицькому селі. Поцікавився, що люди читають. Одна людина зізналася, що читає лише Біблію. В решті взагалі не було часу чи інтересу для читання. Це навіть не питання грошей...

Одного хлопця- студента побачив з книжкою у руці. фентезі, російською. Друзі позичили, сказали "цікаво". Він і думав - читати чи не парити голову?

А, бачив одного немолодого інтелігентного пана, що інколи заходить до бібліотеки...

Але дуже хочу помилятися

Date: Saturday, 7 April 2012 05:57 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Навіть якщо читає тільки добірна меншина це не означає, що її слід ігнорувати. Ми не маємо серйозної преси на укр. мові. Такий часопис як УТ мусить виходити щодня, та й навіть для щоденного він замалий, а він - тижневик. У нас немає жодної, крім рагульсько-шароварного Проміню та контрольованої ПР антиукраїнської ЕРА ФМ української розмовної радіостанції. Ми поки що маємо тільки ТБ для масового глядача, де україномовну частку мовлення постійно зменшують. Тепер маємо силову атаку на український кінодубляж. Я бачу в цьому системну роботу по зведенню україномовності на побутовий рівень.

(no subject)

From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com - Date: Saturday, 7 April 2012 12:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 8 April 2012 07:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com - Date: Sunday, 8 April 2012 09:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Sunday, 8 April 2012 09:24 pm (UTC) - Expand

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Tuesday, 27 January 2026 10:44 am
Powered by Dreamwidth Studios