kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Забувся вже майже один Совість Нації з його відчайдушним перевойовуванням давньої  війни з кривоногими кацапидлами та закликами позбавити виборчого права тьотю Мотю з Крима, але от вже й другий підтягнувся.

На цей раз винні в усьому жінки:

"Безкінечні фото красунь з України, які рвуться "выйти замуж за иностранца", перетворюють користування Інтернетом у такий же безкінечний і мимовільний перегляд жіночої білизни – ніби "иностранцам" і справді найголовніше зацінити її, білизни, якість".

Але це вам не якась там тернопільська газета з "за наших курвів пролилася чорна кров". Це ж Метр сучукрліту! Тут ретельно досліджується походження курвів та робляться висновки стосовно впливу мови на зовнішні дані:

"І головне, що в реальному житті всі обов'язково гірші, ніж на фото – якісь повніші і російськомовні", -

на секс-апіл:

окійний Сашко К. одного разу видав: "У мене на російськомовну не встав би". Мабуть, він мав при цьому на увазі таки російськомовних українок. Росіянкам же такої вади не припишеш – вона у них вроджена", -

та на здібності "до всього іншого":

оч деяким з них лінгвістичний дар дається справді рідше, ніж нашим. Ба більше – я навіть на суді можу свідчити про те, що україномовні жінки і дівчата здібніші до мов. Та й до всього іншого, мабуть, теж".

А запропонований вихід просто феєричний, в тому числі і в лексикологічному плані:

"Хлопці, давайте і справді ніколи не будемо їм давати"?

В мене тепер кошмарний сон буде, що я схуднув, і моя українська мова набуває все більшої і більшої натуральності, і одного разу стане такою натуральною, що живий класик подумає, що я справжній стрункий україномовний українець, і вирішить мені дати.

В мене є давній мем - націонал-бовдур - яким я називаю різних прихильників теорій 140-тисячолітньої історії українців, а також різних "героїв" з вилами. Мабуть, слід тепер додати ще один - націонал-потєрпєвший - для всіх ображених історичною долею взагалі та російськомовними дівчатами зокрема.

Я розумію, що після поразки дуже хочеться висловитися радикально, перемогти у маханні кулаками після бійки, переконати себе у тому, що противник нижчий аж до приналежності до іншого біологічного виду, але ж слід якось долати в собі ці інфантильні прояви. На жаль, ознаки подібної хвороби спостерігаю в декого з моєї френд-стрічки. Ви ж не хочете створювати образ українців як нації комплексантів, ні? Ну, тоді висморкайтеся вже в уявний чи реальний материнський поділ та йдіть займатися дорослими речами!

Цей опус націонал-потєрпєвшого тут:
http://tsn.ua/analitika/eliminaciya.html

PS: ще один приклад мізогінії, до речі, в колекцію феміністкам. Сподіваюсь, [livejournal.com profile] maryxmas побачить. 
UPD: http://kerbasi.livejournal.com/147343.html
Page 2 of 4 << [1] [2] [3] [4] >>

Date: Wednesday, 18 July 2012 08:57 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Кількість схильних до дебілкуватих узагальнень він навряд змінить, але, на жаль, таки дійсно провокує на узагальнення стосовно повного виснаження українського інтелектуально-культурного потенціалу.

Date: Wednesday, 18 July 2012 08:59 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
зате ми, нетворчі, сталі - хай розслабляться :-)

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:05 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Як це оминув? Такий резонанс! Навіть МЗС з заявою виступило!

Ок, читайте:
"Воєвудський: А знаєш, що я вчора зробив після матчу з Україною?

Фігурський: Що?

Воєвудський: Я вчинив як справжній поляк...

Фігурський: Ти копнув собаку?

Воєвудський: Ні, я вигнав свою українку (сміх)

Фігурський (сміх): А то добра ідея (сміх). Мені це ще не прийшло в голову. Знаєш що? Я зі злості сьогодні їй не заплачу.

Воєвудський: Знаєш що, а я заберу свою назад, заберу її гроші та знову вижену (сміх)

Фігурський: Скажу тобі, що якби моя була хоча б трохи симпатичніша, то я би її ще зґвалтував.

Воєвудський: Е-е.. я не знаю, як моя виглядає, бо вона весь час на колінах (сміх)".

http://ipress.ua/news/polski_radioveduchi_postanut_pered_sudom_za_ksenofobski_zharty_pro_ukrainok_3397.html

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:08 am (UTC)
From: [identity profile] div4ysko.livejournal.com
А я рада, що Андрухович вчергове підставився. Може більше людей зрозуміє що то за один. Те, що він несе за кордоном про українців і те, як він поводиться і що виговорює тут, гммм..., п'єдестал під ним будувати не варто.
Тут згадували, що його позиціонують, як совість нації. Так от, ті, хто його так позиціонує мають проблеми з совістю.

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:22 am (UTC)
From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com
ні, цих не розумію. цих треба звільняти )
але це не міняє того факту, що у мене особисто з російськомовними чоловіками не виникає того відчуття інтимної близькості, що з українськомовними. просто я не формулюю це у такій грубій формі і не оприлюднюю у радіоефірі чи інших медіа.

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:28 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ми не знаємо, що мав на увазі той К., бо Андрухович цітує без контексту, але стаття Андруховича точно не про такі тонкі речі, як рідна мовна в інтимні моменти.

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:30 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
На жаль, те, що він підставився нічого не змінить: комплексанти все одно гуртуватимуться навколо програм, які потурають їхнім комплексам.

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:31 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
і мова в російськомовних не жива і штучна, і, взагалі, всі вони проститутки...

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:31 am (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
Да! О, да!

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:34 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так! Кристалізований.

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:37 am (UTC)
From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com
Стаття Андруховича да, не про те. І ця цитата, сказана колись у приватній розмові, як на мене, в ній недоречна зовсім. Просто до неї всі так чіпляються. А що такого особливого в тому, якщо навіть у людини буквально "не стоїть на російськомовних"? Я й кажу, що цілком його розумію, покійного К. ) а не про те, що підтримую Андруховича )

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:37 am (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
ЦЩось у повітрі таке зараз є... Мабуть, шкідливе для письменників. Одразу ж за твоїм постом у моїй стрічці іде це: http://tandem-bike.livejournal.com/574573.html
Ну, це, звісно ж, трохи не про те.
Найцікавіше особисто для мене те, що я ані Андруховича, ані Лимонова не читала, якось досі не склалося. Хоча мала б. Не те щоб я про це якось дуже шкодумала, але зараз вже точно не буду :)

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:48 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Якщо у тому сенсі, в якому Ви розумієте, то нічого особливого. Хоча я й ніколи не чув і зі свого власного досвіду не знаю, щоб мова мала аж таке значення, але ж кожний має свої цікавинки.

Є й інший аспект, але поясню окремим дописом.

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:02 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я читав цей пост, звісно. Тандем-Байк - одна з моїх улюблених френдес, в якої я стараюся читати все поспіль, не пропускаючи.

Біда цих письменників в тому, що вони несуть постсовкові комплекси: нібито і опоненти їм бридкі, але самі, дай їм волю, побудують такий саме табор, тільки під іншим прапором. Лімонов цього й не приховує зі своїм націонал-більшовизмом, а Андрухович от починає прохоплюватися.

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:04 am (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Все б нічого, але з огляду на перебіг останніх подій все це нагадує якусь істерику від безсилля. Свідомі, мислячі і національно орієнтовані забилися по норах і сичать.

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:22 am (UTC)
From: [identity profile] gwinplane.livejournal.com
феерическая идиотия...

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:28 am (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
розкритикований кербасьом допис автора тов.адрухович мене очень удівіл - ну нізя ж по мовному вопросу опреділять ступінь (не)прітягательності протівоположного полу, це ж прям якийсь мовно-мачохізьм на грубом фрейдістськом замесе, це ж очень лічноє, це ж не для публікації в откритих істочніках!
ну очень я був удівльон,прям stunned: я от напрімер у цій сфєрє такого інтимного характеру ніколи мовним питанням не заморочувався, здаєцця = тут інші ж критерії мають буть, здаєцця?

але по размишленії я от шо надумав сказать - і тут я вже кербася буду не те шоб крітікувать, але з прістрастієм допитувать - а чи нема у вашему крітіческому псті відносно автора тов.андрухович некіх обобщеній, виходящіх за межі діагностовано персонального явлєнія? поясню свою мисль: андруховіч - він чоловік творчий, митець так сказать (с), а митцям, як ми знаєм з текстів одного київського леся, іногда свойтсвєнно нести страшну пургу, яка порождаєця різними причинами, але часто - густо "сумеречним состоянієм душі" (про витоки цього стстоянія не будем, для чістоти вопроса)=

чи не робимо ми методологічної помилки, коли термін "націонал-потерпєвший" будем огульно прімєнять до усіх (а не тільки до автора тов.андрухович) зрідка- чи часто-україномовних мужчін, у яких (анонімно!, як у тих anonimous alcoholics)можуть виникать проблеми статевого потягу на мовному грунті?

я чисто з точки зору методології питаю, а не по конкретному випадку
Edited Date: Wednesday, 18 July 2012 10:30 am (UTC)

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:34 am (UTC)
From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com
Мабуть ще його професія сприяє таким комплексам. Все таки основним джерелом грошей і успіху українського письменника має бути Україна. Не маю нічого проти "грантоїдства", але для письменника це неприродна ситуація.

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:42 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я ж і не узагальнюю надмірно. Хіба останній абзац не прояснює?

"Я розумію, що після поразки дуже хочеться висловитися радикально, перемогти у маханні кулаками після бійки, переконати себе у тому, що противник нижчий аж до приналежності до іншого біологічного виду, але ж слід якось долати в собі ці інфантильні прояви. На жаль, ознаки подібної хвороби спостерігаю в декого з моєї френд-стрічки. Ви ж не хочете створювати образ українців як нації комплексантів, ні? Ну, тоді висморкайтеся вже в уявний чи реальний материнський поділ та йдіть займатися дорослими речами"!

Я б не хотів, щоб це "персональноє явлєніє" стало суспільним трендом. А ознаки, на жаль, є. І ось також МШФ у коментарі в іншій гілці зауважує:

"все це нагадує якусь істерику від безсилля. Свідомі, мислячі і національно орієнтовані забилися по норах і сичать".

Ну, і є ще персональний аспект. Я, наприклад, завжди був лояльний Україні, завжди був симпатиком україномовності, аж по зубах отримував у війську, а тепер, коли з різних сторін читаю про "вади" російськомовних, я ж і образитися можу:
http://kerbasi.livejournal.com/147343.html

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:10 am (UTC)
From: [identity profile] lawer-liar.livejournal.com
У меня, кстати, не стоит на суржик. Вроде симпатичная девушка, но как откроет рот... все равно, что рыгает кто-то за столом.

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:12 am (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
останній абзац не викликає жодного заперечення, а тільки підтримку, як і взагалі жорстка оцінка тескта автора тов.андрухович + мерсі за роз"яснення до комента-запитання =
я не про те =
якщо зажорстке, янмп, узагальнення щодо "класика..." як суспільного явища спрямовано на те, щоб убезпечити "пєрсональноє явлєніє" від перетворення на суспільний тренд, то я не тіки руками, але й усіма іншими конєчностями "ЗА" - і то нєважно якою мовою про те говорити, хоч корейською, тоді методологія полєміки витримана у вигляді припустимого балансу, згоден. бо дуже розумію і підтримую оте "образитись можу" - на це, власне нинішня мовна біда з верхради і спрямована =

а автору тов.андрухович треба задуматись, якщо він хоче залишатись "класиком" - бо ж "московіада" була в нього досить цікавою і актуальною - як памфлет щодо осучаснення давньої думки автора фітільова

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:25 am (UTC)
From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com
та я власне про саму цю цитату, яка багатьох зачепила за живе і змусила огризатися в дусі "нє-очєнь-то-і-хотєлось да-ти-на-сєбя-пасматрі-імпотент".
а Андруховича я прочитала двічі і не змогля зрозуміти, про що взагалі він написав. що прагнення українок вийти заміж за кордон жалюгідне й відразливе? що за чоловіками-іноземцями полюють дури й жлобихи? і що це властиве виключно російськомовним жінкам, а українськомовні українки не такі? чи шо? і до чого тут елімінація? хто(що) звідки елімінує(ться) чи як це правильно сказати?

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:31 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Слово йому сподобалося як назва, а текст вже вигадував похапцем, напевно.

Про жінок у цьому ракурсі слід було писати у 90-ті, коли крім всіх інших чинників додавалася також і неймовірна наївність представниць суспільства, яке щойно відкрилося світові і самому собі. Останньою написала Євгенія Кононенко 2004-го у "Повії теж виходять заміж", і сама визнавала, що книга запізнилася на кілька років.

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:39 am (UTC)
From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com
а почав здалеку – з фотографування. до дня фотографа, може, писав?

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:50 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Щось страшне, і навіть політичне )
Page 2 of 4 << [1] [2] [3] [4] >>

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Wednesday, 9 July 2025 08:31 am
Powered by Dreamwidth Studios