kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Забувся вже майже один Совість Нації з його відчайдушним перевойовуванням давньої  війни з кривоногими кацапидлами та закликами позбавити виборчого права тьотю Мотю з Крима, але от вже й другий підтягнувся.

На цей раз винні в усьому жінки:

"Безкінечні фото красунь з України, які рвуться "выйти замуж за иностранца", перетворюють користування Інтернетом у такий же безкінечний і мимовільний перегляд жіночої білизни – ніби "иностранцам" і справді найголовніше зацінити її, білизни, якість".

Але це вам не якась там тернопільська газета з "за наших курвів пролилася чорна кров". Це ж Метр сучукрліту! Тут ретельно досліджується походження курвів та робляться висновки стосовно впливу мови на зовнішні дані:

"І головне, що в реальному житті всі обов'язково гірші, ніж на фото – якісь повніші і російськомовні", -

на секс-апіл:

окійний Сашко К. одного разу видав: "У мене на російськомовну не встав би". Мабуть, він мав при цьому на увазі таки російськомовних українок. Росіянкам же такої вади не припишеш – вона у них вроджена", -

та на здібності "до всього іншого":

оч деяким з них лінгвістичний дар дається справді рідше, ніж нашим. Ба більше – я навіть на суді можу свідчити про те, що україномовні жінки і дівчата здібніші до мов. Та й до всього іншого, мабуть, теж".

А запропонований вихід просто феєричний, в тому числі і в лексикологічному плані:

"Хлопці, давайте і справді ніколи не будемо їм давати"?

В мене тепер кошмарний сон буде, що я схуднув, і моя українська мова набуває все більшої і більшої натуральності, і одного разу стане такою натуральною, що живий класик подумає, що я справжній стрункий україномовний українець, і вирішить мені дати.

В мене є давній мем - націонал-бовдур - яким я називаю різних прихильників теорій 140-тисячолітньої історії українців, а також різних "героїв" з вилами. Мабуть, слід тепер додати ще один - націонал-потєрпєвший - для всіх ображених історичною долею взагалі та російськомовними дівчатами зокрема.

Я розумію, що після поразки дуже хочеться висловитися радикально, перемогти у маханні кулаками після бійки, переконати себе у тому, що противник нижчий аж до приналежності до іншого біологічного виду, але ж слід якось долати в собі ці інфантильні прояви. На жаль, ознаки подібної хвороби спостерігаю в декого з моєї френд-стрічки. Ви ж не хочете створювати образ українців як нації комплексантів, ні? Ну, тоді висморкайтеся вже в уявний чи реальний материнський поділ та йдіть займатися дорослими речами!

Цей опус націонал-потєрпєвшого тут:
http://tsn.ua/analitika/eliminaciya.html

PS: ще один приклад мізогінії, до речі, в колекцію феміністкам. Сподіваюсь, [livejournal.com profile] maryxmas побачить. 
UPD: http://kerbasi.livejournal.com/147343.html

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:06 am (UTC)
From: [identity profile] morreth.livejournal.com
"У мене на російськомовну не встав би".

Якби автор вислову виглядав отак:

Image

Я б, може, й засмутилася.
Але щось підказує мені, шо воно так не виглядає :)

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:11 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ці бовдури навіть не розуміють, що їхні сексуально забарвлені кпини легко бумерангом влучають в них саміх.

Date: Wednesday, 18 July 2012 07:04 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
а мне от фразы "У мене на російськомовну не встав би" случился невольный вздох облегчения :-)

(no subject)

From: [identity profile] slipa-ol.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 07:29 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 08:59 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] anoushe.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 09:31 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com - Date: Thursday, 19 July 2012 08:40 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 06:15 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 06:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] morreth.livejournal.com - Date: Friday, 20 July 2012 10:54 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 20 July 2012 11:07 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] morreth.livejournal.com - Date: Friday, 20 July 2012 07:58 pm (UTC) - Expand

white supremacists

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Monday, 23 July 2012 08:38 am (UTC) - Expand

Re: white supremacists

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 23 July 2012 09:04 am (UTC) - Expand

Re: white supremacists

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Monday, 23 July 2012 09:35 am (UTC) - Expand

продолжение

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Monday, 23 July 2012 09:37 am (UTC) - Expand

Re: white supremacists

From: [identity profile] lawer-liar.livejournal.com - Date: Thursday, 9 August 2012 07:02 am (UTC) - Expand

Re: white supremacists

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 9 August 2012 07:37 am (UTC) - Expand

не нужно оправдываться

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Monday, 23 July 2012 08:39 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:17 am (UTC)
From: [identity profile] bare-of-laurel.livejournal.com
Хорошо сказано. Спасибо.
Я даже репостну, если получится.

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:28 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую!

Андрухович - Перверсия епт! Ха ха ха

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:21 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] bare_of_laurel посилається на ваш запис з Андрухович - Перверсия епт! Ха ха ха (http://bare-of-laurel.livejournal.com/74832.html) пишучи: [...] Оригинал взят у в Андрухович - класик націонал-потєрпєвших [...]

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:23 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
як казав (здається) пан-андрій: "у проституції російськомовне обличчя".

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:28 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Якби все насправді було так просто!

(no subject)

From: [identity profile] none_smilodon - Date: Wednesday, 18 July 2012 06:44 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 06:50 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 07:05 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] none_smilodon - Date: Wednesday, 18 July 2012 07:12 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 07:15 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 07:13 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:37 am (UTC)
From: [identity profile] k0t1.livejournal.com
Зігмунд Фрейд як він є :)

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:34 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так! Кристалізований.

.lj: Т.П.

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:47 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] none_smilodon посилається на ваш запис з .lj: Т.П. (http://none-smilodon.livejournal.com/528319.html) пишучи: [...] [...] (http://kerbasi.livejournal.com/146975.html?thread=3739167#t3739167)

Date: Wednesday, 18 July 2012 07:27 am (UTC)
From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com
На одне розчарування більше. Досі Андрухович був одним із небагатьох українських письменників/журналістів, публіцистичні статті яких я читав із задоволенням. Можливо тому, що він писав із точки зору такого як я - українця, який частіше буває закордоном ніж в Україні. Але характеризація його як націонал-потєрпєвшого мені здається влучною.

Date: Wednesday, 18 July 2012 08:52 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
За кордоном можна різного шукати. Якщо шукати оголошення "юкрейніан герлз" і з цього роздмухувати в собі комплекс меншовартості, тоді й ходіння по музеях не допоможе стати особистістю. Що нам Метр і продемонстрував.

(no subject)

From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 10:34 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 07:30 am (UTC)
From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com
А я цілком розумію покійного Сашка К. (Андрухович, певне, Кривенка мав на увазі, нє?). Можливо, я теж хвора націоналістка з сексуальними проблемами.

Date: Wednesday, 18 July 2012 08:49 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Тоді слід зрозуміти і скандальних ведучіх польського рок-радіо, яких нещодавно звільнили за образливі висловлювання до українських працівниць у Польщі. І обов'язково вибачитися і відновити на роботі, нє?

(no subject)

From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 08:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 09:05 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 09:22 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 09:28 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 09:37 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 09:48 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 11:25 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 11:31 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] deaf-horse.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 11:39 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 11:52 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 07:37 am (UTC)
From: [identity profile] slipa-ol.livejournal.com
найгірше що Андруховича позиціонують всілякі ура-патріоти як совість нації і непохитний авторитет. і отаку от ахінею від нього прочитає людина не знайома з ситуацією. ще чого доброго теж вдасться до таких от дибілкуватих узагальнень тільки вже стосовно українців.

Date: Wednesday, 18 July 2012 08:57 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Кількість схильних до дебілкуватих узагальнень він навряд змінить, але, на жаль, таки дійсно провокує на узагальнення стосовно повного виснаження українського інтелектуально-культурного потенціалу.

Date: Wednesday, 18 July 2012 08:00 am (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
Так, продешевив Метр...

Date: Wednesday, 18 July 2012 08:41 am (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Націонал-патріоти вміють вибирати собі супротивників. Спочатку Фаріон затаврувала російськомовних дітей, тепер Андрухович проти російськомовних жінок.

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:31 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
і мова в російськомовних не жива і штучна, і, взагалі, всі вони проститутки...

(no subject)

From: [identity profile] ridah.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 10:04 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] totaltelecom.livejournal.com - Date: Thursday, 19 July 2012 11:31 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:08 am (UTC)
From: [identity profile] div4ysko.livejournal.com
А я рада, що Андрухович вчергове підставився. Може більше людей зрозуміє що то за один. Те, що він несе за кордоном про українців і те, як він поводиться і що виговорює тут, гммм..., п'єдестал під ним будувати не варто.
Тут згадували, що його позиціонують, як совість нації. Так от, ті, хто його так позиціонує мають проблеми з совістю.

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:30 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
На жаль, те, що він підставився нічого не змінить: комплексанти все одно гуртуватимуться навколо програм, які потурають їхнім комплексам.

Date: Wednesday, 18 July 2012 09:37 am (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
ЦЩось у повітрі таке зараз є... Мабуть, шкідливе для письменників. Одразу ж за твоїм постом у моїй стрічці іде це: http://tandem-bike.livejournal.com/574573.html
Ну, це, звісно ж, трохи не про те.
Найцікавіше особисто для мене те, що я ані Андруховича, ані Лимонова не читала, якось досі не склалося. Хоча мала б. Не те щоб я про це якось дуже шкодумала, але зараз вже точно не буду :)

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:02 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я читав цей пост, звісно. Тандем-Байк - одна з моїх улюблених френдес, в якої я стараюся читати все поспіль, не пропускаючи.

Біда цих письменників в тому, що вони несуть постсовкові комплекси: нібито і опоненти їм бридкі, але самі, дай їм волю, побудують такий саме табор, тільки під іншим прапором. Лімонов цього й не приховує зі своїм націонал-більшовизмом, а Андрухович от починає прохоплюватися.

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:22 am (UTC)
From: [identity profile] gwinplane.livejournal.com
феерическая идиотия...

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:28 am (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
розкритикований кербасьом допис автора тов.адрухович мене очень удівіл - ну нізя ж по мовному вопросу опреділять ступінь (не)прітягательності протівоположного полу, це ж прям якийсь мовно-мачохізьм на грубом фрейдістськом замесе, це ж очень лічноє, це ж не для публікації в откритих істочніках!
ну очень я був удівльон,прям stunned: я от напрімер у цій сфєрє такого інтимного характеру ніколи мовним питанням не заморочувався, здаєцця = тут інші ж критерії мають буть, здаєцця?

але по размишленії я от шо надумав сказать - і тут я вже кербася буду не те шоб крітікувать, але з прістрастієм допитувать - а чи нема у вашему крітіческому псті відносно автора тов.андрухович некіх обобщеній, виходящіх за межі діагностовано персонального явлєнія? поясню свою мисль: андруховіч - він чоловік творчий, митець так сказать (с), а митцям, як ми знаєм з текстів одного київського леся, іногда свойтсвєнно нести страшну пургу, яка порождаєця різними причинами, але часто - густо "сумеречним состоянієм душі" (про витоки цього стстоянія не будем, для чістоти вопроса)=

чи не робимо ми методологічної помилки, коли термін "націонал-потерпєвший" будем огульно прімєнять до усіх (а не тільки до автора тов.андрухович) зрідка- чи часто-україномовних мужчін, у яких (анонімно!, як у тих anonimous alcoholics)можуть виникать проблеми статевого потягу на мовному грунті?

я чисто з точки зору методології питаю, а не по конкретному випадку
Edited Date: Wednesday, 18 July 2012 10:30 am (UTC)

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:42 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я ж і не узагальнюю надмірно. Хіба останній абзац не прояснює?

"Я розумію, що після поразки дуже хочеться висловитися радикально, перемогти у маханні кулаками після бійки, переконати себе у тому, що противник нижчий аж до приналежності до іншого біологічного виду, але ж слід якось долати в собі ці інфантильні прояви. На жаль, ознаки подібної хвороби спостерігаю в декого з моєї френд-стрічки. Ви ж не хочете створювати образ українців як нації комплексантів, ні? Ну, тоді висморкайтеся вже в уявний чи реальний материнський поділ та йдіть займатися дорослими речами"!

Я б не хотів, щоб це "персональноє явлєніє" стало суспільним трендом. А ознаки, на жаль, є. І ось також МШФ у коментарі в іншій гілці зауважує:

"все це нагадує якусь істерику від безсилля. Свідомі, мислячі і національно орієнтовані забилися по норах і сичать".

Ну, і є ще персональний аспект. Я, наприклад, завжди був лояльний Україні, завжди був симпатиком україномовності, аж по зубах отримував у війську, а тепер, коли з різних сторін читаю про "вади" російськомовних, я ж і образитися можу:
http://kerbasi.livejournal.com/147343.html

(no subject)

From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 11:12 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:10 am (UTC)
From: [identity profile] lawer-liar.livejournal.com
У меня, кстати, не стоит на суржик. Вроде симпатичная девушка, но как откроет рот... все равно, что рыгает кто-то за столом.

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:57 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мені колись на подібні зауваження обіцяли, що буде й мені за 45, тобто почну звертати увагу на жінок, одягнених з агресивним несмаком, розфарбованих,з тілесами, що випадають з неймовірних декольте і супер-міні неадекватного розміру. А з цим завжди слідує суржикомовність з її ложила/поклала. Ще повністю правдивість цих прогнозів не оцінив, але на 45-му році життя зізнаюся, що щось в цьому є. )))

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 06:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 06:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 06:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 07:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 07:04 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:50 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Щось страшне, і навіть політичне )

Date: Wednesday, 18 July 2012 11:59 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Кажуть, що естет, чистий художник. Чи може - чіста художнік, тіпа. )))

(no subject)

From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 12:00 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 12:12 pm (UTC)
From: [identity profile] dubchack.livejournal.com
ех, провтикала я цей пост!)

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:25 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Що значить провтикала? Ти ж тут!

Date: Wednesday, 18 July 2012 12:43 pm (UTC)
From: [identity profile] ferike.livejournal.com
Два тижнів не читала ЖЖ, а тут зайшла - і такий пост. Дякую, спробую читати частіше.

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:26 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую! Заходь частіше)

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:38 pm (UTC)
From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com
Наиболее часто задаваемый Мне вопрос: «почему каклота такая тупая?».
Но в данный момент Я хотел бы обратиться к иной теме: припоминаю, что кой-кого Я, в свое время, выпиздил из френдов за плохообоснованное стремление постоянно колотить по альфа-канистре. Нынче же во время отдыха и сопуствтующего приобщения к современному европейскому кино, по каковому поводу Я хотел бы заметить следующее: современный цивилизованный человек, будь то европеец, американец или японец, находится примерно, по Моим прикидкам, на две ступени выше по эволюционной лестнице представителя каклопидорашкованских этносов. Причем Я имею ввиду не кучку эстетствующих интеллектуалов, задающих средствами художественного выражения подобные вопросы, а те сотни миллионов обывателей, которые эти вопросы понимают и одобряют самым непосредственным образом, сделав эту кучку мультимиллионерами. То есть, полагаю, вполне корректно сравнивать здешних профессоров (Я имею ввиду не то уголовное уебище, выбранное, кстати, преимущественно, благодаря самкам афертильного возраста с гражданством усроины, а тех, кто представляет научно-исследовательскую и научно-преподавательскую сферы деятельности) с английскими чавами, например — степень цивилизационного развития абсолютно одинаковая. Чавы, даже, пожалуй, повыше будут хыхых.
Разумеется, не могу также не напомнить, что селекцию биологического вида, размножающегося двуполым образом, выполняют самки, но не буду сейчас на этом останавливаться — сказано уже было достаточно.
Хочу заметить лишь, что, в свете новейших научных открытий, человеческий вид является "самоодомашненным", то есть, предельно редуцировав и упростив, самки селекционировали самцов, а самцы, в свою очередь, одомашнивали самок.
Также, как кинолог-любитель, могу с полной ответственностью заявить, что одомашенное стадное животное, к котороым принадлежит также прямоходящая бесхвостая обезьяна, в отстутвии четкой иерархии и вожака-человека начинает испытывать панику, впадает в агрессию и демонстрирует все признаки невроза. Одомашненные животные же, выжившие вне жилища человека, частично дичают, сбиваются в стаи, становятся паразитами и чуть ли не основными носителями опастности для людей, ведущих цивилизованный образ жизни, в свете чего советы, касающиеся направления деятельности и рода занятий оппонентов, явных или воображаемых, звучат несколько оторванными от действительности.
Итак, мы установили, что средствами художественного выражения, как-то кинематограф, музыка и литература вполне возможно, а, иногда, когда мы имеем дело с представителями крайне невежественных, примитивных и умственно-отсталых слоев общества, и предпочтительно доносить последние научные открытия и выводы, из них следующие.
При этом, разумеется, упоминать какой-то там "феминизм" в начале 21-го века просто моветон и маркер маргинальности. В качестве иллюстрации могу сослаться на вчерашнюю беседу на польском TOK FM с какой-то упоротой (иных, впрочем, не бывает) феминисткой.

Date: Wednesday, 18 July 2012 06:50 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую за просвітництво! Але це все класно в теорії, а як побудувати суспільство на засадах правильного відбору? Боюся, що ніяк.

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 July 2012 06:56 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 18 July 2012 10:19 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Ох у ці москалькі... Такого хлопця імпотентом зроблять.
І вистачило ж у вас сил це читати

Date: Thursday, 19 July 2012 04:07 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Вистачило. Там небагато букв. Українців я ще читаю. Мабуть, варто взагалі забити на "кирилічний сегмент".

Date: Thursday, 19 July 2012 02:04 am (UTC)
From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com
В Маестро остаточно дах поїхав. Щоб писати _такий_ маразм, треба таки постаратися. Воно було б смішно, якби не так гидко.

Date: Thursday, 19 July 2012 04:07 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, гидко. Дивно, що до цього знаходиться чимало толерантних.

(no subject)

From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com - Date: Thursday, 19 July 2012 10:41 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 19 July 2012 11:44 am (UTC)
From: [identity profile] totaltelecom.livejournal.com
Втішає хіба що наявність альтернативних поглядів. Завдяки і Вам в тому числі. В звязку з цим в мене є така гіпотеза: якщо на українство і чекає новий, продуктивний етап його історії, то його рушійною силою стануть саме люди двомовні. Для яких українство стало наслідком усвідомлених, зрілих дій. А не було успадковано від батьків, навколишнього середовища etc.

Відчуваючи себе органічно в обох культурах, не маючи проблем ані з рідною російською, ані з українською, ці люди позбавлені лютого ресентименту стосовно всього російського. Ці гострі і безплідні почуття, здається, все таки є одним з наріжних каменів українства класичного. Взірцем якого і є п.Андрухович.

Аби українська Мрія, Ідея, Традиція, Сенс і що там ще є, отримали другий шанс, потрібні люди, здатні вийти (чи які вже знахолдяться) за межами ортодоксального українства. Інакше кажучи, для розвитку системи потрібний погляд ззовні.

Якось так

Дякую за псто

Date: Thursday, 19 July 2012 12:20 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
І Вам дякую! Я також десь так мислю. Втім, з полемічної практики та спостережень за суспільними процесами я бачу, що автохтони скоріш ще на кілька століть під Кремль ляжуть, ніж допустять до влади "політичних українців".

(no subject)

From: [identity profile] totaltelecom.livejournal.com - Date: Thursday, 19 July 2012 12:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Monday, 23 July 2012 09:01 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 23 July 2012 09:08 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Monday, 23 July 2012 09:38 am (UTC) - Expand

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Saturday, 28 June 2025 07:41 am
Powered by Dreamwidth Studios