kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi

Продовження теми про інтелігентські комплекси. Початок тут:
http://kerbasi.livejournal.com/172246.html

Другий важливий інтелігентський стереотип – це віра у те, що від страждань можна стати кращим. Ні, я не заперечую, інколи таке буває. Але в інтелігентів це майже аксіома. Коли за пізнього совка протягом кількох років призивали до армії студентів, то в багатьох інтелігентних родинах почалися заломлювання ручок, закочування оченят, мовляв, як таке може бути, що свої ж хлопці, такі самі діти, лише на півроку-рік-півтора старші, а знущаються з новобранців з винахідливістю, якій позаздрили б в НКВД та Гестапо. А ще ж самі таке витерпіли, а потім самі стали катами! Ой, як це може бути! Зрілі люди з життєвим досвідом з цього тільки знизували плечима, бо у реальному житті тільки так і буває. А винятки… Винятки оспівуються в літературі та мистецтвах. А скільки тих мистецтв та літератури і скільки життя…

З дитинства пам’ятаю теревені батьків про якихось новопризначених міністрів чи інших керівників, що, мовляв, починали з ІТР, тому всі біди-нещастя гіркого життя сто рубльового інженерішки їм відомі, тому тепер вони щось змінять. Та дідька лисого! Саме тому й не змінять, бо знають, наскільки ще можна дотиснути працівників.

З нашої політики чимало прикладів можна набрати, але недавній та промовистий: от Володарський-Шітман колись зазнав публічного цькування за свій сексуально забарвлений відвертий перформанс біля ВР на протест проти інституціалізованого моралізаторства, навіть видсидів кілька місяців у колонії-поселенні, і що, це завадило йому організувати цькування ідеологічно чужої йому блогерки Білозерської? Аж ніяк! Інтереси виявилися важливішими за емпатію.

Сказаного мусить бути достатньо для усвідомлення, що при виборі лідера, авторитета не варто шукати в них спільного досвіду та подібності почуттів. Лідер мусить нас відчувати, але він/вона не мусить відчувати так, як ми.

Не можу сказати, що ця вада, на відміну від описаної у попередньому дописі, була колись мені притаманна. Прекрасним щепленням виявився досвід у війську: найбільша наволоч це дуже-дуже часто, настільки часто, що майже завжди, це навіть не той, хто бє тебе, а той, кого били разом з тобою.

Date: Tuesday, 21 May 2013 10:45 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Дякую.

Date: Tuesday, 21 May 2013 11:04 am (UTC)
From: [identity profile] zasvit.livejournal.com
емпатії там (http://shiitman.net/2013/05/18/realnaya-politika/#comment-27937), на жаль, не може бути в принципі.

Date: Tuesday, 21 May 2013 11:05 am (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
найбільша наволоч це дуже-дуже часто, настільки часто, що майже завжди, це навіть не той, хто б’є тебе, а той, кого били разом з тобою.

це точно. і досвід також зі служби у війську.

Date: Tuesday, 21 May 2013 01:02 pm (UTC)
From: [identity profile] Александр Иванов (from livejournal.com)
100 %

Date: Tuesday, 21 May 2013 11:57 am (UTC)
From: [identity profile] Ą (from livejournal.com)
Вот тут подпишусь под каждым словом: все верно написали!
Кстати, с интересом слежу за внесшим некоторое разнообразие в унылую и неотвратимую, как асфальтовый каток, усроиньскую действительность развитием конфликта хохлосамки и гопника. Первые симптомы преклонения перед альфа-самцом — «Вадим Титушко веде себе культурно, повторює те, що у відео: захищався і мене заодно захищав.
...
Нема у мене стокгольмсиндрому!!!!! ))» — уже видны хехе

Date: Tuesday, 21 May 2013 08:30 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, з журналісткою все ясно. Доволі типово. Заради справедливості - так чоловіки також поводяться, коли сцикотно стає далі справу проштовхувати.

Date: Thursday, 23 May 2013 03:12 pm (UTC)
From: [identity profile] Ą (from livejournal.com)
No właśnie. Jaka matka taki syn.

Date: Tuesday, 21 May 2013 08:13 pm (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Та Шитман просто хворий на голову. Інакше не стрибав би голяка на вулиці. Ніякий це не перформанс, а вияв психічного розладу.

Date: Tuesday, 21 May 2013 08:30 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
В реальності орієнтується, значить - притомний.

Date: Tuesday, 21 May 2013 08:53 pm (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
Абсолютно притомний. Палець болить показувать.

Image

Date: Wednesday, 22 May 2013 05:35 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не схвалюю таврування психічно хворими всіх, хто не подобається. З цієї його акції не вибігає, що він має якийсь розлад. А оцінки можна давати і не вдаючися до "каральної психіатрії".

Date: Wednesday, 22 May 2013 07:06 am (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
А де я наголошував, що Дрекман психічно хворий? Тим паче закликаючи до каральної психіатрії?
Його поведінка виходить за рамки загальнозрозумілої, як на мою думку. Чи не виходить, як на вашу?
Ба більше — Дрекман з "образочком" Сталіна у церкві мабуть просто епатаж, а не висловлений таким чином світогляд. Мені, як християнину, здається непритомною така акція у церкві. Вона обурлива. Але чого можна очікувати від новочасного Яші-Свєрдлова?
Історичний досвід підказує, що Яша не сьогодні-завтра відправить до підвалу свого Ніккі-зе-Секонд. Білозерська тільки етап "большого путі". Цей же досвід каже, що десь поруч з Дрекманом в колі його друзів-однодумців знаходится сіра (руда) мишка із слідами перенесеного захворювання , що зробить з нього абажур. Це щодо природнього відбіру лідерів.

Date: Wednesday, 22 May 2013 08:13 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Акцію під ВР - підтримую. І з боку її виконання не бачу нічого аж так жахливого. Такі акції вже кілька десятиліть в цивілізованому світі не сприймається, як якийсь жах.

Стосовно церкви і Сталіна. Ну, Володарський же ж має підстави, якщо йдеться про РПЦ, невже ні? А стосовно моєго ставлення, то буду краток: я повністю підтримую більшовиків 1920х-1930х. Це єдине, в чому я їх підтримую. Такий вже я є, і це не дискутується.

Date: Wednesday, 22 May 2013 10:05 am (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
Чудасія. Ноу коммент.

Date: Wednesday, 22 May 2013 10:08 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Невже любов до християнства стала громадським обов'язком?

Date: Wednesday, 22 May 2013 10:16 am (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
До чого тут антихристиянські кпини? Будь-хто може мати будь-які погляди. Тож я чекаю від Дрекмана на перформанс у бабиному яру. Ви можете долучатись до цього дійства, а можете з огидою до нього ставитися. Мені байдуже.
Важливі життєві позиції, що їх ми сповідуємо. Бажано, щоб вони не мали нутрішніх протирічь ))

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:08 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Про погляди та позиції - погоджуся.
Стосовно конкретної особи:
http://kerbasi.livejournal.com/172465.html?thread=5120945

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:32 am (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
Нє, ну ви дядьку теє...
Так я згодом дійду до того, что актор Борисов і Голохвастов це одна й та сама персона :)
Я про те, що льохко можна нагидити в храмі (як би хто не ставився до християнства), й важкувато йде перформанс на тему "хліб-сіль німецькому війську від благодарного гебрейства" на бабино-ярських теренах. Тут і Салман Рушді відпочиває. Як каже дедушко Лємбіт, такий от концепт для Дрекмана.
Точно, що або хрест, або обрізання, бгггг

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:55 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це вже питання цілісності його світогляду, даній темі не дотичне.

Date: Wednesday, 22 May 2013 12:24 pm (UTC)
From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com
Ну да, ну да. К наукє, которую я в данньій момент представляю, єто отношения не імєєт :)

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:22 am (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
> я повністю підтримую більшовиків 1920х-1930х.
Ніпоняв, у чому підтримуєте? У боротьбі проти Холодного Яру, у створенні Голодомору?

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:30 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ні, у ставленні до церкви. Про це у мене колись у профілі було написано. Я проголосую за будь-яку партію, яка пообіцяє повернути кількість храмів до тої, що існувала на 1 січня 1988 року.

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:33 am (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Раджу почитати більше про їхні репресії проти релігій.

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:39 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
На що мені читати? Я маю достатньо віку, щоб чути розповіді свідків та учасників. А репресії наразі ініціюються клерикалами, як власне і тоді церква була далеко не прогресивною силою, а конкретні попи - хтивими, жадібними людішками, за що й отримали належне. Сподіваюся дожити до часу, коли й теперішні отримають.

PS: я не проти релігій, я проти інституціоналізованих релігій.
Edited Date: Wednesday, 22 May 2013 11:49 am (UTC)

Date: Wednesday, 22 May 2013 07:55 am (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Я про Шитмана дізналася лише після його "акції", тому я не можу сказати, подобався він мені чи нє. А з такої поведінки видно, що в людини якщо не розлад мислення, то великий розлад характеру. Так що я познайомилася з людиною одночасно разом із його болячкою.

Date: Wednesday, 22 May 2013 07:52 am (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Навіть у найнепритомніших трапляються ремісії.
А те, що він може видаватися адаптованим до нашого суспільства, то це не каже на користь Шитмана. Це каже про наше суспільство, що воно хворе: бо найгірший неадекват, поки він справді не має тавра офіційного діагнозу, може видаватися людям ніби якимось лідером чогось, аналітиком і казна-ким.

Date: Wednesday, 22 May 2013 08:07 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
він обрав правильну і гідну тактику поведінки у колонії і її дотримувався. Про це є щоденникові записи в його ЖЖ, ним трансльовані по телефону, записані і перепощені його друзями. Ну, а його ідеологія та акції - то вже інша справа. Якщо вони комусь чи навіть більшості не подобаються, це ніяк не робить Володарського психічно хворим. Ну, а я можу закинути йому тільки лівацтво, бо ліву ідеологію я не сприймаю в жодній формі, хіба що трохи в мистецько-літературній, але дуже трохи. В будь якому разі, його ідеологія до мети, з якою його особисто згадано у моєму дописі, не має прямого відношення.

Date: Wednesday, 22 May 2013 08:43 am (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
> він обрав правильну і гідну тактику поведінки у колонії і її дотримувався
Ще мудрішим він був би, якби не потрапляв туди взагалі. Нема більш неприроднього для людини середовища, ніж в'язниця - будь-яка в будь-якій країні. І вона наповнена людьми, які ще на волі виявили свою колосальну дезадаптацію. Тепер ці люди потрапили до середовища, яке, через свою замкненість, будь-яку проблему підсилює в рази. Про яку людяність і позитивний життєвий досвід може йтися після такого?
Мене не цікавить "ідеологія" Шитмана, бо я бачу тільки послідовний розлад його поведінки. Він підкидає лайна у вільне (відносно!) суспільство то імітацією статевого акту на площі, то мобінгом. І тихцем "гідно" (я розридаюся зараз) сидить у тюрмі. Бо сцикотно - там такого не потерпіли б. Справді хитрий. Але все одно психопат.

Date: Wednesday, 22 May 2013 10:03 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Можливо, я чогось недочуваю, але в мене склалося враження, що Ви мене сприймаєте, як адвоката Шитмана. Я не шукаю людяності у Шитманській душі. Власне я навів його, як негативний приклад. Нагадаю цитатою:
"от Володарський-Шітман колись зазнав публічного цькування за свій сексуально забарвлений відвертий перформанс біля ВР на протест проти інституціалізованого моралізаторства, навіть видсидів кілька місяців у колонії-поселенні, і що, це завадило йому організувати цькування ідеологічно чужої йому блогерки Білозерської? Аж ніяк! Інтереси виявилися важливішими за емпатію".

А психіатрія це все ж таки наукова дисципліна, тому я й не підтримую залучення її термінів будь-де і будь з якої нагоди.

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:09 am (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Я бачу, що ви його не захищаєте. Я хочу тільки сказати, що його приклад не підходить як ілюстрація до ваших тез. Бо Шитман від самого початку схиблений, і що від такого чого завгодно можна очікувати - поза його досвідом в'язниці. (А тут ще вона, яка нікого ніколи кращим не робила.) Якби його ні в чому не повинного туди запхали, то ще можна було б робити якісь порівняння: що було і що стало. (І то в теорії, бо див. вище: в'язниця нікого не виправляє, не покращує.) А так, звиняйте, "куме-куме, ким ви були, тим і лишилися".
Діагнозів я не можу ставити, але поведінка нашого героя не є припустимою.

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:17 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
У лівих, взагалі, немає універсальних цінностей. Будь-що, честь, совість, співчуття і т.д. обов'язково носять означення "класовий". Це як за СРСР: в нас не гуманізм, а соціалістичний гуманізм, не свідомість, а пролетарська свідомість, не мораль, а комуністична мораль. Тому вони при всій їхній схильності до абстрактних міркувань про справедливість і добро, легко чинять несправедливість і зло, до тих, кого не вважають приналежним до їхнього класу.

с

Date: Wednesday, 22 May 2013 11:23 am (UTC)
From: [identity profile] mazhorka-klusha.livejournal.com
Ну, може, то переконання так спотворюють особистість. Чи особистість вибирає собі переконная, які не суперечать розладу.
Edited Date: Wednesday, 22 May 2013 11:24 am (UTC)

Date: Wednesday, 22 May 2013 01:07 am (UTC)
From: [identity profile] vent-de-la-mer.livejournal.com
От Сталін теж сидів у тюрмі за різні перформенси, але це не завадило йому цькувати Троцького
Edited Date: Wednesday, 22 May 2013 01:08 am (UTC)

Date: Wednesday, 22 May 2013 05:30 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ну, Сталін був чимсь на кшталт спортсмена з білоцерківського клубу, а володарські претендують на те, що вони креативний клас, мистці.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Friday, 27 June 2025 11:00 am
Powered by Dreamwidth Studios