kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Є позиції, з якими сперечатися марно, бо навіть обміну думками продуктивного не виходить. Кілька реплік – і приходиш до розвилки «приймай, або йди геть». Ось цим постом хочу завершити величезну серію дискусій з «консерваторами», «анті-лібералами», «шароварчиками» і більше ніколи не чіпати їх в їхніх щоденниках. У себе писатиму, що вважатиму за потрібне, а до згаданих не ходитиму.

Я переконаний, що нашу нещасну країну всю її історію били тому, що освічена, професійна верства ніколи не була за Україну. Щойно відірвавшись від народних мас, освічені люди полишали Україну або йшли на службу її володарям. І служили від нижчих чинів і аж до стратегів і очільників.

Нарешті вперше в історії склалися обставини, коли освічена, професійна, світська верства проголосувала за незалежність споконвічної колонії, разом з вами, консерваторами, етно-романтиками та анти-лібералами виходила на Майдан, тепер не полишає спроб з вами гуртуватись проти клептократії та охлократії. І ви робите все, щоб цю верству від себе відвернути. Ну-ну! Продовжуйте!

Навіяно конкретним дописом, але саме він не має значення, оскільки таких достатньо багато, щоб поховати Україну ще на кілька століть.

End of message

Date: Tuesday, 14 February 2012 03:08 pm (UTC)
From: [identity profile] o-veremchuk.livejournal.com
- Ви, українець?
- Ні, я - проФФесіонал!!!

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:48 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ви стверджуєте, що поняття українець і професіонал несумісні?

(no subject)

From: [identity profile] o-veremchuk.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 04:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 08:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] o-veremchuk.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 09:35 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 16 February 2012 05:21 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 03:15 pm (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
Ну, дописи у жж країну не ховають :)

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:47 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
думки ховають

Date: Tuesday, 14 February 2012 03:22 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
ех..
може саме для цементації ось таких "різних течій" і стає потрібним лідер?.. на етапі коли самогуртування ніби відбулося, але оті згуртовані групи тепер треба у свою чергу з'єднати чимсь між собою..

Але я коли читаю блоги радикальних Свободівців із їх часом, вибачте, птібулівськими налитими кров'ю очима якими дивляться на світ ворогів.. скрушно думаю що поєднати стільки крайнощів не вдасться, якщо одним цікаво як жити у правовому полі але без подвійних стандартів нарешті,
як збільшити кількість робочих місць у країні,
як підняти рівень загальної культури, і тому числі - через зміцнення здорової духовної національної ментальності і традицій які очищують серце від цинізму, розвиток і грамотність мови,
як іти еволюційно..
а іншим цікаво лише одне: повісити, розстріляти, відомстити, піднятися на війну і винищити всіх тих хто цього заслуговує..
ще комусь - ще щось довести, наламати якихось дров..

ну і як це об'єднати?..

ех.. :(

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:35 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
У нас немає в країні ідей, а є самі лише ілюзії. Мене бісить, коли, наприклад, лібералів починає ненавидіти людина, яку хоч носом тицьни в ліберальну програму, якщо там не буде явно написано, що то ліберальна програма, то людина й не впізнає, і таким саме чином проголосує за будь-якого червонодупого, якщо в його програмі будуть вжиті "консервативні" слова.
Ці всі ярлики абсолютно беззмістовні в сучасних політичних реаліях. Тут, можливо, мусять скластися свої "-ізми" і між ними початися конкуренція і конструктивна співпраця. А наразі просто сміх!

А що робить?

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 05:52 pm (UTC) - Expand

Re: А що робить?

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:40 pm (UTC) - Expand

Re: А що робить?

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:49 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 03:23 pm (UTC)
(deleted comment)

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:38 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Сповідувати ідеї, а не ярлики. і не просувати комплекси замість цінностей.
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:21 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] crazygrapefruit.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 07:13 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aniol7.livejournal.com - Date: Saturday, 18 February 2012 07:23 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:04 pm (UTC)
From: [identity profile] lapina-natalya.livejournal.com
Печально
(deleted comment)

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:41 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мене останнім часом дратують самоуки, які міркують про різні речі, в яких не тільки нічого не розуміють, а й розуміти не хочуть. При чому це зовсім не обов'язково тупі люди. Ця вада десь в іншій площині знаходиться, ніж тупість.
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:42 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aniol7.livejournal.com - Date: Saturday, 18 February 2012 07:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 18 February 2012 10:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aniol7.livejournal.com - Date: Sunday, 19 February 2012 03:31 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:34 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А я думала, що ти вже давно покинув цю марну справу. )

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:46 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Тепер вже покинув. )

Ya estuvieras!

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:08 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:38 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Я згодна, що технократія зазвичай байдужа до проблем незалежності. Але гуманітарна інтелігенція завжди була в авангарді визвольного руху. Просто народ теж частенько зраджував свою еліту, не розумів її цілей. ... "Не було жодної щирої людики, яка віддала вам життя, молодість, любов і кого б ви не зрадили, не кинули в скруті, не облили помиями"... Ці слова ідеально пасують до характеристики українського суспільсва, хоча сказані Дж. Джойсом про Ірландію. Відносини між освіченою елітою і народом - то дуже складна тема.

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:46 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
я не технократія, і мені не бадужі проблеми незалежності. Але якщо я когось вб'ю, то скоріш це буде буде не русошовен, а черговий шароварник, який назве мене ліберастом і дорікне, що я колядок не співаю. ))

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 05:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:44 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aniol7.livejournal.com - Date: Saturday, 18 February 2012 07:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:24 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:55 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 04:53 pm (UTC)
From: [identity profile] pekelnyi-bulba.livejournal.com
Еее, "світська верства" проти "консерватори", "романтики", "Антиліберали"? Значить, представники "світської верстви" ні в якому разі не можуть ними бути? І що то за патріоти такі, зі світської верстви, що їх так легко відвернути від України?

Date: Tuesday, 14 February 2012 06:09 pm (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
Я зрозумів інакше. Не від України. А від тих, хто ніяк не може бути асоційований з прогресом для неї.

(no subject)

From: [identity profile] trohy-snihu.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:26 pm (UTC) - Expand

Заїбалиблять псто

Date: Tuesday, 14 February 2012 05:13 pm (UTC)
From: [identity profile] pingback-bot.livejournal.com
User [livejournal.com profile] pekelnyi_bulba referenced to your post from Заїбалиблять псто (http://pekelnyi-bulba.livejournal.com/776440.html) saying: [...] Нічого особистого, але. Мене от такі пости: http://kerbasi.livejournal.com/132084.html [...]

Date: Tuesday, 14 February 2012 05:17 pm (UTC)
From: [identity profile] seems-to-be.livejournal.com
в Росії значить дураки а в нас всі занадто розумні

Date: Wednesday, 15 February 2012 07:17 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
http://none-smilodon.kiev.ua/2010/09/23-1010

(no subject)

From: [identity profile] higher-caps.livejournal.com - Date: Sunday, 11 March 2012 07:04 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 05:50 pm (UTC)
From: [identity profile] trohy-snihu.livejournal.com
чому відвертання від "шароварників", "консерваторів" та "антилібералів" означає для вас відвертання і від проекту "україна"?

чи не тому що і ви також вкладаєте у цей концепт певні сакральні коннотації?

Date: Tuesday, 14 February 2012 06:10 pm (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
знову - де ви побачили відвертання від "проекту Україна"?

(no subject)

From: [identity profile] trohy-snihu.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trohy-snihu.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 06:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trohy-snihu.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 08:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 08:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 11:53 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 01:48 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 03:57 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:45 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trohy-snihu.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:56 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

Date: Tuesday, 14 February 2012 07:47 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Не всім. Але боюся, що точку неповернення на шляху до незворотніх трансформацій України в терперішньому форматі на щось інше промайнули.

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 07:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 04:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aniol7.livejournal.com - Date: Saturday, 18 February 2012 07:44 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 08:00 pm (UTC)
From: [identity profile] je-suis-la-vie.livejournal.com
Image (http://demotivators.org.ua/b/v/208)

Для мене є чітке розмежування що таке шароварщина з якою треба нещадно боротися, а що таке етно, яке треба берегти. Скажімо Роман Гриньків, Катя Чіллі - не почуєш ні на радіо, не побачиш ні афіш (на відміну від підарської пики кіркорових з галкіними), дізнаєшся про них через знайомих. Значить вони справжні, саме такі справжні зі знищення яких починалися усі спробив імперієпостроєнія. Зауваж, першим етапом побудови імперії було завжди знищення кобзарів, істориків, етнографів... Ну ти зрозумів. Подивися на історію - саме так все і починалося...

А є шароварщина, чисто шароварська - як ото в Луганському аеропорту Проффесора Карманной Тягі дівчата у вишиванках, червоних чобітках та віночках зі смужечками вітали з хлібом сіллю... Від такого верне блювати, чес'слово.

Я зав малій вивчити вірш на позакласне про Україну. Вчителька мало під парту не заховалася від страху пред "гостямі"...

Ну і вірш...

Василь СИМОНЕНКО

В букварях ти наряджена і заспідничена,
Поворозками зв'язана, ледве жива,
На обличчі тремтить в тебе радість позичена,
На губах скам'яніли казенні слова.

Україно! Тебе я терпіти не можу,
Я тебе ненавиджу чуттями всіми,
Коли ти примітивна й на лубок схожа,
Коли думки на лобі у тебе нема.


Я люблю тебе іншу — коли ти бунтуєш,
Коли гнівом під кручі клекоче Дніпро,
Коли думаєш ти, коли бачиш і чуєш,
І несеш од криниці вагоме відро.

Україно, мовчи! Україно, затихни!
Не така ти багати, щоб тратить слова.
Хай брехня твоє слово дугою не вигне,
Хай не вірить твій розум в убогі дива.

Україно! Яка в тебе мрія шалена!
Ти не кліпай очима на мрію чужу.
Притулися горбами й устами до мене,
Перетни в моїм серці криваву межу!

Ти здави моє серце своїми руками
І угледиш, що в ньому немає води.
Не сиди в пелюшках над чужими віками,
Але гордо крізь смерть до безсмертя іди!

(виділено мною L.V.)

Шароварщина потрібна. Я це ось не дуже давно зрозумів, вивчаючи трохи історію кобзарства, історію України 20-30 років... Якщо "шароварників" тих нищили у ПЕРШУ чергу, то значить вони несли справжню загрозу імперському режимові. Значить це треба берегти. А якщо якогось пісюна зустрічають заспідничені дівчата, на лубок схожі - то це треба випалювти каленим залізом.

У мене все. Вибачай за емоційність.

Date: Tuesday, 14 February 2012 08:10 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, погоджуся. Дякую за вірш!

Я під шароварщиною маю на увазі не зовсім культпросвітівські шоу для гостей. НМД це тип свідомості, відірваної від реальності. Така собі сферична Украхна в вакуумі, де дівчата водять хороводи (а ще чим займаються?), на них дивляться козаки ( а хто їх годує, наймає, за кого вони, взагалі?) і десь там у полі оре напівміфічний Селянин (чим поле засіяв, кого буде врожаєм годувати? Хто йому інвентар та інструмент виробив?). От питання у дужках нікого не гребуть. Тепер образи, що металургія в руках неукраїнців, а українцям вона була потрібна? Вони взагалі, крім тих, хто жив під трубою, знали, що вона є, і що вона таке? Це так схематично, на пальцях. звісно, проблеми глибші.

(no subject)

From: [identity profile] je-suis-la-vie.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 08:22 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 09:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 09:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 09:29 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 09:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] klodius.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 11:15 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] groben.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 09:03 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 09:22 pm (UTC)
From: [identity profile] wlad-72.livejournal.com
пора уже поставить точку на этом недоразумении и идти дальше
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] wlad-72.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 09:42 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ravlyk.livejournal.com - Date: Tuesday, 14 February 2012 10:26 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 14 February 2012 11:32 pm (UTC)
From: [identity profile] leo-line.livejournal.com
Ти помиляєшся в корені: освічені люди та професіонали РАНІШЕ ніколи не полишали народ.. і це не тільки твоя помилка, але і ВСІХ, кому освіту дав колишній есересер, і хто професіоналом став завдяки йому ж.. або ж державам узагалі..
До жовтневого перевороту була ІНША цивілізація, де не тільки освіта, але само поняття освіченості було принципово іншим, і розуміння будь-якої професійної діяльності було ІНШИМ..
Будь-яким автократіям та диктатурам освічені люди та професіонали потрібні в строго дозованих кількостях.. а совітська влада, терористична за своїм походженням, справжніх освічених людей та професіоналів або знищувала, або ж взявши у заручники їх рідних та близьких - намагалась змусити працювати ніби на благо народу..
Сучасна Україна - похідне СРСР.. освічених людей та професіоналів - лічені одиниці.. а планку освіченості та професіоналізму можна занизити, як завгодно (щоб "ніхто не ображався")..

Date: Wednesday, 15 February 2012 02:02 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Вибачте, я не жив до жовтневого перевороту. Першу професійну освіту отримав в СРСР. Якщо не влаштовують такі професіонали, наймайте іноземців. Завжди є вибір.

(no subject)

From: [identity profile] leo-line.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 04:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 08:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] leo-line.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 09:30 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 09:46 pm (UTC) - Expand

з літератури

Date: Wednesday, 15 February 2012 06:57 am (UTC)
From: [identity profile] crazygrapefruit.livejournal.com
"Щойно відірвавшись від народних мас, освічені люди полишали Україну або йшли на службу її володарям. І служили від нижчих чинів і аж до стратегів і очільників."
Десь з місяць тому прочитала "Царівну" Ольги Кобилянської. Мова йде про кінець 19.століття, але приклад одного героя (Орядина) дуже добре ілюструє Ваші слова про "йшли на службу її володарям". Персонаж, який на початку мріяв нести користь "народові", служити йому, вже за декілька років йде на вигідне місце служити до поляка і одружується з його донькою, хоча раніше поляків дуже не любив, ледь не ненавидів. На перше місце йому виходять особисті цілі, "народ" та його "будучність" вже не цікаві.

Re: з літератури

Date: Wednesday, 15 February 2012 02:00 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Напевно, у такому виборі персонажа хоча б частково винно суспільство в цілому.

Date: Wednesday, 15 February 2012 08:42 am (UTC)
From: [identity profile] viewpoint.livejournal.com

Правильне рiшення.

http://joanerges.livejournal.com/1460683.html#cutid1

Людям з другого та третього фото підбірки взагалі нема про що говорити між собою, вони навіть не мають спільної мови.

Це не Ви до них маєте приходити "у гості". Це вони повинні прийти до Вас. За наукою і порадою.

Date: Wednesday, 15 February 2012 01:58 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
А сучасний шароварний псевдо-народник не має спільної мови ані з кораблебудівниками, ані з гуцулкою. Але намагається вчити і тих, і іншинх.

Date: Wednesday, 15 February 2012 10:33 am (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
Все ж думаю, що "освічена, професійна верства" є органічною частинкою великого українського народу, себто має всі його родові плями, включно з обмеженістю, сконцентрованістю на власних інтересах, провінційним упаданням перед чужим, зрештою просто страхом і лінощами. Підтвердженням цього всього може бути те, що представники цієї професійної верстви могли робити повноцінну кар'єру. за рідким виключенням, лише в одній, найбільш захолусній, продажній і гнилій імперії світу - Російській імперії. Вийти на світовий рівень потуги їм не вистачало, що зрештою свідчить за якість цієї "верстви"

Date: Wednesday, 15 February 2012 01:52 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, всі недоліки на місті. Тільки зараз все ж таки не такий відрив, нмд, від інших верств, тому цим слід користатись на єдність, а не продовжувати просувати старі народницьки кліше, від яких і раніше були тільки поразки, а тепер і поготів.

(no subject)

From: [identity profile] crema-catalana.livejournal.com - Date: Wednesday, 15 February 2012 02:04 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 15 February 2012 10:07 pm (UTC)
From: [identity profile] leo-line.livejournal.com
(відповідаю Авторові тут, бо ще погано орієнтуюсь у всіх цих "гілках")
Хе-хе.. тут, як бачу, підібралось віртуальне товариство інтелектуалів та професіоналів :) а я тут зі своїми.. лекціями :)
продовжу :)
потрібно усвідомити, що Україна, як духовне явище, має власні витоки, корені, НАЧАЛА.. а будь-яке заперечення духовності явищ світу, котрий нас оточує, має на меті ці НАЧАЛА приховати від нащадків тих, хто духовні явища започатковує і свідомо витворює у Просторі і Часі..
сучасним українцям насамперед потрібно усвідомити НАЧАЛА українства, як над- (зверх-) об'єднання людей, котрі і започаткувати Україну задовго до того, як її почали так вульгарно та перекручено називати, а саме "україна" :)
я ЗНАЮ не набагато більше інших, але це "не багато" і різнить мене від тих, хто не знає :).....
і звиняйте, бо тут я ще ні до кого у гості не ходив :)

Date: Thursday, 16 February 2012 05:03 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Власне начала ніхто не заперечує. Заперечують совітського штибу "наглядную агітацію".

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Tuesday, 27 January 2026 12:27 am
Powered by Dreamwidth Studios