kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
...в радіостанції "Німецька хвиля" за допис, написаний лише по поверхових враженнях, а також перед блогерами, які встигли його прочитати.
Помилковий пост видалений.

Date: Friday, 5 April 2013 06:26 am (UTC)
From: [identity profile] thanatros.livejournal.com
Дякую :) Абсолютно всі висловлені учасниками цієї дискусії думки мають право на існування, деякі містили доречну критику, яку я вже переслала колезі, що відповідає в редакції за конкурс. Ми ж не для себе його зрештою влаштовуємо. Конкурс цьогоріч вперше українською, а цього не так вже й легко було добитися, тож сподіваємося, що, зокрема і завдяки Вашій критиці, він набуде ваги для української блогосфери.

Date: Friday, 5 April 2013 06:34 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
А! А колись давно ви так і не зізналися, на якому "україномовному німецькому радіо" працюєте :-))

Взагалі, такі помилки, як у видаленому пості мені не властиві. Сам собі дивуюся. Добре, що зайшов з ранку та почитав коментарі, бо останнім часом не щодня так роблю, і це не стирчало протягом всього дня.

Втім, якщо щось у коментарях таки виявилося корисним для вас та ваших колег, це хоч трохи підсолодить мені "осадочєк" після скоєного...

Date: Friday, 5 April 2013 06:36 am (UTC)
From: [identity profile] thanatros.livejournal.com
Так, давно то було. Ми вже, на жаль, не радіо :(

Date: Friday, 5 April 2013 06:49 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Та вже мало радіо залишилося з колишнього "іновєщанія". При чому не тільки мовами далеких народів, але й англійською. І не тільки з хвиль йдуть, але й з інтернету або обмежуються тільки тематичними подкастами.

Втім, здається, і зворотній тренд починається:
http://pcjmedia.com/
http://monocle.com/

перший навіть з короткими хвилями експериментує, а другий - (для мене) став альтернативою BBC World Service та VOA, які, здається, тепер, крім Африки нікого не бачать.

Date: Friday, 5 April 2013 06:54 am (UTC)
From: [identity profile] thanatros.livejournal.com
О, дякую за посилання! У DW теж Африка і Південна Америка як цільові групи в фаворі...

Date: Friday, 5 April 2013 12:47 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А як можна повпливати на додавання блогів до списку? Так само, як на список кандидатів у президенти чи список депутатів до рад? Чи таки хоч у когось питають окрім Наєма? І хто відповість за те, що вибрали оцінювати людину яка не є ні українцем, ні веде сам блог укр.мовою?

Те що "вперше" мене якось не дуже "уміляєт".
Edited Date: Friday, 5 April 2013 12:48 pm (UTC)

Date: Friday, 5 April 2013 01:00 pm (UTC)
From: [identity profile] thanatros.livejournal.com
Додавати блоги до списку треба було в першій фазі конкурсу (6 лютого - 6 березня), коли інтернет-користувачі номінували блоги. До речі, українці номінували чи не найбільше блогів - у порівнянні з іншими мовами конкурсу. Зараз фаза голосування - до 7 травня. Голосувати мають, зокрема, знову ж таки інтернет-користувачі.

"Уміляти" ніхто нікого не намагається.

Хто призначив саме Найєма, мені не відомо. Знаю лишень, що це робила не українська редакція (і не російська), а інший відділ (швидше за все, дистрибуції).

Date: Friday, 5 April 2013 01:51 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Зрозуміло. У такому разі вважатиму що список номінантів що вибрала комісія є дуже невдалим з декількох кутів зору, і тому мене вже цей конкурс не цікавить. Хай собі тішаться німці що вони така площадка для розповсюдження ідей, я не переконана.

Дякую за увагу.

Date: Friday, 5 April 2013 01:55 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Оті мені ще "редакції дістрібуції"! До культури вони не мають ніякого відношення. Тільки до торговлі та ідеології можуть хіба що. Щоб претендувати бути культурними розповсюджувачами, треба мати хоч трошки чуттєвості, а не жирувати в українській землі, бо отримуєш в рази більше, ніж українці і втік від конкуренції як в Німеччині, і бачити усе через скло гарного автомобіля і через тусовки з багатими байстрюками. Це, можливо, не до вас особисто, я не знаю, хто ви, але зауваження взагалі. Чхала я на такі конкурси.

До речі

Date: Saturday, 6 April 2013 10:23 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
http://otar.livejournal.com/1080036.html

http://rudenko-s.livejournal.com/342550.html

Схоже на те, що цих блогерів дуже здивувало, що вони в якомусь конкурсі беруть участь. До того ж обидва вже давно майже згорнули блогерську діяльність у ЖЖ. Виникає питання, за яким принципом їхні щоденники на ваш конкурс залучили. Дуже схоже на те, що відповідальні за конкурс геть не тямлять ніц у теперішній українській блогосфері, а коли знадобилося щось на тему подати, то спиралися на дуже застарілу інформацію та підібрали перші-ліпші їм відомі імена.

Re: До речі

Date: Saturday, 6 April 2013 04:27 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
Ця ось каже теж не знала: http://bilozerska.livejournal.com/708396.html

Еге, таке враження, що ті хто підбирали жж робили це з досвіду "перед застоєм" :) тобто роки 3-4 тому. Вони ж і голосують :) причому кожен день :). Те що зараз мапа концентрацій в жж змінилася процентів на 80, а то й більше - то кому це цікаво :).

Там виявляється ще конкурс твітера є - той складений в основному з журналістів, музикантів і політиків. Порадувала в списку каша - я б її зафоловила, якби в мене твітер був :). В неї колись давно був блог на якомусь своєму сайті, я його тоді від початку до кінця прочитала - цікаво пише (писала?).

Re: До речі

Date: Saturday, 6 April 2013 08:51 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, схоже на типовий bullshitting не дуже розумних, втім достатньо ледачих працівників. Якби мав можливість посидіти за пивом з їхніми керівниками, поділився б враженнями ))

Re: До речі

Date: Saturday, 6 April 2013 08:58 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
ще такі молоді, а вже такі ледачі :)

якби в мене була така робота, публічна(!!!), та я б зі шкіри лізла, щоб зробити все не просто перфектно, плюсквамперфектно - це ж потім роками шлейфом тягнутиметься за нею - а, то та що спартачила перший україномовний конкурс блогів німецької хвилі, нє, ми з таким не працюємо...

Re: До речі

Date: Saturday, 6 April 2013 09:59 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це така професія, що може бути, як творчістю, так і ремісництвом. На жаль, перших геть нема більше, здіється, з нашого народу, а других - якісних нема.

Re: До речі

Date: Saturday, 6 April 2013 10:17 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
ви маєте на увазі журналізм? чи менеджмент конкурсів? :) бо для другого в принципі не обов'язково бути першим. мені здається для другого достатньо би було навіть бути нормальною читаючою людиною з інтелектом трохи вище середнього рівня, але і то ненабагато, але із здоровим розумінням того, як "робиться", а як "не робиться".

про журналізм - не знаю, я не читаю українські змі, тому нічого не можу сказати, мабуть ви маєте рацію, хоч не виключаю, що десь може якісь поодинокі динозаври ще і збереглися - їх трохи було тут в жж колись...

пам'ятаєте, була тут колись дискусія про Кривенка - так от, він був генієм цієї справи - в нього то було і мистецтвом, і виконанням (мабуть тим, що ви називаєте ремісництвом), та ще й з даром менеджменту і харизмою :).

Re: До речі

Date: Sunday, 7 April 2013 06:53 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Журналістику. Хай там як, а у даному випадку конкурс є похідним журналістики.

Совітська система сприяла появі самоуків. Тепер життя більш вільне, відкрите, начебто силоміць неординарних людей у нішу не загоняє, але й нічого для належного навчання та практики не існує, як і орієнтири та позитивні персональні історії успіху, на які міг би спиратися початківець, просто відсутні.

Re: До речі

Date: Sunday, 7 April 2013 12:40 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
Цікаво, я про це таким чином не думала - я якраз на зламі тої системи росла і вчилися, і до геніальних самоуків (кілька таких знала) ніяк не належу, тобто ті провалля в освіті і частково самоосвіті які залишилися після ранньо-постсовіцького уні намагалася заповнювати своїми postgraduate studies на заході. Там виявилося, що американська модель системи освіти має масу своїх проблем, і мені просто пощастило практично випадково пропасти в університет, де був викладач котрий виявився одним з небагатьох геніїв тій вузькій сфері, яка, як виявилося, була моєю. Мені часто навіть аж ніби незручно, що такий мій геніальних керівник тратить свій час (та ще й останні його роки) на таку не-геніальну студентку, ну, але його ніхто в принципі не примушував.

В нас, мені здавалося, в той переломний час щось непогане ніби давала могилянка - я часто чуюся неуком в плані ерудиції порівняно з цими могилянськими гуманітаріями, але не маю можливості відслідковувати і якось ширше спостерігати результати тої могилянської гуманітарної освіти... Ну і в будь- якому випадку це теоретична освіта, а що було з практичним - то інше питання...

Але разом з тим тут, мені здається питання ширше ніж просто "наука" (навіть наука в широкому сенсі як професійне навчання чи просто освіта), йдеться про ставлення до праці (своєї праці), якусь професійну гордість і гідність - я не знаю, чи це діло взагалі якось можна отримати через навчання і освіту, чи це з категорії того, що або є, або нема - тобто інтуїтивне відчуття порядності і непорядності в роботі, про яке я в попередньому коменті згадувала. Мабуть це можна грубо назвати словом "професіоналізм", чи може якоюсь професійної етикою, яка власне не дає "схалявити" хоч би там, де це важливо.

Я бачу досить багато халявщиків тут на заході в своїй професійний сфері - може це в мене такий перехідний вид діяльності яким займаються в основному все ще студенти, або вічні студенти або просто лузери, ну і система така, що якщо схалявиш, то тобі в принципі нічого за то не буде, крім того так виходить, що насправді багато що від тебе не залежить, і часом робота побудована і задана так, що її в принципі нереально зробити правильно за той час, який на неї відведено, тобто тоді робиш якісь компроміси щодо якості. Але є розуміння того, ще це моя робота, і я маю її зробити настільки добре, наскільки це дозволять обставини, бо ж мені за це платять. Не зробити, або схалявити - значить обдурити того, хто мені заплатив, навіть якщо оплата не є безпосередньою від того, хто отримав результати моєї праці до мене.

Ну то от, я не знаю, наскільки оце "не вкради" перекладене на "не халяв, бо ж тобі заплатили" взагалі можна пояснити освітою, системою, і тд...

?

Re: До речі

Date: Sunday, 7 April 2013 04:42 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не про освіту. Тодішнє життя не давало багато можливостей для самореалізації, крім зануритися у професійну сферу або якесь доступне, дозволене хоббі.Зараз важко собі уявити, що комусь могло бракувати однієї окремої книжки, а розшукати її вдалося на мові Х, і людина вчить мову Х тільки заради вдосконалення своїх знань у певній сфері. Зараз з інформацією значно краще, зі свободою вибору також, але можливостей себе застосувати - катма та й не варті вони, бо гроші обертаються лише у кількох сферах, які не пов*язані з професійною діяльністю.
Халявщиків на Заході дійсно багато, і стає більше - я це по своїй роботі бачу. Це окрема велика тема розбирати причини.

Re: До речі

Date: Sunday, 7 April 2013 05:09 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
тепер зрозуміла. мені трохи бракує досвіду - я надто пізно народилася, але головою розумію, про що йдеться.
я аж тепер здається зрозуміла краще перед-попередній кометар про творчість і ремісництво

що в якомусь сенсі робота як творчість (чи мистецтво, "штука") - не зважаючи на те, чи то професія, чи хоббі - це коли є дар і разом з тим passion, і вони є таким драйвом, завдяки якому власне нема жодих меж і жодних перешкод вдосконаленню і дійсно майстерній роботі, і досягнення щораз вищого чи ширшого опанування, і разом з тим творчого розвязання проблем - щось таке...

робота як ремісництво, це коли робиться вона правильно, і добре, але в принципі безпристрасно - щось типу протестантської етики (маєтьбся на увазі як міф чи кліше, а не точне застосування ідеї :) ) - тобто є професійність, і є якісний результат, але нема при тому особливого польоту - ви здається щось подібне колись давно описували про свою роботу - не такими словами, але з якимось таким настроєм.

наша ситуація - це коли нема робочої дисципліни - ні продиктованої любов'ю до мистецтва своєї роботи, ні професійною етикою (норма якості) доброго ремісника.

щось таке?

Re: До речі

Date: Sunday, 7 April 2013 06:24 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Десь так.)
Додам, що не всі роботи самі по собі творчі. Чимало таких, де слід просто виконувати процедуру або набір рухів. Втім, журналістика, з которої почали обговорення, точно дає достатньо простору для творчості.
За совка також одиниці переходили межу між ремісництвом та мистецтвом, але тоді принаймні достатньо часто вони ставали позитивними історіями успіху. Зараз позитивних історій успіху немає взагалі. А це багато чого пояснює, чому в теперішніх кадрів бракує мотивації до самовдосконалення, чому всі такі поверхові, чому немає свіжих ідей, лідерів тощо.

Re: До речі

Date: Monday, 8 April 2013 02:53 am (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
ну нарешті, приблизно співпало :)

перепрошую, що так дотошно пере-мірковую, але це одна з моїх passions (не можу підібрати доброго українського відповідника, пристрасть то трохи не те) - намагатися якомога точніше зрозуміти, що саме має на увазі інша людина. ну а як ще точніше зрозумієш, ніж як через спроби перекласти на свій досвід і свою мову?

сподіваюся, ви не проти цих моїх вияснювань - мені дійсно деякі речі трохи прояснилися в результаті. :)

Re: До речі

Date: Monday, 8 April 2013 06:08 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не проти. Тільки в розумних межах, бо якщо кожна відповідь потребує зусиль, як статтю написати, то ЖЖ перетворюється на не менш енерговитратне заняття, як основна робота, а я цього намагаюся уникати.

Re: До речі

Date: Monday, 13 May 2013 05:53 am (UTC)
From: [identity profile] mykolap.livejournal.com
Зате той конкурс не дає спати протилежному таборови

http://varjag-2007.livejournal.com/4671273.html

https://www.change.org/ru/%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B8/%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F-deutsche-welle-editorial-board-deutsche-welle-%D0%BE%D1%82%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%8C-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8B-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B0-the-bobs?utm_campaign=share_button_action_box&utm_medium=facebook&utm_source=share_petition

Date: Friday, 5 April 2013 06:20 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
так ви їй передали, щоб виправили автора блогу mykolap і не позорила німецьку хвилю? бо щось там позаяк як висів, так і висить, а він би мабуть і в суд міг подати за таке :)

от таких професіоналів від журналістики ще треба пошукати :)

Date: Friday, 5 April 2013 09:00 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
А як тоді співвідноситься у профілі mykolap Вебсайт: Юрко Позаяк і українська альтернативна поезія?

Date: Friday, 5 April 2013 09:27 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
Прекрасно співвідноситься. Якщо я створю вебсайт "Василь Стус і дисиденти" - це що, означатиме, що я Василь Стус?

Якщо свого чуття нема, про те, що стиль журналу ніяк не гармоніює з посадою Позаяка як останнього офіційного спічрайтера Ющенка, то можна ж було банально співставити вік, освіту, або погуглити ключові слова з профілю mykolap (як от, " голова Товариства "Україна-КНДР""). Можна було звернути увагу, що mykolap складається ймовірно із імені Микола і букви П, а Позаяка звати зовсім не Микола П, а Юрій Лисенко.

Я розумію, що в людини яка номінувала, могли на той момент виключити гуголь і вікіпедію, але для працівників дойче веллє (які ж мабуть журналісти?) ліпити абсурдну і неперевірену інформацію на офіційний сайт - то ознака профнепридатності.

Тільки не кажіть, що то ви його саме так і номінували, бо це буде дуже сумно.

Date: Friday, 5 April 2013 09:36 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
А якщо ще трохи помедитувати над профілем миколи п і статтею позаяка в вікіпедії, тоді може зійти осяяння, що позаяк викладав українську в інституті журналістики в той сам час, коли миколи п там вчився - от вам і готове співвідношення. :)

Між іншим, миколу п можна було набагато цікавіше проанонсувати в тематиці того конкурсу, ніж Позаяка - йому є чим похвалитися, особливо в самому кінці 80х, причому власне його тодішня революційно-дотепна діяльність, якраз перегукується з тематикою, а також ідеологією його теперішнього жж (хоч я її не поділяю, але вона в нього оригінальна і досить послідовна).
Ну але ж для того треба, щоб включили гуголь, або ж спитати самого миколу п. Титанічний труд :).
Edited Date: Friday, 5 April 2013 09:56 pm (UTC)

Date: Friday, 5 April 2013 10:03 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Я сам дуже здивувався, побачивши, що миколап=позаяк.
Але подумав: чого тільки у віртуалі не буває.
Тільки незрозуміло, чого він сам зараз мовчить (якщо він - це не він).

Date: Friday, 5 April 2013 10:56 pm (UTC)
From: [identity profile] candrika.livejournal.com
котрий з них? :)

може вони взагалі не в курсі, що їх дойче веллє одного за другого видає?
звідки їм про цей конкурс знати?
Edited Date: Friday, 5 April 2013 10:57 pm (UTC)

Date: Friday, 5 April 2013 11:20 am (UTC)
From: [identity profile] tin-tina.livejournal.com
От маєш! А я все пропустила :-)...

Date: Friday, 5 April 2013 02:54 pm (UTC)
From: [identity profile] petro-o.livejournal.com
там, у вашому дописі, було все правильно написано,
я слідкував за ходом конкурсу, адже - вперше українські блоги!!! - шкодую, що змарнував час, погляньте, будь ласка, на 10 конкурсантів, і все стане зрозумілим...

у мене від початку конкурса в блозі був анонс, видалив ще тижні два тому, вже тоді збагнув, що й до чого...
вважаю, вибачатися за написане - можна, а видаляти написане не треба було.
Edited Date: Friday, 5 April 2013 02:55 pm (UTC)

Date: Saturday, 6 April 2013 10:28 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я вище поставив запитання, яким чином утворився цей список, якщо учасники навіть не знали, що їх кудись обирають, а дехто давно геть полишив ЖЖ.

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Wednesday, 28 January 2026 08:53 pm
Powered by Dreamwidth Studios