kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
Цивілізаційне значення міста – бути центром обміну та транспортним вузлом. Як виникли міста, виникли й регулярні маршрути між ними, облаштовані пунктами охорони та перепочинку. Розглянемо, як «иліта» України, пов’язана з ПР безпосередньою участю або лобістсько-спонсорськими стосунками, порається з цивілізаційною місією.

1. Київ, напевно, тепер завжди прикрашатиме т.з. "подільський мостовий перехід". «Илітарії» думали просто розтягти грошенят, а замість них підкласти папарець-проектик, який ніхто ніколи не втілюватиме, а Хтось (Кучма?) з бодуна чи непоінформованості раптом вирішив будувати. Все ж таки спромоглися загальмувати будівництво, але в екстазі підготовки до Євро-2012 Хтось (Янукович?) вирішив добудовувати.. Щоб не сталося фатального фіаско, довелося кран перекидати.

2. Розрекламована реконструкція дороги Київ – Харків обмежилася заміною асфальту, як після Решетилівки дорога була з однією смугою в одному напрямку, так і залишилася, а це за сучасними стандартами не може бути дорогою національного значення. Згадаймо кірпивський «автобан», який все одно перетинає населені пункти, тому швидкісною трасою бути не може. Як і траса на Львів, бо яка ж це швидкісна магістраль, коли через шість смуг "зебри" намальовані.

3. На будівництві роз’вязки на магістрали, що сполучує Межигір’я з Маріїнським палацем минулого місяця перекинулася пересувна бурова вежа.

4. Колесников з тріском провалив проект впровадження в Україні швидкісного залізничного руху.

5. Коломойському вистачило спритності скупити авіакомпанії України та стати фактично монополістом на ринку пасажирських авіаперевезень, в результаті чого переліт з Києва до Дніпропетровську зрівнявся у цінах до перельоту з Києва до Праги (мій власний досвіт навесні 2011-го). Втім, спритність і стратегічне мислення та управлінський талант поняття не тотожні: Аеросвіт агонізує, залишаючи пасажирів наодинці з їхніми проблемами у далеких країнах, готується до банкрутства «ДонбасАеро».

Отже, що маємо у підсумку. По-перше, Партія Регіонів, щоб не декларувала, підсвідомо реалізує свою програму регіоналізації України, бо з таким транспортом регіони залишаться регіонами і ніколи не об’єднаються ні в людському, ні в господарському плані. По-друге, в сучасному світі головним видом транспорту є авіація. Завдяки Коломойському і тим, хто йому дозволив стати монополістом, Україна надовго залишиться тупиком земної кулі.

Хоча, мабуть, така політика цілком влаштовує патріотів-консерваторів, бо ж ніякої глобалізації, натомість ніхто ніколи не дізнається, скільки в ізольованих від світу закутках вбили геїв та публічно покарали жінок за недоварений борщ, молоді – за неповагу до церкви та старших, а «курвів» – за змішування з “чорною кров’ю” та й ту неправильно кров можна проливати на свій розсуд, поки вся не переведеться.

Date: Thursday, 10 January 2013 08:56 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
я дуже мало куди літаю і віддаю перевагу поїздам.
але ж, холєра, вони і стару залізничну систему звели на пси.
електрички ходять як попало, регіональні поїзди то скасовують, то переносять, то ціни підвищують.
дратує неймовірно.

Date: Thursday, 10 January 2013 09:00 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Ой! В Ойкумені вже масово винищують ґеїв та афроукраїнців? А продажний розголос (по-нинішньому ЗМІ)ні пари з вуст.

Date: Thursday, 10 January 2013 09:02 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
останній абзац не повною мірою стосується транспорту. Відсутність якісного і недорогого інтернету, можливості купити сучасні девайси, відсутність обєктвиних СМІ, плюс купа соціальних проблем...
(deleted comment) (Show 5 comments)

Про транспортно-цивілізаційне

Date: Thursday, 10 January 2013 09:34 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] bortuk посилається на ваш запис з Про транспортно-цивілізаційне (http://bortuk.livejournal.com/73668.html) пишучи: [...] Originally posted by at Про транспортно-цивілізаційне [...]

Date: Thursday, 10 January 2013 10:29 am (UTC)
From: [identity profile] ku-bo.livejournal.com
дякую

Про транспортно-цивілізаційне

Date: Thursday, 10 January 2013 11:09 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] arfelio посилається на ваш запис з Про транспортно-цивілізаційне (http://ua.livejournal.com/148227.html) пишучи: [...] Оригинал взят у в Про транспортно-цивілізаційне [...]

Date: Thursday, 10 January 2013 12:02 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
Вцілому згоден, так і є.

"Хоча, мабуть, така політика цілком влаштовує патріотів-консерваторів"
Вперше почув закиди, що ПР реалізує свою програму регіоналізації України (саме в світлі перевезень та стану доріг) як раз від людей, яких можна назвати "патріотами-консерваторами". :)

Date: Thursday, 10 January 2013 12:26 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
сьогодні проскакувала стаття (http://www.mnn.com/green-tech/transportation/stories/how-fast-could-you-travel-across-the-us-in-the-1800s) про розвиток транспорту... правда в америці і з цікавими картинками :)

++

Date: Thursday, 10 January 2013 11:22 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
(сумно киваючи)
Так, так, так...

==Транспорт має більше значення для "окультурювання" мас та для можливостей заробітків, ніж здається на перший погляд

Тому римляни й будували свої дороги. Причому строго радіальні

==Потрібні
1. носії нових ідей
2. ентузіазм мас
3. усунення правлячої "иліти".

Для цього потрібні незалежні від влади фін.джерела. Так?
Якщо їх немає - проголосити про створення альтернативного уряду, оголосити війну НАТО, швиденько здатись, вимагати введення окупаційних військ

P.S.
Може все ж таки все не так все сумно?

Date: Friday, 11 January 2013 08:54 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Дякую.
Потягнув до ФБ і ВК.

Date: Friday, 11 January 2013 10:22 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
а мені міст кирпи подобається. його правда давно побудували.

може з подольским мостовим переходом сплутано?

Date: Friday, 11 January 2013 09:07 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Дуже добре помічено і правильно сказано. Підтримую! Чомусь такі, здавалося б, елементарні речі, але ЗМІ не доводять до громадянської свідомості. А повинні б були. А вони брешуть і ніколи не називають речі своїми іменами. А як називають, то ПРдонам з їхнього місця все одно не чутно. А треба б було щоб чули штурхнути. Подивимося, що станеться весною.

Date: Monday, 14 January 2013 08:51 am (UTC)
From: [identity profile] doroman.livejournal.com
В регіонах на локальному рівні твориться теж саме, от взяти до прикладу нову транспортну систему Львова...

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Monday, 11 August 2025 06:46 pm
Powered by Dreamwidth Studios