kerbasi: (ναυτής)
[personal profile] kerbasi
Цивілізаційне значення міста – бути центром обміну та транспортним вузлом. Як виникли міста, виникли й регулярні маршрути між ними, облаштовані пунктами охорони та перепочинку. Розглянемо, як «иліта» України, пов’язана з ПР безпосередньою участю або лобістсько-спонсорськими стосунками, порається з цивілізаційною місією.

1. Київ, напевно, тепер завжди прикрашатиме т.з. "подільський мостовий перехід". «Илітарії» думали просто розтягти грошенят, а замість них підкласти папарець-проектик, який ніхто ніколи не втілюватиме, а Хтось (Кучма?) з бодуна чи непоінформованості раптом вирішив будувати. Все ж таки спромоглися загальмувати будівництво, але в екстазі підготовки до Євро-2012 Хтось (Янукович?) вирішив добудовувати.. Щоб не сталося фатального фіаско, довелося кран перекидати.

2. Розрекламована реконструкція дороги Київ – Харків обмежилася заміною асфальту, як після Решетилівки дорога була з однією смугою в одному напрямку, так і залишилася, а це за сучасними стандартами не може бути дорогою національного значення. Згадаймо кірпивський «автобан», який все одно перетинає населені пункти, тому швидкісною трасою бути не може. Як і траса на Львів, бо яка ж це швидкісна магістраль, коли через шість смуг "зебри" намальовані.

3. На будівництві роз’вязки на магістрали, що сполучує Межигір’я з Маріїнським палацем минулого місяця перекинулася пересувна бурова вежа.

4. Колесников з тріском провалив проект впровадження в Україні швидкісного залізничного руху.

5. Коломойському вистачило спритності скупити авіакомпанії України та стати фактично монополістом на ринку пасажирських авіаперевезень, в результаті чого переліт з Києва до Дніпропетровську зрівнявся у цінах до перельоту з Києва до Праги (мій власний досвіт навесні 2011-го). Втім, спритність і стратегічне мислення та управлінський талант поняття не тотожні: Аеросвіт агонізує, залишаючи пасажирів наодинці з їхніми проблемами у далеких країнах, готується до банкрутства «ДонбасАеро».

Отже, що маємо у підсумку. По-перше, Партія Регіонів, щоб не декларувала, підсвідомо реалізує свою програму регіоналізації України, бо з таким транспортом регіони залишаться регіонами і ніколи не об’єднаються ні в людському, ні в господарському плані. По-друге, в сучасному світі головним видом транспорту є авіація. Завдяки Коломойському і тим, хто йому дозволив стати монополістом, Україна надовго залишиться тупиком земної кулі.

Хоча, мабуть, така політика цілком влаштовує патріотів-консерваторів, бо ж ніякої глобалізації, натомість ніхто ніколи не дізнається, скільки в ізольованих від світу закутках вбили геїв та публічно покарали жінок за недоварений борщ, молоді – за неповагу до церкви та старших, а «курвів» – за змішування з “чорною кров’ю” та й ту неправильно кров можна проливати на свій розсуд, поки вся не переведеться.

Date: Thursday, 10 January 2013 08:56 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
я дуже мало куди літаю і віддаю перевагу поїздам.
але ж, холєра, вони і стару залізничну систему звели на пси.
електрички ходять як попало, регіональні поїзди то скасовують, то переносять, то ціни підвищують.
дратує неймовірно.

Date: Thursday, 10 January 2013 10:31 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Можна продовжити: цивілізованих служб таксі з касовими апаратами з фіскальними чеками немає ніде, небезпечні малогабаритні "маршрутки" на місці розікраденого автобусного парку, боротьба з трамваями, як з видом.

Date: Thursday, 10 January 2013 09:00 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Ой! В Ойкумені вже масово винищують ґеїв та афроукраїнців? А продажний розголос (по-нинішньому ЗМІ)ні пари з вуст.

Date: Thursday, 10 January 2013 10:27 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Теревенів багато. Свободівці хизувалися на ФБ, як зірвали зусріч чи мітинг геїв, зовсім недавно. В когось з френдів бачив прінтскрін. Ну, й з національної перспективи чомусь на якусь звіздульку ображаються, а жодна філія Приватбанку не закрилася через брак клієнтів.

Date: Thursday, 10 January 2013 09:02 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
останній абзац не повною мірою стосується транспорту. Відсутність якісного і недорогого інтернету, можливості купити сучасні девайси, відсутність обєктвиних СМІ, плюс купа соціальних проблем...

Date: Thursday, 10 January 2013 10:24 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Не зберіг посилання, з якого виходило, що чи не половина українців ніколи за межі рідної місцевості не їздили. Та я й без посилань по своїх родичах та сусідах знаю. Якщо віддалитися від офісного люду, то що не особп, то останній раз ще за совка кудись виїжджала. А куди їм виїжджати, якщо сфера поїздок відірвалася від доходів глибинки?
Десь раніше писав, що мій діловий знайомий відкрив філію в іншому місті, тому що туди проклали відносно швидкісну дорогу. Не проклали б, не відкрив би. Це стосовно робочих місць, можливостей працювати за фахом тощо.
Транспорт має більше значення для "окультурювання" мас та для можливостей заробітків, ніж здається на перший погляд.

Date: Thursday, 10 January 2013 10:41 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
думку зрозумів. дякую

Date: Thursday, 10 January 2013 10:34 am (UTC)
From: [identity profile] flakelviv.livejournal.com
В Україні відсутній якісний і недорогий інтернет?
Це ви, здається, загнули.

Date: Thursday, 10 January 2013 10:38 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
в селі малося на увазі
(deleted comment)

Date: Thursday, 10 January 2013 10:16 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дякую за добрі слова!

Я звсім не з тих, чию думку можуть сформувати медія, особливо настільке малоінтелектуальні, як "кирилічні". В мене свій власний великий життєвий та практичний досвід, на який я здебільшого спираюся.

Транспортна сфера ніколи не належала юлиній "иліті", хіба що той самий Коломойський частину яєць і у бютівському кошику тримав, але всі активи, всі державні органи завжди були під тими, хто спочатку був "кучміст", а згодом - "регіонал".
(deleted comment)

Date: Thursday, 10 January 2013 01:37 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_zlyden_/
Окупація військами країн НАТО. Хірургічний метод, але не революційний.
(deleted comment)

Date: Thursday, 10 January 2013 02:52 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_zlyden_/
Без усуненя нинішньої так званої еліти з активного життя навряд чи щось серйозне можна зробити.
(deleted comment)

Date: Thursday, 10 January 2013 03:40 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Не буде такого, щоб ця "еліта" приходила та про щось питалася. Тому що ця "еліта" не пов'язує себе з країною. Вони мають нерухомість та рахунки за кордоном, інозем ні паспорти, і якщо в Україні їм стане кепсько, без усякого жалю поїдуть в інші краї. Вони не зацікавлені вкладати зусилля та грощі в Україну. Це такий особливий постсовітський феномен.

Тут відповім і на інший Ваш коментар. Нацією емігрантів вся Україна не стане, бо крім жителів заходу країни, лічені одиниці мають легальні підстави виїхати за кордон в еміграцію. Такий ресурс, як бабця в Канаді чи вуйко в Португалії розподілений територією країни дуже не рівномірно.

Дії, щоб покривали більше, ніж два хутріра, мусять втілюватися громадськими рухами. Поки що до участі в реальній громадській діяльності українці здебільшого не готові.

Date: Thursday, 10 January 2013 02:07 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Для змін потрібні три речі:
1. носії нових ідей
2. ентузіазм мас
3. усунення правлячої "иліти".

Якщо розглянути інші періоди, то побачимо, що завжди чогось бракувало. У 1991-му розгублені партапаратчики самі усунулися від влади, але через відсутність носіїв нових ідей та брак ентузіазму в масах влада перейшла до т.з. "радянської влади" (на противагу компартійній, яка була за радянською ієрархією вища за радянську) у союзі з "червноними директорами" та невеликою домішкою нацдемів. Потрібних змін не сталося. У 2004-му був ентузіазм мас, але не було нових ідей (пусті гасла нацдемів не враховуються) і не відбулося усунення правлячої "иліти". Змін не сталося. Як можуть зібратися до купи ці три чинники, коли, революційно чи іншим чином - я навіть фантазувати не наважуся.

Про транспортно-цивілізаційне

Date: Thursday, 10 January 2013 09:34 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] bortuk посилається на ваш запис з Про транспортно-цивілізаційне (http://bortuk.livejournal.com/73668.html) пишучи: [...] Originally posted by at Про транспортно-цивілізаційне [...]

Date: Thursday, 10 January 2013 10:29 am (UTC)
From: [identity profile] ku-bo.livejournal.com
дякую

Про транспортно-цивілізаційне

Date: Thursday, 10 January 2013 11:09 am (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] arfelio посилається на ваш запис з Про транспортно-цивілізаційне (http://ua.livejournal.com/148227.html) пишучи: [...] Оригинал взят у в Про транспортно-цивілізаційне [...]

Date: Thursday, 10 January 2013 12:02 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
Вцілому згоден, так і є.

"Хоча, мабуть, така політика цілком влаштовує патріотів-консерваторів"
Вперше почув закиди, що ПР реалізує свою програму регіоналізації України (саме в світлі перевезень та стану доріг) як раз від людей, яких можна назвати "патріотами-консерваторами". :)

Date: Thursday, 10 January 2013 01:59 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
То ж, напевно, патріоти-державники, а зараз в публічному просторі домінують не вони, а популісти та укр. варіант фофудьєносців.

Date: Thursday, 10 January 2013 12:26 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
сьогодні проскакувала стаття (http://www.mnn.com/green-tech/transportation/stories/how-fast-could-you-travel-across-the-us-in-the-1800s) про розвиток транспорту... правда в америці і з цікавими картинками :)

Date: Thursday, 10 January 2013 02:00 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Класна стаття. І коментарі. :)

Date: Friday, 11 January 2013 09:05 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
США у кінці ХІХ ст. початку ХХ ст. побудувало у себе величезну кількість залізних доріг, чим сильно підштовхнуло економіку. Нікарагуа ж, все билося між різними соціальними прошарками еліти, та, вирішивши, що самі ніяк не можуть справитись у об'єднанні країни та вирішенні внутрішніх проблем, весь час запрошували іноземців з їхньою воєнною силою, щоб втручались у тьорки між лібералами та консерваторами (нікарагуанськими креольскими). Прямо як тут у тебе в коментарях "НАТО прийде порядок наведе". Тоді серед того ж США стало модним філібустерство.

США видумали міжнародне право та стали просувати свої інтереси у своєму світі, а Нікарагуа досі борсається у бідності та неосвіті, досі вірячи, що іноземці є кращими за них, така в них культурна особливість. Чудовий народ загалом, має дуже багато привабливих рис, але не повезло їм з приоритетами та розуміннями світу у місцевій еліті.

++

Date: Thursday, 10 January 2013 11:22 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
(сумно киваючи)
Так, так, так...

==Транспорт має більше значення для "окультурювання" мас та для можливостей заробітків, ніж здається на перший погляд

Тому римляни й будували свої дороги. Причому строго радіальні

==Потрібні
1. носії нових ідей
2. ентузіазм мас
3. усунення правлячої "иліти".

Для цього потрібні незалежні від влади фін.джерела. Так?
Якщо їх немає - проголосити про створення альтернативного уряду, оголосити війну НАТО, швиденько здатись, вимагати введення окупаційних військ

P.S.
Може все ж таки все не так все сумно?

Date: Friday, 11 January 2013 08:54 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Дякую.
Потягнув до ФБ і ВК.

Date: Friday, 11 January 2013 10:22 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
а мені міст кирпи подобається. його правда давно побудували.

може з подольским мостовим переходом сплутано?

Date: Friday, 11 January 2013 10:47 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, помилка.

Date: Friday, 11 January 2013 11:06 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
він був запроектований дуже давно. тому русанівські сади були у спецзоні яку заборонялось приватизовувати.

на цього зав'язана троєщинська гілка метро. взагалі новодарницький міст і подольський перехід схожі в одній деталі. кожна перевірка, яка проводилась під прапором "ціна підрядника завищена" закінчувалась переоціонкою в сторону збільшення.

особливо кумендно це провела сідєліца, яка за першого прем'єрства на пів року зупинила будівництво, кинула туди КРУ, а потім (передбачаю що щось змінилось у власниках) затвердила кошторис у два рази більший.

Date: Friday, 11 January 2013 11:09 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
в плані транспорту до-речі донецькі зробили чимало. це і київський субурбан, і хоч уйобищно, але завершена реконструкція швидкісного трамваю-1, реконструкція ШТ-2 з доведенням до субурбану, метро на теремках що на фініші, аврально, але завершений жулянський шляхопровід.

не можу згадати коли завершено московську площу, але та пробка жива в нашій пам'яті.

Date: Friday, 11 January 2013 09:10 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А що, тільки Київ в Україні важливий?

Date: Friday, 11 January 2013 09:28 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
Україна в ідеалі це така субурбія Києва.

Date: Friday, 11 January 2013 10:05 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А мені подобається як живуть в UK. Що субурбії Лондона тобі, що субурбії Лестера та ще семи сіл поруч з загальним центром. Рівень життя та інфраструктури практично однаковий. Мені дуже не подобається, коли все найкраще тягнуть у столицю. Правда, англійці усе найкраще з усього світу тягнули в ту Гран Британію, але хоч рівномірно більш-менш.

А як не у столиці, так зразу "провінція" те се. Дороги як раз роблять ті "провінції" життєздатними, сучасними, могутніми. Тільки такі вороги як пост-колоніальна влада не розуміють, що роблять крадучи та розробляючи проекти на папері з непристойними кошторисами.

Тим більше, що Україна - досить велика країна. Тому її все ніяк не збанкротують за 20 з гаком років, як не стараються. Та й клани між собою не дають поставити диктатуру. Чи вже нарешті?
Edited Date: Friday, 11 January 2013 10:06 pm (UTC)

Date: Saturday, 12 January 2013 07:36 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
наразі 70% заміських домогосподарств сруть над діркою.

цивілізація починається з ватерклозету і це (як поточний ремонт сільських доріг) цілком можна зробити за власний кошт.

Date: Saturday, 12 January 2013 01:53 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ремонт сільських доріг за власний кошт при централізованому поборі і вертикальному розподілі назад у місцеву казну? Нема чого скиглити бери лопату? Ага ага!

Date: Saturday, 12 January 2013 02:38 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
уяви що ти вийшов на вулицю, сів в маршрутку, а там у тебе вкрали гаманець. ти повертаєшся до дому і припиняєш прибирати вдома, бо "в мене вже вкрали гаманець, хай той хто вкрав і винайме мені прибиральницю".

хочеш жити у срачі? чекай поки азаров за тебе вириє тобі септик замість дерев'яного сортіра з діркою та позасипає тобі ями.

це звісно не прибирає зайобування органів влади заявами, по-типу укрями.

Date: Saturday, 12 January 2013 03:17 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А як це ми плавно перейшли з дорогих доріг на туалети? Хоча теж нагальна тема, особливо публічні.

Щось ви змішуєте "грішне і праведне" і я думаю, це тому що підтримуєте владну риторику. Мене не здивує, що ви самі особисто ніколи не викопали яму для "польового" туалету, щоб "срати у дірку" чи навіть власноручно не поміняли унітаз у своїй хаті. Але кажете що українці "ледачі" (чи це дуже прозоро натякаєте), тому у них усе і погано. Ви близорукі чи це мене дурите? Ви не практикуєте що проповідуєте.

Це, мабуть, тому що "кожному своє", але ви хочете, щоб кожний займався не своїм? Де там логіка?

зайобування органів влади заявами, по-типу укрями

А це що за рідке лайно мається на увазі? Розлітруй!

Date: Saturday, 12 January 2013 03:30 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
1. у мене особисто два об'єкта нерухомості. у моєї сім'ї більше десятка. як ви думаєте, я трошки знаюсь на ремонті і будівництві?

2. нація що сере над діркою як в палеоліті, це не люди, це людиноподібні. які в жопу дороги та інфраструктура, якщо вони сніг біля воріт прибрати не можуть?

3. ukryama.com

Date: Sunday, 13 January 2013 09:03 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я так і гадала. )

То що ви, разом з родиною зробили інфраструктуру каналізації, щоб не серти в дірку, щоб не мусити копати яму де та інфраструктура відсутня? Це ви побудували дороги до ваших осель? Може ви такі, як сусіди моїх батьків, які, будучи мерами чи якимись місцевими князьками, прокладають асфальт та ставлять освітлення до своїх домів за бюджет міста чи випалюють ліс, щоб його "списати" та взяти собі безкоштовно величезну ділянку? А може ви, як вони, вирубаєте ліс, нібито "прочищаючи зеленим хазяйством" та вантажівками вивозите самі рівненькі сосни однакової товщини?

Бо якщо це не ви побудували цивілізаційну інфраструктуру місця, де живете, то не піздіть, будь ласка.

Ну то й що що укр-яма? Тому що усім таким як ви, насрати, і вони через зиск звинувачують бідніші соціальні класи, ваше "донесення до усвідомлення" - то як мертвому припарка.

Date: Sunday, 13 January 2013 09:22 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
так. це я рию на своїй землі водогін і каналізацію. це я кладу доріжки. так це я кладу під землею електричні кабелі і збираю щитки. а коли не роблю це особисто, я за це плачу людям які це роблять.

коли у мене в парадному київської квартири ламається кодовий замок на дверях, ця я спускаюсь вниз з ведешкою і лагоджу, бо вчорашні серуни над діркою з сіл, впевнені що те, що їх пограбували виправдовує бездіяльність в срачі навколо. це я міняю лампочку, бо не хочу отримати в темряві арматуриною по голові. це я копняками гоню бомжів що намагаються в парадняку заночувати, а не чекаю міліцію.

нездатність цієї нації елементарно налагодити побут - причина чому це нація рабів. "ми так махаємо веслами на галерах, що хай за нас срач приберуть рабовласники". хуй там. спочатку ви маєте полагодити за свій кошт дорогу у своєму селі, а потім почнете задавати питання чому це взагалі потрібно платити такі податки. поки ви гниди за порадою азарова не візьметесь за лопати, ви курви ніколи не візьметесь за вила щоб посадити на них азарова.

Date: Sunday, 13 January 2013 09:32 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я вас частково дуже розумію, але б дуже скромно радила не зловживати мемом "цієї нації" бо таке Вас перетворює на москаля. Ви все це робите для себе, не для тих хто ще не так давно сер над діркою. Я теж неприємно була вражена оточенням, коли мої батьки з малого, але культурного інженерного міста переїхали до столичного сателіта, де живуть у панельних висотках майже усі селюки. Але, дивним чином, совкова культура бідності та сиротинства була приблизно однаковою незалежно від ментальних схем. Я от тільки що у відповідь зафрендила вчора і сьогодні відфрендила одного, що розказує про необтесаність селюків та вважає що життя закінчуюється у рівно 62 роки. Будемо вже дорослими нарешті та пошукаємо розуміння з оточенням.

Date: Sunday, 13 January 2013 09:37 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Окрім того, якби ми були такими самодостатніми організаційно, що будували водогони та лаштували кодові замки на кордонах, нам би і держава не була потрібна. А так вона має дуже важливу роль та має дуже важливі функції, внутрішні та зовнішні. Держава що представлена у данний час ПР та раніше червоними директорами та україно-народженими комуняками-пасічниками цих функцій не виконували ні приблизно, ні гадки зеленої мали про усі з них. Ні досі мають. Тому і важливо те, що пише Кербасі. Вимагати працювати не від тих, кого традиційно просять "затягнути паски", а від тих, у кого вони репаються від людожерства.

Date: Saturday, 12 January 2013 03:35 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
У мене був френд, на жаль, самовидалився. Він небідна людина і живу у селі під Києвом у власному будинку. Там скількісь метрів дороги до траси були просто жах. От одного разу він зібрав ще кілька таких небідних "селян", і вирішили за свій кошт відремонтувати ту доріжку. Будівельна фірма їм нарахувала 40 тисяч гривень, але коли довелося все узгоджувати з владними установами, то виявилося, що та фірма не має права будувати дорогу, інша має, а там ще проект потрібний - отже, сума стала 140 тисяч, і вони цю справи полишили.
Клептократична система "передбачає" такі громадські "беремо лопати" і обкладає й їх також.

Date: Saturday, 12 January 2013 03:51 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
тут згоден. але прочавити компенсація вартості побудованої дороги, значто простіше ніж міфічний громадський контроль над витратами.

Date: Friday, 11 January 2013 09:07 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Дуже добре помічено і правильно сказано. Підтримую! Чомусь такі, здавалося б, елементарні речі, але ЗМІ не доводять до громадянської свідомості. А повинні б були. А вони брешуть і ніколи не називають речі своїми іменами. А як називають, то ПРдонам з їхнього місця все одно не чутно. А треба б було щоб чули штурхнути. Подивимося, що станеться весною.

Date: Monday, 14 January 2013 08:51 am (UTC)
From: [identity profile] doroman.livejournal.com
В регіонах на локальному рівні твориться теж саме, от взяти до прикладу нову транспортну систему Львова...

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Tuesday, 8 July 2025 02:08 pm
Powered by Dreamwidth Studios