kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
Сучасна українська політична сцена, точніше рефлексії на неї публіки залишають сюрреалістичне враження. Почнемо дещо здалека. Я добре пам’ятаю настрої другої половини 80-х. Приходять з війни «афганці». До них ставляться з одного боку з і співчуттям та повагою, з іншого… Всім так остогидлі безсмертні ветерани ВОВ, через яких їхнім діточкам дістаються дефіцити від туалетного паперу до автомобіля. Всі знають, що селянину, який далі районного центру ніколи не подорожував, з ніг до голови хворий, сам не пересувається, на подвір’я бабка вранці виносить, ніякий «Москвич» не потрібен. Але ветеран має пільгу. Отже, його діточки, що вже давно живуть у місті, проблеми ходити кілька кілометрів пішки в будь-яку погоду на роботу до якогось віддаленого консервного цеху, посилати дітей так само пішки до школи не мають, тим не менш, не стоять у багаторічній черзі. І де ж та соціальні справедливість? Ветеранів тихо ненавидять, бо їм, а особливо, їхньому крученому посліду заздрять. А тут ще молоді ветерани з’явилися… Старі ще всіх переживуть, а ці й поготів...

Згодом починається перебудова, про афганську війну відкрито інформують, її обговорюють, «афганців» обирають до рад усіх рівнів, на них сипляться пільги. Державі легко роздавати пільги, допомогти безпосереднім, прямим способом – це десь знайти гроші, а пільги – якось там наприкінці звітного періоду зведемо баланс. Про депутата верховної ради СРСР «афганця» Червонописького знімають фільм та демонструють по всіх кінотеатрах перед початком основного показу. Консерватори поступово виграють інформаційну війну в реформаторів. Патріот стає синонімом ретроградного, безмозгого комуніста, що тільки й може, що жбурлятися уривчастими фразами-гаслами на зразок «ти мнє Леніна нє трожь». «Афганці» легко ведуться. Їхні формальні і неформальні громадські організації стають бойовими загонами консерваторів. Все частіше можна почути викрики суворих молодиків напідпитку про те, як їм постріляти хочеться. Ні, не в душманів. В демократів. У Сахарова та Новодворську.

До громадянської війни не дійшло. Пафос консерваторів здувся. Всі розкрадають колишню народну власність, а тепер власність новоутворених незалежних держав. Українського політичного «афганця» Червонописького витягають тільки для полум’яних мітингів «такую-вайну-виїгралі-цру-всьо-разваліла-всьо-отабрать-і-падєліть-с-Расієй-с-богам-СРСР-ура-таваріщі-ані-нє-прайдут-смєрть-врагам». Верховна рада України, яка практично на 100% складається з тупоголових комуністичних дрібних номенклатурників та господарників горбачовського призиву і з не менш тупоголових рагулів-націоналістів, як мантру повторює, що від реформ не повинна постраждати жодна людина. Щедро індексується зарплата в економіці, яка ще на 90 відсотків складається з держсектору та бюджетної сфери. Я прийшов на свою першу роботу після інституту у березні 1993-го на зарплату 12000 карбованців. У квітні я отримав 26000. А у травні я на них вже міг купити тільки 8 чи 10 доларів. Розкрутилася гіперінфляція. Налякані керманичі з подвійними силами почали дурити народ фальшивою опікою у вигляді безглуздих пільг.
Пачками приймаються постанови про соціальний захист усіх можливих верств, станів, професій. В результаті дві-третини населення стають отримувачами пільг.

Тепер трохи о Росії. Коли новий на той час президент Путін почав монетизацію пільг, різні російські комуноїди пророкували йому втрату рейтингу та соціальний вибух. Цього не сталося. Реально деякі протести пройшли тільки по великих містах. Чому? Уявіть собі село, де живе стара бабуся. Вона має право на безкоштовне отримання ліків у державній аптеці. Державної аптеки вже немає навіть у райцентрі з часів Гайдара. Бабуся має право безкоштовно поїхати до обласного центру. От тільки автобуси з її села більше не ходять, треба пішки йти 15 км до сусіднього села, там раз на добу до міста якась роздовбайка ходить. А ще бабуся має право на безкоштовний проїзд у метро… От тому бабуся рада грошовій компенсації за пільги, бо вона знає, що робити з живими грошима. Інша справа – розбещені підвищеними пенсіями старики великих міст. Вони одразу підкреслювали, що пільги, більшістю з яких не можна скористатися – не проблема, грошова компенсація не потрібна, тому що справа не у грошах а у повазі. Для них ця цілком безглузда, популістська система, якою підмінили соціальний захист – це повага. Добре ж їм живеться, якщо уся проблема тільки у такій повазі!

Тепер повертаємося до вчорашньої України. Натовп соціальних паразитів, які також щось там белькочуть про повагу та про президента, якого підставляють вороги (напевно «ржавіє», «бєндєравци», а може й нато-фашисти), поштовхали охорону ВР. Звісно, як же ж їх, вчорашній авангард антицивілізаційних протестів, авангард совецького реставраціонізма, отак узяти та позбавити пільг, котрі копійчані, більшості й не потрібні, але ж уваженіє…

І замість того, щоб побажати одній купі соціального мотлоху, наваленій перед ВР анігілюватися разом з іншою купою соціального мотлоха, якою завалена ВР зсередини, україномовна інтелігенція починає аплодувати від захвату, змахувати сльозинки розчулення! Ах, які вони, «афганці»! Ах, справжні бійці! Насправді варто радіти було б з того, що влада через свою дурість і ненажерливість бодай щось корисне зробить. Не доведеться тоді наступній владі підтримку втрачати через непопулярні заходи.

Україно-інтелігентські рефлексії – це все несерйозно і нездорово. Нагадує поведінку закомплексованого підлітка, який сам за себе постояти не може, але радіє, коли дворового розбишаку хтось більш сильний побив, або батько ременем повиховував.

(deleted comment)

Date: Wednesday, 21 September 2011 09:33 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
вони і є авангардом тоталітарної загрози. Це просто невелике непорозуміння між підрозділом найманців і командуванням стосовно винагороди за відро відрізаних ворожих вух.

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 09:40 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 10:29 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 21 September 2011 09:12 am (UTC)
From: [identity profile] lena-ua-mk.livejournal.com
Я проти усіляких пільг,як на мене-вони принижують людину,краще б додали їм до пенсії.Але якщо люди з цього приводу протестують-хай протестують,виражають своє ставлення до цього.Але як не крути януковичі все одно його приймуть:тільки тепер тихенько,під ковдрою,і місяця так,через два.

Date: Wednesday, 21 September 2011 09:27 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Їхнє право на протест заперечень не викликає. Просто вчора по ЖЖ ціла хвиля прокотилася від українських дописувачів, що нібито революція починається, слава "афганцям" і т.д. Якщо ці "афганці" почнуть революцію, то наступного дня вони почнуть репресії проти тих, хто розмовляє українською мовою або вдягнений не в ту футболку. На чиєму боці ці "афганці" були ще з перебудови, у помаранчеву революцію і після не слід забувати.

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 09:41 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 09:45 am (UTC) - Expand

На чиєму боці ці "афганці

From: [identity profile] lena-ua-mk.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 10:14 am (UTC) - Expand

Re: На чиєму боці ці "афганці

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 10:22 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 21 September 2011 09:41 am (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
А шо лишається крім чепчиків, якщо самі не здатні нікому натовти пику. Україномовні шестірки, я би так сказав

Date: Wednesday, 21 September 2011 09:59 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Показово, що футбольна кричалка, яку так україномовні критикують, що за Донбас образилися, російськомовна. Чує моє серце, що невдовзі буде в нас вся політика складатися з російськомовної влади і російськомовної опозиції. А україномовні тільки по інтернетах шепотітимуть.

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 10:05 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 10:17 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 10:27 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 11:50 am (UTC) - Expand

+++

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 12:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 12:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 12:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] toprunner.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 11:37 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 11:50 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] toprunner.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 12:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 12:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 12:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 01:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 03:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 03:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 03:28 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 03:32 pm (UTC) - Expand

Разве Я где-то просил помощи?

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 03:33 pm (UTC) - Expand

Re: Разве Я где-то просил помощи?

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 04:39 pm (UTC) - Expand

Why so butthert?

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 05:38 pm (UTC) - Expand

Re: Why so butthert?

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:05 pm (UTC) - Expand

Re: Why so butthert?

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:09 pm (UTC) - Expand

Re: Why so butthert?

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:13 pm (UTC) - Expand

Re: Why so butthert?

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:18 pm (UTC) - Expand

Re: Why so butthert?

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:58 pm (UTC) - Expand

ну, мания величия сейчас не вопрос

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:21 pm (UTC) - Expand

Pain in the ass

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 09:02 pm (UTC) - Expand

Не нужно оправдываться

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 06:51 am (UTC) - Expand

Re: Разве Я где-то просил помощи?

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:09 pm (UTC) - Expand

Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:20 pm (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:37 pm (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:46 pm (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:41 pm (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:49 pm (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:26 pm (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 06:51 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 07:31 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:04 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:21 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:20 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:29 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:32 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:49 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:05 am (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 01:39 pm (UTC) - Expand

А хто щось каже про "обмеженість"?

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 01:50 pm (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:53 pm (UTC) - Expand

Re: Дякую на доброму слові.

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:59 pm (UTC) - Expand

Я отут не погоджусь і зауважу

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:15 pm (UTC) - Expand

Куприн "Жидовка"

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 07:57 pm (UTC) - Expand

Саме це!

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 06:51 am (UTC) - Expand

Re: Саме це!

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:38 am (UTC) - Expand

А от і ні!

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:57 am (UTC) - Expand

Re: А от і ні!

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:06 am (UTC) - Expand

Re: А от і ні!

From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:12 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 21 September 2011 10:03 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Особисто я, як один у двох іпостасях - і укро-інтєліхєнт, і соціальний паразит - скажу за себе. Я - "учасник ліквідації 2 категорії", таки копав там земельку у 1986-90рр. Якісь пільги мені належаться, але я не сильно по них звертаюся, бо облом.
Але така пільга, як медичне обслуговування, принаймні щорічний медогляд без черги - це великий плюс.
А ще половина плати за квартиру - пільга відчутна й дуже мені потрібна, особливо на тлі відсутніх заробітків. І не тільки мені - більшість "чорнобильців" уже не працюють. "Монетаризувати" цю пільгу важко, бо гроші держава (ще 100 грн. мені платять щомісяця на оздоровче харчування, ха!) переказує вкрай нерегулярно, пенсії людям держава теж часто затримує(так само капіталісти затримують гонорари за переклади), а ЖЕК одразу починає надзвонювати, якщо не заплатити. Від цієї пільги можна було б відмовитись, якби сама держава дотримувалася фінансової дисципліни. Ха-ха.
Але найгірше те, що краще б колись не давали, ніж тепер забирають. Це образливо. Це зневага. Наче після дня народження прийшли вчорашні гості та й позабирали подарунки. Люди не жаліли здоров'я, а їх отак принижують. А щодо уважєнія... Яке там у дупі уважєніє. Тепер ніхто не уважає нікого. Ну, може, Борю Маїсєєва та Ксєнію Собачак. Та й то радіють, якщо вона вкотре "апазорілась". Для більшості що ЧАЕС, що Афган - якась доісторична казка.
Мораль: пільги - тоталітарний пережиток, але відбирати їх треба з розумом.

Date: Wednesday, 21 September 2011 10:14 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мотивація окремих людей мені зрозуміла. Депутати роздавали недолугі пільги, які не їм бюджету відшкодовувати, а тепер так само недолуго заберуть, бо не з їхньої кишені їм людям грошима компенсувати... Від цих депутатів та держави в цілому не варто чекати чогось чесного або бодай логічного. Яка там розумна і справедлива система соціального захисту, якщо не встигли видбринити вітання з презідентством вЬІсокоповажності, як одразу ж його шестірки почали проштовхувати пропозиції впровадити 48 годинний трудовий тиждень...

Але ж в інтернетах пишуть люди, нібито здатні до абстракції, розумні, кожний знає, якою Україна має бути. А в результаті виходить, як спостереження з беспечної відстані за чужою бійкою: так йому, так! по яйцях бий! ну шо ж ти!..

Date: Wednesday, 21 September 2011 10:15 am (UTC)

Date: Wednesday, 21 September 2011 04:54 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я дуже сподіваюсь, що ви не образитеся, тому що я не знаю Вас особисто, мені дуже важко бути хоч якось об'єктивною, але я скажу, що мені здається з того (у кожного свої фільтри, звичайно), коли я читаю Ваші дописи.

По перше, я дуже згодна з Кербасі, як він колись сказав (напевно передаю не точно), що ви зробили для української культури більше, ніж я вже забула, хто там, але значимий. Пам'ять у мене погана буває. Але, я також бачу декілька дивних для мене речей. Дивних тому, що не знаю, як стільки всього може співіснувати у одній людині. Ви радо б підтримали "сильну руку". Це у вас чи то з армії, чи то є глибші корені. Мені це видається жахливим. Ви вірите у конспіраційні теорії, міфологічну непоборність зла, тобто, у "механізм" замість конкретних людей, які створюють цю незносну атмосферу у нашому локальному та глобальному житті, і шукаєте зовнішніх, далеких, ворогів. Ті хто поруч та конкретно не дає дихати, вигідніше не помічати.

Я розумію, що система вас (і подібних) змушує до колабораціонізму, але хай вам ваші пільги не закривають очей на загальну картину. Треба боротися за кращі джерела доходів для існування, ніж ті кляті пільги. І тим більше, припинити вважати, що ви "маєте право" на якісь пільги зараз. Долой-геть совок, одним словом. Він нікого не порятує, тільки зіб'є з шляху до гідного життя. Я розумію, що бажання виживати вам і родині припиняє всі цивілізаційні програми, але було б непогано не втрачати самовлада.

Date: Wednesday, 21 September 2011 10:29 am (UTC)
From: [identity profile] 12lina.livejournal.com
Повністю підтримую! Дурна система. НМД пільги повинні отримувати інваліди і сім´ї загиблих. Підкреслюю, інваліди. Решта - здорові дядьки, які нічім не відрізняються від тих, що в Афгані не була. Окремо того: пільги для сімей загиблих повинні бути повьязані з доходом( як воно на мові, вибачають, бракує слів).

Date: Wednesday, 21 September 2011 10:33 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
І пільги повинні бути розумні, а не подачка з панського плеча. Навіщо безкоштовний проїзд у транспорті? Мінтранс нібито потім відшкодовує перевізникам, але ніхто пільговиків перерахувати не може. Чому б за бюджетний рахунок не закупити пільговикам квитки, картки, проїзні безпосередньо від перевізників і не роздати пільговикам. Або не відшкодувати пільговику витрати проти наданих проїзних документів безпосередньо з бюджету?

(no subject)

From: [identity profile] 12lina.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 10:43 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 11:04 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 05:09 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 21 September 2011 03:09 pm (UTC)
From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com
//І замість того, щоб побажати одній купі соціального мотлоху, наваленій перед ВР анігілюватися разом з іншою купою соціального мотлоха, якою завалена ВР зсередини//

а це така сама інфантильна позиція, не краща;
дуже я сумніваюся що така анігіляція "як роса на сонці" відбудеться;

//Нагадує поведінку закомплексованого підлітка, який сам за себе постояти не може, але радіє, коли дворового розбишаку хтось більш сильний побив, або батько ременем повиховував.//

а від того, що він перестане радіти, і почне зневажати того, хто наважився вдарити, у нині радіючого "закомплексованого підлітка" збільшиться здатність до самозахисту?

про "нову владу", який не доведеться йти на непопулярні заходи, бо ця влада собі на шию зашморга і наслідки повісить - це розмова про фікцію; бо ніякої нової, кращої, прогресивнішої і цетера влади за обрієм не розгледіти;
я б ще зрозуміла закиди на зразок "як вам не соромно, навіть такий соціальний мотлох здатен на показовіший та ефективніший протест ніж ви"

Date: Wednesday, 21 September 2011 05:18 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я дуже вибачаюсь, що влізла у всі розмови без запрошення, але мене тут мене бентежить питання: а що, ви підтримаєте "пільговіків" у такому разі? Припустимо, що так. Морально? Совок. Вийдете на вулицю? Підлітком? І що буде? Скажемо, таких "підлітків" буде багато? Що станеться? Влада злякається. Пообіцяє (дуже скоро) "сісти за стіл переговорів", "викурити трубку миру", тощо. Купить кого можна, посадить кого треба, щось збреше, і зробить те, що збиралася ще до бунту. Як сталося з податками. Або, поб'є певну частину "мітінгуючих", почнеться заварушка, тут або ми перелякаємося, або почнеться громадянська війна. Тому що у голові у "пільговіків" туман, велика кількість стане проти "бєспрєдела" за "сильну руку", яка "наведе порядок" і тоді вже, не тільки економічно, як зараз, приїдуть канкрєтниє дуже п'ющіє реальниє пацани з Москви і поставлять цих "хахлов" і "малоросов" раком. Ваші дії?

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 05:34 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 10:08 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Friday, 23 September 2011 04:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Friday, 23 September 2011 07:09 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 23 September 2011 10:18 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Friday, 23 September 2011 02:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Friday, 23 September 2011 04:35 pm (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 21 September 2011 06:01 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
"а це така сама інфантильна позиція, не краща"

то не позиція. То фігура мовлення. Я не пишу наукової праці у цьому щоденнику, як і партійної програми. Я хотів передати таку думку: варто навчитися докладно розуміти, де свій інтерес, де чужий, де свої, де чужі. І якщо чужі чубляться потрібно шукати своєї вигоди, виходячи зі стратегії, а не з оперативного рівня. Десь так.

"а від того, що він перестане радіти, і почне зневажати того, хто наважився вдарити, у нині радіючого "закомплексованого підлітка" збільшиться здатність до самозахисту"?

Підліток може почати займатися спортом, загартовувати дух і вороженьки якщо не зникнуть самі собою, то припинять чіплятися. А якщо намагатися брати сторони у дворових розбоках, намагатися сподобатися сильншому, то все одне будеш ізгоєм.

про "нову владу"

Так, фікція. Ну, то й що? Ще одна фігура мовлення. От МШФ Рипнік пише саме так, як і Ви. А я шукаю інших формулювань. А по суті я сказав те ж саме. Ті, хто "бросаєт чєпчікі" зрозуміє. А якщо почитати всі мої дописи, то й таке як Ваше формулювання десь там знайдеться.

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 05:46 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:10 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:02 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 09:42 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 01:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 06:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 06:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 10:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 23 September 2011 04:49 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] virago-ghost.livejournal.com - Date: Friday, 23 September 2011 06:43 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Friday, 23 September 2011 10:22 am (UTC) - Expand

Date: Wednesday, 21 September 2011 04:21 pm (UTC)
From: [identity profile] lesya123.livejournal.com
=замість того, щоб побажати одній купі соціального мотлоху, наваленій перед ВР анігілюватися=
так, ветерани війни з наполеоном мають зникнути

Date: Wednesday, 21 September 2011 06:02 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мають зникнути "професійні" ветерани. І соціальна демагогія пільг на рівні серйозних політиків.

Date: Wednesday, 21 September 2011 05:22 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Ну, якщо вже я колабораціоніст, то хто тоді НЕ колабораціоніст... Щодо "сильної руки": а) нації створюються вождями/героями; не створилася ще в Україні нація, є тільки протобульйон; б) де керує більше одного, не керує ніхто; відповідальність має лягати на ОДНУ особу.
Конспірологія, непоборність зла... Хм. Довга розмова. Скажу коротко: якщо є на планеті люди, що мають фінанси і владу, то вельми дивно було б, якби вони не складали якихось планів і не втілювали їх у життя, щоб ці фінанси та владу зберегти й примножити.
І дрібне, пільги. 25 років тому я виконував для суспільства певну дуже потрібну йому роботу. Суспільство тоді не змогло мені за ту роботу заплатити й запропонувало виплатити борг за якийсь період часу (тривалістю в моє життя) траншами у вигляді певних послуг та знижок. А тепер каже: "Ні, я передумало, краще я на ці гроші собі бентлі куплю". А я маю, похнюпившись, відповісти: "Ну добре, нехай. Піду боротися за кращі джерела доходів для існування, ніж ті кляті пільги". Не думаю, що це б характеризувало мене з кращого боку.

Date: Wednesday, 21 September 2011 05:31 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну, якщо вже я колабораціоніст, то хто тоді НЕ колабораціоніст...
Всі ми. Тільки відрізняємося тим, як далеко ми готові пійти за нашу не втрату того, що надбали.

"І дрібне, пільги."
Ви ж самі сказали, що то не дрібне. Вам зараз здається що, перефразовуючи список Шліндера "за краями цих паперів панує смерть", а ви "врятована" (ну хоч частково) людина, тому що вважаєте, що "маєте право".

25 років тому я виконував для суспільства певну дуже потрібну йому роботу. Суспільство тоді не змогло мені за ту роботу заплатити й запропонувало виплатити борг за якийсь період часу (тривалістю в моє життя) траншами у вигляді певних послуг та знижок. А тепер каже: "Ні, я передумало, краще я на ці гроші собі бентлі куплю".

Я перепрошую, хіба то вам "суспільство" сказало? Хіба це воно собі бентлі купить? Хто такі влада та "держава"? У данному разі - канкрєтниє пацани, з комуняк та бандюків. Ви ж це знаєте? То до яких "високих сил" звертаєтесь?

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 05:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:08 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 03:55 am (UTC) - Expand

Не бачила

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 03:59 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Wednesday, 21 September 2011 06:25 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 22 September 2011 07:19 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
про пільги.
солдати виконували грязну роботу для тоталітарної держави, за це їх потрібно було відзначити і "оплатити" пільгами привілюваним статусом і тд Солдати не мали вибору це не були професіонали-контракти які йшли заробити гроші, тому причин відмовлятися від будь якої оплати було б просто нелогічним. Інше питання що система цієї "оплати" була дуже специфічною і кривою і ця система залишилася до цього часу, від чого вона стала ще більш кривою і архаїчною.
Але питання в тому що ця система лишається. в більші мірі завдяки недолугості тепершіньої ситеми і нездатності її на конструктивні реформи. з іншого боку мати хоч якусь силу таки цікаво можновладцям, тому що цією силою можна маніпулювати, виводити на мітинги хоча б, і створювати інший тиск. така собі карта, не надто козирна але яку таки можна розігрувати. ще одна причина лишати такий собі уламок старої системи. Цей уламок не одиночний, взяти ті самі профспілки.

про родинне викорситання.
досить типове явище для нашого суспільства коли батьки довго допомагаються дітям, а потім діти доглядають батьків. той самий принцип була можливість взяти автомобіль - чому її не використати.

про самих афганців.
ви стверджуєт що це такі самі здорові дядьки, але тут погодитися важко. як людина яка була на війні. якій приходилось вбивати мати справу з зброєю і смертю можна вважати такою самою що мирно собі в вдома поле орала. психологічні проблеми і з такими людьми таки треба працювати і визнавати що вони особливі

Date: Thursday, 22 September 2011 08:28 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
1. "Афганці" мають беззаперечні право і мотиви на протест. Інша справа, що слід було б не за пільги битися, а за розумну соціальну систему.
2. Родинне використаня: та хай використовують, якщо можуть. Інша справа, що це перекручує у суспільстві такі поняття,як "што такоє харашо, і што такоє плоха".
3. Інтелектуали мусять дивитися ширше за 1 і 2, а не сліпо викрикувати гасла на підтримку status quo.
4. Невже я десь написав про "здоровий дядьків"? У тексті не знаходжу. Хіба що згаряча десь у дискусії?

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 08:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 22 September 2011 01:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 28 September 2011 08:59 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 28 September 2011 04:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 28 September 2011 05:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 29 September 2011 07:17 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 29 September 2011 07:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 29 September 2011 07:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 29 September 2011 07:39 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Saturday, 1 October 2011 01:12 pm (UTC) - Expand

Date: Thursday, 22 September 2011 07:50 am (UTC)
From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com
Ну ось ви і дали відповідь на питання, яке вас часто непокоїть: чому частина виборців не підтримала жодного кандидата в другому турі минулих президентських виборів. Вони не хотіли уподібнюватися хирлявій українській інтелігенції, яка сподівалася, що її порятує Юля, а побажали одній купі політичного мотлоху під білосердечними прапорами анігілюватися з іншою купою політичного мотлоху - під біло-блакитними.

Date: Thursday, 22 September 2011 08:20 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ціна різна. Якісь фальшиві пільги в одному випадку. Існування Ураїни і українського народу - в другому. Заради другого можна було б піти на компроміси.
До того ж значна частина української інтелігенції мала класові мотиви голосувати саме за Юлю. Не тому що Юля така розумна і порядна, а тому що її режим більш-менш сприяв би інтелектомістким бізнесам, а режим сировинних баронів - ні. Податковий кодекс це вже довів, а наслідком став такий стан речей, що навіть податкова визнала, що металурги дають лише 2% бюджетних надходжень. Такий собі податковий рай за рахунок решти України.

Date: Tuesday, 18 October 2011 09:11 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ось підтвердження того, що ти говорив про "афганців" http://frankensstein.livejournal.com/224162.html

Date: Sunday, 23 October 2011 07:36 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це підтвердження того, що більшість жежешних українців дуже легковірні.))

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: Monday, 24 October 2011 01:52 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Monday, 24 October 2011 11:26 am (UTC) - Expand

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Saturday, 12 July 2025 05:28 pm
Powered by Dreamwidth Studios