kerbasi: (Default)
[personal profile] kerbasi
У дворі, точніше мікрорайоні «суцільної забудови», де я живу, постійно можна почути, як класово свідомі громадяни обурюються авто, що припарковані на газонах та дитячому майданчику. Я у цьому районі живу дев’ять років, і коли я переїхав, то ніяких газонів я не побачив, хіба що зарослі будяків, серед яких деінде на вічному приколі ржавіли кілька старих «Москвичів» та «Жигулів». Розтрощений дитячий майданчик був рясно завалений одноразовими стаканчиками, порожніми пляшками і залишками «закусону». І ніколи це місцевих жителів не бентежило. Тепер же, коли серед цих будяків стоять чиїсь автомобілі, (проржавілі роздовбайки на вічному приколі також нікуди не ділися), плебс згадав про дитячий майданчик і газони. При чому спробуйте зібрати гроші на облаштування прибудинкової території! Таке почнеться!

Щоразу, як здіймається у Києві кампанія з захисту історичних памяток або скверів, це викликає у мене дуже неоднозначні почуття.. З одного боку я однозначно «за» збереження історичних памяток і зелене місто. З іншого - громадськість не бентежить, коли історичні пам’ятки перетворюються на бомжатники, і зрештою гинуть від пожеж, коли бомжи розводять там багаття, та природної ерозії занедбаної будівлі, або коли у зеленій зоні під ногами шурхоче не листя, а полишені наркоманами та пияками шприци та пет-пляшки. Громадськість бентежить, коли ці місця захоплює багатій. Бомжам, наркоманам, пиякам – можна. Багатіям – ні.

Андріївський узвіз був моїм улюбленим місцем у Києві, поки не перетворився остаточно на барахолку різного арт-непотрібу та дідусевих армійських ґудзиків. Свого часу доводилося бувати у гостях в одного художника, що мав там «творчу лабораторію»: порепані стіни, східці, якими лячно ходити, запльовані підлоги у під’їзді, і юрби постійно п’яних невизнаних геніїв. Такими ж захаращеними, брудними східцями доводилося проходити й до галерей-музеїв. І це чомусь всіх влаштовувало.

Ні, я аж ніяк не бажаю, щоб Ахмєтов там побудував безглузду з економічної точки зору і небезпечну з огляду на рельєф та підземні води споруду. Я тільки не бачу конфлікту між хапугою-забудовником і громадськістю. Я бачу непорозуміння між людьми, які не знають, що таке міський простір, не відчувають його, не розуміють, не цінують. Не розуміють, як багатії-забудовники, так і пересічні представники громадськості. Якби розуміли, то своїми акціями вже давно розігнали б звідти псевдо-художників , і вимагали б реальної реконструкції історичного місця, щоб там булo чути подих часу, а не сморід смітників. А може й знайшли б інвестора. Отже, підозрюю, що непорозуміння це в глибинній сутності не через ставлення до історії або природи, а через класову ненависть. Решта – форми. Хаотична, агресивна забудова продовжуватиметься, поки не збереться критична маса людей, які розумітимуть не тільки міські форми, але їхній зміст також. Поки рушій - класова ненавість, місто не відстояти.


Ще на тему.
Через свята, мабуть, або невідомість щоденників непоміченим пройшов цей пост з посиланням на оригінал:
http://ridah.livejournal.com/165555.html
http://zwh.livejournal.com/451327.html

Date: Tuesday, 17 April 2012 09:45 am (UTC)
From: [identity profile] div4ysko.livejournal.com
в яблучко!

Date: Tuesday, 17 April 2012 10:18 am (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Весь цивілізований світ носиться із своїми "старими містами" як із писаною торбою, пишається як тим що вирізняє їх неповторність, робить туристичними Мекками.. при тому успішно і з розумом забудовуючи решту "нового міста".

Я от не розумію, навіщо крайності: або знести і забабахати черговий "торговий центр" чи "офісний центр" із скла і бетону, або залишити "запльовані підворотні"?..
Невже слабО залишити фасади і перші поверхи, відреставрувати, замінивши все внутрішнє,
або реконструювати якомога точніше (по малюнкам і фото) і побудувати нові будівлі на тих місцях де вони зараз вже не підлягають реставрації чи де їх немає, зберігши зовнішню відповідність але всередині щоб вони були сучасними.. може навіть додати, при збереженні стилю, у таких новобудовах поверх - щоб окупити витрати (здачею потім в оренду, наприклад).

Бо будемо їздити дивитися старовину і бруківку за кордони, якщо закатаємо в асфальт все те що маємо, неспромігшись доглянути і розпорядитися.

Date: Tuesday, 17 April 2012 10:27 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Крайнощі саме тому, що історичний вигляд міста більшості насправді не потрібний. Однім хочеться щось забабахати, щоб ніщеброди всерлися, а іншим - не дозволити це щось забабахати, щоб самі забабахувателі всерлися. Що таке місто, який в нього має бути вигляд - про це не йдеться.

За кордоном також все не просто. У 80-ті дуже сильно постраждав центр Парижу, а 90-ті - Лондон. Кожна генерація хоче жити по-своєму, і по-своєму облаштувати міський простір. Часто це не вдається раціонально і безконфліктно. Ну, а в нас ще додається чинник недоурбанізованості.

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 10:38 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 10:45 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 17 April 2012 10:27 am (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
А щодо газонів, то це те ж саме.
Якщо ЖЕК або голова управління будинку, або мешканці не мають коштів чи не хочуть вкладати кошти у прибирання зеленої зони, це не означає що зелену зону треба ВСЮ знову ж таки закатати в асфальт чи використовувати як стоянку.
Треба комплексно вирішувати проблему як відсутньості місць для парковки, так і фінансування зеленбуду чи двірників, чи кого там ще..

Я от теж стою перед дилемою: тиснути на голову кооперативу, чи взяти у нього граблі і вигребти купу недопалків, пляшок, презервативів, ганчірок і скла з-під "задворків" будинку, на які виходить одне вікно..
а поки я думаю що гірше - дивитися на це все і чекати поки двірник соізволить піддатися умовлянням голови (очевидно, конкурненції він не боїться, бажаючих мало на таку роботу).. хтось може викорчувати і так поріділий вишневий садочок і влаштувати на місці смітника під вікнами стоянку?..

А чому садочок поріділий - тому що клімат змінився. літо стало таке засушливе, що молоді деревця які люди щороку насаджують і поливають (!) не можуть пережити літо і всихають. ..бо при такому грунті який є, треба щодня поливати, а руками стільки відер не виносиш. Ми 2-3 рази на тиждень поливали з батьками по черзі, і то лише половина саджанців вижила минулого року.

Date: Tuesday, 17 April 2012 10:41 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
В нашому кооперативі ми про територію дбаємо, наскільки можливо. Принаймні, двірник щодня прибирає. Але десь з 10% квартир не платять. А ще більше намагаються "сачканути", але їх дотискаємо.

Рішення прийдуть, коли прийде розуміння того, що місто не може залишатися таким, як десятки років тому. Доведеться ставити питання і відповідати, наскільки потрібна така велика "зелена зона", яка насправді смітник, і не маєш можливості її утримувати. Може, там варто розміщувати щось більш корисне для сучасних активних поколінь.

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 11:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 11:48 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 11:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:40 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 01:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 01:11 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 17 April 2012 10:41 am (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
Про історичну цінність Андріївського узвоза добре написано ось тут: http://mik-kiev.livejournal.com/83805.html

Чому, на твій погляд, пост, який через свята пройшов непоміченим (алогічний, вибач, висер: як руйнація Подолу пов'язана з кіосками? лише бажанням покричати про наболіле на хвилі обурення?), насправді вартий уваги?

Date: Tuesday, 17 April 2012 11:03 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Там вірно поставлений діагноз: нікого не бентежить руйнація від занедбаності, проте багато галасу, якщо якийсь крутелик починає забудову. І метафорично, натягом (прозорим) названа причина - недоурбанізованість.

А з агресивним ескапізмом на кшталт "весь Поділ знести" я не погоджуюся.

Date: Tuesday, 17 April 2012 11:16 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
цікава точка зору і досить влучна.
Хотілося б дещо прокоментувати і відмітити.

Совєцький принцип колективної нічийності у всій красі, проріс надовго. Двір спільний - значить нічий. Якщо піти далі - мешканці самоорганізовуються і наводять порядок. Далі їм це й порядок треба захищати - ганяти пияків які смітять, чи молодь яка буде ламати дит майданчик і тд. В іншому випадку ці мешканці стають собі такими лохами-прибиральниками після всякого людського непотребу.
Як довго вони витримають. невідомо.


проте якось у вас гамузом різні проблеми. Відсутність парків, не вирішить проблеми бездомних чи наркоманів.
Має бути якась ідея забудова міста. Згідно якої можна більш менші чітко визначити, де що і як будувати.Наприклад висотка біля Марїїнівського парку яка вибивається з решти забудови. Але ж такого робити ніхто не буде, мутна вода, краща для "українського бізнесу".
Азаров дає призначення створити комісію по забудовах - комісія дає заключення що не законна, але все будується далі. Але якщо загадати з якими потугами робився логотип міста :) то напевно про план забудови можна забути, хіба що інопланетяни прилетять і зроблять.

>о-вторых, чем бороться против небоскребов и торговых центров, лучше бы поборолись с малыми архитектурными бараками
а це взагалі цікава думка, ви з будками боріться. бач чого вони проти хмарочосів. і поки в з ними поборотесь то ми хмарочосів набудуєм, а потім урочисто вам дамо будки розвалити. і Всі щасливі. поділ як клоаку знесем і на його місці Нові Позняки будуть, без єдиного дерева.

з бомжами ж треба боротися іншими методами, що стосується архітектури. ліквідовувати всі ці закинуті непотрібні архітектурні форми в яких вони живут, парки з годинами роботи, які закриті на ніч.

Date: Tuesday, 17 April 2012 11:36 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Гамузом, тому що я про іншу проблему. Не про бомжів і парки, а про те, що наразі немає кому вирішувати проблеми. Ще рівень міської свідомості недостатній. Ніякі комісії з недоміщан не допоможуть. Ще років 10 знадобиться. Для Києва. Про інші міста не знаю.

А боротьба з МАФами - це також прояв класової ненависті. Дякую, що звернули мою увагу.
Edited Date: Tuesday, 17 April 2012 11:37 am (UTC)

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 11:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:19 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 17 April 2012 11:39 am (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Дуже гарно сформульовано, згодна зі всім.
(і теж думаю що наступним буде Поділ..)

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 11:54 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:27 pm (UTC) - Expand

до чого плебс

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:30 pm (UTC) - Expand

Re: до чого плебс

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:33 pm (UTC) - Expand

Re: до чого плебс

From: [identity profile] smijana.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:42 pm (UTC) - Expand

Re: до чого плебс

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:42 pm (UTC) - Expand

Re: до чого плебс

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:49 pm (UTC) - Expand

Re: до чого плебс

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 12:54 pm (UTC) - Expand

Re: до чого плебс

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 01:02 pm (UTC) - Expand

власне до теми

Date: Tuesday, 17 April 2012 03:30 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
На Ваше:
"Далі їм це й порядок треба захищати - ганяти пияків які смітять, чи молодь яка буде ламати дит майданчик і тд. В іншому випадку ці мешканці стають собі такими лохами-прибиральниками після всякого людського непотребу.
Як довго вони витримають. невідомо".

Див. оце
http://vpasty-vgoru.livejournal.com/187490.html?thread=888930#t888930
Edited Date: Tuesday, 17 April 2012 03:31 pm (UTC)

Re: власне до теми

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 06:27 am (UTC) - Expand

Re: власне до теми

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 08:04 am (UTC) - Expand

сраный кыйюв -- сердце Змея

Date: Tuesday, 17 April 2012 11:47 am (UTC)
From: [identity profile] bogoeb.livejournal.com
ванучая "мать-перемать гойродово рюске" должна быть уничтожена
СМЕРТЬ УКРАИНЕ!!!

Date: Tuesday, 17 April 2012 12:28 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Різниця між торгашами і Ахметовим у тому, що торгаші не завдають непоправної шкоди Андр. узвозові. Їх можна прогнати в будь-який момент. А те, що "нарив" Ахметов виправити куди складніше, тож ставити їх на одну дошку - некоректно.

Date: Tuesday, 17 April 2012 12:32 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ахмєтову простіше витиснути звідти торгашів. Якби там все було під контролем потужної громадської,постійно діючої структури це було б йому складніще зробити. І, взагалі, дивно, чому на боці захисників старого Києва не помітно заможних киян? Найкращий спосіб зберегти будинок - купити його.

(no subject)

From: [identity profile] kievljanin.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 11:24 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 05:26 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 17 April 2012 01:10 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
можливо їх варто розглядати як причину і наслідок.
спочатку торгаші і безлад, закинуті будинки і всілякі асоціальні елементи. Це все на дуже дорогій київській землі. Як наслідок "наведення поряду" з новими забудовами.
Якщо б не почалися забудови вся історична цінність сама по собі рухнула, а так виник громадський спротив, загострення, наскільки це сильний імпульс покаже час.

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 01:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 01:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 02:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 02:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 04:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 06:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 07:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 07:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Thursday, 19 April 2012 10:55 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 19 April 2012 11:11 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Thursday, 19 April 2012 11:33 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 19 April 2012 11:40 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Thursday, 19 April 2012 12:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Thursday, 19 April 2012 12:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Thursday, 19 April 2012 11:25 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Thursday, 19 April 2012 11:57 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kievljanin.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 11:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 05:08 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 01:37 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 01:14 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 17 April 2012 12:33 pm (UTC)
From: [identity profile] ridah.livejournal.com
Cаме так. Не розуміють міського простору, не бережуть і не цінують.
Там, де ми з малою гуляємо, шанси зустріти білого ведмедя чи Ахметова приблизно одинаково мізерні. Але, напевно, поціновувачі Андріївського спуску є, в тому числі серед людей, які з любов'ю вигулюють своїх песиків на шкільних стадіонах і абияк паркують свої атрибути успішності, перегороджуючи тротуари.

Date: Tuesday, 17 April 2012 12:44 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Це все однієї природи: бідні люди і бідні люди, які надибали грошей на атрибути успішності. Єдінство і борьба протівоположностєй. Діалектика.

(no subject)

From: [identity profile] ridah.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 02:07 pm (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 17 April 2012 01:41 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
Можна на цю проблему ще й трішки під іншим кутом глянути: це ж стандартна схема прихватизації була - довести об'єкт до банкрутства (або бомжацького стану), а потім гордо на його місці втулити новий розважальний центр, чи шось таке. Загалом звісно ви праві, що слід було б раніше на сполох бити. Але в нас настільки достобіса таких занехаяних об'єктів, що то ще й добре, що хоч ось на такі найбільш болючі речі люди ще хоч якось реагують. Мляво звісно, несвоєчасно, часто не на те, на що слід було б. І дійсно, без постійно діючих структур - ніц хорошого не буде.

Date: Tuesday, 17 April 2012 01:51 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Цікаво, що за такою схемою постане на місці Центрального гастроному...

Постійно діючі структури це і є пресловуте громадянське суспільство. Зараз. після арабських та російських новин, багато соціологів прогнозує, що соцмережі спростять їх формування у недорозвинених суспільствах. Подивимося.
Я щось не дуже оптимістичний.

(no subject)

From: [identity profile] o-teren.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 02:13 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

Date: Tuesday, 17 April 2012 02:29 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
Може й так. Але ж, теоретично, до "еліт" завжди є більше вимог ніж до "плебсу". Бодай навіть не правових, а хоча б моральних. Ну, принаймні, мені здається, що так мало б бути у нормальному суспільстві.
Тобто, може ви й праві і заздрощів там вистачає. Але коли й "страсті нагнітатися" перестануть - тут нам і настане остаточний капець.
ПС. Зрештою, а дійсно - чому це "їм можна, а мені ні"? :)

(no subject)

From: [identity profile] kievljanin.livejournal.com - Date: Tuesday, 17 April 2012 11:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 05:11 am (UTC) - Expand

Date: Tuesday, 17 April 2012 02:32 pm (UTC)
From: [identity profile] ripnyk.livejournal.com
За час, поки був написаний цей допис, у Києві вирубали з десяток дерев і встановили ще один МАФ

Date: Tuesday, 17 April 2012 04:10 pm (UTC)
From: [identity profile] r0mn.livejournal.com
це проблема наших соціалістичних, чи навіть ліберальних поглядів.
все базується на ненависті.
недавно потрапила до рук стаття:
Roger Scruton: Want to Save the Planet? Turn Right з WSJ
(http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304444604577341521643541262.html)
What of liberalism?
"My own view," he tells me, "is that left-wing positions largely come about from resentment—I agree with Nietzsche about this—a resentment about the surrounding social order. They have privileges, I don't. Or, I have them and I can't live up to them. Things should be organized differently."

++

Date: Tuesday, 17 April 2012 07:34 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Слова зайві

++ P.S.

Date: Tuesday, 17 April 2012 08:09 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
"Тут ви всі говорите за Андріївський узвіз, а я вам покажу, що із старими будинками роблять в Кіровограді"
http://kampfflieger.livejournal.com/675850.html

Re: ++ P.S.

Date: Wednesday, 18 April 2012 05:12 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Туди ще забудовники не дійшли. Місту слід трохи більше грошей накопичити. У моєму рідному Миколаєві також начебто років 7-10 тому почався процес відновленя старих, історичних будинків, але потім таки почалася забудова монстрами.
From: [identity profile] mapumba.livejournal.com
не розумію, чому художники заважають.
от ніби все правильно, а закінчуєцця тим самим: розігнать всіх нахуй!
тю.
"давно пора всем хорошим людям собраться и убить всех плохих"
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Данина полеміці.
Художники не заважають. Просто якщо громаді не байдуже до історичного місця, громада мусить якось брати його під контроль і належним чином використовувати. Андріївський так не використовувався. А стихійно художники давали собі ради не найкращим чином з точки зору належного використання історичного місця.

Date: Tuesday, 17 April 2012 11:58 pm (UTC)
From: [identity profile] kievljanin.livejournal.com
"Бомжам, наркоманам, пиякам – можна. Багатіям – ні."
Не варто плутати грішне з праведним, а мух з котлетами.
Бомжі, наркомани, пияки тощо лише НАСЕЛЯЮТЬ не ними створений архітектурний простір, і миттєво зникають як тільки у певної частини цього архітектурного простору з'являються нормальні хазяї,які наводять там лад.
А от багатії (спеціально уточнюю: я маю на увазі "всіх заможних людей", а саме тих з них,які скуповують землі і займаються їх забудовою) ПЕРЕБУДОВУЮТЬ архітектурний ландшафт наших міст, зокрема мого міста - Києва, і змушують нас всіх пристосовуватись до виживання у новоствореному потворному ландшафті. Тому боротьба "за Узвіз" (в широкому сенсі) - це боротьба ЗА СВІЙ ЖИТТЄВИЙ ПРОСТІР, проти його радикальних масштабних змін, не узгоджених з тими хто цей простір населяв, населяє і планує населяти надалі.
Різний масштаб проблеми - пияки та бомжі подібні до тарганів, що завелися у хаті, а забудовники - до бульдозериста, який цю хату розвалює до фундаменту. Тому і реакція населення "хати" трохи різної гостроти:))

Date: Tuesday, 17 April 2012 11:59 pm (UTC)
From: [identity profile] kievljanin.livejournal.com
технічна помилка: було "НЕ всіх заможних людей, а саме тих з них... і далі за текстом.

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 05:19 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: Wednesday, 18 April 2012 06:18 am (UTC) - Expand
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] docent030 посилається на ваш запис з Про можливість партії середнього класу (http://docent030.livejournal.com/30081.html) пишучи: [...] розгорнута відповідь у дискусію: http://kerbasi.livejournal.com/137597.html?thread=3207037#t3207037 [...]

Профіль

kerbasi: (Default)
Pro Nihilo

March 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728293031  

Популярні теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sunday, 13 July 2025 03:13 am
Powered by Dreamwidth Studios